Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Din ce am citit eu aici se poate face direct pe motocicleta cu o modare.... http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=207938 fara nici un ban ... acum depinde...trebuie mult de citit - eu deja sunt pe la jumatate cat sa inteleg anumite chestii care le fac baietii acolo. Alta treaba interesanta este ca puteti modifica mult mai multe direct pe CDI : la ce temperatura sa plece ventilatorul, delimitari, eliminarea PCului ( daca se doreste doar o harta ) etc.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

super tare :laugh:

cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix.

oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina

iar tre-ul face harta la aprindere ;)

daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea

pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord

daca nu aveti se poate face

 

m-am convins ca nu este chiar fix pix :D am vazut ca majoritatea folosesc la track..chestia ie ca ma asteptam la diferente mari

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum nu regleaza nimic?

avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4

este defazat cu cca 30 de grade

punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort

ai dreptate cand spui ca este periculos

de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off :laugh:

 

Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare.

T R E = Timing Retard Eliminator

 

In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare.

T R E = Timing Retard Eliminator

 

In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru

man fi serios ca sperii lumea

sunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia

<recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZAU ;)

nu stiu ce sa zic

diferenta este

de exemplu am montat un TRE facut de mine pe o hayabusa saptamana asta

si omul a dat telefon ca vrea cu buton ca ramane fara cauciuc pe spate :laugh:

acum cum a zis si kelu depinde de experienta fiecaruia

la mobra mea nu prea se atinge nimeni de ea

sta numa in garaj sau cand este in aer liber (lucru foarte rar) alarma este cuplata

si chiar daca sa zicem cineva ar cupla TRE-ul fara chiar sa vreau o simt imediat de cum pornesc mobra

relantiul este altfel si mai ales urca in ture mai repede

cert este ca este un mare plus

si recomand tuturor

post-15751-1286016127_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man fi serios ca sperii lumea

sunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia

<recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''>

 

Nu am zis ca nu mai poti stapanii motorul, am spus ca s-ar putea sa "vrei" sa conduci "race" in conditii de "rain" datorita unui impuls de moment...si asta nu este chiar OK pe strada , cu asfalt "de strada" si cu toate "accesoriile"...... circulatie, praf, apa, gropi etc.

Comparatia cu S 1000 RR nu-si are rostul....are prea multe "elemente" ajutatoare pentru cei 183 CP la roata (declarati de fabrica din Bavaria)...daca luam in consideratie numai controlul tractiunii si ABS si diferenta este foarte mare fata de Suzuki care nu beneficiaza de "roti ajutatoare"

In final decizia apartine fiecaruia....eu m-am bosorogit si probabil ca am un instinct de consevare exagerat , de aceea prefer sa nu folosesc asemenea "gageturi" pe strada .

Felicitari man ...multi piloti din ROSBK nu se pot lauda ca isi permit sa mearga "race" cu un model nou pe care nu l-au mai "incalecat"..... nici dupa mai multe "intersectii"

PS NU puterea maxima este primul "dusman" ci cuplul marit la o turatie mai mica decat te asteptai.

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall`tare

va rog din suflet sa-mi dati si mie un sfat

am un srad din 98 600 la care-i moare motorul peste 180.are carburatoare sincronizate,bujii schimbate,dar nu e nici o diferenta.ca sa porneasca dupa aia tre sa o las 5-10 min si porneste greu,innecat.as vrea sa stiu de ce si care ar fi rezolvarea.multumesc mult si sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca nu mai poti stapanii motorul, am spus ca s-ar putea sa "vrei" sa conduci "race" in conditii de "rain" datorita unui impuls de moment...si asta nu este chiar OK pe strada , cu asfalt "de strada" si cu toate "accesoriile"...... circulatie, praf, apa, gropi etc.

Comparatia cu S 1000 RR nu-si are rostul....are prea multe "elemente" ajutatoare pentru cei 183 CP la roata (declarati de fabrica din Bavaria)...daca luam in consideratie numai controlul tractiunii si ABS si diferenta este foarte mare fata de Suzuki care nu beneficiaza de "roti ajutatoare"

In final decizia apartine fiecaruia....eu m-am bosorogit si probabil ca am un instinct de consevare exagerat , de aceea prefer sa nu folosesc asemenea "gageturi" pe strada .

