catas_him Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Pentru un prieten, are nevoie de piesa-le 9-10, sunt doua furtune ulei (hose oil )-suzuki GSX R 750, an 1993. Stie cineva de unde le-ar putea achizitiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Istrate paul Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 salut am si eu un Gixxxer de 600 din 2005 sincer sunt foarte multumit de ea se comporta foarte bine pe drum si in oras la fel ,nu este "foarte " obositoare la drum lung.consumul sincer cam 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Cumpar sea pilot si pasager, pentru suzuki gsx-r 1000 si codita cu tot cu partea inferioara, cea cu stopul de care se prinde suportul de numar, inclusiv stopul. id mess: sorinduca telefon: 0724584160 astept oferte, pentru preturi bune salut, daca te mai intereseaza coada pentru motoreta da-mi un telefon 0723.251.260 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 foarte frumoasa coloristica alstare... sa o stapanesti sanatos si fara incidente todea... eu am noroc ca "INCA" nu s-a ajuns la discutia ca mai facem si altceva in viata pe langa iesitul pe circuit ) asa ca inca sunt norocos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 "GSX-R based electric bike does 190mph" "Desi recordul masurat in cursa Mojave Mile este neoficial, viteza este cu 17mph mai mare decat actualul record oficial. Avand in vedere ca viteza a fost atinsa pe o mila, cu pornire de pe loc, rezultatul este mai impresionant decat daca ar fi fost stabilit oficial la Bonneville Salt Flats. Cu toate astea, pilotul si inventaorul Chip Yates a parut usor dezamagit de rezultat, sperand sa depaseasca 200mph dupa ce, intr-un test inaintea cursei, a ajuns la 227mph." Performance Bikes, Iunie 2011 Cred ca mai avem un pic si scapam si de problema benzinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Sa vezi ce infloresc distileriile clandestine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Sa vezi ce infloresc distileriile clandestine.. Lasa bre, ca poate n-o sa fie accizele la apa asa mari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 foarte frumoasa coloristica alstare... sa o stapanesti sanatos si fara incidente todea... eu am noroc ca "INCA" nu s-a ajuns la discutia ca mai facem si altceva in viata pe langa iesitul pe circuit ) asa ca inca sunt norocos la magnati nu sunt discutii de genu')) "GSX-R based electric bike does 190mph" "Desi recordul masurat in cursa Mojave Mile este neoficial, viteza este cu 17mph mai mare decat actualul record oficial. Avand in vedere ca viteza a fost atinsa pe o mila, cu pornire de pe loc, rezultatul este mai impresionant decat daca ar fi fost stabilit oficial la Bonneville Salt Flats. Cu toate astea, pilotul si inventaorul Chip Yates a parut usor dezamagit de rezultat, sperand sa depaseasca 200mph dupa ce, intr-un test inaintea cursei, a ajuns la 227mph." Performance Bikes, Iunie 2011 Cred ca mai avem un pic si scapam si de problema benzinei. arza-le focu' de nu ma apuc de pe acuma si depozitez benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 arza-le focu' de nu ma apuc de pe acuma si depozitez benzina ) Pacat ca e treaba nasoala in Libia, ca acolo ar trbui sa mergem ca sa nu avem probleme cu pretul benzinei ... Avem niste prieteni buni care au fost evacuati exact cand trebuia si care au ramas cu un geanantan de lei de-ai lor, de care urma sa cumpere un Hummer ... pentru ca merita ... un plin era 5 euro ... DA!!! 5 EURO ... aici ar fi vreo 150 Acolo probabil ar fi mai scump pe varianta electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 am rupt lantul nu ma intrebati cum am reusit ?) ce ati