Survolaj Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Stephoane - inchide termopanele ca ne ia curentu si racim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Ba uratule...am gasit aia la nea Suzuki_Pill! muahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Cam liniste aici, asa ca hai sa va dau un subiect de ... cine ce vrea. Sa vedeti ce pasager de 45 kg am avut, Nu s-a miscat deloc tot drumul ... se poate @todea: multumesc pt. idee si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Cam liniste aici, asa ca hai sa va dau un subiect de ... cine ce vrea. Sa vedeti ce pasager de 45 kg am avut, Nu s-a miscat deloc tot drumul ... se poate@todea: multumesc pt. idee si sfaturi. man esti nebun????? cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 man esti nebun????? cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa? a fost sa-i faca schimbu' de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 caut garsoniera de inchiriat - bucuresti ( urgent ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 man esti nebun????? cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa? ... de prins am prins-o cu o matzocareala, cu platbanda pe sub placa de pridere pentru ca am uitat sa-l intreb pe @todea cum a prins-o el, iar de ... fost asa ... pana la Haga, one way, prin Alpi, 4800 km a fost sa-i faca schimbu' de ulei mai precis doar m-am dus sa-i fac schimbul, ca nu m-am intors ... pentru ca nu l-am facut inca si de fapt n-am venit doar pentru ulei, ci ca sa-i schimb si guma fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWAX:IT in caz ca vrea careva..eu ma gandesc sa renunt la pc pt asa ceva..personal l-am gasit mai folositor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 super tare cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix. oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina iar tre-ul face harta la aprindere daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord daca nu aveti se poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 si pretul ala oricum e nesimtit de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWAX:ITin caz ca vrea careva..eu ma gandesc sa renunt la pc pt asa ceva..personal l-am gasit mai folositor Mai folositor la liniute.....si in acelsi timp periculos mai ales pe strada (asfalt neaderent fata de pista) TRE nu regleaza nimic,elimina limitarea pe treptele 1-4 pacalind CDI-ul si transmitand informatia ca se afla tot timpul in treapta 5 si poate furniza "full-power" (din acest motiv da eroare la afisarea treptelor) Problema este ca poti ridica involuntar moto pe o roata si faci buba. Eu am si PC3 si TRE dar nu le cuplez decat in pista unde merg predominant in treptele 2 si 3. Pe strada poti fi surprins de "brutalitatea" cuplului (cu TRE) mai ales cand esti obosit si mana nu mai dozeza acceleratia "fin"....in viraje cand incepi sa cresti acceleratia pt iesire in viteza daca nu ai mana "fina" si mai ai si TRE poti avea o mare problema chiar si pe pista, nu mai vb de strada. Editat Octombrie 1, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 cum nu regleaza nimic? avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4 este defazat cu cca 30 de grade punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort ai dreptate cand spui ca este periculos de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Din ce am citit eu aici se poate face direct pe motocicleta cu o modare.... http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=207938 fara nici un ban ... acum depinde...trebuie mult de citit - eu deja sunt pe la jumatate cat sa inteleg anumite chestii care le fac baietii acolo. Alta treaba interesanta este ca puteti modifica mult mai multe direct pe CDI : la ce temperatura sa plece ventilatorul, delimitari, eliminarea PCului ( daca se doreste doar o harta ) etc. Editat Octombrie 1, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) super tare cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix. oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina iar tre-ul face harta la aprindere daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord daca nu aveti se poate face m-am convins ca nu este chiar fix pix am vazut ca majoritatea folosesc la track..chestia ie ca ma asteptam la diferente mari Editat Octombrie 1, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) cum nu regleaza nimic?avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4 este defazat cu cca 30 de grade punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort ai dreptate cand spui ca este periculos de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare. T R E = Timing Retard Eliminator In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru Editat Octombrie 1, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare. T R E = Timing Retard Eliminator In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru man fi serios ca sperii lumea sunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia <recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''> Editat Octombrie 2, 2010 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 ZAU nu stiu ce sa zic diferenta este de exemplu am montat un TRE