Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

joi sau vineri ma duc sa-l ridic :D

k10 1200 mile

l.e. nu mai am somn

 

 

I hate u ! :D

 

Just kidding ! Sa o stapanesti sanatos man si sa bagi cateva impresii dupa ce te mai acomodezi cu ea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspuns.

Ginionul meu ca trebuie sa cumbar 2 litri.Altceva trebuie sa mai stiu?care e cel mai bun/recomandat ulei de furca?E furca normala,nu USD

 

Eu folosesc predominant Motul si Motorex pt ca am colaborat mai usor cu distribuitorii respectivi , dar, am folosit fara probleme si Castrol sau Repsol.

Trebuie cel putin inspectati si cuzinetii....ma rog, daca nu ai "talent de mecanic" ( lucru putin probabil) sau daca nu ai timp , ...chef...etc, vezi ca sunt mai multi in Bucuresti sau apropiere care te pot "rezolva"...Balamuc, Cesar sau GeorgeTNG in Ciolpani ar fi dupa parerea mea cei mai de incredere. Daca erai mai aproape de Ploiesti o aduceai la mine iar dupa doua ore plecai cu ea rezolvata (si plateai ulei numai cat intra in tuburi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

todica tata sa o stapanesi sanatos si sa te dai cu ea la 299

 

iar daca ingerul vostru pazitor nu merge cu viteaza voastra (ca na cele de 600 ajung pe la un 250) eu zic sa il schimbati cu todea - el poate sa mearga chiar cu ceva mai mult :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc predominant Motul si Motorex pt ca am colaborat mai usor cu distribuitorii respectivi , dar, am folosit fara probleme si Castrol sau Repsol.

Trebuie cel putin inspectati si cuzinetii....ma rog, daca nu ai "talent de mecanic" ( lucru putin probabil) sau daca nu ai timp , ...chef...etc, vezi ca sunt mai multi in Bucuresti sau apropiere care te pot "rezolva"...Balamuc, Cesar sau GeorgeTNG in Ciolpani ar fi dupa parerea mea cei mai de incredere. Daca erai mai aproape de Ploiesti o aduceai la mine iar dupa doua ore plecai cu ea rezolvata (si plateai ulei numai cat intra in tuburi)

 

Talent de mecanic recunosc ca nu am asa ca nu intentionez sa imi bag nasul ca imi este frica sa nu stric ceva :D

Multumesc pt raspunsuri. O sa notez undeva sfaturile primite si in primavara vreau sa ma apuc de ea.

 

:D Numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

joi sau vineri ma duc sa-l ridic :D

k10 1200 mile

l.e. nu mai am somn

Nici eu nu mai am somn ;)

Felicitari si sa te bucuri de ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de urari..inca am si k5'u :D

nu facem si noi o rubrica cu donatii? intre gixxeristi?

todea il iau eu daca nu ai ce face cu el :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

joi sau vineri ma duc sa-l ridic ;)

k10 1200 mile

l.e. nu mai am somn

nine.gif

Daca era 1000RR-ul din 2010, era ten-on-ten.gif. :lol:

 

 

Sa-l stapanesti sanatos! E foarte frumos modelul acesta. :D Astept sa vina caldura si sa revii cu impresii despre ea. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa imi ziceti voi acum... care stie de chemarea suzuki a modelelor k5-k6 pt inspectia cadrului si aplicarea bratarii de ramforsare???? ca eu am tot citit pe ici pe colo dar am inteles ca sunt anumite modele... de la , pana la... si as vrea sa stiu care sunt acele modele sa ma uit si eu daca a mea este printre cele chemate sau nu. daca a facut careva treaba asta la noi, as fi foarte recunoscator daca ar povesti despre ce e vb mai exact. ms mult

Mesaj completat

P.S. despre asta vb eu

http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Exemplifica te rog, concret care marci de motoare mai au problema asta!

Orice ai face cu motocicleta in anumite limite nu are voie sa iti crape cadru din senin.

Poza cu motorul negru era al unui baiat din TM la caruia i-a pocnit cadrul in vara asta.

Chiar nu am mai auzit de rechemari din cauza problemelor la cadru la ale firme, totusi parca era la un model mai vechi de Triumph(T595-1997). K5-K6 sunt renumite pentru aceasta grava problema de fabricatie, si in 2005 Suzuki au negat asta. De abia in 15.01.2009 au recunoscut oficial problema si au facut rechemarea. Au avut timp sa fie surprinsi destui motociclisti in acesti ani.

