Alex_250EXC Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 survolaj daca te referi daca se da cineva cu gixerul pe circuit atunci pot sa zic ca eu sunt la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 survolaj daca te referi daca se da cineva cu gixerul pe circuit atunci pot sa zic ca eu sunt la inceput Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu. Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 bre ai scos 163 cum??? da si tu mai multe detalii. e stoc sau daca nu e stoc ce ai schimbat la ea sa stie omu cum ai scos tu 163. filtru k&N,pc,racefit, dar nu le-am aruncat acolo pe motor aiurea..3 ore au reglat la el pe dyno pana sa ajungem la proba cu poneii.Sunt sigur ca as fi scos 165 daca as fi avut o alta toba,racefit'u asta suna teribil dar ai putina pierdere in top end aaaa si inca ceva..graficu e mai important decat calutii la roata,degeaba scoti 190 si ai o gramada de goluri de putere Mesaj completat Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu. Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. ) iti spun sigur ca la urmatoarea mobra nu mai investesc in look si tobe si sute de lire in plus pt 3 4 cacati de caluti..exact cum zici tu au ele putere destula numa' sa fi barbat sa o exploatezi pe toata.Pentru mine cel mai important lucru la o mobra a devenit suspensia si franele..azi as vinde tot de pe k5 si as investi in suspensii dar inca nu's hotarat daca o sa-l mai tin pana la anul,de fapt eu am in plan ca inainte sa vin akas sa-l bag pe ebay sa vedem ce oferte primesc..la noi nu cred ca are rost sa-l aduc sa ma chinui cu vanzarea.Asa ca in concediu anul asta o sa crosetez pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Cineva care cam stie cu ce se mananca...si eu am fost putzulica mica, o suspensie fata spate buna ( ohlins ) si pe greutatea ta, faci castigi mai mult la timpi ( daca te daci pe circuit ) sau pe strada decat 4-5 caluti in plus. + Etriere monobloc si niste discuri aftermarket...bati orice cu 200 de cai pe curbe, un traction control..etc. Pe scurt - nu puterea e ceea ce ne tine pe noi in spate, ci cunoasterea motorului si upgradeuri personalizate pentru pilot. Editat Aprilie 26, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 pai si nu ne vinzi si noua pontul de unde ai achizitionat kitul _ instalarea , ca la banii astia vreau si eu o bucata , si un bixenon h4 tot asa cu montaj ptr un r1 aici la craiova am pus xenonul. numai daca aveti drum pe aici ar merita, totusi las numarul de telefon al baiatului 0768.505.523 - razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 AM CARENE DE PISTA PT K3 DE 1000 cc le dau cu 200 de euro, sau schimb cu carene de pista pt K2 de 600 cc ultima strigare, daca nu le dau le modific pt mobra mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) am inteles , mersi de info theos am si eu o piesa lipsa din carena ... am si eu nevoie de un gemuletz de semnalizare ... are cineva asa ceva ?? semnalizarea fata ? http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg sunt din acelea incorporate , incerc sa urc poza cu ele dar nu reusesc ... mersi cred ca astea sunt : http://fatbikez.com/images/detailed/2/prod...e_1084_1121.jpg Editat Aprilie 27, 2011 de CatalinC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 am inteles , mersi de info theos am si eu o piesa lipsa din carena ... am si eu nevoie de un gemuletz de semnalizare ... are cineva asa ceva ?? semnalizarea fata ? http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg sunt din acelea incorporate , incerc sa urc poza cu ele dar nu reusesc ... mersi cred ca astea sunt : http://fatbikez.com/images/detailed/2/prod...e_1084_1121.jpg am eu jumatate din geam, a cazut la spalatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu. Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. ) Salutare, am si eu un K8 de o mie, luat de nou din 2008. Ca modificari... i-am pus toba Taylor Made, furtune fata-spate, filtru de aer K&N, pompa Brembo si cam atat. Primul tuning au fost suruburile aurii la parbriz:))))) (2 cai putere in plus/ fiecare surub) si mai nou stikere cu Monster Energy (inca cel putin 5 cai!!!). De fapt vroiam sa va intreb cam ce problema pot sa am, la furca fata zic eu. Am pus Michelin PP2CT pe mobra si am facut cu ele cam 8000km. Spatele mai are putina carne, fata ceva mai multa dar este deja facut "solzi", il simt putin daca intru mai tare in curba. Ce pot oare sa-i fac? De schimbat schimb oricum gumele dar ma intreb daca trebuie sa fac ceva si la furca sau nu. Nu i-am schimbat uleiul si nu am umblat la reglaje, e stok stok. Mai aveam optiune sa-mi iau pe fata arcuri Hyper Pro progresive, de la Tiberiu Troia, relativ ieftioare, sau Bitubo de la SST. Astept un raspuns pertinent. Merci, Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare,am si eu un K8 de o mie, luat de nou din 2008. Ca modificari... i-am pus toba Taylor Made, furtune fata-spate, filtru de aer K&N, pompa Brembo si cam atat. Primul tuning au fost suruburile aurii la parbriz:))))) (2 cai putere in plus/ fiecare surub) si mai nou stikere cu Monster Energy (inca cel putin 5 cai!!!). De fapt vroiam sa va intreb cam ce problema pot sa am, la furca fata zic eu. Am pus Michelin PP2CT pe mobra si am facut cu ele cam 8000km. Spatele mai are putina carne, fata ceva mai multa dar este deja facut "solzi", il simt putin daca intru mai tare in curba. Ce pot oare sa-i fac? De schimbat schimb oricum gumele dar ma intreb daca trebuie sa fac ceva si la furca sau nu. Nu i-am schimbat uleiul si nu am umblat la reglaje, e stok stok. Mai aveam optiune sa-mi iau pe fata arcuri Hyper Pro progresive, de la Tiberiu Troia, relativ ieftioare, sau Bitubo de la SST. Astept un raspuns pertinent. Merci, Mircea eu personal cred ca e o prostie sa incepi sa schimbi piese prin furca daca tu nici macar un reglaj nu ai facut la ea<nu exista un reglaj stoc din moment ce nu avem toti 70 kg si nu merem toti la fel pe aceleasi drumuri.> uleiul din furca conf manualului de rep se schimba la 2 ani asa ca cel mai bine schimbal si mergi la cineva care se pricepe pt un reglaj corespunztor al suspensiei. dupa daca tot ti se pare ca nu e ce trebuie poti incepe cu schimbari de componente. logic din toate punctele de vedere<inclusiv financiar> eu asa vad lucrurile, tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 eu personal cred ca e o prostie sa incepi sa schimbi piese prin furca daca tu nici macar un reglaj nu ai facut la ea<nu exista un reglaj stoc din moment ce nu avem toti 70 kg si nu merem toti la fel pe aceleasi drumuri.>uleiul din furca conf manualului de rep se schimba la 2 ani asa ca cel mai bine schimbal si mergi la cineva care se pricepe pt un reglaj corespunztor al suspensiei. dupa daca tot ti se pare ca nu e ce trebuie poti incepe cu schimbari de componente. logic din toate punctele de vedere<inclusiv financiar> eu asa vad lucrurile, tu? Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei. Merci oricum de interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei. Merci oricum de interes daca nu mergi la circuit nu are rost sa umblii la amortizoare adica sa le schimbi. cu un service si un reglaj pe masura o sa fi foarte incantat de noul tau motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei. Merci oricum de interes a si am uitat sa-ti spun ca pe langa suspensia prost setata si presiunea din caucioace e f importanta<multi merg cu presiuni f mici si asta duce iar la efectul numit de tine ''solzi''>personal merg cu 2.1-2.2 bar<am vazut dicutii pe aici cu 1.2-1.4bar ceea ce mi se pare prea putin>. si ai mai spus ca ai 8000km pe aceste cauciucuri<crezi ca mai duc?