JAGI Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Revin cu intrebarea, prima data am fost trimis la plimbare, chiar nu stiu cum K5/1000 pleaca mai tare de pe loc ca K7/1000. Pe curba de putere nu pare sa aibe mai multi cai si cuplu. Stiu ca nu si-a pus nimeni intrebarea la modul serios, de aceea insist, poate totusi vreun impatimit de Gixer a studiat problema. Editat Februarie 22, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Sigur.. fara filmare nici nu vin acasa.. cu ce ma laud cu vorbe, nu frate... sa se vada gixer power acolo pe "caseta".Mesaj completat stai linistit man ca-mi dau vre-o doua palme de nu ma vad Filmul se va numii foamea-n vacanta , eu fiind foamea desigur. am io carene pt k3 de 1000 cc - 200 euro. impecabile. culoare negru mat. vreau sa ma pun cu flexu pe ele sa le adaptez pe k2-meu de 600. ar fii pacat de ele. compusa din 3 bucati codita, carena fata si pintenul. poze mai incolo. fara gaura de far sau de stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Revin cu intrebarea, prima data am fost trimis la plimbare, chiar nu stiu cum K5/1000 pleaca mai tare de pe loc ca K7/1000. Pe curba de putere nu pare sa aibe mai multi cai si cuplu. Stiu ca nu si-a pus nimeni intrebarea la modul serios, de aceea insist, poate totusi vreun impatimit de Gixer a studiat problema. in performance bikes luna aceasta se facea comparatie intre k9 si k5 cu grafice si erau aproape identice la cuplu si linia de putere..nush sa-ti raspund la intrebarea ta dar sigur k7 nu e mai 'vanos' decat k9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 si pana la urma a ajuns cineva la o concluzie privind ce o face sa fie atat de incredibila??? ca sunt curios sa citesc ce si cum. oricum eu ma bucur ca detin un model asemanator si sunt mandru de ea desi nu am apucat sa o conduc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 si pana la urma a ajuns cineva la o concluzie privind ce o face sa fie atat de incredibila??? ca sunt curios sa citesc ce si cum. oricum eu ma bucur ca detin un model asemanator si sunt mandru de ea desi nu am apucat sa o conduc ) Pai, in articolul din Performance Bikes se cam trage concluzia, comparand si cu K9 si cu L0. "The K5 is all about drivability. It has more guts lower down than any inline four I've ridden" Comparand curbele de putre de la K5 si L0 diferentele intr-adevar nu sunt foarte mari, dar sunt totusi semnificative. In "high end" L0 are ceva putere in plus (4,8 pe dyno) si nesemnificativ la cuplu. In schimb, in "mid-range", intre 5000 si 8000 rpm curbele de putere si cuplu de K5 sunt deasupra celor de L0 (acelasi cuplu ca L0, dar 1500 rpm mai jos), iar cu exceptia unei descresteri a pantei curbei pe la 5500 rpm, curba de K5 este liniara, mult mai liniara decat la L0. Si conform autorilor, exact asta este secretul pentru care simti atat de bine K5-ul pe sosea. La L0 descresterea incepe pe la 4000-45000, devine mai mare le 6000-7500 si se stabilizeaza la o progresie lineara intre 8000 si 11500. Pe circuit nu s-ar simti, dar pe strada din plin. Avand in vedere ca nu vorbim de motociclete exclusiv pentru circuit, ci de "The ultimate road-going 1000cc sportsbike", articolul atrage atentia referitor la curbele de putere si cuplu, ca sunt facute (normal), cu acceleratia la maxim (full throttle) in timp in mersul de zi cu zi folosim acceleratia intre 5 si 60%, iar pentru asa ceva nu exista curbe. Din punctul asta de vedere curbele sunt destul de inutile pentru comparatie. In orice caz, pentru mersul de zi cu zi, ne gasim mult mai mult in domeniul 4000-8000, adica exact unde e K5-ul mai bun decat orice altceva. In afara de discutia despre curbe, K5 e mai usor, mai suplu si mult mai feminin in design si castiga mult la cum o simti si cum te simti pe ea. Scaritele pilotului sunt mai jos, ceea ce o fac mai comoda, iar dupa ce se suie, autorul articolului descrie senzatia ca "sitting in, not on". Alta diferenta mentionata sunt franele de la K5, mai eficiente si pe care le simti mai bine decat la L0 ("The radial-mounted Tokico four pots have more bite and feel than the franly dismal monoblocks of the L0"). Daca vreti sa cititi tot articolul, dati-mi o adresa de e-mail pe PM si vi-l trimit scanat. Am si revista din mai anul trecut, cu articolul in care se compara K1 modificat cu K9 stock. Daca intereseaza pe cineva o caut, scanez si trimit pe e-mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Baga, sorin@spit-ct.ro , mersi ! A crescut pipota-n mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Exact...cel mai usor puteti afla pretul unei asigurari prin a completa formularul cu toate aceste intrebari pe: http://www.rca-ieftin.ro/ Ce activa este Elena in ultima perioada la sectiunea gixxer De ce dumnezeului nu mi-ai zis? Iti dadea Gabriel un k7 de toata frumusetea. Ahhh, ce plang dupa ea. Daca imi merg mie treburile bine, o iau inapoi. Fata, daca o vezi acum, innebunesti! 