kelu 265 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 stie careva cati mm are o guma fata noua? (adancimea santurilor ) nu sunt mare expert in cauciucuri dar cred ca difera de la model la model<cred ca MAC iti poate raspunde sigur> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Suzuki Ram Air Direct ram air stii ce este? Da, stiu ce e. Ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 pirelli diablo supercorsa logic alte gume nu folosesc..sc1 fatza+sc2 spatele combinatia ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 ai incercat michelin pilot power ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 ai incercat michelin pilot power ? Unde sa le incerce?....pe strada la un mers decent sunt bune cat de cat....in schimb la mers agresiv sau pe circuit nu sunt bune de nimic...mult prea tari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Unde sa le incerce?....pe strada la un mers decent sunt bune cat de cat....in schimb la mers agresiv sau pe circuit nu sunt bune de nimic...mult prea tari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Unde sa le incerce?....pe strada la un mers decent sunt bune cat de cat....in schimb la mers agresiv sau pe circuit nu sunt bune de nimic...mult prea tari... eu alea le-am folosit vara trecuta si am fost foarte multumit !!!! si am un mers foarte agresiv ! au o stabilitate incredibila ! ..... poate ai vrut sa zici ca se incalzesc c-am greu si se racesc prea repede ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 ai incercat michelin pilot power ? de 3 ani folosesc doar supercorsa cate 2 seturi pe sezon si inca sunt multumit poate pe viitor am sa incerc metzeler racetec,multi le lauda si pe astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 si eu merg cu supercorsa, si nu am de gând sa le schimb cu altceva. chiar dacă nu merg agresiv de felul meu, cel Putin psihologic îmi oferă un confort si siguranță. scumpe prin prisma faptului ca țin relativ Putin, da îÂşi fac bine treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) si eu merg cu supercorsa, si nu am de gând sa le schimb cu altceva. chiar dacă nu merg agresiv de felul meu, cel Putin psihologic îmi oferă un confort si siguranță. scumpe prin prisma faptului ca țin relativ Putin, da îÂşi fac bine treaba. am scos 4 mi de km + porniri si mici burnuri toate dintr-un second cu 70%viata.pt mine e destul Editat Martie 15, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Cand va aud cu 4000 km nu stiu cum faceti . De cand am moto ultima am facut 20000 km am avut numai supercorsa fata-spate, si am avut doar 2 seturi SH uzate . Acuma mi-am luat un set nou ca am prins la ocazie 100 euro . ,Cred ca astea o sa ma tina pina dau moto si merg destul de agresiv. Editat Martie 15, 2010 de Mad Max1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 20000??????? esti sigur ca sunt supercorsa? nu am auzit de supercorse duse mai mult de 6-7000 de km, si asta in conditii mai mult de touring, neforjat vreun pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 eu le-am pus second (nu erau uzate mai mult de 10%), am deja vreo 9000 de km, le-am primit pe cele noi, dar încă nu le schimb ca am încă 2-3 mm de sant:) deci se poate merge si km mulți cu ele, da in regim de touring. îs curios totuÂşi cu astea noi cât o sa pot merge, da mă astept la minim 13-14 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cand va aud cu 4000 km nu stiu cum faceti . De cand am moto ultima am facut 20000 km am avut numai supercorsa fata-spate, si am avut doar 2 seturi SH uzate . Acuma mi-am luat un set nou ca am prins la ocazie 100 euro . ,Cred ca astea o sa ma tina pina dau moto si merg destul de agresiv. vezi ca sunt mai multe feluri de supercorsa adica sunt si mai de strada BSB sau SP..eu vb de SC 0,1,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 ba.... am tras mult sa raman la 666 de posturi, dar.... am o nelamurire: Ueori mi se mai opreste motorul, inca nu mi-am dat seama daca e de la cric sau de la tip over, sau doar de la bateria belita (am inteles ca uneori mai dau senzorii erori daca e bateria terminata). Dar azi mi s-a aprins becul de FI. Am gasit eu mufa aia, am facut scurt in ea cu motorul porni, dar evident ca nu mi-a aratat nicio eroare (am aflat dupa ca trebuie sa faci asta cand ai becul ala aprins....), in schimb imi arata (linia sus)C00. Unde gasesc suruburile alea de la TPS? pentru ca din poza nu prea imi dau seama... In schimb destul de stupida faza cu