Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

V-ati hotarat cu intalnirea aceea saptamanala? :lol: Hai hai ca am o zi libera in programul saptamanal :drink:

Mesaj completat

Sper sa imi vina sliderele pana atunci - nu fumez 2-3 zile si tot vreau sa intru sa mai pun jenunchiu pe jos . Daca nu vin pana atunci - tot vin

Cu cauciucurile tale? Daca te dai tu cu alea, ma dau si eu cu ale mele :moto: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

V-ati hotarat cu intalnirea aceea saptamanala? :lol: Hai hai ca am o zi libera in programul saptamanal :drink:

Mesaj completat

 

Cu cauciucurile tale? Daca te dai tu cu alea, ma dau si eu cu ale mele :moto: :lol:

 

Ma dau si eu acolo - nu ca nyt dar se poate si cu alea cat de cat. nu o sa scot timp - dar jenunchiu tot se poate pune. OF OF MAI MAI!!! Femeile astea :lol:

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu de curiozitate.... cum faceti cu echipamentul? mergeti la serviciu/prin oras full?

...pantalonii si cizmele ma cam seaca si n-am top case...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu de curiozitate.... cum faceti cu echipamentul? mergeti la serviciu/prin oras full?

...pantalonii si cizmele ma cam seaca si n-am top case...

 

 

Ori full..ori rucsac...ori prinsi cu plasa pe locul pasagerului ! :lol:

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de toate tatÿ... inclusiv slidere nou-noute :drink:

Buna ideea cu pantalonii in rucsac, sper sa incapa... cizmele sigur nu incap.

 

Daca reusesc sa trec si de procrastinatie :lol:, poate chiar dau si eu un ochi pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amc-ul a picat pt ziua de maine ca o sa fie trist afara cica ! Ramane pe sambata la 12-13 ca sa fie vremea ok !

Mesaj completat

A ramas pe sambata la ora 12:00 pe amc ! Care mai doreste ne vedem acolo !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amc-ul a picat pt ziua de maine ca o sa fie trist afara cica ! Ramane pe sambata la 12-13 ca sa fie vremea ok !

Mesaj completat

A ramas pe sambata la ora 12:00 pe amc ! Care mai doreste ne vedem acolo !

 

 

 

Si dupa ce o sa stai cu genunchiul pe jos, unde o sa fie cel mai placut pe seara decat in Sliders Club? Nyt-ule...le spui tu baiaetilor si fetelor cam ce se intampla pe seara. Sampania din partea casei :lol: :hurt:

Iar cei care au o poza cu iubita lor motoreta pe hartie sigur va sta pe un perete dedicat celor care calca pragul. Si inca ceva........toti cei care vin pe la mine la garaj pentru absolut orice primesc si ceva gratis in club. :D

Asta excuzand ofertele la cel mai mic pret din bucuresti pentru produsele dedicate motocicletelor. www.piese-motociclete.com Si asta suna mai rau decat la sampoane

cam 3 in 1.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa ce o sa stai cu genunchiul pe jos, unde o sa fie cel mai placut pe seara decat in Sliders Club? Nyt-ule...le spui tu baiaetilor si fetelor cam ce se intampla pe seara. Sampania din partea casei :P :hurt:

 

 

Fost ! Client fidel de acum ! La sf. saptamanii prezent iar cu gasca ! :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat aici ca voi aveti si poate stiti!

cu permisiunea dvs va intreb :hurt: ...

am un gsx-r 750 din 98 pe injectie

si astazi am observat ca in timpul functionari motorului a inceput sa-mi fluctueze intensitatea la far si la bord si cand accelerez sa creasca intensitatea la far si semnalizarile sa nu mai mearga constant

ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat ce-ar fi

specific ca motoru il am de 2 zile si chestia asta nu-mi place e din partea electrica dar ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de tare flucteaza intensitatea luminilor... si la mine se simte in far si in bord (nu si in semnale), dar relativ subtil...

In fine, daca zici ca inainte nu se comporta asa, probabil ca ceva s-a intamplat.

