Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Aproximativ 30 grade .. ca nitelus mai jos sunt 45 adica jumatatea lui 90, oricum ma distreaza sa citesc povesti. :crack: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Din analele motociclism punct ro

 

sau ale tale?

 

Aproximativ 30 grade .. ca nitelus mai jos sunt 45 adica jumatatea lui 90, oricum ma distreaza sa citesc povesti. :crack: :10:

 

Te oftici ca mint mai mult decat tine? las ca ai timp sa ne arati in iarna valoarea ta de reisar,nu e timpul pierdut

E mai simpul sa stai spectator pe circuit decat sa mergi pe motor cu vant lateral puternic...in rest..mai infloresc si eu ca astept primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza restrictiilor de poluare, s-a prevazut functionarea motoarelor la temperaturi mai inalte, noxele sint mai putine . Performantzele motorului sint in zona 70-80grd. Prea putini stiu acest lucru. Cel mai important tuning este cel al racirii propulsorului. Degeaba dai 1000euro pe o evacuare performanta ce-ti da in plus 5-6 cai daca nu ai in vedere mentinerea temperaturii motorului la 80grd. Paranteza, cind cititi 80 grd pe bord, temperatura in motor este cu cca 15 grd mai mare, in cilindri si mai mare. In plus, uleiul din motor devine apa chioara la 104(+15grd=119grdC) si jocul in cuzinetii arborelui si bielelor creste considerabil. Uzura maxima este mai ales vara, cind se circula in oras, se sta la semafor-urca temp la 104grd-, se pune verde si se da blana la roshu.

 

Daca uleiul nu trece de 100 de grade nu se mai evapora apa din condens si se uzeaza mai repede uleiul. Temperaturile mari nu sunt doar din considerente ecologice.

Motorul e mai eficient cu cat temperatura e mai mare pentru ca se transfera mai putina caldura din camera de ardere catre chiulasa si bloc. Oricum doar cand mergi incet ajunge la temperaturi mari, si atunci nu ai nevoie de puterea maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate eu m-am pierdut , vrei sa detaliezi putin sa inteleg si eu care este treaba cu temperatura aia.. care este motivul de atunci cand se transmite mai putina caldura catre chiulasa este mai eficient? Asta nu pricep.. Snt de acord cu tine ca din ce este temperatura mai mare motorul este mai puternic dar nu longeviv..

Si motorul se supraincalzeste si cand este in sarcina expluatat la maxim adica la viteza mare, auto moto.

 

wayne cu cine te certi fratioare ? ce spui acolo ca nu inteleg nimic, vrei sa te duci la circuit ca spectator impins de un vant lateral ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caldura aia pe care o produci prin arderea benzinei impinge pistonul si produce lucru mecanic. Cu cat motorul e mai rece cu atat pierzi mai multa caldura pe care o scoti prin radiator in loc sa o transformi in ceva util. Oricum randamentul motoarelor termice e destul de mic. Cu cat e mai mare temperatura motorului cu atat randamentul lui creste, dar trebuie limitata din mai multe motive.

De obicei puterea maxima se obtine la o temperatura mai mica, 80-90 de grade. La temperaturi mari pot apare detonatii si scade puterea, sau daca motorul are senzor de detonatii o sa scada ECU avansul cu acelasi efect. Daca circuitul de racire e bine dimensionat nu se incinge la viteza oricat e forjat motorul. Doar cand se merge incet ajunge sa porneasca ventilatorul.

Unele masini au o chestie mai desteapta, termostat controlat de ECU. In momentul in care accelerezi mai tare deschide termostatul si in cateva secunde scade temperatura 5-10 grade. Cat mergi linistit sta motorul in 100-108 grade, cum o calci cum scade sub 100, spre 90, dar motocicletele sunt cu ceva pasi in urma.

 

Daca motorul merge doar la temperaturi mici apare spuma in ulei din cauza apei din condens. La motociclete poate nu e o problema neaparat, ca nu prea sunt folosite cand e frig, dar la masini e o problema. La 108 grade se evapora rapid condensul ala.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caldura aia pe care o produci prin arderea benzinei impinge pistonul si produce lucru mecanic.

