alinbugnar Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 2. ce ai văzut la aripa spate era aripa turnata manual, după care se va lua mulaj pentru matrita.deci mai sunt 2 etape Credeam ca ai facut deja matrita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 din cate stiu eu vine cu tot cu ramair-ul,eu mi-a facut din plasa metalica,dintr-aceea care pun astia la grilele de la masini si a iesit foarte bine. la mine ramair-ul e intreg doar ca lipseste plasa aceea,probabil ca o sa fac si eu una daca nu gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Hello! Se vinde Gsxr 600 k8, editia limitata, 5100km pret 8000e (motocicleta se afla in Spain) pentru cei interesati PM. Editat Martie 3, 2010 de zeratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreimna Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Buna bike-rilor...eu nu ma pot numi biker dar voi incerca sa devin..mi am luat si eu un Gixxer anul trecut..cu 34000 km la bord...i am mai facut eu vreo 3000.Acum l am pornit dupa 4 luni jum de stat in garaj si mi a pornit de nu mi a venit sa cred...vreau sa mi bag eu nasul si sa i schimb uleiul si filtru ca vreau sa stiu ce se petrece sub carene...oare m as descurca?as gasi o carte tehnica?va multumesc...aa...si am uitat sa specific ..e din 98...asta in cazul in care ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica. Editat Martie 3, 2010 de andreimna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut filtrul de ulei este jos in partea dreapta fata! se scoate prin dessurubare!Scoate carapacea si bagati nasul pe acolo iti dai tu seama cum se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ce ziceti de poza asta? mai incet pe-o roata..... http://www.bikepics.com/pictures/1917520/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ce ziceti de poza asta? mai incet pe-o roata.....http://www.bikepics.com/pictures/1917520/ asta a dat a dracu de tare cu ea... suzuki cred ca dezvolta un fel de sistem ca la f1 in caz de impact se duce dracu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Hello! Se vinde Gsxr 600 k8, editia limitata, 5100km pret 8000e (motocicleta se afla in Spain) pentru cei interesati PM. Poti sa intri un pic in detalii despre ce inseamna editie limitata? In legatura cu alt subiect....am instalat furtunele frana-fata Hel si am facut vreo 2 plimbari. Prima observatie ar fi ca franrea este mai brusca. Adica pana nu incalzesc un pic cauciucurile cam blocheaza roata fata. Prinde mult mai sus si nu mai prinde progresiv ca atunci cand aveam furtune stock ci prinde destul de tare..dar nu imi dau seama daca puterea per-total este mai mare. Ar trebui sa "intaresc" un pic si suspensia fata pentru ca plonjeaza cam rau datorita franarii bruste. Efectele de mai sus nu stiu daca sunt in totalitate rezultat al schimbarii furtunelor sau doar a schimbarii lichidului si a aerisirii sistemului. Probabil efecte de imbunatatire a franei se vad atunci cand sistemul se incalzeste, si furtunele nu se mai dilata la fel ca cele stock....desi nici cele stock nu mi s-au incalzit vreodata asa rau incat sa mute punctul de presiune al manetei periculos de aproape de ghidon. Asa ca daca aveti de gand sa faceti vreun track-day,cum as vrea eu anul asta, investitia (destul de mica) se merita...dar pentru strada sistemul stock este foarte bun si nu vad motive pentru schimbare in afara de iesirea din perioada de functionare a furtunelor stock (4 ani scrie in manualul meu). Lichidul si aerisire ar trebui facute totusi macar la 1 sezon...1 sezon jumate. Lichidul care l-am scos eu dupa 1 sezon...10.000 de km...avea o culoare cam ciudata. Urmatoarea modificare...pinion -1 pe fata....peste o sapt-doua...cand vine piesa si cheile dinamometrice....ca vad ca iar vin ninsorile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 si eu urmează sa-mi pun in we furtune de frână cu insertie metalică. stai linistit ca te vei obisnui repede sa dozezi forța aplicată pe maneta de frână, si nu o sa mai blochezi roata. intr-adevăr, pentru Strada sunt mai mult de fite, da dacă vrei sa mergi un pic mai tare pe niÂşte serpentine, deja se simte diferența. si ca o paranteza, furtunele stock se umfla si când sunt reci, nu se dilata doar la cald. p.s. mi-am schimat bujiile (NGK iridium) si filtrul de aer sport BMC. diferența este enorma, accelereaza mult mai Rapid, si are cuplu din ture mult mai joase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Poti sa intri un pic in detalii despre ce inseamna editie limitata? Scuze, m-am exprimat eu putin gresit, este editia aniversara de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Poti sa intri un pic in detalii despre ce inseamna editie limitata? E