Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 imi poate explica cineva, concret, cum se regleaza farul, imi bate in copaci faza scurta, la un k1 de 750, farul e identic cu cel de pe 600 si 1000 y k3 (2000-2003). stiu care sunt suruburile de reglaj dar imi cam prind urechile in ele, la care trebuie sa umblu ca sa imi bata normal farul??? Mesaj completat Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS nu vreau sa te dezamagesc dar nu o sa gasesti raspuns pe forum la problema asta, cel mai bine mergi la un mecanic si il verifici/desfaci daca e garnitura de chiuloasa arsa ar trebui ajunga ulei in lichidul de racire plus la faza asta cam deteriorezi/distrugi cam toate garniturile care sunt pe circuitul de racire, plus ca e posibil sa fie probleme si la pompa de apa nu sunt mecanic dar asta e parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 NU avea un sunet aiurea sa proneasca GMV-ul sau mai stiu eu ce. M-am dus dupa el imediat si am vz cum s-a manifestat tot... Temperatura era pe LOW nu a mers tare... Nu a apucat... daca ar fii doar garnitura ar fii bine Ms ptr raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ca sa "parlesti" putin garniturile e suficient sa dai drumul la lichidul de racire cand motorul a incalzit, de exemplu incalzit pentru schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Sa stii ca multi zic ca e bine ca motorul sa fie incalzit inainte de schimb ptr ca uleiul sa numai fie vascos, sa se prelinga usor cand se face schimbul Daca e rece e mai gros... Acum sunt fel si fel de pareri MS de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 la far surubul din stanga reglaj sus-jos, si ala din dreapta, stanga dreapta. foloseste o fixa de 8, si sa=ti tina cineva motorul drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 @mandibula, Nu inteleg ce vrei sa zici? Ma ajutzi in problema prietenului meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 m-am jucat putin in seara asta, era rasarit de soare in masinile din fata mea, acum surubul e maxim in interior si tot bate in sus, o sa incerc maine seara invers sa vad ce se intampla, am incercat si cu surubul in exterior, sper sa nu mi se fi stricat sistemul de reglaj multumesc! Mesaj completat @mandibula, Nu inteleg ce vrei sa zici? Ma ajutzi in problema prietenului meu? nu ma intelege gresit dar pentru probleme tehnice fie folosesti sectiunea service fie subtopicul modelului care te intereseaza, inteleg ca prietenul tau are o problema dar nu e cazul sa umpli tot forumul, observ ca ai postat peste tot Mesaj completat in cazul meu nu cred ca e dus surubul de reglaj, nu merge in gol, sper sa reusesc sa il reglez, nu imi place sa deranjez in trafic mi-am schimbat becurile acum 2 ani cu philips xtreme performance si sunt foarte multumit de ele, nu inteleg de ce s-au dereglat Mesaj completat la ce distanta ar trebui sa fiu de un perete atunci cand reglez farul si la ce inaltime ar trebui sa ajunga fluxul luminos?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 cel mai bine l-am reglat seara, pe f scurta, sa vad in 30m. daca ai ajuns cu surubul la maxim, poate mai tb sa umblii la prinderile farului, eventual sa mai pui o bucse de cauciuc la suruburile de jos. Mesaj completat on topic o blondaciune dezbrcata pe sport.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 mai bine la cele de sus, la mine problema e ca bate prea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 are cineva pe acasa una din prinderile din poza care sa meraga la un k5 1000??? sau o maneta intreaga? ca am reusit sa rup plasticul ala care tine turul si returul cablului de acceleratie. daca aveti ziceti ce bani vreti pe ele . am nevoie cat mai urgent. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 alecs eu am de la zx6r daca doresti...toata acceleratia...nu stiu daca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) are cineva pe acasa una din prinderile din poza care sa meraga la un k5 1000??? sau o maneta intreaga? ca am reusit sa rup plasticul ala care tine turul si returul cablului de acceleratie. daca aveti ziceti ce bani vreti pe ele . am nevoie cat mai urgent. ms mult Hahaha! Exact asta am patit si eu cand am schimbat mansoanele. Norocul meu a fost ca amicul meu cu 954 si-a pus acceleratie rapida si l-am luat de la el. Are o alta cursa, dar pana imi gasesc unul merge asa. Editat Aprilie 30, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 survolaj... ms mult de tot dar la toata acceleratia ai cumva si piesa aia din poza 2? sau e maneta completa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 cine are piese de SRAD , rog un PM , ma intereseaza partea din fata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 survolaj... ms mult de tot dar la toata acceleratia ai cumva si piesa aia din poza 2? sau e maneta completa? Suna-ma cred ca te pot ajuta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 geo ms mult de tot raman dator.. dar am facut rost. iti dai seama ca nu puteam sa pierd ziua de azi pe amkart . ca de maine vad ca vine vremea rea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 geo ms mult de tot raman dator.. dar am facut rost. iti dai seama ca nu puteam sa pierd ziua de azi pe amkart . ca de maine vad ca vine vremea rea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 mai bine la cele de sus, la mine problema e ca bate prea sus cine ? blonda ? Mesaj completat mai bine la cele de sus, la mine problema e ca bate prea sus cine ? blonda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Am nevoie de butonul de avarie pentru al meu. Se potriveste de pe Suzuki GSXR 600/750 04-05 sau GSXR 1000 05-06. Daca nu e disponibil doar butonul, cumpar toata comanda stanga. Pe microfise vad ca apare cu tot cu comanda, nu merge separat luat. sorin@spit-ct.ro 0721463444 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 uite aici sorin anunt piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 uite aici sorin anunt piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 uite aici sorin anunt piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 uite aici sorine http://www.pro-bike.ro/forums/topic/80440-...ese-gsxr-k4-k5/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 L-am sunat pe baiat dar nu mai are comenzile. Pana la sf verii trebuie sa apara piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 acum incerc si eu sa gasesc o aripa fata si un undertail pt k5-ul meu daca reusesc prin bucale... daca nu iar apelez la ebay. stie cineva vreo aripa fata sau un undertail la preturi omenesti de vanzare??? aripa fata se potriveste si de la k6-k7 600/750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.