pus pe ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) am rupt lantul nu ma intrebati cum am reusit ?) ce ati pus pe ele ? RK si l-am comandat inchis<am preferat sa ma chinui cu demontat bascula decat sa mai am problemele care l-am avut la siguranta cu predecesorul<regina> ce nu-mi place la asta e ca e normal<nu am gasit auriu> Editat Mai 25, 2011 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 sincer am comandat si eu un kit de lant dar habar n-am de care este . de unde as putea gasi la fel , inchis ? mersi asta unu la mana si 2 la mana : are cineva idee de unde as putea comanda aripa de la lant , ca mi-a rupt-o , aoaratoarea de lant . mersi aveti grija cand vi se rupe lantul , adica nu aveti cum sa aveti grija ci va sfatuiesc sa il schimbati la timp , sa nu va zgarciti , pentru ca exista posibilitatea ca odata rupt sa va sparga blocul motor , am scapat de data asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Ce viteza aveai cand sa rupt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Blocul motor nu ar fi cea mai rea situatie! Se poate bloca roata spate, eventual si pe o curba,consecintele pot fi destul de grave..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) La modelele mai noi - lanturile vin deschise - din cauza basculei care nu-ti permite sa-l introduci inchis. Azi mi-a facut a doua problema de aceelasi fel : Prima oara : Acum 2 saptamani - mergeam frumos intr-a 3-a si nu mai voia sa traga - acceleram si nimic, imi dadea suturi. Am dat vina pe benzina - posibil apa. Azi - ma duceam spre munca - am pornit motoru pe rezerva - m-am dus la benzinarie, am bagat 8 litri si am mers din Dristor pana la Erorilor fara nici o problema - cand mi-a facut nebunia again, dar acum alta simptom -> mi s-a oprit instant motoru pentru 1-2 secunde, 0 RPM - bord - lumini toate functionau, numai motorul s-a oprit in mers. Ma gandesc ca poate mi-o fi intrat naibii vreo mizerie pe la sistemul de alimentare de nu a mai avut alimentare ( apa am exclus-o aici - nu mi se opreau toate 4 pistoanele daca era asa ceva ). Benzina folosita : Rompetrol Efix 95 ( NUMAI aceasta - n-am mai avut bani sa mai fac inca un plin de Alto 101 - inainte bagam 2 plinuri Efix 95 si unu de Alto 101 - aceasta era ciclul cu care mergeam ) Diferenta de anul trecut : Anul trecut - faceam plinul la fix 100 km rulati sau putin peste Anul acesta - am intrat pe rezerva putin cam de fiecare data. Are cineva vreo idee ce naiba se intampla? P.S. Am avut o mica problema cu EXUPU - imi mai dadea erori aleator FI in bord...s-a rezolvat prin uns cabluri + recalibrare ca in manual. Editat Mai 28, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) mie mi se pare ceva pe electrica. da un search pe gugal si intra pe un forum de gixxere.. acolo vei gasi raspuns nu aici hea hea hea. Editat Mai 28, 2011 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 La modelele mai noi - lanturile vin deschise - din cauza basculei care nu-ti permite sa-l introduci inchis. Azi mi-a facut a doua problema de aceelasi fel : Prima oara : Acum 2 saptamani - mergeam frumos intr-a 3-a si nu mai voia sa traga - acceleram si nimic, imi dadea suturi. Am dat vina pe benzina - posibil apa. Azi - ma duceam spre munca - am pornit motoru pe rezerva - m-am dus la benzinarie, am bagat 8 litri si am mers din Dristor pana la Erorilor fara nici o problema - cand mi-a facut nebunia again, dar acum alta simptom -> mi s-a oprit instant motoru pentru 1-2 secunde, 0 RPM - bord - lumini toate functionau, numai motorul s-a oprit in mers. Ma gandesc ca poate mi-o fi intrat naibii vreo mizerie pe la sistemul de alimentare de nu a mai avut alimentare ( apa am