4000E a bagat "dementul" de Dan in ea. Am pus neste' poze pe faisbuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Ma intereseaza si pe mine articolul cu k1-k9 (bogdani43 at yahoo.com) Merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Pai, in articolul din Performance Bikes se cam trage concluzia, comparand si cu K9 si cu L0."The K5 is all about drivability. It has more guts lower down than any inline four I've ridden" Comparand curbele de putre de la K5 si L0 diferentele intr-adevar nu sunt foarte mari, dar sunt totusi semnificative. In "high end" L0 are ceva putere in plus (4,8 pe dyno) si nesemnificativ la cuplu. In schimb, in "mid-range", intre 5000 si 8000 rpm curbele de putere si cuplu de K5 sunt deasupra celor de L0 (acelasi cuplu ca L0, dar 1500 rpm mai jos), iar cu exceptia unei descresteri a pantei curbei pe la 5500 rpm, curba de K5 este liniara, mult mai liniara decat la L0. Si conform autorilor, exact asta este secretul pentru care simti atat de bine K5-ul pe sosea. La L0 descresterea incepe pe la 4000-45000, devine mai mare le 6000-7500 si se stabilizeaza la o progresie lineara intre 8000 si 11500. Pe circuit nu s-ar simti, dar pe strada din plin. Avand in vedere ca nu vorbim de motociclete exclusiv pentru circuit, ci de "The ultimate road-going 1000cc sportsbike", articolul atrage atentia referitor la curbele de putere si cuplu, ca sunt facute (normal), cu acceleratia la maxim (full throttle) in timp in mersul de zi cu zi folosim acceleratia intre 5 si 60%, iar pentru asa ceva nu exista curbe. Din punctul asta de vedere curbele sunt destul de inutile pentru comparatie. In orice caz, pentru mersul de zi cu zi, ne gasim mult mai mult in domeniul 4000-8000, adica exact unde e K5-ul mai bun decat orice altceva. In afara de discutia despre curbe, K5 e mai usor, mai suplu si mult mai feminin in design si castiga mult la cum o simti si cum te simti pe ea. Scaritele pilotului sunt mai jos, ceea ce o fac mai comoda, iar dupa ce se suie, autorul articolului descrie senzatia ca "sitting in, not on". Alta diferenta mentionata sunt franele de la K5, mai eficiente si pe care le simti mai bine decat la L0 ("The radial-mounted Tokico four pots have more bite and feel than the franly dismal monoblocks of the L0"). Daca vreti sa cititi tot articolul, dati-mi o adresa de e-mail pe PM si vi-l trimit scanat. Am si revista din mai anul trecut, cu articolul in care se compara K1 modificat cu K9 stock. Daca intereseaza pe cineva o caut, scanez si trimit pe e-mail. uite un pasionat de gixxere eu m-am tras pe poponeata la 4 lire sa iau revista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 uite un pasionat de gixxere eu m-am tras pe poponeata la 4 lire sa iau revista Sunt abonat Dupa ce am cumparat-o, anul trecut, pe cea in care e comparatia K1 vs K9 istoria dezvoltarii gixer-ului si top 10 GSX-R, am zis ca trebuie sa le am pe toate. Super tare revista si explica multe lucruri pe care poti sa le faci. A mai fost un articol ca lumea despre 750-ul din 2006. Zi-mi daca vrei vreun articol si ti-l trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Sunt abonat Dupa ce am cumparat-o, anul trecut, pe cea in care e comparatia K1 vs K9 istoria dezvoltarii gixer-ului si top 10 GSX-R, am zis ca trebuie sa le am pe toate. Super tare revista si explica multe lucruri pe care poti sa le faci. A mai fost un articol ca lumea despre 750-ul din 2006. Zi-mi daca vrei vreun articol si ti-l trimit. te anunt daca nu fac rost de original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Nu ca la "moto magia" emisiunea de duminica care a fost in reluare de asta toamna,reportajul era pe amkart cu cativa cursanti unde instructorul mergea fara casca sa-l vada lumea ca el este el, si dupa aia a intrat si un cursant in scena echipat tot dar fara casca... penibil .. prieten cu ei acolo.. nu era cursant( dezvolt la maxim daca se agita spiritele). Nu mai spun ca instructorul acela mai scund m-a jignit direct ca cica cine nu se duce pe circuit este o nulitate.. Pai ma nenea instructor cu 500 de medalii acasa in sifonier.. vezi ca ai jignit poporu frate..! inclusiv pe aia