Enduro Braesti Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Am 9500 de km si au ajuns la markerele de uzura. Majoritatea ar spune ca "mai merg" dar e pericol pe ploaie si oricum se simt urat datorita formei patratite. Gasesti la Intermotorcycle (Honda) sunt importatori si au preturi omenesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 RobiRob de forum si Intermotorcycle mi-au spus ca dureaza cam o luna sa-mi aduca iar bogdan.c urmeaza sa-mi dea un raspuns. Imi largesc cautarea si cu Pirelli Diablo Corsa III, daca stiti pe cineva care vinde cu factura nu ezitati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 0723 172369 - Ionut Mistode,0722 285808 -Dobrescu, posibil sa aiba pe stoc si anvelope stradale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 GSX-R 600 K5 ce minusuri are ? vreau sa imi iau unul si doresc sa aflu despre el . alternativa 2 ar fi un 600RR ? la capitolul franare si fiabilitate cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
holyfart Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 diablo corsa III are tipul de la motopoint am fost eu si le-am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 o inebunit japonezii.......asa arata noul k8 de 600 .si mai vroiam sa mi vand k6 de 600 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Poze cu K8 de 1000 nu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Multumesc pt recomandari, pana la urma cel mai bun pret la-am gasit pa pneurom, 1119 RON setul de Diablo Corsa III cu tot cu tva, montaj cauciuc, echilibrat roata si puse rotile pe motocicleta. Poza aia cu k8 600 pare fake. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 zis si facut .. mi-am luat K5 domne d-ala de sase sute ,ce mai ! motoare avute inainte: F2, zx-9R ,F3 si acu GESEICSER ....deh . cica are gume noi,toba leo..,buloane.. +Etc sunt multumit de el . bafta tuturor,ma alatur grupului cat are rezerva ? cand ii stingeti contactu si blocati ghidonu .tb sa palpaie un bec rosu ,sa arate macar ora ceva pe LCD-ul ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 nu tre sa plapaie nimik pur si simpku blochezi ghidonul si scoti cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 (editat) Rezerva e de 4 l din cate stiu eu...sa-l stapanesti santos si bun venit in randul gixxeristilor... Editat Septembrie 19, 2007 de adrian91089 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 un manual de K5 unde as gasi si eu ? are careva ? dupa ploaie .. vad ca nu imi merge claxonu... si ..nici semnalu spate stanga nu palpaie deloc... in rest .. toate merg. sigurantele nush pe unde sunt,insa daca era ceva de la siguranta,nu mergea toata semnalizarea;asadar bec ars mai mult ca sigur. La claxon...cum am oprit-o...dupa drum vad ca acuma merge. o fi vrand sa mearga asa in "leasing",insa ma gandesc sa nu fie vreo mufa bine infipta in el. si totusi panoul de sigurante unde se afla ? il am de 2 zile,m-am dus la munca cu el si in rest am stat in cas' ca dehh ploua afara si n-am avut prea mult timp sa il studiez. Rusine mie..,da . despre minusuri ce se stie de la K1 la K6 la clasa 600 ? --- Mesaj completat în 22 Sep 2007 04:20 -------------problemele au fost remediate ....de .. mine acu e perfect tot la el , hai ma care stiti minusurile la motoreta asta ... manati mai ..hai hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 nou posesor de K2 - 600cc va rog care avetzi un manual sa-mi datzi shi mie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 De cateva zile sunt si eu posesor de gsxr 600 srad , imi palce foarte mult modelul asta parca e un gogosar PS: Mii de multumiri Laur trebuie neapart sa ti fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 De cateva zile sunt si eu posesor de gsxr 600 srad , imi palce foarte mult modelul asta parca e un gogosar PS: Mii de multumiri Laur trebuie neapart sa ti fac cinste Ai apucat sa te dai si tu mai bine cu ea, cum ti se pare, merge ok ? Ai grija cu cauciucurile alea semi-racing, pe ploaie nu ai aderenta f mare, pe uscat sunt lipite de asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 un manual de K5 unde as gasi si eu ? are careva ? dupa ploaie .. vad ca nu imi merge claxonu... si ..nici semnalu spate stanga nu palpaie deloc... in rest .. toate merg. sigurantele nush pe unde sunt,insa daca era ceva de la siguranta,nu mergea toata semnalizarea;asadar bec ars mai mult ca sigur. La claxon...cum am oprit-o...dupa drum vad ca acuma merge. o fi vrand sa mearga asa in "leasing",insa ma gandesc sa nu fie vreo mufa bine infipta in el. si totusi panoul de sigurante unde se afla ? il am de 2 zile,m-am dus la munca cu el si in rest am stat in cas' ca dehh ploua afara si n-am avut prea mult timp sa il studiez. Rusine mie..,da . despre minusuri ce se stie de la K1 la K6 la clasa 600 ? <small>--- Mesaj completat