mandibula Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Spun tot acum ca unii kiar merita sa afle,REPET: nu sunt bulangiu La modelele k1 k2 k3 k4 k5 de astea sunt sigur,de rst. nu sunt sigur sa ma uit la mine dar sigur este acelas sistem. Pompa de benzina sa afla in rezervor,eeeeee, in pompa exista un filtru. care la motocicletele putin mai veki este plin , cam rugina 80% si restu gunoi, o sa va ingroziti,(cand am vazut ce este acolo m-am speriat si am avut senzatia ca si cum as fi mers in club cu kiloti murdari de "zacusca") O demontati si in partea metalica ca un pahar este un fitru frumos care asteapta sa-l spalati si sa-l suflati bine bine cu aer. Repet, sa nu ma linsati din vorbe ca nu puteti sa o demontati, eu am reusit a 3 a oara, si foarte important ca daca te sti ciumpalac NU TE BAGA, (SI VINDE MOTORUL ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE CREDEMA) In mare parte sunt sigur pe ce scriu daca am omis ceva si este cineva de stie sa ma coredteze il rog frumos. Scriu ca am intrebat mai demult si nu a stiut nimeni unde este filtru. mai detalieaza un pic cum e cu pompa ... are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ... mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos. tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si deabia o sa pot da jos toata benzina din el. __________________________________________________________ referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra. si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc; nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 mai detalieaza un pic cum e cu pompa ...are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ... mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos. tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si deabia o sa pot da jos toata benzina din el. __________________________________________________________ referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra. si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc; nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul. nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Alt scuterist ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea miciCand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h Mai taci ma mincinosule, ca nu prindea nici in vise panarama aia de scuter 120 km/h Mai minte omul dar cu bun simnt Oricum nu te crede nimeni.... PS: Nu incepe iara cu aberatii aici sa faci off topic ca nu iti raspund... Scz de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes sarumana. asta vroiam sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Mai sunt care au, au mai fost discutii pe tema asta. Concluzia generala (dar nu unanima) e ca ar fi bine sa se pastreze dimensiunile date de producatori, da nu-i o tragedie daca ti-ai luat gumele astea. Le poti monta linistit, o sa mearga motorul bine cu el bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Eu am folosit numa 190.........e mai bine.....pt tine:)) huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Eu mi-am montat 190 , stock era 180 si nu se simte vreo diferenta. Poti sa o pui linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia",o Suzy GSX-R de 750 din 2000,pt. a-mi lua ceva mai "bland',pe care sa aiba curajul si placerea sa se urce si ea...Ceva date despre motor:are 140 CP,cauciucuri MICHELIN PILOT POWER noi,bujii DENSO noi,filtru de aer nou,placute de frana noi SBS,chit de lant REGINA in stare foarte buna,lichid de frana MOTUL schimbat,crush pad-uri,baterie VARTA noua,super intretinuta,tinuta in garaj,accept orice test la ea.Iata si cateva poze : Pret: 3600 EURO usor negociabil.Nr de contact: 0765234701 Considera-l un up. Cum ai vopsit suportii de scarite? Rezista vopseaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Eu am folosit numa 190.........e mai bine.....pt tine:))huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! La ce te referi ca este mai bine pt mine ??? Imi cer scuze daca-i o intrebare retorica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Considera-l un up. Cum ai vopsit suportii de scarite? Rezista vopseaua? [/quote Scaritelele-am vopsit la un atelir de vopsitorie auto si au fost tinute la cuptor dupa vopsire si rezista fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 http://www.feelgooduk.net/39-motorbike-mot...ter-garage.html cred ca e mult mai buna decat una normala scapi de condens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Pe strada nu o sa simti nici o diferenta...poti monta linistit anvelopa fara probleme. Eu am mers la curse si cu 180 si cu 190...insa in functie de circuit alegeam anvelopa.....pe circuit tehnic am mers cu 180....iar pe circuit de viteza mare pe viraje am mers cu 190. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Mai taci ma mincinosule, ca nu prindea nici in vise panarama aia de scuter 120 km/h Mai minte omul dar cu bun simnt Oricum nu te crede nimeni.... PS: Nu incepe iara cu aberatii aici sa faci off topic ca nu iti raspund... Scz de off topic Cine e tiganul asta? .....dispari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Salut, unde gasesc si eu cele doua suruburi pentru saua pilotului? Mi-au pus baietii de la kawamotors (cel mai impostor service din cate mi-au fost date sa vad) unele strambe in cruce, probabil dupa ce le-au pierdut pe ale mele. Pe louis am vazut ca au niste suruburi (M4, 5, 6), de parbriz zic ei, dar par cam scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 alea de la louis ssuntt nasoale! mai ales ca sunt de aluminiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Hornbah militari, cam orice surub cu cap imbus ! Editat Februarie 7, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 luxos, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerk Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Salut.. are careva de vanzare o oglinda sh stanga de gsx-r 600 k1? am gasit modelul la louis dar depaseste un pic bugetul... ..sau macar o idee unde sa mai caut? multumesc Editat Februarie 7, 2010 de jerk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Cred ca cel mai ieftin incerci pe ebay. E un user (sau mai multi) pe forum care te poate ajuta cu comanda din state. Sau pe polo, desi nu cred ca gasesti vreun chilipir. Si eu vroiam sa mi le schimb pentru ca mi se par foarte urate ale mele, dar am vazut preturile si alte oglinzi chiar mai urate (incredibil) pe alte motoare si am renuntat. Nu m-a dus atunci capul sa ma uit pe ebay.... Si oricum, la ce iti trebuie oglinda? Te uiti o data inainte sa iesi din casa cand iti faci freza si gata... L-ai vazut tu pe Rossi sa aiba oglinzi? Oglinzile la motor sunt pentru poponari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerk Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Multumesc pentru informatii... Oglinda imi trebuie pentru ca (am) s-a spart... . Nu-mi fac freza pentru ca sunt chel ... si ultima oara cand m-am uitat in oglinda nu eram Rossi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 pe luis eu le-am gasit la 45-50 de roni nu mai stiu codul - sunt oglinzile mari de hayabusa . eu am una de dreapta la care mi s-a rupt bratul. cand treci prin buc, da un tel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerk Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) cand treci prin buc, da un tel . ..pai sunt in buc, ma uit acum pe louis dupa ele Mesaj completat pe luis eu le-am gasit la 45-50 de roninu mai stiu codul - sunt oglinzile mari de hayabusa . eu am una de dreapta la care mi s-a rupt bratul. cand treci prin buc, da un tel . te referi la astea ? se potrivesc pe gsx-r 600 ? scuze pentru dublu post dar nu mai mergea edit-ul ... Editat Februarie 8, 2010 de jerk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Din cate stiu eu se potrivesc. Am cunoscut un baiat la RAR cu un k1 600 care avea oglinzi de hayabusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 tb sa dai codul. la mine daca ma duc pe link imi intra in pagina principala pe louis. dar oricum este la fel ca asta : 10028308 doar ca mai are un cauciuc peste brat. se potrivesc perfect, nu tb sa faci nici o modificare. pana la urma si hayabusa, e tot gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.