 

Sunt unele probleme renumite ale unor marci, precum 1oooRR cu uleiul. Nu sunt un fan honda dar as prefera sa imi dispara uleiul din motor decat cadrul de sub mine.

 

The 2005-2006 Suzuki GSXR-1000 has had reported cases of where the frame has fallen apart. This may be due to weak frame welds. Riding a bike with a serious malfunction, such as the weak frame welds on the Suzuki GSXR-1000, can cause severe injuries that will substantially alter your life, or sometimes result in death.

 

Dar te linisteste faptul ca sunt firme ce se ocupa de acest lucru :D

If a family member has died or you or a family member has been seriously injured while operating a Suzuki GSX-R1000 sport bike, the law firm of Rue & Ziffra, P.A., will see to it that your legal needs are fully and carefully represented.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

 

totusi ce vrei sa zici cu a doua fraza?! ca suzuki rezolva problemele si honda ie honda nu ecsista probleme? aa sa te mai anunt ca din toate modelele k5 k6 vandute doar la 10% s-a schimbat cadrul...vrei si poze cu honda cu cadru rupt?sau vrei un procentaj cu consumul de ulei si cum si-a bagat honda putulica in ei posesori de honda?la multe mobre s-a facut recall nu are rost sa arunci cu noroi in suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am tot citit ca e o problema de cadru la k5-k6 dar ce e mai important daca ma dcu acum la suzuki, isi fac timp sa imi inspecteze cadrul si mai apoi daca e vreo problema sa mi-l schimbe gratis sau daca nu e nimic sa imi puna bratara de ramforsare??? asta era intrebarea mea, ca vroiam sa stiu daca a fost vreun k5-k6 de la noi la suzuki si i-au rezolvat problema. am zis ca azi dau un telefon la ei sa vedem ce si cum ca nu vreau sa ma trezesc ca la un damb(ca la noi sunt destule) sau la o groapa o ia roata in stanga si restul in dreapta sau mobra mea nefiind intre seriile rechemate nu am aceasta problema? de 2 zile tot citesc pe un site doar de gixxer sa vad ce si cum despre problema cu cadrul si cu rechematul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa imi ziceti voi acum... care stie de chemarea suzuki a modelelor k5-k6 pt inspectia cadrului si aplicarea bratarii de ramforsare???? ca eu am tot citit pe ici pe colo dar am inteles ca sunt anumite modele... de la , pana la... si as vrea sa stiu care sunt acele modele sa ma uit si eu daca a mea este printre cele chemate sau nu. daca a facut careva treaba asta la noi, as fi foarte recunoscator daca ar povesti despre ce e vb mai exact. ms mult

Mesaj completat

P.S. despre asta vb eu

http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf

Man .. in general nu au fost explicatii, deoarece propritarul nu a mai avut cum sa zica si altora :D

Daca cumva te hotarasti sa o dai peste noapte din cauza cadrului.. asa pe 2000 euro, sunt amator :lol:, ca doar este naspa cu cadrul ala. ;)

Man ti-am mai spus si in pm, nu trebuie sa-ti faci griji degeaba problema a fost la imbinarea piesei turnate cu piesa construita din tabla , este imposibil sa sudezi perfect si rezistent doua materiale diferite, deia au renuntat la bucata aia de tabla la urmatoarele modele k7- acum se face cadrul din mai multe piese turnate adica din acelas material, Au fost foarte putine care eu avut problema asta,(ma interesez la un prieten care a cumparat in 2006 miar, si o sa-ti spun exact in ce perioada, serie etc, au fost probleme, asa pentru linistea ta, dar acel cadru nu se rupe pe strada degeaba, trebuie expluatat la maxim si atunci apar fisuri la sudura deci nu se rupe mobra in doua) ce ma enerveaza pe mine este faptul ca o motocicleta noua este 11- 12 mi... si este facuta din materiale foarte foarte proaste si ieftine, (excluzand motorul) pentru banii aia trebuia sa fie de 10 ori mai bine lucrata, suntem noi intoxiacati cu luciul voxelei, dar ele sunt niste basini pa bune.. pentru banii aia trebuia sa fie carenajul de carbon, principalele componente care au contact cu asfaltul din titan(scarite, clesti ) , vopseaua sa fie de o calitate extraordinara, ( nu sa ma uit la scuter kimko si sa constat ca este vopsit mai bine ca mobra mea), cadrul de bord din carbon desigur sa nu se rupa cum o scapi in garaj, are cateva componente pricipale..

auto are 7 km de cablu, o tona.. o gramada de componente, scaune ,50 kg de plastic, si costa sa zicem 10 mii, o mobra are 180kg de aluminiu si otel,

Pentru pretul ala nici nu ar trebui sa existe probleme de genul asta, eu cred ca o motocicleta iese din fabric aundeva la 3000euro restul este hotie.

