Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

survolaj daca te referi daca se da cineva cu gixerul pe circuit atunci pot sa zic ca eu sunt la inceput :P

 

Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu.

 

Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre ai scos 163 cum??? da si tu mai multe detalii. e stoc sau daca nu e stoc ce ai schimbat la ea sa stie omu cum ai scos tu 163.

 

filtru k&N,pc,racefit, dar nu le-am aruncat acolo pe motor aiurea..3 ore au reglat la el pe dyno pana sa ajungem la proba cu poneii.Sunt sigur ca as fi scos 165 daca as fi avut o alta toba,racefit'u asta suna teribil dar ai putina pierdere in top end

aaaa si inca ceva..graficu e mai important decat calutii la roata,degeaba scoti 190 si ai o gramada de goluri de putere

Mesaj completat

Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu.

 

Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. )

 

iti spun sigur ca la urmatoarea mobra nu mai investesc in look si tobe si sute de lire in plus pt 3 4 cacati de caluti..exact cum zici tu au ele putere destula numa' sa fi barbat sa o exploatezi pe toata.Pentru mine cel mai important lucru la o mobra a devenit suspensia si franele..azi as vinde tot de pe k5 si as investi in suspensii dar inca nu's hotarat daca o sa-l mai tin pana la anul,de fapt eu am in plan ca inainte sa vin akas sa-l bag pe ebay sa vedem ce oferte primesc..la noi nu cred ca are rost sa-l aduc sa ma chinui cu vanzarea.Asa ca in concediu anul asta o sa crosetez pe coclauri :P

post-42663-1303824529_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Cineva care cam stie cu ce se mananca...si eu am fost putzulica mica, o suspensie fata spate buna ( ohlins ) si pe greutatea ta, faci castigi mai mult la timpi ( daca te daci pe circuit ) sau pe strada decat 4-5 caluti in plus. + Etriere monobloc si niste discuri aftermarket...bati orice cu 200 de cai pe curbe, un traction control..etc.

 

Pe scurt - nu puterea e ceea ce ne tine pe noi in spate, ci cunoasterea motorului si upgradeuri personalizate pentru pilot.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si nu ne vinzi si noua pontul de unde ai achizitionat kitul _ instalarea , ca la banii astia vreau si eu o bucata , si un bixenon h4 :P tot asa cu montaj ptr un r1

 

aici la craiova am pus xenonul. numai daca aveti drum pe aici ar merita, totusi las numarul de telefon al baiatului 0768.505.523 - razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles , mersi de info theos

 

am si eu o piesa lipsa :P din carena ... am si eu nevoie de un gemuletz de semnalizare :P ... are cineva asa ceva ?? semnalizarea fata ?

 

http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg

 

http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg

 

sunt din acelea incorporate , incerc sa urc poza cu ele dar nu reusesc ... mersi

 

 

cred ca astea sunt : http://fatbikez.com/images/detailed/2/prod...e_1084_1121.jpg

Editat de CatalinC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles , mersi de info theos

 

am si eu o piesa lipsa :P din carena ... am si eu nevoie de un gemuletz de semnalizare :P ... are cineva asa ceva ?? semnalizarea fata ?

 

http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg

 

http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg

 

sunt din acelea incorporate , incerc sa urc poza cu ele dar nu reusesc ... mersi

 

 

cred ca astea sunt : http://fatbikez.com/images/detailed/2/prod...e_1084_1121.jpg

 

am eu jumatate din geam, a cazut la spalatorie :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu.

 

Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. )

 

Salutare,

am si eu un K8 de o mie, luat de nou din 2008. Ca modificari... i-am pus toba Taylor Made, furtune fata-spate, filtru de aer K&N, pompa Brembo si cam atat. Primul tuning au fost suruburile aurii la parbriz:))))) (2 cai putere in plus/ fiecare surub) si mai nou stikere cu Monster Energy (inca cel putin 5 cai!!!).

De fapt vroiam sa va intreb cam ce problema pot sa am, la furca fata zic eu. Am pus Michelin PP2CT pe mobra si am facut cu ele cam 8000km. Spatele mai are putina carne, fata ceva mai multa dar este deja facut "solzi", il simt putin daca intru mai tare in curba. Ce pot oare sa-i fac? De schimbat schimb oricum gumele dar ma intreb daca trebuie sa fac ceva si la furca sau nu. Nu i-am schimbat uleiul si nu am umblat la reglaje, e stok stok. Mai aveam optiune sa-mi iau pe fata arcuri Hyper Pro progresive, de la Tiberiu Troia, relativ ieftioare, sau Bitubo de la SST.

Astept un raspuns pertinent. Merci,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

am si eu un K8 de o mie, luat de nou din 2008. Ca modificari... i-am pus toba Taylor Made, furtune fata-spate, filtru de aer K&N, pompa Brembo si cam atat. Primul tuning au fost suruburile aurii la parbriz:))))) (2 cai putere in plus/ fiecare surub) si mai nou stikere cu Monster Energy (inca cel putin 5 cai!!!).

De fapt vroiam sa va intreb cam ce problema pot sa am, la furca fata zic eu. Am pus Michelin PP2CT pe mobra si am facut cu ele cam 8000km. Spatele mai are putina carne, fata ceva mai multa dar este deja facut "solzi", il simt putin daca intru mai tare in curba. Ce pot oare sa-i fac? De schimbat schimb oricum gumele dar ma intreb daca trebuie sa fac ceva si la furca sau nu. Nu i-am schimbat uleiul si nu am umblat la reglaje, e stok stok. Mai aveam optiune sa-mi iau pe fata arcuri Hyper Pro progresive, de la Tiberiu Troia, relativ ieftioare, sau Bitubo de la SST.

