Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite ce mi-am luat eu, din carbon.

Vine greu (cam 4 saptamani), ca la pretul asta abia daca au margine, dar daca esti dispus sa astepti sa sti ca e calitate buna.

http://www.ebay.com/...#ht_2092wt_1110

 

Nu vreau sa ma crezi carcotasi dar realizezi ca ai comandat o aripa spate din plstic cu folie de carbon pe ea nu?

mai ieftin de 100e nu gasesti nici o piesa din carbon (dar nu pe asta ma bazez cand iti spun ca nu e din carbon), odata daca te uiti la poza sa vede de la 10m si daca te uiti la descriere scrie clar(plastic acoperit cu vinil de carbon)

 

Da da man, stiu... ei nah... nu sunt copil. Schema este ca pentru ce am eu nevoie, asta a fost varianta ieftina si buna.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus jucaria la vanzare.. vreau miuta, am tot zis ca merge asa dar..nu se mai poate, prietenul meu Surubel cu k6 a trecut pe langa mine de mi-a invartit casca in cap si am simtit nevoia pe moment sa dau 10 inferioare dar .. in zadar :baldy: consumul a fost identic in 300 km la gram.. Vreau si eu deaia care baga tare :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat placutele de frana pana la urma de la Cesar (Multumesc! :friends: ). Am luat CL XBK5-uri, si sper sa fie asa bune cum le-ati laudat :rolleyes: . Dupa ce le schimb si le fac "rodajul" o sa revin cu impresii.

Daca tot le schimb, vreau sa-mi curat si etrierele, dar am vazut tot felul de pareri cum ca acele sprayuri speciale pentru curatat frane nu fac foarte bine la garniturile de cauciuc din etrier...cu ce ma sfatuiti sa curat etrierele?

 

Merci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De la ultimul schimb de cauciucuri am o problema cu frana fata :(

Probabil ca mecanicul mi-a lovit putin discurile si s-au ovalizat, altfel nu imi explic comportamentul mobrei pe franare.

La franare usoara pe fata, indiferent de viteza cu care circul, se simte ca franeaza neregulat. Cand mai tare, cand mai incet, desi maneta e apasata ferm, fara sa oscileze.

Voi ce credeti? Sa fie discurile de vina? Sau mizerie pe pistonase?

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat placutele de frana pana la urma de la Cesar (Multumesc! :friends: ). Am luat CL XBK5-uri, si sper sa fie asa bune cum le-ati laudat :rolleyes: . Dupa ce le schimb si le fac "rodajul" o sa revin cu impresii.

Daca tot le schimb, vreau sa-mi curat si etrierele, dar am vazut tot felul de pareri cum ca acele sprayuri speciale pentru curatat frane nu fac foarte bine la garniturile de cauciuc din etrier...cu ce ma sfatuiti sa curat etrierele?

 

Merci! :cheers:

 

Curata depunerile de pe pistoane cu WD40 sau echivalent si periuta de dinti. Pistonasele trebuie sa intre la loc in etrieri la mana!!! Adica sa functioneze usor. Clateste cu spray de frana dupa curatare - nu ataca nici garniturile de cauciuc nici plasticul, poti sa fii linistit in privinta asta.

Pentru break-in placute de frana - mergi pe un drum necirculat si franeaza de 10-15 ori tot mai tare dar nu foarte tare ca sa le asezi cum trebuie pe discuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircica nu mai merge cu ea asa ca se uzeaza gresit discul si de pipi pe el,, mergi la un meserias sa-l indrepte nu este mare scofala trebuie doar putina atentie(daca a fost o singura defoarmare, lovitura), se intampla ca este foarte usor de strambat.

 

 

despre pistonase curatate: este foarte importanta intretinrea sistemului de franare, daca schimbi placutele si impingi pistonasele in etrier cu tot cu mizerie este o mica problema.. te indepartezi de "reglajul fin" in caz de doamne fereste sa zic asa, nu o mai simti foarte bine pe franare violenta deoarece pistonasele nu aluneca usor,, sunt concepute pentru a fi intretinute deaia nu au garnituri de protectie ca la autoturism, Se face cum a spus Cesar dar cu o mica completare.. nu in fata blocului sau in vant.. unde este praf, se face intr-un garaj, un loc ferit, spalate bine etrierele pe dinafara inainte de demontare si desigur stersul pistonaselor si al garniturilor cu o carpa curata si de preferat alba sa se vada mizeria pe ea, si sa fim siguri ca nu a prins vre-o particula ce poate deteriora garnitura se sufla cu aer inainte de asamblare.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu nevoie de 2 sfaturi si mai exact:-carena fata cu far cu tot de k4 sau k5 se potriveste si pe k1?

-anvelopa spate 200/50/17 daca se potriveste pe k1(eu in momentul asta am 195/50/17)?

astept raspuns multumesc frumos

 

Ce cauciuc are aceasta dimensiune 195/50/17? poate 190/55/17. 200/55/17 e putin mai lat, mai inalt dar si mai scump si daca mergi doar pe strada nu folosesti guma la adevaratul potential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

salut am si eu nevoie de 2 sfaturi si mai exact:-carena fata cu far cu tot de k4 sau k5 se potriveste si pe k1?

-anvelopa spate 200/50/17 daca se potriveste pe k1(eu in momentul asta am 195/50/17)?

astept raspuns multumesc frumos

 

Nu se potriveste,mai ai si un cadru de bord care trebuie modificat

Cauciuc de 200 pentru ce iti trebe? mai bine pui unu de bemveu hiX6,daca vrei sa faci impresie artistica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste,mai ai si un cadru de bord care trebuie modificat

Cauciuc de 200 pentru ce iti trebe? mai bine pui unu de bemveu hiX6,daca vrei sa faci impresie artistica

 

 

prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cauciuc are aceasta dimensiune 195/50/17? poate 190/55/17. 200/55/17 e putin mai lat, mai inalt dar si mai scump si daca mergi doar pe strada nu folosesti guma la adevaratul potential.

 

 

este si asta o dimensiune mai exact iti scriu exact ce scrie pe cartea de identitate spate 190/50 ZR17 M/C (cred ca asta se traduce ca si 190/50/17 daca nu ma insel) si in legatura cu cauciucul am gasit unul foarte bun si ca uzura si ca pret si nu sunt eu mare vitezoman .Multumesc frumos pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, vazusem 195/50/17 si am banuit ca se strecurase o greseala. Pe roata ta spate merge si 200/55/17. Nu stiu daca se produce guma pe 200/50/17. Daca ai gasit un SH de calitate multumitoare pe 200, poti sa-l pui linistit. Dupa mine, cea mai buna dimensiune de guma spate pentru SBK de 1000, este 190/55/17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut detinatori de GSXR si nu numai. Am intrat de curand in lumea GSXR si am nevoie de un suport de numar, cu lumina si semnale. Daca are cineva de vanzare sau stie unde as putea gasi, informatia ar fi mult apreciata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul

Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200

Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu v-am spus-o pe ultima.

un prieten cu un gsx-r 1000 k6: "daca motocicleta mea avea stergator la parbiz atunci motorasul stergatorului era motor de r6"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,...

 

:D Curios, niciunu` nu vine cu intrebari de genu "am gasit o guma spate ,170 ,ca noua SI LA PREt bun.merge in loc de 180?" :D

Toti vor baloane, 190 chiar 200 (de parca se gasesc pe toate gardurile) :))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...