> cum a spus si Todea o revizie completa a furcii<ulei si reglaje pe masura si stilul tau>si o pereche de cauciucuri bune si vei crede ca mergi cu alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 @kelu : pt 1.2-1.4 era vorba de dunlop 211 gp racer daca`mi aduc bine aminte ,e o presiune ok pt un cauciuc cu o carcasa tare @piticot : incearca un SAG si ai scapat de stres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 imi poate explica cineva, concret, cum se regleaza farul, imi bate in copaci faza scurta, la un k1 de 750, farul e identic cu cel de pe 600 si 1000 y k3 (2000-2003). stiu care sunt suruburile de reglaj dar imi cam prind urechile in ele, la care trebuie sa umblu ca sa imi bata normal farul??? Mesaj completat Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS nu vreau sa te dezamagesc dar nu o sa gasesti raspuns pe forum la problema asta, cel mai bine mergi la un mecanic si il verifici/desfaci daca e garnitura de chiuloasa arsa ar trebui ajunga ulei in lichidul de racire plus la faza asta cam deteriorezi/distrugi cam toate garniturile care sunt pe circuitul de racire, plus ca e posibil sa fie probleme si la pompa de apa nu sunt mecanic dar asta e parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 NU avea un sunet aiurea sa proneasca GMV-ul sau mai stiu eu ce. M-am dus dupa el imediat si am vz cum s-a manifestat tot... Temperatura era pe LOW nu a mers tare... Nu a apucat... daca ar fii doar garnitura ar fii bine Ms ptr raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ca sa "parlesti" putin garniturile e suficient sa dai drumul la lichidul de racire cand motorul a incalzit, de exemplu incalzit pentru schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Sa stii ca multi zic ca e bine ca motorul sa fie incalzit inainte de schimb ptr ca uleiul sa numai fie vascos, sa se prelinga usor cand se face schimbul Daca e rece e mai gros... Acum sunt fel si fel de pareri MS de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 la far surubul din stanga reglaj sus-jos, si ala din dreapta, stanga dreapta. foloseste o fixa de 8, si sa=ti tina cineva motorul drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 @mandibula, Nu inteleg ce vrei sa zici? Ma ajutzi in problema prietenului meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 m-am jucat putin in seara asta, era rasarit de soare in masinile din fata mea, acum surubul e maxim in interior si tot bate in sus, o sa incerc maine seara invers sa vad ce se intampla, am incercat si cu surubul in exterior, sper sa nu mi se fi stricat sistemul de reglaj multumesc! Mesaj completat @mandibula, Nu inteleg ce vrei sa zici? Ma ajutzi in problema prietenului meu? nu ma intelege gresit dar pentru probleme tehnice fie folosesti sectiunea service fie subtopicul modelului care te intereseaza, inteleg ca prietenul tau are o problema dar nu e cazul sa umpli tot forumul, observ ca ai postat peste tot Mesaj completat in cazul meu nu cred ca e dus surubul de reglaj, nu merge in gol, sper sa reusesc sa il reglez, nu imi place sa deranjez in trafic mi-am schimbat becurile acum 2 ani cu philips xtreme performance si sunt foarte multumit de ele, nu inteleg de ce s-au dereglat Mesaj completat la ce distanta ar trebui sa fiu de un perete atunci cand reglez farul si la ce inaltime ar trebui sa ajunga fluxul luminos?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 cel mai bine l-am reglat seara, pe f scurta, sa vad in 30m. daca ai ajuns cu surubul la maxim, poate mai tb sa umblii la prinderile farului, eventual sa mai pui o bucse de cauciuc la suruburile de jos. Mesaj completat on topic o blondaciune dezbrcata pe sport.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 mai bine la cele de sus, la mine problema e ca bate prea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 are cineva pe acasa una din prinderile din poza care sa meraga la un k5 1000??? sau o maneta intreaga? ca am reusit sa rup plasticul ala care tine turul si returul cablului de acceleratie. daca aveti ziceti ce bani vreti pe ele . am nevoie cat mai urgent. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.