Felicitari man ...multi piloti din ROSBK nu se pot lauda ca isi permit sa mearga "race" cu un model nou pe care nu l-au mai "incalecat"..... nici dupa mai multe "intersectii"

PS NU puterea maxima este primul "dusman" ci cuplul marit la o turatie mai mica decat te asteptai.

man ma-ai inteles un pic gresit<probabil si din cauza exprimarii mele>

faptul ca am mers pe modul ''race'' pe strada nu inseamna ca sunt mai bun ca un pilot din ROSBK de altfel nu am calcat niciodata pe vrun circuit de moto. merg zi de zi prin minunatul nostru oras pana la munca si inapoi si am adunat in 4 ani pe srad 40000 km<fara incidente> si cam inca pe atat in 6 ani pe comunista<asta e toata experienta mea>. dar toata discutia asta a plecat de la un rahat de TRE care sinceri sa fim nu prea merita 100E pentru ceea ce este si pt ceea ce face.

cine vrea sa incerce NASU va poate ajuta cu unul confectionat de el la un pret foarte acesibil. oricum cine are PC sa nu renunte la el pt ca asa cum s-a mai spus face cu totul altceva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am inteles, oricum mare performanta sa mergi atata timp prin haosul din Bucuresti fara sa ai incidente.

Cu privire la ceeace ai spus vis-a-vis de TRE si pretul de aprox. 100 euro, ai pus punctul pe "i"....cu atat mai mult cu cat cel care il foloseste circula in exclusivitate pe strada si nu are de gand sa 'traga' in pista.

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu toate is 100 euro ;) ala era pt cele cu indicator pt treapta de viteza..pt restul ie 20 euro

Mesaj completat

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-126869

 

Mi se pare mie sau modelele astea (inclusiv k9 de 1000) seamana tot mai mult ca si design cu k4-5 de 600/750?

Vreau si eu TRE din ala ieftin...dar din primavara cel mai probabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau modelele astea (inclusiv k9 de 1000) seamana tot mai mult ca si design cu k4-5 de 600/750?

Vreau si eu TRE din ala ieftin...dar din primavara cel mai probabil ;)

seamana intradevar mai ales cadrul dar cu k7 si k8 600-750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seamana intradevar mai ales cadrul dar cu k7 si k8 600-750

 

M-am referit in primul rand la forma farului (mai patratoasa,agresiva) si la linia caroseriei (linii mai drepte fata de motoarele de prin 2007 unde carenele ,codita aveau linii mai rotunjite ) La asta m-am referit...ca designul seamana destul de mult cu motoarele din anii 2005...in fine... era doar o observatie personala si nu are nicio relevanta:)

 

@Nasu ai pm ;)

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

salut NASU, pentru zx10 04-05 poti face asa ceva?

lasand gluma la o parte e f posibil ca si voi sa aveti acelasi sistem<com poti sa-ti dai relativ seama e sa urmaresti cate fire ies din senzorul de neutral. daca iese decat unul nu mere<inseamna ca cdi-ul nu manitorizeaza cutia de viteze si mere in toate treptele la fel>si mai exista si varianta sa fie monitorizata cutia dar acest lucru sa nu influinteze deloc avansul>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

lasand gluma la o parte e f posibil ca si voi sa aveti acelasi sistem<com poti sa-ti dai relativ seama e sa urmaresti cate fire ies din senzorul de neutral. daca iese decat unul nu mere<inseamna ca cdi-ul nu manitorizeaza cutia de viteze si mere in toate treptele la fel>si mai exista si varianta sa fie monitorizata cutia dar acest lucru sa nu influinteze deloc avansul>

ies 3 fire dar nu am o schita cum as putea sa fac asa ceva, era pe forum dar nu o mai gasesc.

Mesaj completat

ies 3 fire dar nu am o schita cum as putea sa fac asa ceva, era pe forum dar nu o mai gasesc.

gata am gasit. multumesc! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...