facut de mine pe o hayabusa saptamana asta si omul a dat telefon ca vrea cu buton ca ramane fara cauciuc pe spate acum cum a zis si kelu depinde de experienta fiecaruia la mobra mea nu prea se atinge nimeni de ea sta numa in garaj sau cand este in aer liber (lucru foarte rar) alarma este cuplata si chiar daca sa zicem cineva ar cupla TRE-ul fara chiar sa vreau o simt imediat de cum pornesc mobra relantiul este altfel si mai ales urca in ture mai repede cert este ca este un mare plus si recomand tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) man fi serios ca sperii lumeasunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia <recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''> Nu am zis ca nu mai poti stapanii motorul, am spus ca s-ar putea sa "vrei" sa conduci "race" in conditii de "rain" datorita unui impuls de moment...si asta nu este chiar OK pe strada , cu asfalt "de strada" si cu toate "accesoriile"...... circulatie, praf, apa, gropi etc. Comparatia cu S 1000 RR nu-si are rostul....are prea multe "elemente" ajutatoare pentru cei 183 CP la roata (declarati de fabrica din Bavaria)...daca luam in consideratie numai controlul tractiunii si ABS si diferenta este foarte mare fata de Suzuki care nu beneficiaza de "roti ajutatoare" In final decizia apartine fiecaruia....eu m-am bosorogit si probabil ca am un instinct de consevare exagerat , de aceea prefer sa nu folosesc asemenea "gageturi" pe strada . Felicitari man ...multi piloti din ROSBK nu se pot lauda ca isi permit sa mearga "race" cu un model nou pe care nu l-au mai "incalecat"..... nici dupa mai multe "intersectii" PS NU puterea maxima este primul "dusman" ci cuplul marit la o turatie mai mica decat te asteptai. Editat Octombrie 2, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALLEX.KIRY Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 sall`tare va rog din suflet sa-mi dati si mie un sfat am un srad din 98 600 la care-i moare motorul peste 180.are carburatoare sincronizate,bujii schimbate,dar nu e nici o diferenta.ca sa porneasca dupa aia tre sa o las 5-10 min si porneste greu,innecat.as vrea sa stiu de ce si care ar fi rezolvarea.multumesc mult si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Nu am zis ca nu mai poti stapanii motorul, am spus ca s-ar putea sa "vrei" sa conduci "race" in conditii de "rain" datorita unui impuls de moment...si asta nu este chiar OK pe strada , cu asfalt "de strada" si cu toate "accesoriile"...... circulatie, praf, apa, gropi etc.Comparatia cu S 1000 RR nu-si are rostul....are prea multe "elemente" ajutatoare pentru cei 183 CP la roata (declarati de fabrica din Bavaria)...daca luam in consideratie numai controlul tractiunii si ABS si diferenta este foarte mare fata de Suzuki care nu beneficiaza de "roti ajutatoare" In final decizia apartine fiecaruia....eu m-am bosorogit si probabil ca am un instinct de consevare exagerat , de aceea prefer sa nu folosesc asemenea "gageturi" pe strada . Felicitari man ...multi piloti din ROSBK nu se pot lauda ca isi permit sa mearga "race" cu un model nou pe care nu l-au mai "incalecat"..... nici dupa mai multe "intersectii" PS NU puterea maxima este primul "dusman" ci cuplul marit la o turatie mai mica decat te asteptai. man ma-ai inteles un pic gresit<probabil si din cauza exprimarii mele> faptul ca am mers pe modul ''race'' pe strada nu inseamna ca sunt mai bun ca un pilot din ROSBK de altfel nu am calcat niciodata pe vrun circuit de moto. merg zi de zi prin minunatul nostru oras pana la munca si inapoi si am adunat in 4 ani pe srad 40000 km<fara incidente> si cam inca pe atat in 6 ani pe comunista<asta e toata experienta mea>. dar toata discutia asta a plecat de la un rahat de TRE care sinceri sa fim nu prea merita 100E pentru ceea ce este si pt ceea ce face. cine vrea sa incerce NASU va poate ajuta cu unul confectionat de el la un pret foarte acesibil. oricum cine are PC sa nu renunte la el pt ca asa cum s-a mai spus face cu totul altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Ok am inteles, oricum mare performanta sa mergi atata timp prin haosul din Bucuresti fara sa ai incidente. Cu privire la ceeace ai spus vis-a-vis de TRE si pretul de aprox. 100 euro, ai pus punctul pe "i"....cu atat mai mult cu cat cel care il foloseste circula in exclusivitate pe strada si nu are de gand sa 'traga' in pista. Editat Octombrie 3, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 pai nu toate is 100 euro ala era pt cele cu indicator pt treapta de viteza..pt restul ie 20 euro Mesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-126869 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 ooo....daaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 100 euro este chiar enorm eu le fac la 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 pai nu toate is 100 euro ala era pt cele cu indicator pt treapta de viteza..pt restul ie 20 euroMesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-126869 Mi se pare mie sau modelele astea (inclusiv k9 de 1000) seamana tot mai mult ca si design cu k4-5 de 600/750? Vreau si eu TRE din ala ieftin...dar din primavara cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.