exclus-o aici - nu mi se opreau toate 4 pistoanele daca era asa ceva ). Benzina folosita : Rompetrol Efix 95 ( NUMAI aceasta - n-am mai avut bani sa mai fac inca un plin de Alto 101 - inainte bagam 2 plinuri Efix 95 si unu de Alto 101 - aceasta era ciclul cu care mergeam ) Diferenta de anul trecut : Anul trecut - faceam plinul la fix 100 km rulati sau putin peste Anul acesta - am intrat pe rezerva putin cam de fiecare data. Are cineva vreo idee ce naiba se intampla? P.S. Am avut o mica problema cu EXUPU - imi mai dadea erori aleator FI in bord...s-a rezolvat prin uns cabluri + recalibrare ca in manual. Am avut si eu exact aceeasi problema asta vara, chiar in seara de dinainte sa intru pe Stelvio, cu 750 K7 - oprire motor in mers 1-2", luminile mergeau si FI pe bord. M-am cam crizat pentru ca urmau doar serpentine. M-am gandit ca e mizerie prin injectoare asa ca am dat ceva forja si cat am mers in turatii mari nu s-a mai oprit. A doua zi de dimineata am luat-o in sus spre Stelvio sperand ca problema s-a rezolvat, dar n-am fost asa norocos - in turatii mai mici se oprea. M-am intors de la primele serpentine si am cumparat un aditiv de curatat injectoarele. Parerea mea e ca ai dreptate sa dai vina pe benzina, dar nici eu nu cred ca e de la apa ci de la alte mizerii. Pana mi s-a intamplat, adica dupa vreo 2500km, am pus tot doar 95, in tara doar de la OMV si Petrom, iar afara si AGIP si MOL si am pus de putine ori dupa ce s-a aprins becul. Am tinut-o cu aditiv urmatorii 2500km si cu 98 si n-am mai avut probleme. Incearca deci cu aditiv si benzina de 98 si vezi ce se intampla. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Mie nu mi-a aparut nici un FI cand s-a oprit motoru...si primele chestii care le-am observat pe alt forum de verificat sunt bornele la baterie si cricul. Bornele erau ok. Minusul era un pic desfacut, l-am strans cum trebuie acum. La cric totul functioneaza cum trebuie. Cricul nu are joc cand este ridicat si impinge vreo 4-5 mm pinul ala pt switch. Inca un update : Azi dimineata in drum spre munca mi-a facut din nou aceeasi problema si mai des. S-a manifestat in felul urmator : S-a oprit motorul 1-2 secunde. M-am uitat in bord si imi arata asa : 1. Imi indica treapta de viteza. 2. NICI O EROARE FI. 3. NICI UN CHECK. 4. Imi arata pur si simplu gradele la lichid. 5. Martorul rosu cu cheie pe el - incepuse sa blincane. 6. Nu am vazut martorul de ulei. 7. Lumini, far, semnalizari, functionau. Nu am vazut vreo simptoma care sa ma duca la ceva - adica la genul de RPM. mi-a facut in treapta 1 la 10k rpm, a doua la 2k rpm si a treia la 6k rpm. NU sunt sigur, DAR am observat ca se manifesta cat de cat pe denivelari luate mai in viteza. Vreo idee careva? P.S. Am cam eliminat problema benzinei cu treaba asta. Dupa o indelunga studiere a manualului voi verifica asa : Bateria - masurat Siguranta de 30 A. Daca tot nu ajung la un numitor comun - incerc cu a doua cheie. Editat Mai 29, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Mie nu mi-a aparut nici un FI cand s-a oprit motoru...si primele chestii care le-am observat pe alt forum de verificat sunt bornele la baterie si cricul. Bornele erau ok. Minusul era un pic desfacut, l-am strans cum trebuie acum. La cric totul functioneaza cum trebuie. Cricul nu are joc cand este ridicat si impinge vreo 4-5 mm pinul ala pt switch. Inca un update : Azi dimineata in drum spre munca mi-a facut din nou aceeasi problema si mai des. S-a manifestat in felul urmator : S-a oprit motorul 1-2 secunde. M-am uitat in bord si imi arata asa : 1. Imi indica treapta de viteza. 2. NICI O EROARE FI. 3. NICI UN CHECK. 4. Imi arata pur si simplu gradele la lichid. 