Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred ca o sa fie niciunul sa se inhame singur sa organizeze asaceva.....eu zic sa fim toti uniti sa alegem o data o locatie, dam telefoane, ne anuntam un numar de, sa fie o zona de campare( tare as vrea sa vad corturile pe gix-uri :))) ) si cred ca o sa fie superb...ne putem organiza f bine daca participam cu totii;)

 

ca si inceput putem sa organizam niste intalniri in bucuresti (pt ca suntem destul de multi si sa incepem sa discutam despre asta si vedem interesul si rezultatele dupa)

daca nu vrei sa astepti evenimentul ...

nu de alta, dar la ce "succesuri" am citit aici ca au avut intalnirile de cate 3-5 gixxeristi, s-ar putea sa mai astepti ceva

da' ... astia suntem, asta-i farmecul nostru, iar mie mi-e bine asa

post-22467-0-91217400-1332962878_thumb.jpgpost-22467-0-96015200-1332963375_thumb.jpg

 

CristianIonescu/Rados de la Dynamite Brothers...daca vreti nr. lui dati PM...eu acolo mi-am facut silencerul si a iesit de nota 10.

Multumesc, stiu despre cine e vorba. Am vorbit cu el mai demult, pentru altceva.

Editat de Dudus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte , are cineva GSX-r 600 Srad cu crashpad-uri pe el? Am nevoie de 2 dimensiuni , lungimea crashpad-ului si latimea lui . As avea acces la strung si la teflon sau aluminiu si nu as vrea sa arunc banii pe un kit, din cate am observat e un kit ft simplu pt. srad. Numai bine si multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine ia niste cabluri de curent si dai curent de la auto<pornit>, tragei socul la maxim si dai la automat cu socul tras la maxim<fara sa accelerezi deloc> dupa aprox, un minut o sa porneasca.<las-o sa mearga pana ajunge apa la 90 de grade si dupa aia iti va pornii bine. eu am facut si o A2 cu ea<aprox.60km>in mare viteza sa se arda bine bujiile. <daca esti din buc si ai nevoie de ajutor sa o pornesti sunama si vin sa te ajut0723641606>

 

 

daca ii dau 1 min continuu la automat nu se duce nimik ?

alternator..ceva...nush....ca am inteles ca nue bine sa-i dai nici prea mult la automat

nu sunt din buc , ms frumos de oferta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Am si eu o mica mare problema zilele trecute am terminat si eu de pregatit mobra pt noul sezon placute filtre nebunii unsa si toate cele, cand am ajuns la schimbat ulei am dat de o prblema.

In momentul in care am strans surubul de jos de la baia de ulei a inceput sa dea in gol, am desfacut putin busonul si se vedea pilitura de la surub sau de la baia de ulei.

Stie cineva daca se poate remedia treaba asta sau trebuie alta baie de ulei (partea de jos)???

 

motorul este un SUZUKI GSXR 750 din 1998 modelul pe injectie seria de la moto GR7DA .

DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT SAU DACA ARE PIESA VA ROG FRUMOS SA IMI DATI UN TARRR, - yd: ferryosif@yahoo.com

- nr. tel. 0745654287 un beep si sun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Salutare tuturor ,de curand am cumparat si eu un Suzuki GSX-R 600 din 99 si am probleme cu incalzirea apei din cauza termocuplei . Mai exact il pornesc ,merg cu el si oricat as circula cu el nu porneste termocupla,dar daca il opresc si ii pun contactu atunci termocupla incepe sa functioneze ,ma poate ajuta careva cu un sfat? M-am gandit ca ori nu face masa bine pe undeva firele,ori termocupla este defecta,dar poate gresesc. Imi cer scuze daca s-a mai discutat chestia asta si inainte ,dar nu am mai stat sa rasfoiesc toate paginile . Multumesc anticipat tuturor beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor ,de curand am cumparat si eu un Suzuki GSX-R 600 din 99 si am probleme cu incalzirea apei din cauza termocuplei . Mai exact il pornesc ,merg cu el si oricat as circula cu el nu porneste termocupla,dar daca il opresc si ii pun contactu atunci termocupla incepe sa functioneze ,ma poate ajuta careva cu un sfat? M-am gandit ca ori nu face masa bine pe undeva firele,ori termocupla este defecta,dar poate gresesc. Imi cer scuze daca s-a mai discutat chestia asta si inainte ,dar nu am mai stat sa rasfoiesc toate paginile . Multumesc anticipat tuturor beer.gif

