Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

mie mi se pare ceva pe electrica. da un search pe gugal si intra pe un forum de gixxere.. acolo vei gasi raspuns nu aici hea hea hea.

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La modelele mai noi - lanturile vin deschise - din cauza basculei care nu-ti permite sa-l introduci inchis.

 

Azi mi-a facut a doua problema de aceelasi fel :

 

Prima oara :

 

Acum 2 saptamani - mergeam frumos intr-a 3-a si nu mai voia sa traga - acceleram si nimic, imi dadea suturi. Am dat vina pe benzina - posibil apa.

 

Azi - ma duceam spre munca - am pornit motoru pe rezerva - m-am dus la benzinarie, am bagat 8 litri si am mers din Dristor pana la Erorilor fara nici o problema - cand mi-a facut nebunia again, dar acum alta simptom -> mi s-a oprit instant motoru pentru 1-2 secunde, 0 RPM - bord - lumini toate functionau, numai motorul s-a oprit in mers. Ma gandesc ca poate mi-o fi intrat naibii vreo mizerie pe la sistemul de alimentare de nu a mai avut alimentare ( apa am exclus-o aici - nu mi se opreau toate 4 pistoanele daca era asa ceva ).

 

Benzina folosita : Rompetrol Efix 95 ( NUMAI aceasta - n-am mai avut bani sa mai fac inca un plin de Alto 101 - inainte bagam 2 plinuri Efix 95 si unu de Alto 101 - aceasta era ciclul cu care mergeam )

 

Diferenta de anul trecut :

 

Anul trecut - faceam plinul la fix 100 km rulati sau putin peste

 

Anul acesta - am intrat pe rezerva putin cam de fiecare data.

 

 

Are cineva vreo idee ce naiba se intampla?

 

 

P.S. Am avut o mica problema cu EXUPU - imi mai dadea erori aleator FI in bord...s-a rezolvat prin uns cabluri + recalibrare ca in manual.

Am avut si eu exact aceeasi problema asta vara, chiar in seara de dinainte sa intru pe Stelvio, cu 750 K7 - oprire motor in mers 1-2", luminile mergeau si FI pe bord. M-am cam crizat pentru ca urmau doar serpentine. M-am gandit ca e mizerie prin injectoare asa ca am dat ceva forja si cat am mers in turatii mari nu s-a mai oprit.

A doua zi de dimineata am luat-o in sus spre Stelvio sperand ca problema s-a rezolvat, dar n-am fost asa norocos - in turatii mai mici se oprea. M-am intors de la primele serpentine si am cumparat un aditiv de curatat injectoarele.

Parerea mea e ca ai dreptate sa dai vina pe benzina, dar nici eu nu cred ca e de la apa ci de la alte mizerii.

Pana mi s-a intamplat, adica dupa vreo 2500km, am pus tot doar 95, in tara doar de la OMV si Petrom, iar afara si AGIP si MOL si am pus de putine ori dupa ce s-a aprins becul.

Am tinut-o cu aditiv urmatorii 2500km si cu 98 si n-am mai avut probleme.

Incearca deci cu aditiv si benzina de 98 si vezi ce se intampla.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi-a aparut nici un FI cand s-a oprit motoru...si primele chestii care le-am observat pe alt forum de verificat sunt bornele la baterie si cricul.

 

Bornele erau ok. Minusul era un pic desfacut, l-am strans cum trebuie acum. La cric totul functioneaza cum trebuie. Cricul nu are joc cand este ridicat si impinge vreo 4-5 mm pinul ala pt switch.

 

Inca un update :

 

Azi dimineata in drum spre munca mi-a facut din nou aceeasi problema si mai des.

 

S-a manifestat in felul urmator :

 

S-a oprit motorul 1-2 secunde.

 

M-am uitat in bord si imi arata asa :

 

1. Imi indica treapta de viteza.

2. NICI O EROARE FI.

3. NICI UN CHECK.

4. Imi arata pur si simplu gradele la lichid.

5. Martorul rosu cu cheie pe el - incepuse sa blincane.

6. Nu am vazut martorul de ulei.

7. Lumini, far, semnalizari, functionau.

 

Nu am vazut vreo simptoma care sa ma duca la ceva - adica la genul de RPM. mi-a facut in treapta 1 la 10k rpm, a doua la 2k rpm si a treia la 6k rpm.

 

NU sunt sigur, DAR am observat ca se manifesta cat de cat pe denivelari luate mai in viteza.

 

Vreo idee careva?

 

P.S. Am cam eliminat problema benzinei cu treaba asta.

 

Dupa o indelunga studiere a manualului voi verifica asa :

 

Bateria - masurat

Siguranta de 30 A.

 

Daca tot nu ajung la un numitor comun - incerc cu a doua cheie.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi-a aparut nici un FI cand s-a oprit motoru...si primele chestii care le-am observat pe alt forum de verificat sunt bornele la baterie si cricul.