care nu au bani de circuite... inclusiv pe aia care au bani de circuite si daca ar venii cu tine la curse te face de nu dai doua parale pe tine, eu nu spun ca nu esti bun... esti un zeu fata de mine, faci un lucru minunat acolo ca inveti lumea sa nu se omoare pe strada, dar mai usor cu nervii, si cu jignitul, nu te mai enerva pe noi ca nu venim la cursuri.. nu venim ... si gata!! Eu nu vreau spre ex: nu cred ca am ce invata de la un nervos. Daca-ti da cineva postul asta te rog sa te mai uiti inca o data la atitudinea avuta in emisiune.. este frumos? (daca primesc suspend va salut pe toti) Mesaj completat ceva in completarea emisiunii pt cine a vazut-o CU draci si cu nervi nu se face nimic, nu poti construi un lucru bun din rautate, daca omenirea mergea pe ideia asta inca stateam in coliba si ne incaltam cu opincile, stie toata lumea de la scoala ... mai repde prinzi de la un profesor glumet si cu fruntea relaxata decat de la unul plin de nervi. Mesaj completat Niciodata nu am vazut ceva frumos la motomagia cu exceptia evenimentelor facute de altzii, nu ma mai uit niciodata. Editat Februarie 24, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Nu ca la "moto magia" emisiunea de duminica care a fost in reluare de asta toamna,reportajul era pe amkart cu cativa cursanti unde instructorul mergea fara casca sa-l vada lumea ca el este el, si dupa aia a intrat si un cursant in scena echipat tot dar fara casca... penibil .. prieten cu ei acolo.. nu era cursant( dezvolt la maxim daca se agita spiritele). Nu mai spun ca instructorul acela mai scund m-a jignit direct ca cica cine nu se duce pe circuit este o nulitate.. Pai ma nenea instructor cu 500 de medalii acasa in sifonier.. vezi ca ai jignit poporu frate..! inclusiv pe aia care nu au bani de circuite... inclusiv pe aia care au bani de circuite si daca ar venii cu tine la curse te face de nu dai doua parale pe tine, eu nu spun ca nu esti bun... esti un zeu fata de mine, faci un lucru minunat acolo ca inveti lumea sa nu se omoare pe strada, dar mai usor cu nervii, si cu jignitul, nu te mai enerva pe noi ca nu venim la cursuri.. nu venim ... si gata!! Eu nu vreau spre ex: nu cred ca am ce invata de la un nervos. Daca-ti da cineva postul asta te rog sa te mai uiti inca o data la atitudinea avuta in emisiune.. este frumos?(daca primesc suspend va salut pe toti) Mesaj completat ceva in completarea emisiunii pt cine a vazut-o CU draci si cu nervi nu se face nimic, nu poti construi un lucru bun din rautate, daca omenirea mergea pe ideia asta inca stateam in coliba si ne incaltam cu opincile, stie toata lumea de la scoala ... mai repde prinzi de la un profesor glumet si cu fruntea relaxata decat de la unul plin de nervi. Mesaj completat Niciodata nu am vazut ceva frumos la motomagia cu exceptia evenimentelor facute de altzii, nu ma mai uit niciodata. e o emisiune penibila ,la inceput ma mai uitam ,acum... nu mai ai ce vedea , reluari si iar reluari subiecte aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 exact in prima emisiune de la pe doua roti am aparut si eu cu zx9-le meu pacat ca nu mai gasesc emisiunea dar din ce am vazut in ultimul timp... este o emisiune mai mult decat penibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Multumesc pt sustinere baieti, Ce sa faca si ei.. daca au un buget trebuie cheltuit no? In primul rand trebuie schimbat formatul ala comunist, si care miroase a nisip, i-mi vine sa-i trimit un mail lu D.Diaconescu sa faca o emisiune adevarata de 1h si va garantez ca va face audienta foarte mare, daca o faci cum trebuie lasa lumea telenovelele si se uita la .... nu stiu hai sa punem un nume asa fictiv eu zic.... "Eu si motocicleta" Poate ne aude cineva... si se gandeste si la mamele copiilor care mor pe capete... prosteste, daca nu mediatizezi si sperii omul nu faci nimic. In emisiune sa fie si o rubrica care sa prezinte riscurile uriase, cu povestiri scurte ale motociclistilor de pe strada. o rubrica cu intretinre ( nu ca motomagia... repede la service) sunt chestiuni de intretinere care le poate face orice om normal si treaz desigur. o rubrica cu drumetii care le poti face si ce costuri implica, (ce frumos ar fi ) Cautati in romania ca sunt destui nebuni care au pus flexul pe mobra sa apara la tv, in fiecare emisiune cate unul, si ceva de genul Mobra cu piston de lemn. Prezentatorul sa fie un chopperist si un viteaz cu mici injectii hazlii intre ei... si numa bunaciuni pe acolo. Daca este facuta bine de profesionisti concureaza cu top gear va spun eu, cum