Este totul ok!

Te-ai speriat ca ai 100 grade pe bord si zici ca incalzeste! Este normal termocupla pleaca undeva pe la 104 asa ca stai linistit.Cand sta pe loc moto mai urca tempertura si de accea porneste.ventilatorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la a mea numai la 107 de grade porneste, dar e ceva ciudat la el daca spune ca ii porneste cand pune contactul<fenomenul asta nu l-am inteles prea bine si cred ca ar trebuii verificat>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomenul este urmatorul.Vine cu moto calda o opreste ,ia contactul,timp in care temperatura creste in motor si deschide.termocupla dar daca nu este contactul pus nu porneste ventilatorul.Asa ca in momentul in care a pus contactul....pac merge si ventilatorul.Daca lasa contactul pus ,cu motorul oprit ,la un moment dat va pleca si ventilatorul.Asta daca a venit cu moto din cursa,si nu este frig afara.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomenul este urmatorul.Vine cu moto calda o opreste ,ia contactul,timp in care temperatura creste in motor si deschide.termocupla dar daca nu este contactul pus nu porneste ventilatorul.Asa ca in momentul in care a pus contactul....pac merge si ventilatorul.Daca lasa contactul pus ,cu motorul oprit ,la un moment dat va pleca si ventilatorul.Asta daca a venit cu moto din cursa,si nu este frig afara.....

la asta ma gandeam si io dar nu am inteles dac ii pleaca mereu cand ii pune contactul sau cand o opreste el incinsa si automat temp in motor mai urca un pic. oricum va trebuii sa dea mai multe informatii despre motorul lui. si aici ma refer la ce temeraturi functioneaza la drumuri lungi, la ce temp in oras si la ce temp se sperie el ca nu porneste ventilatorul. ca fapt divers ca am acelasi model la mine sta 78-80 in afara localitatii si in oras la 98-110 in functie si de temp de afara. intodeauna la 107 imi porneste ventilatorul

plus ca in manual spune ca la 118 se va aprinde becul si trebuie oprit motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

la asta ma gandeam si io dar nu am inteles dac ii pleaca mereu cand ii pune contactul sau cand o opreste el incinsa si automat temp in motor mai urca un pic. oricum va trebuii sa dea mai multe informatii despre motorul lui. si aici ma refer la ce temeraturi functioneaza la drumuri lungi, la ce temp in oras si la ce temp se sperie el ca nu porneste ventilatorul. ca fapt divers ca am acelasi model la mine sta 78-80 in afara localitatii si in oras la 98-110 in functie si de temp de afara. intodeauna la 107 imi porneste ventilatorul

plus ca in manual spune ca la 118 se va aprinde becul si trebuie oprit motorul

 