 

Nu caldura in sine ci expansiunea amestecului carburant care ia foc. Adica gradientul de presiune (variatia de presiune) din cauza cresterii vertiginoase a temperaturii.

Tradus mot-a-mot, ce ai spus tu suna cam asa: caldura (masurata in Joules) produce lucru mecanic (masurat in Joules). Adica lucrul mecanic produce lucru mecanic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. este la mintea cocosului ca daca temperatura este mai mica cu acelas consum de carburant motorul este mai puturos fata de temperatura optima .. cat despre ce spui tu cu schimbul de temperatura cred ca ai si nu ai dreptate.. deoarece exista o limita a maximului ca altfel ar arde carburantul inainte de a ajunge pistonul in p.m.s. si ajunge cum spui si tu la explozie carburantului anticipata..

motorul supraincalzit cum a spus si Jagi este foarte compromis si predispus uzurilor majore de la segmenti pana la vibrochen, pentru ca jocurile calculate de fabrica in functie de vascozitatea uleiului devin inegzistente.. Si nu cred ca au pus de prosti 104 grade.

 

suntem destepti foc ce sa mai .... :10: :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Dap,vreau sa merg si eu pe un circut ca spectator sa fac poze si sa le postez aici.E idealul meu

 

Cu tine nu ma cert,ai un caracter mult prea infect

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine te-a suparat asa tare in viata asta bai wayne de ma jignesti nedrept.. nici nu ma cunosti.. si am fost la pista nu doar ca spectator ofticatule.. am si mers putin asa cat sa nu ai ce spune. scrie pa facebook Preda Daniel si este o poza cu mine la greci iunie 2011 sa te uiti la toate sa vezi cat sunt de frumos in comparatie cu tine. :crack: "Buna ziua ti-am dat belea me-am capatat" sa nu ma bazai cu mesajele in privat te rog frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Niciodata nu mi-am permis sa ii urez altui motociclist sa se infiga intr-un stalp ori sa pupe un tip cum ai facut tu

 

Ca om esti o mizerie cand imparti aceasi pasiune cu altii semeni si le urezi sa moara cand citesti cel putin o data pe saptamana de motociclisti care mor nevinovati,singura greseala a lor fiind pasiunea de a merge cu motorul

 

Am o mama care ma asteapta acasa,frati,prieteni si nu vreau sa plec de langa ei.Nici celor mai mari ,,dusmani,, de pe forumul asta nu mi-as putea permite sa le doresc moartea

Daca cerasel e sifilitic si se bucura ca mi-au facut ciorditorii o paguba de 1000e.Nu pot sa il urez sa foloseasca tirul ca obstacol cand vrea sa opreasca brusc,ori staplul

Are o familie care are nevoie de el ,iar eu nu imi permit sa ii doresc moartea pentru ca are probleme grave de comportament si se bucura ca un tamp de furtul scuterului meu

avem o ,,prietenie,, bazata pe injuraturi si ironii dar nu trecem peste bariera cu blesteme...cel putin eu nu o s-o fac

 

Nu vreau sa te vad la fata niciodata(mi-ar fi scarba de tine),sa te salut...nici macar cand am un vis urat

Nu vreau sa nu pot sa accept ca un om cu care impart aceasi pasiune imi ureaza o moarte violenta cand merd cu motorul.sper ca Dumnezeu sa iti dea cea ce iti doresti

 

Pm...tu m-ai stresat cu pm pana cand ti-am spus ca blochez mesajele de la tine.Vrei sa dau copy paste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine te-a suparat asa tare in viata asta bai wayne de ma jignesti nedrept.. nici nu ma cunosti..

 

Baietelul asta e dus. Dar e dus rau rau de tot....

Daca primul lui gand cand i-au furat unii scuterul, a fost ca eu i l-am furat sau eu am "aranjat" o astfel de isprava, este clar in ce lume de cosmaruri imaginare isi traieste zilele.