ar fi sa duci un gs-u si un cb-u sa bati salamul de ele cum fac aia la masini.. pai tata nu mai pleaca din fata televizorului! Cine trimite mailul? Eu nu sunt capabil sa scriu corect si sa ascund realitatea ca sunt prost! Hai sa incercam! Editat Februarie 25, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Nu investeste nimeni in chestii de genul,nu in Romania cel putin la ce piata avem noi ! Asa ca mailu' ar fi fix praf in ochi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Nu investeste nimeni in chestii de genul,nu in Romania cel putin la ce piata avem noi ! Asa ca mailu' ar fi fix praf in ochi ! Adica am scris o mare prostie? Plecam cu ideia din ceva micut si dragut, dupa care se "construieste " in jurul ideii, merge bine nu se inchide si gata, dar nu are cum sa nu mearga, jumatate din emisiune o faci numa cu oameni si chestii care nu costa nimic, este de ajuns scanteia si dupa aia explodeaza tot... pentru ca nu este ceva de genul asta in romania... zic si io!! Editat Februarie 25, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Adica visezi frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Si nu se mai uita nici alea 15 persoane la "motomagia". "Ganditivati" ce audienta o sa fie in prima zi... ce nebunie... toata lumea o sa vb, chiar si la coada la paine (pardon nu se mai sta la coada) 1h este perfect, nebunie curata, cresc vanzarile la mobre , sunt mai multe pe strada scade procentul accidentelor foarte tare, la ora asta este fix poola, si chestia cu gropila,,, coincidenta este ca am facut eu un topic si "intamplator " la o sapt. sa declansat nebunia, oricum a fost super campania. Editat Februarie 25, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 pai scrie tu mailul si noi il corectam realitatea nu trebuie ascunsa, trebuie spusa verde-n fata. daca o suporta, bine, daca nu, nu. Si daca ii praf in ochi mailul, care-i problema? macar ne distram la gandul ca cineva il va citi si-i va sta in gat. Daca prind aluzia subtila bine, daca nu, sa-i dea inainte in dobitocenia lor ceva gen top gear se face cu bugete inimaginabil de mari, enorme la propriu, dar o emisiune moto care sa prinda se poate face si mai ieftin. trebe doar sa fie acolo oameni care simt fenomenul, stiu ce vrea publicul si cum sa-i capteze atentia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Hai ma oameni buni ca se poate !!! hai ca ma strofoc eu ca nu este o minune un mail, bai oameni buni si daca vrea ce facem? Cine se baga? Eu sunt unul... sau mai bine lasa ca vedem noi. Sa vezi ce ma cc pe mine de ras daca ne baga in seama, ba dar cum pana mea zic.. in numele cui vorbesc? Ce fac .. nu am experienta mailulilor ...ee poate chiar asta o sa fie atractiv ca nu este ceva steriotip, Daca spune " da domle .. este o ideie nemaipomenita " Editat Februarie 25, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 vorbesti in numele tau si altor cativa motociclisti pe care ii cunosti acu ar fi culmea sa facem sondaje si alte chestii de bagat... om contribui fiecare cu ce poate, da sa fim bagati in seama e mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) cunoaste cineva un distribuitor ICON in .ro ? si o alta intrebare ... cand o sa fie primul salon moto in .ro? Editat Februarie 25, 2011 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Hai ma oameni buni ca se poate !!! hai ca ma strofoc eu ca nu este o minune un mail, bai oameni buni si daca vrea ce facem? Cine se baga? Eu sunt unul... sau mai bine lasa ca vedem noi. Sa vezi ce ma cc pe mine de ras daca ne baga in seama, ba dar cum pana mea zic.. in numele cui vorbesc? Ce fac .. nu am experienta mailulilor ...ee poate chiar asta o sa fie atractiv ca nu este ceva steriotip,Daca spune " da domle .. este o ideie nemaipomenita " Aladine nu are rost..e prea mic interesul pt o emisiune moto de altfel si bugetul lor.Nu poate sa le acorde buget de 'n' euroi sa faca o emisiune la care se uita 2% din populatia tarii pana si o revista supravietuieste greu si aia nu implica costuri ca la o emisiune plus ca multe articole is'furate' dl alte reviste.Eu nu-i condamn si cred ca sunt oameni pasionati ca si noi dealtfel dar pt asa ceva chiar iti trebe visa card fara limita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_RoxxY_ Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 cunoaste cineva un distribuitor ICON in .ro ? si o alta intrebare ... cand o sa fie primul salon moto in .ro? parca http://www.scorpio-az.ro/ aveau echipamente icon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.