Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Anuleaza STV.

Scoate clapetele si lasa motorul acolo sa nu ai FI ;)

Daca tot vrei sa-l pastrezi, o sa ma uit prin lucrurile mele si vad daca am un motor...

 

Nu as vrea sa anulez STV-ul pentru ca, de exemplu, atunci cand mi se bloca si se aprindea FI-ul daca mergeam asa se comporta ciudat motorul. Am mai cautat informatii legate de anularea STV-ul pe niste forumuri straine, daca fac asta fara se resoftez CDI-ul o sa mearga motorul mai slab in ture mici si medii, lucru pe care l-am simtit si eu. Posibil sa fie bun un EXCVA si de pe modele mai noi, k4 k5 k6 k7, m-am uitat putin peste niste manuale si difera doar capacul si discul care antreneaza cablurile, restul cred ca e identic.

Daca ai gasi un motor ar fi perfect.

Scriam acum ceva timp pe forum ca as vrea sa imi fac un TRE. Mi-am facut unul, am folosit rezistenta corespunzatoare treptai a 6-a. Practic e un SmartTRE pentru ca nu imi afecteaza harta de neutru si i-am pus si un comutator. Merita facut sau cumparat unul, sunt multumit de el, se simte diferenta foarte usor. Motorul accelereaza ceva mai rapid si nu mai e balbait pana in 4000 RPM in treptele mici, se simta mai bine motorul pe curbe stranse. Nu stiu daca a anulat si limitarea de viteza inca nu am apucat sa testez dar ma stradui:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca se blokeaza pe inchis normal ca merge prost motorul!

Ok..tu stii mai bine ce vrei de la moto..succes la reparatie.

Cred ca am un motor,doar ca sunt in concediu acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca se blokeaza pe inchis normal ca merge prost motorul!

Ok..tu stii mai bine ce vrei de la moto..succes la reparatie.

Cred ca am un motor,doar ca sunt in concediu acum...

Vroiam sa te intreb cum e cel mai ok sa reglezi senzorul TPS, cu motorul cald sau rece?

Concediu placut si astept sa revii!

Multumesc!

 

P.S. Sper sa ne intalnim la o bere candva

Editat de Alex_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula oprit motorul.

Cand il reglezi cu el pornit este mai greu,pentru ca are mici fructuatii la zona de mijloc,adica este foarte sensibil...

stiu ca trebuie ca motorul sa fie racit. eram curios daca la cald sau la rece

 

@ TNG Am rezolvat cu motorasul, am gasit la un prieten cu un K4, multumesc mult oricum!

Mai caut un releu de pornire, al meu are plasticul topit in jurul sigurantei si imi face uneori probleme, caut unul cat mai ieftin, nu e foarte grav cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat! ;)

 

E diferit capacul si discul pe care vin cablurile in rest e acelasi mecanism. Si motorasul asta e uzat insa e ceva mai bun decat al meu.

Imi pare rau ca sunt destul de departe de Bucuresti, mi-ar face placere sa stam o data la o caefa/bere si o vorba :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Salut .Vreau sa schimb si eu lantul si pinionul la un GSXR 1000 din 2001 si am nevoie de un sfat un pinion mai mare pentru ma ajuta cu ceva ?daca aveti ceva sfaturi in legatura cu modelul kit-ului si unde gasesc .

Va multumesc

Cu pinion de la cutie mai mic si cu 2dinti mai mare la cel de la roata o sa ai un plus la demaraj(daca imi amintesc bine).dar nu o sa mai indice corect kilometrajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are treaba kilometrajul!

El ia semnalul de pe axul final,nu conteaza ce conversie faci bordul va arata la fel. Practic viteza reala se modifica,in plus sau in minus ,ce este pe bord este doar calcul de nr de rotatii a axului final de la motor.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

vz ca vinde si monteaza Florin-v! venhill! :cheers:

Nu mai calc pe la florin de cand dona o toba primului interesat de ea.am sunat primul si m-a trimis in targ sa cumpar iar pe forum ma invita sa merg la garaj sa o ridic

Mare ipocrit

 

 

CUMPAR FURTUNE RACING

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are treaba kilometrajul!

El ia semnalul de pe axul final,nu conteaza ce conversie faci bordul va arata la fel. Practic viteza reala se modifica,in plus sau in minus ,ce este pe bord este doar calcul de nr de rotatii a axului final de la motor.

 

Daca pui +n pe spate si/sau -m pe fata, viteza reala va fi mai mica, indicatia kilometrajului va fi aceeasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stii asta?

Daca ai facut comparatia pe GPS,da este adevarat.

90%Din vehicole de pe strada au un decalaj de viteza,din motive de siguranta.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut la kitul de lant cel vechi o foaie pe spate -1<adica 45 dinti in loc de 46>si la o plimbare cu un amic cu un r1 am obtinut de la peco la peco 220km iar el 240. intre timp mi-am schimbat kitul cu unul stok si diferentele acum sunt la 200km de 2-3km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...