Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa faci click de doua ori pe linkurile de la louis ca sa te duca unde trebuie. Nu stiu care e duma, am vazut si eu cand a zis cineva asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe strada nu o sa simti nici o diferenta...poti monta linistit anvelopa fara probleme.

Aici gresesti. Ciclistica motocicletei se schimba drastic si cred ca si un incepator simte diferentele. Am spus-o mereu si inca imi sustin ideea: NU RECOMAND SCHIMBAREA ANVELOPELOR CU UNELE DE DIMENSIUNI MAI MARI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici gresesti. Ciclistica motocicletei se schimba drastic si cred ca si un incepator simte diferentele. Am spus-o mereu si inca imi sustin ideea: NU RECOMAND SCHIMBAREA ANVELOPELOR CU UNELE DE DIMENSIUNI MAI MARI.

asta chiar e o exagerare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta chiar e o exagerare...

 

esti sigur ca e o exagerare ? oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca e o exagerare ? oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ?

Eu m-am exprimat clar unde folosesc anvelopa de 190....insa pentru strada raman la aceeasi parere....foarte putini vor simti diferenta...si doar cei care stiu sa mearga pe curbe....pe linie dreapta nu se simte nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ?

 

Nu. In orice caz ciclistica depinde de atat de multi factori incat orice incepator sau motociclist mediu nu o sa simta diferente prea mari pe asfaltul tarii noastre. Pana la dimensiunea caucicului mai sunt de reglat suspensiile pentru greutatea lui, presiunea din roti, temperatura asfaltului si cauciucului, pozitia pilotului in sa si poate inca cateva lucruri.

Nu zice nimeni ca nu este diferenta, dar in cazul celui care a intrebat poate sa mearga linistit. Si daca ar simti vreo diferenta unde o sa simta? Ca banuiesc ca nu merge 50 de km cu 180 si apoi trece pe 190 si iar inapoi dupa 50 de km. Deci daca se obisnuieste cu aia 190 poa' sa mearga fara griji.

Tehnologia cauciucurilor si a ciclisticii motoretei in stare acceptabila depaseste cu mult abilitatea oricarui motociclist "stradal". Probabil cei care simt diferente merg foarte tare pe strada, sau au un talent mai mare la motoretism...sau doar e efect placebo.

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca e o exagerare ? oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ?

nu am zis ca e bine,daca zice 180 tre sa pui 180 dar daca omul a pus 190 nu e nici un bai,e vorba de 1 cm ,se curbeaza daca pui 190 pe janta pt 160, si chiar daca se curbeaza nu se va schimba "drastic" ciclistica poate "nenea rosi" isi va da seama sau vreun pilot care alearga la moto gp,sbk etc , dar ma mir ca "si un incepator" sa simta asta

parerea mea...si alui doctoroo dupa cum vad

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum am mai spus, nici eu nu cred ca va simti o diferenta in cazul asta.

In schimb este o diferenta enorma la inaltimea cauciucului adica 180/50 ii foarte diferit de 180/55. Am facut schimbul asta cand aveam abia 2-3 mii de kilometri. Cu primul luptam sa inclin motorul, cu al 2-lea doar putin countersteering si se culca frumos pe curba.

garantez ca nu e nici un efect placebo :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu folosesc 190 pe spate, am iesit extrem de rar pe strada si nu am simtit nici macar o diferenta.....pe circuit la "nivelul" meu de "tataitza" la fel, nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai se apropie noul seson<desi nu s-ar spune cu zapada asta>si nu s-a rezolvat nimic cu aripa spate. eu personal vreau neaparat una dar nu am gasit nicaieri pt anul meu<gsxr600 96-00>stiie cineva ceva vro marca unde as putea gasii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai se apropie noul seson<desi nu s-ar spune cu zapada asta>si nu s-a rezolvat nimic cu aripa spate. eu personal vreau neaparat una dar nu am gasit nicaieri pt anul meu<gsxr600 96-00>stiie cineva ceva vro marca unde as putea gasii?

For model: Suzuki GSX-R 600 Year: 1997 - 2000.....dar e scumpa:(

post-36324-1265871238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai se apropie noul seson<desi nu s-ar spune cu zapada asta>si nu s-a rezolvat nimic cu aripa spate. eu personal vreau neaparat una dar nu am gasit nicaieri pt anul meu<gsxr600 96-00>stiie cineva ceva vro marca unde as putea gasii?

 

 

ebay taica...ebay! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. In orice caz ciclistica depinde de atat de multi factori incat orice incepator sau motociclist mediu nu o sa simta diferente prea mari pe asfaltul tarii noastre. Pana la dimensiunea caucicului mai sunt de reglat suspensiile pentru greutatea lui, presiunea din roti, temperatura asfaltului si cauciucului, pozitia pilotului in sa si poate inca cateva lucruri.

Nu zice nimeni ca nu este diferenta, dar in cazul celui care a intrebat poate sa mearga linistit. Si daca ar simti vreo diferenta unde o sa simta? Ca banuiesc ca nu merge 50 de km cu 180 si apoi trece pe 190 si iar inapoi dupa 50 de km. Deci daca se obisnuieste cu aia 190 poa' sa mearga fara griji.

Tehnologia cauciucurilor si a ciclisticii motoretei in stare acceptabila depaseste cu mult abilitatea oricarui motociclist "stradal". Probabil cei care simt diferente merg foarte tare pe strada, sau au un talent mai mare la motoretism...sau doar e efect placebo.

Nu merg nici foarte tare si nu sunt nici vreun talent nedescoperit, si totusi am simtit cat afecteaza ciclistica un cauciuc mai lat. Baiatul acela daca se obisnuieste cu 190, se obisnuieste prost ! Anyway, observ ca parerile sunt impartite, asa ca nu are rost sa ne contrazicem aiurea. Fiecare merge cum crede ca e mai bine... Salutare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For model: Suzuki GSX-R 600 Year: 1997 - 2000.....dar e scumpa:(

da-mi si mie mai multe detalii<ce inseamna scumpa si unde ai gasito> iar despre ebay nu am cumparat niciodata de pe el si nici nu stiu cu plata cum se face<prefer firme din romanica cu plata la livrare<mai crestem si noi pib-ul>> :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-mi si mie mai multe detalii<ce inseamna scumpa si unde ai gasito> iar despre ebay nu am cumparat niciodata de pe el si nici nu stiu cu plata cum se face<prefer firme din romanica cu plata la livrare<mai crestem si noi pib-ul>> :angry:

 

Cauta pe forum pentru ca sunt baieti care aduc de pe ebay....si chiar baieti de treaba care aduc cu un comision minim (o bere...un suc). Uite aici:

/index.php?...mparaturi+e-bay

/index.php?...mparaturi+e-bay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...