Periodic pune aceeasi placa, pe care ma astept sa o citesc din nou si din nou

 

Partea cu adevarat "nasoala" este atunci cand incepe sa vorbeasca despre motociclete sau servisare. Niste povesti cu adevarat umoristice pe care le urmaresc cu interes :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata a venit iarna....

Eu zic sa va intanliti,dati mana si ramaneti prieteni! In viata conteaza cel mai mult numarul de prieteni de cat cel de dusmani,cu toate ca pe cei din urma ii castigi mai repede si cate o data fara sa vrei..

Motorul MAS functioneaza bine si cu randament maxim la 90/100grade, temperatura crescuta a fost intodeauna o problema pentru producatori,si a necesitat mereu eforturi de a o tine sub control cu diferite inventii si inovatii.Cu cat motorul este sau devine mai puternic produce mai multa caldura de care trebuie sa scapam,folosind diferite metode,radiatoare mai mari,ventilatoare mai multe si mai puternice,zone expuse curentului de aer etc.

Pentru producatori Bugatii veiron cea mai mare provocare nu a fost sa scoata 1001cai ,a fost sa raceasca acel motor si subansamble,drept dovada are nu mai putin de 10 radiatoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Partea cu adevarat "nasoala" este atunci cand incepe sa vorbeasca despre motociclete sau servisare. Niste povesti cu adevarat umoristice pe care le urmaresc cu interes :)

 

Cel putin ai ce sa inveti de la mine atata timp cat tu iti canalizezi toata energia la certurile cu toti userii cu care te intersectezi pe aici

Am multa imaginatie si pot sa impartesesc ideile mele nastrusnice cu toata lumea...nu sunt setat doar pe cearta,ma gandesc si la alte lucruri

 

P.S cerasel,cand mai vii pe la mine sa vezi ce rufe am pus la uscat in balcon?

Stiu,ma repet si repet.dar nimeni din mediul virtual nu a facut asemenea arogante cu filatul locintei dusmanilor virtuali pentru ai vedea chilotii pusi la uscat

cine ziceai ca are probleme la mansarda?...macar da un sms cand vii la filat ca te astept cu o sticla de cola in coltul blocului.dupa care plec si te las sa urmaresti ce rufe am in balcon si pisica care mai iese la una din ferestrele deschise ale balconului sa vada ce ciudati trec pe strada

 

 

PP.s cu ce pot sa scot petele de lichid ul de frana care a curs pe bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baiatule, tu traiesti intr-un film prost in care iti imaginezi ca esti urmarit si intr-un final ajungi sa te crezi.

Daca mie mi-a fost extrem de usor sa aflu unde te gasesc, nu inseamna ca te urmaresc, soferule de rabla pe GPL :)

Faci ce faci (doar zici), si iar iti iei cu blesteme :D

 

P.S.

Astept cu interes urmatoarele postari despre motorete.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Bai baiatule, tu traiesti intr-un film prost in care iti imaginezi ca esti urmarit si intr-un final ajungi sa te crezi.

Daca mie mi-a fost extrem de usor sa aflu unde te gasesc, nu inseamna ca te urmaresc, soferule de rabla pe GPL :)

Faci ce faci (doar zici), si iar iti iei cu blesteme :D

 

P.S.

Astept cu interes urmatoarele postari despre motorete.

realitatea paralela pe care o vezi tu prin ochelarii unui cal nu e aceasi cu real life in care traim,trezeste-te cerasel ca ai 32ani

 

Sunt flatat ca marele guru a urmarit cu interes patania mea cu franele gixxerului.Daca ai nevoie de consiliere cand uiti sa verifici etrierii motoretelor si alte lucrari pe care nu stii sa le faci.Nu ezita sa ma suni,ai nr meu stiu sa demontez,la montare uit ordinea operatiilor si a pieselor.Eu zic ca nu e grav,cu putina truda pot sa iasa doua motociclete din una singura

 

Sunt atat de atent de ce se intampla in jurul meu incat ma doare-n pix de chinuiti care dau tarcoale in jurul locuinei mele si ma cauta pe mes sa imi spuna...credeai ca nu te gasesc?