varianta alb-gri de k8 ,care in afara de schema coloristica nu are nimic diferit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ba, ma seaca o problema... Uneori, cand iau cate o denivelare (pe retrogradare in special), mi se opreste motorul; pare ca se intrerupe curentul. M-am uitat la borne si par stranse, am dat cu degripant pe switchul de la cric.... altceva... nu imi dau seama... Sa fie totusi de la senzorul de cric? Sa fie de la tip-off (sau cum spanac se cheama)? Vreun alt contact/buton? E destul de ciudat sa ti se opreasca motorul cand intri in curba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ba, ma seaca o problema...Uneori, cand iau cate o denivelare (pe retrogradare in special), mi se opreste motorul; pare ca se intrerupe curentul. M-am uitat la borne si par stranse, am dat cu degripant pe switchul de la cric.... altceva... nu imi dau seama... Sa fie totusi de la senzorul de cric? Sa fie de la tip-off (sau cum spanac se cheama)? Vreun alt contact/buton? E destul de ciudat sa ti se opreasca motorul cand intri in curba.... Poti sa incerci sa stai pe ea si sa sari de cateva ori pe sha mai tare ,cu motorul pornit ! Daca e de la cric ar trebuii sa se opreasca ! Daca nu, inseamna ca alta e problema ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Sau poate butonul de oprire de urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ba, ma seaca o problema...Uneori, cand iau cate o denivelare (pe retrogradare in special), mi se opreste motorul; pare ca se intrerupe curentul. M-am uitat la borne si par stranse, am dat cu degripant pe switchul de la cric.... altceva... nu imi dau seama... Sa fie totusi de la senzorul de cric? Sa fie de la tip-off (sau cum spanac se cheama)? Vreun alt contact/buton? E destul de ciudat sa ti se opreasca motorul cand intri in curba.... si eu am aceeaÂşi problema... e suta la suta din cric, dacă îl misti Putin vei observa ca si-a facut joc lateral. nu e nici Arcul slăbit, nici contactul defect. e din cauza jocului. cel Putin la mine... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 SALUTARE A incercat careva metabond,ma dor creieri sa cumpar eu...vreau ,,tratez'' motorul inainte de a incepe sezonul Sfaturi,pareri stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 SALUTARE A incercat careva metabond,ma dor creieri sa cumpar eu...vreau ,,tratez'' motorul inainte de a incepe sezonul Sfaturi,pareri stie cineva? NU pune prostii d-astea in motocicleta.... ( daca tii cat de putin la ea ..si mai ales la ambreiajul ei).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Pai ce se intampla daca pun? Eu stiu ca previne/reduce uzura motorului si ma gandeam sa incerc la motoroanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 nu are nimic, personal il recomand, la ambreiaj nu am observat sa patineze...metabond gold parca am pus in TOATE motoarele de le-am avut ( vreo 10-15 in ultimii 3 ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 personal nici eu nu recomand aditivi, decât dacă motorul are nevoie. dar dintre produsele de pe piața, cred ca metabond-ul ar fi cel mai bun (poate la egalitate cu duralube). in concluzie, dacă motorul merge bine, eu zic sa îl laÂşi asa. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 motorul n-o sa pateasca nimic..dar o sa bulesti ambreiajul.... pune ulei bun ( de motocicleta ..evident ) si atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 daca te uiti si in reclame vezi ca metabondul<sau orice alt aditiv> actioneaza cu precadere in zonele cu frecari . asta inseamna ca motorul o sa-ti mearga un pic mai bine dar ambreiajul va fi irecuperabil. personal recomand uleiuri de calitate si protejarea motorului cat mai bine<a se intelege fara forja la rece> daca aveti batai in motor, identificatile<majoritatea sunt de la distributie>si remediatile<sunt cativa posesori de gsxr care au patito cu distributia si va pot povesti ce s-a intamplat in motor><pe scurt ''alt motor''> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 si eu urmează sa-mi pun in we furtune de frână cu insertie metalică.stai linistit ca te vei obisnui repede sa dozezi forța aplicată pe maneta de frână, si nu o sa mai blochezi roata. intr-adevăr, pentru Strada sunt mai mult de fite, da dacă vrei sa mergi un pic mai tare pe niÂşte serpentine, deja se simte diferența. si ca o paranteza, furtunele stock se umfla si când sunt reci, nu se dilata doar la cald. p.s. mi-am schimat bujiile (NGK iridium) si filtrul de aer sport BMC. diferența este enorma, accelereaza mult mai Rapid, si are cuplu din ture mult mai joase sincer nush cum le simti,eu dupa ce am schimbat filtru si bujiile aceeasi senzatie.. poate trebe sa o iau mai incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) Multumesc pentru sfaturi baeti.Ideea e ca motorul nu are nimic,nu ,,bate'' sau alte chestii de genu.. Si acum sa va spun de ce vreau eu sa pun metabond in motor......Anul trecut in noiembrie am facut-o lata......sa va spun si cum.Mi-am spus ca e timpul sa duc motorul in provincie la bunica(in bucuresti nu am unde sa il tin),intr-o sambata m-am urcat pe motor si am hotarat sa plec la bunica sa las motorul la ea pe perioada iernii urmand sa ma intorc cu frate-mio pasager in conserva lui.Plec.....nu prea mai aveam benzina in rezervor si am oprit sa alimentez la petromul de pe soseaua alexandriei....erea coada,eu mi-am asteptat randul iar cand am ajuns la pompa m-am uitat unde scria premium95(inteligentul de mine nu a mai fost si atent la culoarea manerului) am pus mana pe pompa si am alimentat 14litri,am platit si am plecat grabit din benzinarie pentru ca vroiam sa merg incet(a fost prima mea iesire cu motorul din oras).Dupa 500m motorul a inceput sa piarda putere si sa dea rateuri.am coborat intr-o treapta inferioara si am redus turatia dar...nu mai avea putere.Am tras pe dreapta,am oprit motorul dupa care l-am pus pe cric iar eu eream fleasca....nu puteam sa pricep ce drak are,l-am lasat cateva minute bune si am incercat sa il pornesc,surpriza...nu mai avea chef sa porneasca,e de rau mi-am spus si m-am indepartat la 2 metrii si ma uitam ca prostul la el scotocind prin buzunare dupa telefon.Din fericire primul lucru care l-am gasit a fost bonul de benzina,ma uit la el si ce credeti ca scria pe bon....motorina 14,nu mai stiu cat dreak(eu am fost primul tip care a alimentat cu motorina o vitezana),eream uluit pentru stiam ca am luat pompa pe care scria benzina nu motorina.........se pare ca oameni inscriptionasera gresit o pompa iar eu eream la 1km de benzinarie,nu m-am uitat pe bon si .........mi-o furase-m rau de tot Convins ca am terminat motorul am mers la o firma unde vindeau materiale de constructii sa cersesc un inbus sau un furtun sa incerc sa scap de conbustibilul pe care il aveam in rezervor sa alimentez si macar sa ajung inapoi acasa.Mi-au dat inbus am desfacut suruburile de la rezervor(linga ghidon)..dedesupt erea pompa de benzina,incercam metoda traditionala....scot combustibil cu furtunul...si asa am reusit sa umplu 2 galeti pline ochi si a mai ramas ceva in rezervor dar nu am reusit sa il golesc Pasu 2 traversez cu motoclicleta soseaua alexandriei(impinsa de mine si de cel care m-a ajutat cu cheile si furtunul) la lukoil sa alimentez si .....sperand sa o fac sa porneasca.Am alimentat(cu benzina de data asta) si am incercat benzina cu cifra octanica mai mare,am cumparat aditiv pentru injectoare,am impins motorul pina la marginea benzinariei si......da-i la automant nenica(vreo 20min) pina a incaput sa faca ca naiba electromotorul iar motorul incepuse sa prinda viata....nu mai mult de 2secunde Ma viziteaza cel care m-a ajutat si imi spune ca o sa dea bancheta spate de la fiatul doblo sa imi urce motorul in masina(daca incape) sau ma tracteaza pina acasa(locuia in acelasi cartier) Cu ultimele rugaciuni incep sa chinui electromotorul...poate,poate si.....motorul a prins viata iar,l-am lasat la relanti 10min dupa care am pornit pe stradutele de pe linga benzinarie sa mai consume benzina si sa ii curat si injectoarele cat de cat dupa alte 10min cat am explorat zona mi-am dat seama ca motorul functioneaza fara probleme l-am oprit si i-am multumit pentru ajutor noului meu amic si am plecat spre Alexandria cu o intarziere de o ora si ceva iar in afara localitatilor mergeam cu 150-170km/h(tinand cont ca a fost prima iesire din oras viteza e fost destul de mare pentru experienta mea),am ajuns cu bine la destinatie si FARA SA MAI ALIMENTEZ In timp ce aveam rezervorul ridicat au trecut 2 motoclicisti care se holbau la mine,dar nu au schitat nici macar un gest gen...ai nevoie de ajutor? sa opreasca ....nici o sansa vere,sigur ereau manelisti Le multumesc pe aceasta cale acum si le doresc sa ramana in mijlocul campului si sa nu opreasca nimeni sa ii ajute....sau sa ii ajute careva asa cum au facut-o si ei Asta e motivul pentru care as vrea sa bag metabond P.S sper ca nu v-am plictisit cu patania mea Editat Martie 4, 2010 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ai fost grav cu motorina Sincer nu stiu ce face metabond (sau ce zice ca face) si nu stiu nici care sunt urmarile motorinei intrun motor de benzina cu injectie. Poate mai degraba sa mai cureti injectoarele sau vreun engine flush... parca zicea cineva de o treaba de genul asta care se baga in ulei ca cureti motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.