Termocupla imi pleaca doar dupa ce depaseste stadiu de 100 de grade si tot timpu dupa ce il opresc si ii pun din nou contactu ,fara sa il pornesc. La drum intins nu am treaba ,isi face racirea foarte bine,dar prin oras,daca prind vreo 2 semafoare si am tras un pic de el ,deja temperatura urca exagerat de mult. Aseara m-am uitat in radiator sa vad daca are antigel si avea doar apa .Am scos toata apa din tot motoru si am bagat vreo 2 litri si un pic de antigel ,acum sa vad astazi daca face aceiasi chestie . Multumesc tuturor pentru ajutor beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termocupla imi pleaca doar dupa ce depaseste stadiu de 100 de grade si tot timpu dupa ce il opresc si ii pun din nou contactu ,fara sa il pornesc. La drum intins nu am treaba ,isi face racirea foarte bine,dar prin oras,daca prind vreo 2 semafoare si am tras un pic de el ,deja temperatura urca exagerat de mult. Aseara m-am uitat in radiator sa vad daca are antigel si avea doar apa .Am scos toata apa din tot motoru si am bagat vreo 2 litri si un pic de antigel ,acum sa vad astazi daca face aceiasi chestie . Multumesc tuturor pentru ajutor beer.gif

nu te speria degeaba

vezi ca ti-am dat niste temp de functionare mai sus<le gasesti si in manualul de reparatie>

circuitul de racire este unul sub presiune la care punctul de fierbere este 120 de grade<si nu 100 ca in ibricul de cafea>

iti mai spun ca am avut si 110 grade in bord vara in trfic la 40 de grade afara si nu are nimic<nu fierbe,nu da apa afara sau altele>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

nu te speria degeaba

vezi ca ti-am dat niste temp de functionare mai sus<le gasesti si in manualul de reparatie>

circuitul de racire este unul sub presiune la care punctul de fierbere este 120 de grade<si nu 100 ca in ibricul de cafea>

iti mai spun ca am avut si 110 grade in bord vara in trfic la 40 de grade afara si nu are nimic<nu fierbe,nu da apa afara sau altele>

 

Mersi mult TNG si Kelu pentru ajutor,dar chiar m-am speriat foarte tare cand am vazut ca apa a trecut de 90 de grade si termocupla(ventilatoru) nu a pornit .Mersi inca o data baieti beer.gif

Editat de EduardS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit in sfarsit sa pornesc bestia..:)

dar acum a intervenit alta problema..:(...

nu-mi mai functioneaza acele la turometru, respectiv kmetraj, asta dupa tranta din toamna...

pfff....nush de la ce o mai fii, nu cred ca s-au rupt cablurile..cred ca treb sa ajung la electrician...sau..nush..

SFATURI????

si un pret estiamtiv ptr o baterie noua?:D

turometru, cd sta neturata moto, mai se ridica la normal, dar cd incerc sa o ambalez..o ia in jos..:)

 

 

 

Editat de danyyyTUN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit in sfarsit sa pornesc bestia..:)

dar acum a intervenit alta problema..:(...

nu-mi mai functioneaza acele la turometru, respectiv kmetraj, asta dupa tranta din toamna...

pfff....nush de la ce o mai fii, nu cred ca s-au rupt cablurile..cred ca treb sa ajung la electrician...sau..nush..

SFATURI????

si un pret estiamtiv ptr o baterie noua?:D

turometru, cd sta neturata moto, mai se ridica la normal, dar cd incerc sa o ambalez..o ia in jos..:)

in primul rand te sfatuiesc <pe toata lumea> ca la inceput de sezon sa-ti cureti toate mufele existente pe moto cu un spray contact<o sa ramai surpris cate o sa gasesti oxidate>

dupa ce faci operatiunea asta daca persista defectul<desi nu cred>va trebuii s-o iei pe instalatie cu un aparat de masura<verificat continuitati de la senzori la bord>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand te sfatuiesc <pe toata lumea> ca la inceput de sezon sa-ti cureti toate mufele existente pe moto cu un spray contact<o sa ramai surpris cate o sa gasesti oxidate>

dupa ce faci operatiunea asta daca persista defectul<desi nu cred>va trebuii s-o iei pe instalatie cu un aparat de masura<verificat continuitati de la senzori la bord>

 

imi e teama insa sa nu fie totusi sarite sau ..eu stiu...de la tranta....

si nici nu prea le cunosc legaturile, pe unde sunt...

Editat de danyyyTUN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...