 

Doar retardatii care pupa sutana si sub sutana pe popa blestema

 

Cu carpa si apoi cu multa apa imediat dupa ce ai varsat lichidul. Daca il lasi ore/zile ataca vopseaua, posibil si plasticul.

 

Am incercat la o saptamana cu apa.Din pacate lichidul a corodat plasticul si l-a matuit

O sa incerc o polisare cu toate ca nu sunt sigur de rezultat.incerc sa cumpar un bord cu carcasa sparta sa ii folosesc geamul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ (poate gresesc)ca mai toti care se cearta pe forum patesc cate ceva ,adrian cu motorul bubuit ,micutul asta cu scuterul ,asteptam sa ne spuna bogdan daca a patit ceva, de aladin stim si lista poate continua :(

Doamne fereste

eu zic sa terminati cu cearta pe acest topic,multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca a trebuit sa merg aplecat la 30 grade in directia vantului sa tin motoreta pe o trasa dreapta.

 

Poti sa explici mai exact ce-a fost in capul tau cand credeai ca esti inclinat 30 de grade(!) si apoi, ce-a fost in capul tau cand ai si scris asemenea minune? :)

Multumesc anticipat!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu ne certam,avem o discutie in contradictoriu

 

P.S cine e bogdan?

 

Poti sa explici mai exact ce-a fost in capul tau cand credeai ca esti inclinat 30 de grade(!) si apoi, ce-a fost in capul tau cand ai si scris asemenea minune? :)

Multumesc anticipat!

 

:crack: :crack: ok iti spun.mergeam cu capul in jos iar cand am scris aveam supotul de sustinere al monitorului lipsa si l-am rezemat de un obiect la un unghi de 30 grada

Au fost 20 grade dar amici mei nu ma lasa sa ma bucur de un suces efemer....nu pot sa ma laud cu ceva neinsemnat ca ..nu se poate

 

P.S cati km ai la activ(pasiv,mai mult cu 90% )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

temperatura crescuta a fost intodeauna o problema pentru producatori,si a necesitat mereu eforturi de a o tine sub control cu diferite inventii si inovatii.Cu cat motorul este sau devine mai puternic produce mai multa caldura de care trebuie sa scapam,folosind diferite metode,radiatoare mai mari,ventilatoare mai multe si mai puternice,zone expuse curentului de aer etc.

Pentru producatori Bugatii veiron cea mai mare provocare nu a fost sa scoata 1001cai ,a fost sa raceasca acel motor si subansamble,drept dovada are nu mai putin de 10 radiatoare!

 

Adevarat. Am vazut si la BMW M6 , modificat de G-Power...pana la 800 de cai. Are o gramada de radiatoare, montate in dreptul fiecarei fante de aer.

La motociclete, din cauza spatiului restrans, nu se poate monta un radiator destul de mare. Sau mai multe radiatoare pentru a raci suficient motorul. De-aceea, uneori singura solutie sa tii temperatura sub control e sa ventilezi radiatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze nu am retinut cati km ai mers pe 2 roti pana acum.Poti sa repeti?

Ai reusit sa pui semnul intrebarii. Felicitari! (te felicit si pentru intrebarea asta, pe care o pun toti terminatii :D)

Nu-i contorizez :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Descopar si eu lucruri noi la tastatura

lasand labageala deoparte fii sincer si spune cati km ai mers pe 2 roti

 

Eu as vrea ca anul urmator sa fac un curs de pilotaj.Sunt inca multe chestii pe care nu le stapanesc.cum ar fi rularea pe toata suprafata a cauciucului spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru intentie!

 

Nu stiu cati km am facut pe 2 roti (motorete) pentru ca dupa primul sezon in care am facut cam 9500, n-am mai contorizat bordul. Am avut mai multe motorete, am mers si pe motocicletele altora... Asta e; e complicata viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...