Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o intrebare...sper sa ma poata ajuta cineva...am un k1 600 pe care l-am modificat k8 1000 si am luat un stop pe leduri de k8 1000 l-am montat si singuru mod in care merge (dupa ce am testat toate combinatiile de pini), pe pozitie (din comanda de lumini) sta aprins ca si atunci cand pui frana, si cand apesi frana(dar nu pe pozitie) se aprinde la o intensitate mai slaba(cum ar trebuii sa se aprinda pe pozitie)

 

am inversat papucii pozitie cu stop intre ei nimic(electrica e facuta sa aprinda la stopul vechi un bec pt pozitie si cand apesi frana sa il aprinda si pe al doilea) aici se aprind aceleas leduri numai ca de intensitate diferita

 

 

 

cum si ce pot sa ii fac? sa se aprinda normal? vre-o idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai la pedala de frana un intrerupator cu o piulita de plastic. Joaca-te cu piulita aia putin, asa facusem si eu la SV si statea tot timpul aprins de nu stiam ce are.

 

 

problema este ca sunt inversate functiile

frana merge dar se aprinde defapt intensitatea de pozitie

si cand aprind lumina din comanda sta aprins ca la frana

la frana se aprinde si se stinge deci nu e problema de contact blocat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca sunt inversate functiile

frana merge dar se aprinde defapt intensitatea de pozitie

si cand aprind lumina din comanda sta aprins ca la frana

la frana se aprinde si se stinge deci nu e problema de contact blocat...

Inverseaza firele asa cum trebuie nu are cum sa nu mearga ! Probeaza cu fire direct de la.baterie stopul si vezi care sunt pozitia si stop pe frana,la fel cu un bec sau aparat de masura pe care fir vine tensiunea de frana sau pozitie,si asta este.

Atentie stopul pe leduri are polaritate!

PS.Apropo.mai exista si manuale cu schema electrica acolo ai toata informatia de care ai nevoie nu trebuie sa inebunesti"pini" pentru un amarat de stop,daca ai fi avut o problema la injectie ce faceai,inversai 80 de pini din ECU sa vezi din care iese fum?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut 750|1000 K6 K7...pm daca stiti ceva interesant, nu rahaturi.

Ms

saptamana viitoare primesc un 750 k7 din anglia ,cu carte servis in stare f buna detalii pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu cu k5`6-1000 ,te asigur,am cautat cred ca de 6 luni sa-mi cumpar unu ,abia am gasit ce cautam,a fost unul in CT acum ceva timp daca nu ma inshel baiatul care`l vindea era "sorin" dar a fost vandut imediat intre prieteni/amici parca... bafta maxima!revin cu poze

 

uite aici a fost prima motocicleta pe care am fost sa o vad in goana dupa o suzeta,k7-750 prima baiatul super ok,mergi cu incredere

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,Cum se scot rulmentii de pe roata fata si spate de la gsxr k2 ? am reusit doar sa scot acele semeringuri care protejeaza rulmentul sa nu intre mizerie.

se folosesc extractoarele de rulmenti sau un fier-teava si un ciocan dar trebuie atentie mare si din cate stiu se loveste numai in cruce pentru a nu deforma suprafata alezajul.iti atasez poze cu extractorul si o poza cu tehnica folosita in manualul service al motorului

post-44532-0-55244700-1332610707_thumb.jpg

post-44532-0-44287500-1332610848_thumb.png

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,Cum se scot rulmentii de pe roata fata si spate de la gsxr k2 ? am reusit doar sa scot acele semeringuri care protejeaza rulmentul sa nu intre mizerie.

exista un dispozitiv special gen "diblu" care se "umfla" in rulment , dar se poate cu rabdare si fara ,o tija oteloasa cam de 10mm sau mai mult. asezi roata jos prin rulmentul de sus bagi tija si scoti rulmentul de jos ,acel tub care se afla intre rulmenti permite deplasarea de cam 1-1,5 mm suficienti ca buza tijei sa atinga camasa rulmentului.bati putin intro parte apoi in partea diametral opusa ,cu cat se misca rulmentul mai jos cu atat creste spatiul pe care poti bate ,dupa ce e scos primul rulment celalalt nu mai prezinta probleme.

 

10mm diametru tija 20-30 cm lungime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi interesant sa organizam o intrunire la nivel national pt gsxr :D nu e o idee rea

 

 

S-au mai incercat chestii de gen acu vreo 2 ani daca imi aduc bine aminte fara prea mare succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta o sa fie mai serios, acum sunt mai multi posesori de GSXR-uri, s-au legat prietenii...

 

 

Prieteniile care s-au legat nu au nevoie de intalniri si etc. Oamenii oricum se vad ,vb la tel..etc. Dar imi place entuziasmul. Ocupa-te tu de o organizare si eu voi fi prezent atata timp cat se va tine. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteniile care s-au legat nu au nevoie de intalniri si etc. Oamenii oricum se vad ,vb la tel..etc. Dar imi place entuziasmul. Ocupa-te tu de o organizare si eu voi fi prezent atata timp cat se va tine. ;)

 

Imi place mesajul tau :crack: ma lasi masca, prea multa bunatate data din tine :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...