kelu_copilu Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 ioooosa-l caut. poate ai noroc si nu l-am aruncat. ma uit azi in portbagaj la masina, parca acolo l-am vazut mai demult. da-mi un telefon mai tarziu. man m-ai salva daca-l ai ca eu tocmai vroiam sa ma duc la un strungar sa-l fac lasa-mi si mie un pm cu nr tau sa vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 am o toba" laser xtreme moto gp" cu catalizator decibelkiler pt gsxr k6 k7 600-750 are ceva zgarieturi cum se poate vedea si in foto ,daca sunt interesati dati un pm ,pretul e 200 eur ,noua a costat 750e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Ce ulei va bagati in botociclete, firma si vascozitate? Eu merg pe motul 10w40 300v la 18000 mi km dar am stat de vb cu cineva mecanic moto care spunea ca baga in gsxr-ul lui k6 miuta 15w 50, poate bag si eu 15w 50 dar mai intai sa vb si cu voi ca sunt multi oameni informati pacilea care pot invata ceva de la ei. Mesaj completat Mai bine zis cam de la ce nr de km sa bag 15W50? Editat Octombrie 30, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 doar bardahl 10w50 sau 10w60 ptr curse + tratament 3% cu X1R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 fuchs silkolene 10w 50 dar trebuie sa incerc si eu bardahl-ul si da se pare ca in romania toata lumea numai MO(f)TUL pune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 fuchs silkolene 10w 50 dar trebuie sa incerc si eu bardahl-ul si da se pare ca in romania toata lumea numai MO(f)TUL pune! din ignorata oricum silkolene e un ulei f bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 motul 15W50, schimb la 3500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Numa 300v 15w 50 bag in motor.Cica isi pastreaza proprietatile de ungere si la temperaturi mari acolo unde un 10w40 nu prea mai face ungerea bine.....am vorbit cu tipi de la doua service-uri diferite si mi-au spus acelasi lucru....drept argument (in 2009)unul mi-a spus ca baga 15w50 intr-un R1 din 2005 dar si in cealalta mobra R6(2008) Editat Octombrie 30, 2010 de litlle wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Ma apuca pandaliile si ma duc sa dau comanda de 15 w 50, deja sare inima din piept, si ma simt usor panicat.... Mesaj completat Asa ma gandeam si eu ca 10 40 este si la rece si la cald mai fluid ca 15 50 si tinand cont ca uneori o mai spanuiesc (cam des) este bun un ulei putin mai grosut, in fine poate nu stiu exact ce se intampla acolo in purcel dar dc bagati si voi 15 50... bag si eu ce........ mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 numa' pe mine ma mint astia din uk la service sa bag 10w40 ca nu are nici pe dracu'.. asa ca folosesc putolinu'10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 numa' pe mine ma mint astia din uk la service sa bag 10w40 ca nu are nici pe dracu'.. asa ca folosesc putolinu'10w40 Nu te minte nimeni, bagi exact ce trebuie in motor. E ipocrizie sa bagi ulei care se foloseste la curse cand tu nu treci de 10000 RPM (600cc) sau 8000 RPM (1000cc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Ma gandesc ca atunci cand merg prin oras si claxonez dupa pitipoance si sta apa numai la 105 grade, cred ca mai indicat este 15w50 kiar dc nu te dai pe circuit, totusi pe circuit este racit foarte bine purcelul si uleiul.... stiti ce vreau sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 la mine pe busonul de ulei scrie clar 10W40 . acolo e pus de cei de la suzuki . asa ca ma iau dupa ei nu dupa Nea Ghita mecanicu' peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Foarte multe lucruri pot fi imbunatatite, bolizii din ziua de azi au fost niste partaitori care mergeau cu 50km/h si datorita renumitului Nea Ghita mecanicul care mai mult strica decat repara sa ajuns la performanta asta, foarte multe componente piese care ulterior au fost bagate in serie au fost facute mai intai in garaje sarace de catre niste "mecanici". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 15w50 Silkolene ,de la inceput ! N-are greturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 eu am bagat numai castrol 10 w 40 grand prix ce era la oferta pe louis si merge (totusi nu o folosesc la extrem). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) la mine pe busonul de ulei scrie clar 10W40 . acolo e pus de cei de la suzuki . asa ca ma iau dupa ei nu dupa Nea Ghita mecanicu' peste cand au scris 10w40 s-au gandit la compromisul cel mai bun<s-a facut o medie de temp pe europa si s-a hotarat ca 10w40 ar fi perfect.> acu daca eu merg zi de zi cu ea in buc la 40 grade cu + si apa sta numai pe la 105 grade este bine venit un ulei cu cifra w50 sau w60. pe temp de acum de afara este perfect un 10w 40 sau chiar un 5w40. oricum in manualul de reparatii gasiti la rubrica intretinere ce uleiuri ar fi bine sa folositi la anumite temp atmosferice<e un grafic acolo> si apropo manualul de rep e tot de japonez scris Mesaj completat am uitat sa precizez ca eu folosesc 10w50 castrol power one fullsintetic Editat Octombrie 31, 2010 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Nu te minte nimeni, bagi exact ce trebuie in motor. E ipocrizie sa bagi ulei care se foloseste la curse cand tu nu treci de 10000 RPM (600cc) sau 8000 RPM (1000cc). La ce ulei de curse te referi tu? Eu merg pe Motul 300v 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 La ce ulei de curse te referi tu? Eu merg pe Motul 300v 15W50. Fix unul ca ala pe care mergi tu. M-am bagat aiurea in discutia ulei, au mai facut-o si altii. Fiecare isi intretine motoreta cum doreste, ca doar e a lui. Diferenta o consta doar banii economisiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Nu cumpar ulei decat la bidon de 4l si ..cand e promotie.Iese un pret de 50 roni/litru...nu sunt idiot si nici nu am bani sa dau 75 chiar 80 roni pe bidonul de ulei 300v de un kil...si nci sa cumpar rizoame...prefer sa pun un hulei bun sa aiba frane si caucioace bune Estetic mobra mea nu da bine la bulevard,dupa 5 busituri de pe cric(ultima azi,soldata cu parbrizul spart si oglinda salvata de piciorul meu) si cumparata(cum altfel)zgariata Acum sincer vorbind fiecare cu preferintele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 iar discutii despre ulei .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Fix unul ca ala pe care mergi tu.M-am bagat aiurea in discutia ulei, au mai facut-o si altii. Fiecare isi intretine motoreta cum doreste, ca doar e a lui. Diferenta o consta doar banii economisiti. Ce folosesc eu se foloseste la anduranta si nici chiar atunci...la o cursa normala se foloseste chiar 0W30...se fac schimburi de la cursa la cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 salut baieti, as vrea sa achizitionez un gixer de 750 din 2005 si vroiam sa va intreb (pe cei care aveti sau ati avut) ce parere aveti de acest model. are ceva "bube" specifice?e ok acest compromis intre sbk si ssp? orice informatie vis a vis de el e bine venita. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Cuplu mai mic fata de 929 dar si motorul este mai usor...in rest furca usd ,design placut ,confort ok chiar si pt cineva inalt...Ah...si motorul este blindat (f fiabil ). Cat mai stoc ,cu atat merge mai bine .Bft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 in principiu as vrea sa il fac de pista,deci faza "Cat mai stoc ,cu atat merge mai bine " nu cred ca o sa se preteze mersi de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.