Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers

serios? si daca am o harta proasta poate mari consumul sau lucrul asta e imposibil ? multumesc de info asa ma mai destept si eu :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ TNG daca iti trimit cdi-ul prin curier poti sa-l remapezi sau trebuie sa vin neaparat cu motorul?

Alex, nu stiu ce model ai. An, tip, si cod ECU

serios? si daca am o harta proasta poate mari consumul sau lucrul asta e imposibil ? multumesc de info asa ma mai destept si eu :))

Pai nu am spus mai sus? Ai o harta proasta normal ca consuma mai mult! EX:

Daca tu la 3000 rot/min si 50% deschidere de clapeta acceleratie ai nevoie de 50 milisecunde timp de injectie ca sa ai un AFR 13.5 si tu ai 70 milisecunde ...atunci injectorul v-a sta deschis 70 milisecunde...deci un timp mai mare ...asa ca acel injector va injecta o cantitate mai mare de benzina!

Per total motorul merge prost pentru ca este amestec bogat,si consuma si mai multa benzina!

Sper ca m-am facut inteles :laugh:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, nu stiu ce model ai. An, tip, si cod ECU

 

Pai nu am spus mai sus? Ai o harta proasta normal ca consuma mai mult! EX:

Daca tu la 3000 rot/min si 50% deschidere de clapeta acceleratie ai nevoie de 50 milisecunde timp de injectie ca sa ai un AFR 13.5 si tu ai 70 milisecunde ...atunci injectorul v-a sta deschis 70 milisecunde...deci un timp mai mare ...asa ca acel injector va injecta o cantitate mai mare de benzina!

Per total motorul merge prost pentru ca este amestec bogat,si consuma si mai multa benzina!

Sper ca m-am facut inteles :laugh:

pai, nu stiu sigur daca e proasta harta, trebuie sa ii fac un consum sa vad daca exagereaza si daca e normal eu fiind invatat cu yzfu de 125 care consuma 2-3 acum mi se parea ca se ducea repede, voi vedea la anu sigur sigur si daca e ceva cred ca o sa te contactez merci :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un gsxr 750

cod ecu:

32920 - 35F00

112100 - 0531

12V NEP04L

 

Banuiesc ca este 2005 motorul tau asa este?

Daca da este putin mai greu cu resoftarea, dar se poate face remapare pe harta de benzina.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica exista o modalitate sa consume mai putin si aceleas performante la motociclea mea care este stok.. nu am fost interesat pana acum dar daca este ceva ma pun cu flexul pe catalizatorul ala imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pentru k1 nu se face resoftare are un ecu generatie veche pe 16 biti. Tot ce se poate este o remapare pe harta de benzina care este destul de ok.O calcatura buna,filtru aer,evacuare si o remapare se schimba mobra total!

Se face pe motor remaparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca se poate face doar pe motor remaparea, nu cred ca o sa ajung prea curand la bucuresti cu motorul. Raportul e cel standard, mi-am schimbat kitul de lant anul trecut. Care este eroarea pe care o da kilometrajul cand schimbi raportul? Filtrul si toba le-am schimbat si anul asta mi-am facut si un TRE care mi se pare foarte eficient. Spuneai ca TRE-ul iti face un amestec bogat, poate dauna motorului asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca se poate face doar pe motor remaparea, nu cred ca o sa ajung prea curand la bucuresti cu motorul. Raportul e cel standard, mi-am schimbat kitul de lant anul trecut. Care este eroarea pe care o da kilometrajul cand schimbi raportul? Filtrul si toba le-am schimbat si anul asta mi-am facut si un TRE care mi se pare foarte eficient. Spuneai ca TRE-ul iti face un amestec bogat, poate dauna motorului asta?

Cifrele pe bord sunt aceleasi,viteza reala este modificata, depinde de raport,ideea este ca beneficiile care le ai in cuplu cu o calcatura gen -1+2 nu mai conteaza o eroare de 10/20km/h minus la top speed.

Asta daca nu cauti recorduri de viteza...

TRE simuleaza o treapta superioara de viteza cu hartile de avans si benzina si ram,-air aferente de regula treapta 5 de viteza pentru ca are un avans la aprindere mai mare.De fapt asta este ceea ce tu simti in plus 3grade avans...

Problema apare in treptele inferioare unde harta 5 cu debitul de benzina calculat pe debitul de aer care intra prin ram-air,va deveni bogata pentru vit 1 unde nu ai acelasi debit.

Functionarea cu amestec bogat,pe langa faptul ca pierzi putere,in motor se fac depuneri de calamina care in timp pot duce de probleme interne.

