Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

imi poate explica cineva, concret, cum se regleaza farul, imi bate in copaci faza scurta, la un k1 de 750, farul e identic cu cel de pe 600 si 1000 y k3 (2000-2003).

stiu care sunt suruburile de reglaj dar imi cam prind urechile in ele, la care trebuie sa umblu ca sa imi bata normal farul???

Mesaj completat

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

 

nu vreau sa te dezamagesc dar nu o sa gasesti raspuns pe forum la problema asta, cel mai bine mergi la un mecanic si il verifici/desfaci

daca e garnitura de chiuloasa arsa ar trebui ajunga ulei in lichidul de racire plus la faza asta cam deteriorezi/distrugi cam toate garniturile care sunt pe circuitul de racire, plus ca e posibil sa fie probleme si la pompa de apa

nu sunt mecanic dar asta e parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

NU avea un sunet aiurea sa proneasca GMV-ul sau mai stiu eu ce. M-am dus dupa el imediat si am vz cum s-a manifestat tot... Temperatura era pe LOW nu a mers tare... Nu a apucat... daca ar fii doar garnitura ar fii bine :blbl: Ms ptr raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca multi zic ca e bine ca motorul sa fie incalzit inainte de schimb ptr ca uleiul sa numai fie vascos, sa se prelinga usor cand se face schimbul :blbl: Daca e rece e mai gros... Acum sunt fel si fel de pareri :P MS de raspuns :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am jucat putin in seara asta, era rasarit de soare in masinile din fata mea, acum surubul e maxim in interior si tot bate in sus, o sa incerc maine seara invers sa vad ce se intampla, am incercat si cu surubul in exterior, sper sa nu mi se fi stricat sistemul de reglaj

multumesc!

Mesaj completat

@mandibula, Nu inteleg ce vrei sa zici? Ma ajutzi in problema prietenului meu?

 

nu ma intelege gresit dar pentru probleme tehnice fie folosesti sectiunea service fie subtopicul modelului care te intereseaza, inteleg ca prietenul tau are o problema dar nu e cazul sa umpli tot forumul, observ ca ai postat peste tot

Mesaj completat

in cazul meu nu cred ca e dus surubul de reglaj, nu merge in gol, sper sa reusesc sa il reglez, nu imi place sa deranjez in trafic

mi-am schimbat becurile acum 2 ani cu philips xtreme performance si sunt foarte multumit de ele, nu inteleg de ce s-au dereglat

Mesaj completat

la ce distanta ar trebui sa fiu de un perete atunci cand reglez farul si la ce inaltime ar trebui sa ajunga fluxul luminos??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine l-am reglat seara, pe f scurta, sa vad in 30m.

daca ai ajuns cu surubul la maxim, poate mai tb sa umblii la prinderile farului,

eventual sa mai pui o bucse de cauciuc la suruburile de jos.

Mesaj completat

on topic

 

o blondaciune dezbrcata pe sport.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pe acasa una din prinderile din poza care sa meraga la un k5 1000??? sau o maneta intreaga? ca am reusit sa rup plasticul ala care tine turul si returul cablului de acceleratie. daca aveti ziceti ce bani vreti pe ele . am nevoie cat mai urgent. ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pe acasa una din prinderile din poza care sa meraga la un k5 1000??? sau o maneta intreaga? ca am reusit sa rup plasticul ala care tine turul si returul cablului de acceleratie. daca aveti ziceti ce bani vreti pe ele . am nevoie cat mai urgent. ms mult
Hahaha! Exact asta am patit si eu cand am schimbat mansoanele. :blbl:

Norocul meu a fost ca amicul meu cu 954 si-a pus acceleratie rapida si l-am luat de la el. Are o alta cursa, dar pana imi gasesc unul merge asa. :P

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geo ms mult de tot raman dator.. dar am facut rost. iti dai seama ca nu puteam sa pierd ziua de azi pe amkart :blbl:. ca de maine vad ca vine vremea rea:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de butonul de avarie pentru al meu. Se potriveste de pe Suzuki GSXR 600/750 04-05 sau GSXR 1000 05-06. Daca nu e disponibil doar butonul, cumpar toata comanda stanga. Pe microfise vad ca apare cu tot cu comanda, nu merge separat luat.

 

sorin@spit-ct.ro 0721463444

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum incerc si eu sa gasesc o aripa fata si un undertail pt k5-ul meu daca reusesc prin bucale... daca nu iar apelez la ebay. stie cineva vreo aripa fata sau un undertail la preturi omenesti de vanzare??? aripa fata se potriveste si de la k6-k7 600/750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...