 

Bornele erau ok. Minusul era un pic desfacut, l-am strans cum trebuie acum. La cric totul functioneaza cum trebuie. Cricul nu are joc cand este ridicat si impinge vreo 4-5 mm pinul ala pt switch.

 

Inca un update :

 

Azi dimineata in drum spre munca mi-a facut din nou aceeasi problema si mai des.

 

S-a manifestat in felul urmator :

 

S-a oprit motorul 1-2 secunde.

 

M-am uitat in bord si imi arata asa :

 

1. Imi indica treapta de viteza.

2. NICI O EROARE FI.

3. NICI UN CHECK.

4. Imi arata pur si simplu gradele la lichid.

5. Martorul rosu cu cheie pe el - incepuse sa blincane.

6. Nu am vazut martorul de ulei.

7. Lumini, far, semnalizari, functionau.

 

Nu am vazut vreo simptoma care sa ma duca la ceva - adica la genul de RPM. mi-a facut in treapta 1 la 10k rpm, a doua la 2k rpm si a treia la 6k rpm.

 

NU sunt sigur, DAR am observat ca se manifesta cat de cat pe denivelari luate mai in viteza.

 

Vreo idee careva?

 

P.S. Am cam eliminat problema benzinei cu treaba asta.

 

Dupa o indelunga studiere a manualului voi verifica asa :

 

Bateria - masurat

Siguranta de 30 A.

 

Daca tot nu ajung la un numitor comun - incerc cu a doua cheie.

 

ciudat la nr 5 :scratch: ala nu are voie sa blincane cnd contactul e pus...ai verificat arcul de la cric?sa nu fie prea moale si cand dai peste denivelari sa-si faca de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu o diagnoza pe laptop nu pe bord stii cand si de ce sa intamplat.

Daca nu verifica senzorul,vibroken,axe came si cel de inclinare ,ei sunt cei care pot opri motorul.

Se mai verifica: borne,mufele de pe dreapta,siguranta,cric,releu pompa,intrerupatorul rosu,contact,imo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un hobby din a citi posturile lui tng, cand posteaza in ajutorul cuiva chiar o face si are si dreptate.

.. sa verifici si mufa de la releul de incarcare, am patit si eu asa dar la k1 si se oprea tot inclusiv lumini din cauza mufei releului, si sa dai cu wd la mufa bobinei care alimenteaza cipul din cheie care este in partea de sus a contactului, este vizibila,

dar mai mult ca sigur este un contact imperfect, care se datoreaza spalarii la spalatorie a motocicletei, cu jet.( o mare prostie)

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat arcul de la cric...e batz de tare...cricul nu joaca.

 

Am verificat bateria - este ok, incarcarea ok...cu toti consumatorii ( faza lunga, pozitie, avarii ) la 5k rpm 13,95 V.

 

M-am uitat la siguranta de 30 A - varfurile erau negre, nu era arsa, nu era slabita. Am curatat si inauntru cu spray de contacte si am pus una noua.

 

Maine ma voi mai uita la celelalte sigurante si bag un ochi si la contactul de la cric, il curat etc. Apoi voi face o plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul de la cric il poti anula cu un strap in mufa.asa stii sigur ca l-ai eliminat,nu uita senzorul de inclinare!!! Intrebare: atunci cand se opreste motorul,daca vrei sa pornesti cu ambreiajul tras se invarte electromotorul? Sau trebuie sa iei contactul,sau sa dai de butonul rosu ca sa mearga?

Daca da unul dintre probleme este acel senzor sau de ce este legat,fire,mufe,trasee..

Daca stii putin cu ce se mananca iti recomand sa incerci sa anulezi tot sist.de stop motor din releu cu un minus direct in alimentarea acelui releu(releu stop motor) gasesti in manual...

in cazul asta nimic nu iti mai poate opri motorul ,dupa care daca merge iei prin excludere.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG - motorul se opreste in mers - nu pe loc - niciodata nu mi s-a oprit de pe loc. Se porneste numai cu ambreiajul tras ca sa-ti dau informatia de pe loc. In mers dupa ce mi se opreste 1-2 secunde porneste singur fara ambreiaj tras, cu ambreiaj tras, dat la electromotor, ON OFF pe butonul rosu - aceasta e treaba in mers cu care imi bat capul.

 

Legat despre cric o sa vad maine.

 

Azi am observat ca releul de pornire unde are si siguranta de 30 A era in aer intre sei - l-am pozitionat normal pe plastic unde ii era locul.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca din mers! Diferenta o face daca arunci cand s-a oprit il poti porni direct,fara sa iei contactul si sa-l pui sau la fel cu butonul rosu! Aici este" cheia" Daca nu poti porni,fara sa faci ce am ziz atunci verifica ce am scris in postul anterior.

Bafta.

ps sory dar scriu de pe mobil..