erorile.... trebuie sa umblu cu cheia de rezerva ca sa pot sa deschid portbagajul ca sa fac strap la mufa de diagnostic fara sa opresc motorul cand imi apare eroarea..... Bine, ma bucur in schimb ca nu persista eroarea... adica dupa ce opresc si pornesc e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Supercorsa SC 1 am fata si spate SC 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Sa va zic o kestie, incep cu deci, rasfoind manualul motocicletei vad ca scrie la intretinere cum trebue sa fie nivelul la ulei si ma uit lasnad la o parte aerele mele de motociclist(adica ce domle ma uit eu cum trebuie nivelul la ulei ce sunt prost). Constat ca habar nu am pe ce lume traiesc, nivelul trebuie sa fie la "full" desigur dar exact dupa 3 minute cum spune manualul, ca daca stai mai mult 5 , 7 minute este cu totul alt nivel(mai mare desigur). eu verificam cum eram invatat de la cealalta dupa circa 10 minute cum auzisem si eu de la altzi deci aveam mai putin ulei decat trebuie si diferenta a fost de aprox. 200 ml. Am spus si unui prieten cu R1 care facea ca mine ca cica el stie motociclist de 25 de ani (are 49 de ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 nu cumva trebe sa fie la mijloc adica intre max si min?eu asa stiam ...si oricum daca bag exact 3000ml cat zice cartea exact la mij. am nivelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da asa este, intre minim si maxim, dar eu prefer aproape maxi kiar maxim, nu are nimic am vazut la altele. Mai este ceva, cand skimb uleiul de obicei stau 2 ore sa se scurga tot, ca daca faci ca la service, sa stai 20min. ca cica gata, se mai scurge cam 150 mil. am facut eu proba desigur la cealalta (k1). Noi avem grija sa fie la milimetru si altzi bat salamul de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 si mie îmi tot intrerupe motorul, chiar si la relanti, dar nu se opreste, numa da in nas mă gândesc la 2 posibilitati: 1. am o fisa cu siguranță aia metalică slabita, si nu face priza cum trebuie pe bujie. poate de la vibratii pierde contactul pe bujia respectiva. 2. n-am idee dacă la K2 trebuiesc sau nu sincronizate clapetele de acceleratie si reglati tachetii? in rest numa de bine, ii o plăcere sa mă Plimb după o iarna asa de lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da, sa ma fuck in ea, aseara cand ma duceam acasa a mai facut figuri de vreo doua ori, dar am impresia ca se ia curentul de tot. Adica se stinge bordul, dispare viteza si face acul ca la balamuc (adica ca atunci cand pui cheia). Poate e vreo borna de la baterie.... e posibil sa fiu in halul asta de prost.... O sa mai investighez. Se sincronizeaza clapetele (throtte valve synchronization), vezi la 4-73 in manual. Tachetii aia nu stiu ce sunt... treburile alea la supape? N-am facut nici una, nici alta. Am intebat la un service (de impostori) cat costa sincronizarea si au aruncat un pret din ala de Monte Carlo.... In rest, cum ai zis si tu, e o placere sa te plimbi dupa iarna lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 la ce povestesti tu ca se întâmpla, după cum am mai zis ca am părut si eu, suspectez fără drept de apel cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum ceva vreme! avea niste fluctuatii foarte ciudate de curent! pana cand...nu mai dadea curent deloc! ultimul lucru la care m-am uitat au fost bornele! Si da...firul de plus era smuls si de acolo venea problema! dar...nu sunt atatd e convins ca si la tine s-a intamplat la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 ca sa fiti siguri ca nu aveti probleme : verificati toate contactele ..mufele principale cum zice Stephon filtrul ala din rezervor iar e important ..stiti bine cat de mizerabila e benza la noi eu folosesc mereu filtru inainte sa o bag in rezervor (nu alimentez decat din canistra ..deci ..am posibilitatea asta) si raman numai kkturi in filtru ala de hartie de la un singur cilindru si daca n'are scanteie deloc nu iti moare motorul in halul ala ..da ..clar nu ai putere si se simte cand mere in 3 pb e cand merge in 2-3 benzina care a stat prea multe luni in rezervor ..iar nu e buna in perioada cu thundercat ..stiu ca am bagat benza ieftina si credeam ca mi s'a stricat motorul nu gluma .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Stie cineva cum se scoate filtru de benzina la rezervorul K1-K3 ??? Am desfacut rezervorul am scos tot ce era sub el dar nu am gasit nici un filtru .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.