5. Martorul rosu cu cheie pe el - incepuse sa blincane. 6. Nu am vazut martorul de ulei. 7. Lumini, far, semnalizari, functionau. Nu am vazut vreo simptoma care sa ma duca la ceva - adica la genul de RPM. mi-a facut in treapta 1 la 10k rpm, a doua la 2k rpm si a treia la 6k rpm. NU sunt sigur, DAR am observat ca se manifesta cat de cat pe denivelari luate mai in viteza. Vreo idee careva? P.S. Am cam eliminat problema benzinei cu treaba asta. Dupa o indelunga studiere a manualului voi verifica asa : Bateria - masurat Siguranta de 30 A. Daca tot nu ajung la un numitor comun - incerc cu a doua cheie. ciudat la nr 5 ala nu are voie sa blincane cnd contactul e pus...ai verificat arcul de la cric?sa nu fie prea moale si cand dai peste denivelari sa-si faca de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Cel mai simplu o diagnoza pe laptop nu pe bord stii cand si de ce sa intamplat. Daca nu verifica senzorul,vibroken,axe came si cel de inclinare ,ei sunt cei care pot opri motorul. Se mai verifica: borne,mufele de pe dreapta,siguranta,cric,releu pompa,intrerupatorul rosu,contact,imo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Am facut un hobby din a citi posturile lui tng, cand posteaza in ajutorul cuiva chiar o face si are si dreptate. .. sa verifici si mufa de la releul de incarcare, am patit si eu asa dar la k1 si se oprea tot inclusiv lumini din cauza mufei releului, si sa dai cu wd la mufa bobinei care alimenteaza cipul din cheie care este in partea de sus a contactului, este vizibila, dar mai mult ca sigur este un contact imperfect, care se datoreaza spalarii la spalatorie a motocicletei, cu jet.( o mare prostie) Editat Mai 29, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Nu stiu daca ne cunoastem,dar iti multumesc pentru apreciere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Am verificat arcul de la cric...e batz de tare...cricul nu joaca. Am verificat bateria - este ok, incarcarea ok...cu toti consumatorii ( faza lunga, pozitie, avarii ) la 5k rpm 13,95 V. M-am uitat la siguranta de 30 A - varfurile erau negre, nu era arsa, nu era slabita. Am curatat si inauntru cu spray de contacte si am pus una noua. Maine ma voi mai uita la celelalte sigurante si bag un ochi si la contactul de la cric, il curat etc. Apoi voi face o plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Contactul de la cric il poti anula cu un strap in mufa.asa stii sigur ca l-ai eliminat,nu uita senzorul de inclinare!!! Intrebare: atunci cand se opreste motorul,daca vrei sa pornesti cu ambreiajul tras se invarte electromotorul? Sau trebuie sa iei contactul,sau sa dai de butonul rosu ca sa mearga? Daca da unul dintre probleme este acel senzor sau de ce este legat,fire,mufe,trasee.. Daca stii putin cu ce se mananca iti recomand sa incerci sa anulezi tot sist.de stop motor din releu cu un minus direct in alimentarea acelui releu(releu stop motor) gasesti in manual... in cazul asta nimic nu iti mai poate opri motorul ,dupa care daca merge iei prin excludere.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) TNG - motorul se opreste in mers - nu pe loc - niciodata nu mi s-a oprit de pe loc. Se porneste numai cu ambreiajul tras ca sa-ti dau informatia de pe loc. In mers dupa ce mi se opreste 1-2 secunde porneste singur fara ambreiaj tras, cu ambreiaj tras, dat la electromotor, ON OFF pe butonul rosu - aceasta e treaba in mers cu care imi bat capul. Legat despre cric o sa vad maine. Azi am observat ca releul de pornire unde are si siguranta de 30 A era in aer intre sei - l-am pozitionat normal pe plastic unde ii era locul. Editat Mai 29, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.