Oricum ce ma enerveaza la laxim este CARENAJUL desigur.. este facut din plastic penal de jucarie calculat special ca la orice impact cu orice sa s esparga, fisureze, bai nene la 10000 mi de euro nu trebuie sa fie plastic dela pe ea CLAR, la banii aia trebuie ceva mult mai rezistent si usor de servisat, NU PLASTIC DE LIGHEAN DIN PIATA ( ma rog ... ala este AP sau pp) dar sunt mai bine lucrate si dezistente ligheanele din piata, :D

Mesaj completat

asta am tot citit ca e o problema de cadru la k5-k6 dar ce e mai important daca ma dcu acum la suzuki, isi fac timp sa imi inspecteze cadrul si mai apoi daca e vreo problema sa mi-l schimbe gratis sau daca nu e nimic sa imi puna bratara de ramforsare??? asta era intrebarea mea, ca vroiam sa stiu daca a fost vreun k5-k6 de la noi la suzuki si i-au rezolvat problema. am zis ca azi dau un telefon la ei sa vedem ce si cum ca nu vreau sa ma trezesc ca la un damb(ca la noi sunt destule) sau la o groapa o ia roata in stanga si restul in dreapta sau mobra mea nefiind intre seriile rechemate nu am aceasta problema? de 2 zile tot citesc pe un site doar de gixxer sa vad ce si cum despre problema cu cadrul si cu rechematul.

Mai bine ai grija cum mergi cu miuta, ca asta nu-i rr, asta rupe cadru nu-i zdravana. :lol: Cu gandul la cadru... faci cine stie ce doamne fereste.. oricum mai toate vitezanele ajung busite, faramate, in vre-o masina,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compara carenele de la orice Suzuki SRAD din 97-2000 cu cele montate la Suzuki incepand cu 2004 si ai sa vezi diferenta :D

Inteleg ca vor sa le faca mai usoare si din acest motiv pun mizeriile alea de plastice dar la pretul platit pe o mobra noua ar trebui sa aiba componente de calitate mult mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am tot citit ca e o problema de cadru la k5-k6 dar ce e mai important daca ma dcu acum la suzuki, isi fac timp sa imi inspecteze cadrul si mai apoi daca e vreo problema sa mi-l schimbe gratis sau daca nu e nimic sa imi puna bratara de ramforsare??? asta era intrebarea mea, ca vroiam sa stiu daca a fost vreun k5-k6 de la noi la suzuki si i-au rezolvat problema. am zis ca azi dau un telefon la ei sa vedem ce si cum ca nu vreau sa ma trezesc ca la un damb(ca la noi sunt destule) sau la o groapa o ia roata in stanga si restul in dreapta sau mobra mea nefiind intre seriile rechemate nu am aceasta problema? de 2 zile tot citesc pe un site doar de gixxer sa vad ce si cum despre problema cu cadrul si cu rechematul.

rechemarile se cam fac in garantie , acum daca ai vro problema cu cadru sau daca pur si simplu vrei tu o ranforsare platesi cash<doar nu ai vrea sa schimbe cadru moca dupa 6 ani de whilie si forja la cati propietari a avut mobra<parere mea e ca se rezuma pana la urma la norocul cumparari unui produs sh>

Mesaj completat

Compara carenele de la orice Suzuki SRAD din 97-2000 cu cele montate la Suzuki incepand cu 2004 si ai sa vezi diferenta :D

Inteleg ca vor sa le faca mai usoare si din acest motiv pun mizeriile alea de plastice dar la pretul platit pe o mobra noua ar trebui sa aiba componente de calitate mult mai buna.

frate ai batut orice record<ai scris 3 pagini>

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum nu o sa o dau din considerentele astea... nu au cum sa fie chemate doar cele care sunt in garantie cand tot recall-ul asta a fost emis pe 28.01.09 adica la cam 4 ani dupa ce a aparut k5-ul. sunt persoane care au fost si anul trecut sa isi faca asta... dar nu cred ca bratara asta poate stopa in vreun fel craparea cadrului..aladine aladine, crezi ca ma sperii eu de un asa cacatel incat sa dau mobra :D) si cum ziceam, a mea nici nu este intre cele mentionate doar ca eram curios ce si cum e cu treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...