 

De fapt tu spui ca intrerupe nu ca se opreste! Asta este definitia corecta! Daca da se shimba problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura data mi-a intrerupt si nu mai voia sa se acelereze. Atunci am dat vina pe benzina pentru ca am bagat in ziua aceea de la Rompetrol dintr-o comuna, gen tonomat.

 

Mie acum mi se opreste motoru de tot 1-2 secunde si isi revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am un k6 750 si de cateva zile cand pun contactul se aude un carait la exup si se aprinde FI. a mai patit cineva la fel ? vreo idee de raparatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi mai exact? Sa ma duc cu el la service nu vreau pt ca am auzit multe despre service-urile de la noi, eu as vrea sa-l repar eu daca se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ai gasit mecanicul/service potrivit.

Verifica manualul spune tot ce ai nevoie,mai precis regalarea cablurilor.

Ps. ce cod de eroare ai? Esti sigur ca zgomotul vine de la exup sau de la Stv?

La un service care se respecta se poate comanda exupul din tester si verifica cursa,functionarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP.

 

Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur.

 

Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP.

 

Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur.

 

Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand.

 

Felicitari pentru rezolvarea problemei!

Ps

Pentru mine stiu ca este usor ,fac asta de ceva zeci de ani iar suzuki nu mai are secrete pentru mine,ideea este daca a inteles omul cu probema.

Respect!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte faceam asa cand se aprindea mai rar si intradevar nu mai aveam eroare dar acum de cateva zile nu mai vrea nici cum...

 

mai e ceva in codita pe partea dreapta care ar mai putea sa faca zgomotul respectiv? ca acolo aud sau poate confund eu locatia exup-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte faceam asa cand se aprindea mai rar si intradevar nu mai aveam eroare dar acum de cateva zile nu mai vrea nici cum...

 

mai e ceva in codita pe partea dreapta care ar mai putea sa faca zgomotul respectiv? ca acolo aud sau poate confund eu locatia exup-ului?

Acolo este motorasul,el face zgomotul,mai precis pinioanele lui,care scapa pemtri ca este clapeta sau cablurile blocate sau nu este setata pozitia on/off din regaje de cablu sau sa stricat senzorul din interior si nu mai cunoaste pozitia.

Procedura de verificare si setare este in manual.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am cumparat in urma cu 2 zile un GSXR de 600 din 2005,imi doream foarte mult acel model toate bune si frumoase am mers prin probe cu ea motorul arata si se auzea perfect, dupa ce am facut actele am plecat cu el si dupa 50 km a inceput sa se auda un fel de bataie, la inceput am crezul ca ating lantul cu ceva dupa 10secunde se auzea si mai tare de undeva de sus de sub rezervor, m-am oprit si am inceput sa "plang" langa el.... s-a aprins martorul la ulei becul rosu si ala intermintent si daca pornesc acum motorul face zici ca e tractorul lu bunicu bate foarte tare in prtea de sus....

ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca stiti ce ar putea sa aiba

 

va multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am cumparat in urma cu 2 zile un GSXR de 600 din 2005,imi doream foarte mult acel model toate bune si frumoase am mers prin probe cu ea motorul arata si se auzea perfect, dupa ce am facut actele am plecat cu el si dupa 50 km a inceput sa se auda un fel de bataie, la inceput am crezul ca ating lantul cu ceva dupa 10secunde se auzea si mai tare de undeva de sus de sub rezervor, m-am oprit si am inceput sa "plang" langa el.... s-a aprins martorul la ulei becul rosu si ala intermintent si daca pornesc acum motorul face zici ca e tractorul lu bunicu bate foarte tare in prtea de sus....

ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca stiti ce ar putea sa aiba

 

va multumesc!!!

Curat ghinion. Daca te pricepi, desfa motorul. Nu-l mai porni pt nici un motiv. Stiu un K6/600 la care un mecanic a uitat un shurub mai mare in cutia filtrului de aer. A mers ani de zile la curse fara probleme. La un moment dat motoreta a cazut si shurubul a intrat pe admisie. Cel ce a cazut nu avea de unde sa stie de shurub si a incercat sa porneasca motorul. S-a stricat iremediabil.Daca esti din Bucuresti te pot indruma la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curat ghinion. Daca te pricepi, desfa motorul. Nu-l mai porni pt nici un motiv. Stiu un K6/600 la care un mecanic a uitat un shurub mai mare in cutia filtrului de aer. A mers ani de zile la curse fara probleme. La un moment dat motoreta a cazut si shurubul a intrat pe admisie. Cel ce a cazut nu avea de unde sa stie de shurub si a incercat sa porneasca motorul. S-a stricat iremediabil.Daca esti din Bucuresti te pot indruma la un mecanic.

 

 

Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur)

daca se aude sus cum spui si este un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti.

Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou.

Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul.

Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi.

da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil :crack: scuza-ma ca rad.

piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot.

este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar.

 

Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur

:crack: man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna "

 

NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc :crack:

 

desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua.

 

Jagi .. poate te superi pe mine man !! :bounce: doamne fereste !!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...