Alex_gsxr Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Anuleaza STV. Scoate clapetele si lasa motorul acolo sa nu ai FI Daca tot vrei sa-l pastrezi, o sa ma uit prin lucrurile mele si vad daca am un motor... Nu as vrea sa anulez STV-ul pentru ca, de exemplu, atunci cand mi se bloca si se aprindea FI-ul daca mergeam asa se comporta ciudat motorul. Am mai cautat informatii legate de anularea STV-ul pe niste forumuri straine, daca fac asta fara se resoftez CDI-ul o sa mearga motorul mai slab in ture mici si medii, lucru pe care l-am simtit si eu. Posibil sa fie bun un EXCVA si de pe modele mai noi, k4 k5 k6 k7, m-am uitat putin peste niste manuale si difera doar capacul si discul care antreneaza cablurile, restul cred ca e identic. Daca ai gasi un motor ar fi perfect. Scriam acum ceva timp pe forum ca as vrea sa imi fac un TRE. Mi-am facut unul, am folosit rezistenta corespunzatoare treptai a 6-a. Practic e un SmartTRE pentru ca nu imi afecteaza harta de neutru si i-am pus si un comutator. Merita facut sau cumparat unul, sunt multumit de el, se simte diferenta foarte usor. Motorul accelereaza ceva mai rapid si nu mai e balbait pana in 4000 RPM in treptele mici, se simta mai bine motorul pe curbe stranse. Nu stiu daca a anulat si limitarea de viteza inca nu am apucat sa testez dar ma stradui:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Pai daca se blokeaza pe inchis normal ca merge prost motorul! Ok..tu stii mai bine ce vrei de la moto..succes la reparatie. Cred ca am un motor,doar ca sunt in concediu acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) Pai daca se blokeaza pe inchis normal ca merge prost motorul! Ok..tu stii mai bine ce vrei de la moto..succes la reparatie. Cred ca am un motor,doar ca sunt in concediu acum... Vroiam sa te intreb cum e cel mai ok sa reglezi senzorul TPS, cu motorul cald sau rece? Concediu placut si astept sa revii! Multumesc! P.S. Sper sa ne intalnim la o bere candva Editat Iulie 21, 2012 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Cu motorul oprit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 De regula oprit motorul. Cand il reglezi cu el pornit este mai greu,pentru ca are mici fructuatii la zona de mijloc,adica este foarte sensibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 De regula oprit motorul. Cand il reglezi cu el pornit este mai greu,pentru ca are mici fructuatii la zona de mijloc,adica este foarte sensibil... stiu ca trebuie ca motorul sa fie racit. eram curios daca la cald sau la rece @ TNG Am rezolvat cu motorasul, am gasit la un prieten cu un K4, multumesc mult oricum! Mai caut un releu de pornire, al meu are plasticul topit in jurul sigurantei si imi face uneori probleme, caut unul cat mai ieftin, nu e foarte grav cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Bine ca ai rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 oricum Suzuki este Dumnezeul motocicletelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Bine ca ai rezolvat! E diferit capacul si discul pe care vin cablurile in rest e acelasi mecanism. Si motorasul asta e uzat insa e ceva mai bun decat al meu. Imi pare rau ca sunt destul de departe de Bucuresti, mi-ar face placere sa stam o data la o caefa/bere si o vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 oricum Suzuki este Dumnezeul motocicletelor.. Cata sinceritate si modestie intr-un singur post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 poze cu carenele de k3-1000cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salut! Are cineva un capac de alternator (stanga) pentru un GSX-R600 K6 K7 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salut .Vreau sa schimb si eu lantul si pinionul la un GSXR 1000 din 2001 si am nevoie de un sfat un pinion mai mare pentru ma ajuta cu ceva ?daca aveti ceva sfaturi in legatura cu modelul kit-ului si unde gasesc . Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salut .Vreau sa schimb si eu lantul si pinionul la un GSXR 1000 din 2001 si am nevoie de un sfat un pinion mai mare pentru ma ajuta cu ceva ?daca aveti ceva sfaturi in legatura cu modelul kit-ului si unde gasesc . Va multumesc Cu pinion de la cutie mai mic si cu 2dinti mai mare la cel de la roata o sa ai un plus la demaraj(daca imi amintesc bine).dar nu o sa mai indice corect kilometrajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Nu are treaba kilometrajul! El ia semnalul de pe axul final,nu conteaza ce conversie faci bordul va arata la fel. Practic viteza reala se modifica,in plus sau in minus ,ce este pe bord este doar calcul de nr de rotatii a axului final de la motor. Editat Iulie 25, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Cumpar furtune racing pentru K3 600,care aveti de vanzare,dati un clacson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 vz ca vinde si monteaza Florin-v! venhill! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 vz ca vinde si monteaza Florin-v! venhill! Nu mai calc pe la florin de cand dona o toba primului interesat de ea.am sunat primul si m-a trimis in targ sa cumpar iar pe forum ma invita sa merg la garaj sa o ridic Mare ipocrit CUMPAR FURTUNE RACING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Nu are treaba kilometrajul! El ia semnalul de pe axul final,nu conteaza ce conversie faci bordul va arata la fel. Practic viteza reala se modifica,in plus sau in minus ,ce este pe bord este doar calcul de nr de rotatii a axului final de la motor. Daca pui +n pe spate si/sau -m pe fata, viteza reala va fi mai mica, indicatia kilometrajului va fi aceeasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_RoxxY_ Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Salutare! Mi-au sarit plasticele(sticla rosie) de la stop. Stiti pe cineva care are asa ceva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Nu e stop oem,e un stop aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Salutare detin gsxr 750 k1 si imi indica in bord cu 10 km mai mult de ce oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) De unde stii asta? Daca ai facut comparatia pe GPS,da este adevarat. 90%Din vehicole de pe strada au un decalaj de viteza,din motive de siguranta. Editat Iulie 29, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 am avut la kitul de lant cel vechi o foaie pe spate -1<adica 45 dinti in loc de 46>si la o plimbare cu un amic cu un r1 am obtinut de la peco la peco 220km iar el 240. intre timp mi-am schimbat kitul cu unul stok si diferentele acum sunt la 200km de 2-3km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) Nu e stop oem,e un stop aftermarket Editat Iulie 29, 2012 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.