Dar daca ai variatii de curent/tensiune, ma gandesc ca ar fi ori de la releul de incarcare, ori de la baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul de tensiune e "PA". De obicei nu mai incarca , dar exista si poibilitatea sa incarce mai mult de 15-16V si atunci poate plesnii CDI-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul de tensiune e "PA". De obicei nu mai incarca , dar exista si poibilitatea sa incarce mai mult de 15-16V si atunci poate plesnii CDI-ul

Nu e obligatoriu. O chestie asemanatoare imi facea si mie, doar ca mi se mai si oprea motorul in mers. Problema era bateria, care dupa ce am schimbat-o a fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul de tensiune e "PA". De obicei nu mai incarca , dar exista si poibilitatea sa incarce mai mult de 15-16V si atunci poate plesnii CDI-ul

treaba asta ce o zici tu! e foarte credibila mi-au mai spuso multi

maine la prima ora iau paparatu de masura si ma apuc sa verific tensiunile inainte de regulator dupa regulator

domne-z multumesc ca nu so intamplat mai grav..

si cand ma gandesc mam dus asa peste 100 km ca prostu' si io :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e obligatoriu. O chestie asemanatoare imi facea si mie, doar ca mi se mai si oprea motorul in mers. Problema era bateria, care dupa ce am schimbat-o a fost ok.

 

Probabil ai dreptate si a uitat sa ne spuna ca atunci cand accelereaza incepe sa dea rateuri motorul si se opreste (daca bateria este moarta)....desi cu bateria moarta nu pornesti SRAD-ul in veci ( compresie 12,3 / 1)

Mesaj completat

treaba asta ce o zici tu! e foarte credibila mi-au mai spuso multi

maine la prima ora iau paparatu de masura si ma apuc sa verific tensiunile inainte de regulator dupa regulator

domne-z multumesc ca nu so intamplat mai grav..

si cand ma gandesc mam dus asa peste 100 km ca prostu' si io :hurt:

 

1.Porneste motorul, fara consumatori la relanti, aparatul de masura trebuie sa indice intre 13,5 si 14,7 V la bornele bateriei

2. accelereaza la aprox 3000RPM (nu e nevoie sa ambalezi aiurea) acelasi lucru, chiar daca are o mica fluctuatie trebuie sa se stabilizeze intre valorile de sus in cel mult 1"

3 La relanti porneste consumatorii ....faza lunga, semnalizare, frana,.....acelasi lucru, trebuie sa regleze incarcare in ~ o secunda, intre parametri de la pc 1

4. Tureaza iar pana la 3-4000 RPM cu consumatorii porniti si trebuie sa indice la fel ca la pc 1

ATENTIE sub 1150 RPM la relanti regulatorul nu este capabil sa functioneze corect, deci mentinerea turatiei corecte de relanti este OBLIGATORIE

Mesaj completat

Am uitata sa-ti zic sa verifici conexiunile mufa regulator, contact masa regulator-cadru si contactele (borne) baterie ... contactele imperfecte sunt tare buclucase si dau de multe ori "balarii inexplicabile"

Spor la treaba !

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah fratii mei am dat jos saua si cand colo ghici ce era primul lucru observat

borna de la baterie + era slabit surubul si juca firul pe borna de la baterie am strans bornele ok!

am luat aparatul si am masurat

la relanti scoate 13.4-13.6 V constant

am accelerat pe la 6000ture imi scoate 14.5 V

totul a revenit la normal si numi mai fluctueaza intensitatea nici in bord nici la faruri!

a fost de la borna ca na fost stransa.. sau stiu io! sa destrans!

domne-z multzam ca numa atat a fost si nu sa bulit regulatoru sau cdi-u

credeti-ma az noapte nam dormit bine deloc ma tot gandeam si eram necajit!

multumesc pentru sfaturi!!!

si acum.......

post-7473-1284403127_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :moron:

nu mai stiu care dintre noi (voi, ca eu sigur nu) avea de dezmembrat un K(1,2,3).

Beleaua mea este ca azi noapte cineva mi-a rupt rezervorul de lichid de frana de pe ghidon, si as avea nevoie de altul.

Daca stiti/auziti ceva.....

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator litlle wayne

avea un tip din ploiesti un k2 pentru dezmembrat..ss_lam parca are username

Mesaj completat

ups am uitat,intreaba-l pe delu el stia cativa care dezmembrau k1-k3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :moron:

nu mai stiu care dintre noi (voi, ca eu sigur nu) avea de dezmembrat un K(1,2,3).

Beleaua mea este ca azi noapte cineva mi-a rupt rezervorul de lichid de frana de pe ghidon, si as avea nevoie de altul.

Daca stiti/auziti ceva.....

Multam

 

eu am gsxr de dezmembrat dar nu mai am paharul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :moron:

nu mai stiu care dintre noi (voi, ca eu sigur nu) avea de dezmembrat un K(1,2,3).

Beleaua mea este ca azi noapte cineva mi-a rupt rezervorul de lichid de frana de pe ghidon, si as avea nevoie de altul.

Daca stiti/auziti ceva.....

Multam

 

 

/index.php?showtopic=559967

 

incearca la tipul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...