în 22 Sep 2007 04:20 -------------</small><br/>problemele au fost remediate ....de .. mine acu e perfect tot la el , hai ma care stiti minusurile la motoreta asta ... manati mai ..hai hai Minusurile sunt concurentza slaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Da m am plimbat in weekend merge super bine ms inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Salut....am si eu o problema mai grava...deci eu am luat motoreta la 19 mii de km si am facut cu ea pana la 25 mii....acum 2 zile dintr-o data a inceput sa se auda un zgomot metalic in motor si nu mai tragea cum trebuie deloc...am un gixxer din 2001 pe injectie.. am mers cu el asa vreo 2 ore...si i-am mai dat putin ...dupa care s-au auzit niste zgomote puternice ...si pe la 140 in a 3a mi s-a blocat roata spate, am oprit...si acolo a ramas...ulei avea la nivel...cand l-am luat motorul mergea impecabil..acum ...tin sa spun ca nu a fost un motor chiar menajat...si mers f mult pe o roata... dar in 6 mii km sa ma lase ? ce poate fi? multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Pai mai pune si tu vreo 60-70000 de km in plus la kilometraj si poate asa iti dai seama ca ceva nu-i in regula....parerea mea e ca ti-a sarit distributia...asta inseamna supape bulite...chiulasa..etc... Trebuie desfacut si vazut ce-i in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Salut....am si eu o problema mai grava...deci eu am luat motoreta la 19 mii de km si am facut cu ea pana la 25 mii....acum 2 zile dintr-o data a inceput sa se auda un zgomot metalic in motor si nu mai tragea cum trebuie deloc...am un gixxer din 2001 pe injectie.. am mers cu el asa vreo 2 ore...si i-am mai dat putin ...dupa care s-au auzit niste zgomote puternice ...si pe la 140 in a 3a mi s-a blocat roata spate, am oprit...si acolo a ramas...ulei avea la nivel...cand l-am luat motorul mergea impecabil..acum ...tin sa spun ca nu a fost un motor chiar menajat...si mers f mult pe o roata... dar in 6 mii km sa ma lase ? ce poate fi? multumesc anticipat... La stilul tau de mers mai ai pretentia sa nu se strice repede ?... L-ai forjat pana l-ai rupt asta ai facut. Pacat de motorete cu astfel de coxari... din momentul in care a inceput sa iti faca figuri trebuia sa tragi pe dreapta la garaj si sa umbli la motor, asa acum e cam tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 desfa si tu baia de ulei . pariu ca ai pilitura de cupru in ea ? de la ce ? ia ghici ce piesa din motor contine cupru ? cuzinetii . bingo .. motor capsat. ALTU' ! ARE CINEVA MANUAL PT K4-K5 de sase sute cmc cubi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 de 600 cmc(centimetri cubi) cubi nu am pt k4-k5 dar pt k2 am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 de 600 cmc(centimetri cubi) cubi nu am pt k4-k5 dar pt k2 am mai strange-te si tu cu unu care are un k3 ..si imi dai si mie manualu de la k5 )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojo Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 vreau sa-mi iau si eu un gsxr de 1000...da tare greu cu banii astia....multe rate oricum sunt multumit de asta de 600 din 98 dar........... <small>--- Mesaj completat în 14 Sep 2007 21:13 -------------</small><br/>sa mai fac o rata <small>--- Mesaj completat în 14 Sep 2007 21:31 -------------</small><br/>apropo care stie un site unde gasesc motoare suzuki noi?cu preturi etc.....poate bag iar o rata.. Daca te mai intereseaza, ..............la Pitesti . Un nou Show room Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Salut....am si eu o problema mai grava...deci eu am luat motoreta la 19 mii de km si am facut cu ea pana la 25 mii....acum 2 zile dintr-o data a inceput sa se auda un zgomot metalic in motor si nu mai tragea cum trebuie deloc...am un gixxer din 2001 pe injectie.. am mers cu el asa vreo 2 ore...si i-am mai dat putin ...dupa care s-au auzit niste zgomote puternice ...si pe la 140 in a 3a mi s-a blocat roata spate, am oprit...si acolo a ramas...ulei avea la nivel...cand l-am luat motorul mergea impecabil..acum ...tin sa spun ca nu a fost un motor chiar menajat...si mers f mult pe o roata... dar in 6 mii km sa ma lase ? ce poate fi? multumesc anticipat... daca te opreai cand ai auzit zgomotu metalic, poate scapai numa cu o reparatie la motor. Tinand cont ca deja s-a blocat roata, cred ca gata, s-a terminat cu motorul motocicletei tale. Eu iti recomand sa faci ce a facut un amic de a meu, adica, te duci la targ la germania, gasesti o motocicleta aproape identica ca a ta, da bulita in fata (eventual si furca indoita) cu un pret bun (3-400 euro), vb cu amicii tai de la constanta ca stiu ei unde sa te trimita la service bun (pe mine m-au rezolvat - vb cu Gabi) si schimbi motorul. Cred ca e cea mai simpla si ieftina varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.