Astept un raspuns pertinent. Merci,

Mircea

eu personal cred ca e o prostie sa incepi sa schimbi piese prin furca daca tu nici macar un reglaj nu ai facut la ea<nu exista un reglaj stoc din moment ce nu avem toti 70 kg si nu merem toti la fel pe aceleasi drumuri.>

uleiul din furca conf manualului de rep se schimba la 2 ani asa ca cel mai bine schimbal si mergi la cineva care se pricepe pt un reglaj corespunztor al suspensiei. dupa daca tot ti se pare ca nu e ce trebuie poti incepe cu schimbari de componente. logic din toate punctele de vedere<inclusiv financiar> eu asa vad lucrurile, tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal cred ca e o prostie sa incepi sa schimbi piese prin furca daca tu nici macar un reglaj nu ai facut la ea<nu exista un reglaj stoc din moment ce nu avem toti 70 kg si nu merem toti la fel pe aceleasi drumuri.>

uleiul din furca conf manualului de rep se schimba la 2 ani asa ca cel mai bine schimbal si mergi la cineva care se pricepe pt un reglaj corespunztor al suspensiei. dupa daca tot ti se pare ca nu e ce trebuie poti incepe cu schimbari de componente. logic din toate punctele de vedere<inclusiv financiar> eu asa vad lucrurile, tu?

Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei.

Merci oricum de interes :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei.

Merci oricum de interes :blbl:

 

daca nu mergi la circuit nu are rost sa umblii la amortizoare adica sa le schimbi. cu un service si un reglaj pe masura o sa fi foarte incantat de noul tau motor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei.

Merci oricum de interes :blbl:

a si am uitat sa-ti spun ca pe langa suspensia prost setata si presiunea din caucioace e f importanta<multi merg cu presiuni f mici si asta duce iar la efectul numit de tine ''solzi''>personal merg cu 2.1-2.2 bar<am vazut dicutii pe aici cu 1.2-1.4bar ceea ce mi se pare prea putin>.

si ai mai spus ca ai 8000km pe aceste cauciucuri<crezi ca mai duc?>

cum a spus si Todea o revizie completa a furcii<ulei si reglaje pe masura si stilul tau>si o pereche de cauciucuri bune si vei crede ca mergi cu alta motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kelu : pt 1.2-1.4 era vorba de dunlop 211 gp racer daca`mi aduc bine aminte ,e o presiune ok pt un cauciuc cu o carcasa tare

@piticot : incearca un SAG si ai scapat de stres

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate explica cineva, concret, cum se regleaza farul, imi bate in copaci faza scurta, la un k1 de 750, farul e identic cu cel de pe 600 si 1000 y k3 (2000-2003).

stiu care sunt suruburile de reglaj dar imi cam prind urechile in ele, la care trebuie sa umblu ca sa imi bata normal farul???

Mesaj completat

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

 

nu vreau sa te dezamagesc dar nu o sa gasesti raspuns pe forum la problema asta, cel mai bine mergi la un mecanic si il verifici/desfaci

daca e garnitura de chiuloasa arsa ar trebui ajunga ulei in lichidul de racire plus la faza asta cam deteriorezi/distrugi cam toate garniturile care sunt pe circuitul de racire, plus ca e posibil sa fie probleme si la pompa de apa

nu sunt mecanic dar asta e parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU avea un sunet aiurea sa proneasca GMV-ul sau mai stiu eu ce. M-am dus dupa el imediat si am vz cum s-a manifestat tot... Temperatura era pe LOW nu a mers tare... Nu a apucat... daca ar fii doar garnitura ar fii bine :blbl: Ms ptr raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca multi zic ca e bine ca motorul sa fie incalzit inainte de schimb ptr ca uleiul sa numai fie vascos, sa se prelinga usor cand se face schimbul :blbl: Daca e rece e mai gros... Acum sunt fel si fel de pareri :P MS de raspuns :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am jucat putin in seara asta, era rasarit de soare in masinile din fata mea, acum surubul e maxim in interior si tot bate in sus, o sa incerc maine seara invers sa vad ce se intampla, am incercat si cu surubul in exterior, sper sa nu mi se fi stricat sistemul de reglaj

multumesc!

Mesaj completat

@mandibula, Nu inteleg ce vrei sa zici? Ma ajutzi in problema prietenului meu?

 

nu ma intelege gresit dar pentru probleme tehnice fie folosesti sectiunea service fie subtopicul modelului care te intereseaza, inteleg ca prietenul tau are o problema dar nu e cazul sa umpli tot forumul, observ ca ai postat peste tot

Mesaj completat

in cazul meu nu cred ca e dus surubul de reglaj, nu merge in gol, sper sa reusesc sa il reglez, nu imi place sa deranjez in trafic

mi-am schimbat becurile acum 2 ani cu philips xtreme performance si sunt foarte multumit de ele, nu inteleg de ce s-au dereglat

Mesaj completat

la ce distanta ar trebui sa fiu de un perete atunci cand reglez farul si la ce inaltime ar trebui sa ajunga fluxul luminos??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine l-am reglat seara, pe f scurta, sa vad in 30m.

daca ai ajuns cu surubul la maxim, poate mai tb sa umblii la prinderile farului,

eventual sa mai pui o bucse de cauciuc la suruburile de jos.

Mesaj completat

on topic

 

o blondaciune dezbrcata pe sport.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pe acasa una din prinderile din poza care sa meraga la un k5 1000??? sau o maneta intreaga? ca am reusit sa rup plasticul ala care tine turul si returul cablului de acceleratie. daca aveti ziceti ce bani vreti pe ele . am nevoie cat mai urgent. ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...