 

 

Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi?

Ionut cred ca la acesta intrebare nu o sa-ti raspunda nimeni asa cum vrei.Este o intrebare care cred ca tu ai deja raspunsul!

Iar ca sa primesti un raspuns corect trebuie sa fii mai explicit,adica ce detaliu tehnic,vizual te intereseaza in comparatie?Sunt foarte multe deosebiri tehnice si de performanta,sa nu mai spun aspect,si de faptul ca generatiile mai noi sunt si ele inpartite k1/3...k5/6...k7,8,9,10....L1L2

Asa ca acum intelegi ca un raspuns gen:Cele noi sunt mai misto! Nu este un raspuns care sa te satisfaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi?

 

Avem o parere destul de buna ,fiabile ,puternice,design inca destul de actual...sunt peste SRAD si cam aceeasi macare de peste cu k4-5...

 

Minus fata de modelele mai noi(de la k6 in sus) sunt ciclistica si franele ...dar asta nu prea conteaza in orase si/sau terase ,nu-i asa ? (banuiesc ca nu vrei sa mergi la curse cu motorul daca ai pus o astfel de intrebare)

 

Acum mai trebuie avut in vedere si ca anii au trecut ,din ce in ce mai greu sa gasesti unul in stare buna.nu imposibil dar greu ...orice motor cere consumabile ,dar la 10+ ani deja poti sa te gandesti la unele mai delicate(mai scumpe) cum ar fi :ambreiaj ,discuri frane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem o parere destul de buna ,fiabile ,puternice,design inca destul de actual...sunt peste SRAD si cam aceeasi macare de peste cu k4-5...

 

Minus fata de modelele mai noi(de la k6 in sus) sunt ciclistica si franele ...dar asta nu prea conteaza in orase si/sau terase ,nu-i asa ? (banuiesc ca nu vrei sa mergi la curse cu motorul daca ai pus o astfel de intrebare)

 

Acum mai trebuie avut in vedere si ca anii au trecut ,din ce in ce mai greu sa gasesti unul in stare buna.nu imposibil dar greu ...orice motor cere consumabile ,dar la 10+ ani deja poti sa te gandesti la unele mai delicate(mai scumpe) cum ar fi :ambreiaj ,discuri frane

Chiar nu ma intereseaza partea cu terasele sau cu agatatu de gagici cu moto. Ma dau si prin oras si afara mai peste tot. Am intrebat doar de curiozitate sa vad daca mai este un subiect de interes. Eu m-am invatat cu ea chiar daca e putin brutala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

vreau sa modific termoculpa..am vazut intr-o postare a lui tng despre termocupla de dacie cu filet modificat la strung montata pe gixxer

vreau sa fac acelasi lucru cu o termocupla auto care deschide la 90 grade ventilatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa faci asta? motorul lucreaza foarte bine la temperatura de 90 grade

 

Din cauza restrictiilor de poluare, s-a prevazut functionarea motoarelor la temperaturi mai inalte, noxele sint mai putine . Performantzele motorului sint in zona 70-80grd. Prea putini stiu acest lucru. Cel mai important tuning este cel al racirii propulsorului. Degeaba dai 1000euro pe o evacuare performanta ce-ti da in plus 5-6 cai daca nu ai in vedere mentinerea temperaturii motorului la 80grd. Paranteza, cind cititi 80 grd pe bord, temperatura in motor este cu cca 15 grd mai mare, in cilindri si mai mare. In plus, uleiul din motor devine apa chioara la 104(+15grd=119grdC) si jocul in cuzinetii arborelui si bielelor creste considerabil. Uzura maxima este mai ales vara, cind se circula in oras, se sta la semafor-urca temp la 104grd-, se pune verde si se da blana la roshu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

wayne, tu erai la semafor la apaca azi pe la 9:30 ?

 

Nu,eu am bagat motoreta la iernat pe 7 octombrie ca imi expira rca-ul pe 9

cateva zile insorite nu m-au convins sa reinoiesc rca-ul

Anul trecut in octombrie o ardeam cu 200 pe ploaie torentiala intre campina si ploiesti,am ajuns in bucuresti tot pe ploaie..e cool sa mergi cateva ore toamna cand e frig si ploua torential

Tot prin octombrie anul trecut am pierdut aderenta la roata motoare in treapta 1 la 3000rpm,nu am nici o placere sa ma dau cu motorul cand e frig si caucioacele sunt lemn,chiar daca spatele avea 2ani si fata avea dot 2011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...