Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) cine te-a suparat asa tare in viata asta bai wayne de ma jignesti nedrept.. nici nu ma cunosti.. Baietelul asta e dus. Dar e dus rau rau de tot.... Daca primul lui gand cand i-au furat unii scuterul, a fost ca eu i l-am furat sau eu am "aranjat" o astfel de isprava, este clar in ce lume de cosmaruri imaginare isi traieste zilele. Periodic pune aceeasi placa, pe care ma astept sa o citesc din nou si din nou Partea cu adevarat "nasoala" este atunci cand incepe sa vorbeasca despre motociclete sau servisare. Niste povesti cu adevarat umoristice pe care le urmaresc cu interes Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Gata a venit iarna.... Eu zic sa va intanliti,dati mana si ramaneti prieteni! In viata conteaza cel mai mult numarul de prieteni de cat cel de dusmani,cu toate ca pe cei din urma ii castigi mai repede si cate o data fara sa vrei.. Motorul MAS functioneaza bine si cu randament maxim la 90/100grade, temperatura crescuta a fost intodeauna o problema pentru producatori,si a necesitat mereu eforturi de a o tine sub control cu diferite inventii si inovatii.Cu cat motorul este sau devine mai puternic produce mai multa caldura de care trebuie sa scapam,folosind diferite metode,radiatoare mai mari,ventilatoare mai multe si mai puternice,zone expuse curentului de aer etc. Pentru producatori Bugatii veiron cea mai mare provocare nu a fost sa scoata 1001cai ,a fost sa raceasca acel motor si subansamble,drept dovada are nu mai putin de 10 radiatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Partea cu adevarat "nasoala" este atunci cand incepe sa vorbeasca despre motociclete sau servisare. Niste povesti cu adevarat umoristice pe care le urmaresc cu interes Cel putin ai ce sa inveti de la mine atata timp cat tu iti canalizezi toata energia la certurile cu toti userii cu care te intersectezi pe aici Am multa imaginatie si pot sa impartesesc ideile mele nastrusnice cu toata lumea...nu sunt setat doar pe cearta,ma gandesc si la alte lucruri P.S cerasel,cand mai vii pe la mine sa vezi ce rufe am pus la uscat in balcon? Stiu,ma repet si repet.dar nimeni din mediul virtual nu a facut asemenea arogante cu filatul locintei dusmanilor virtuali pentru ai vedea chilotii pusi la uscat cine ziceai ca are probleme la mansarda?...macar da un sms cand vii la filat ca te astept cu o sticla de cola in coltul blocului.dupa care plec si te las sa urmaresti ce rufe am in balcon si pisica care mai iese la una din ferestrele deschise ale balconului sa vada ce ciudati trec pe strada PP.s cu ce pot sa scot petele de lichid ul de frana care a curs pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Bai baiatule, tu traiesti intr-un film prost in care iti imaginezi ca esti urmarit si intr-un final ajungi sa te crezi. Daca mie mi-a fost extrem de usor sa aflu unde te gasesc, nu inseamna ca te urmaresc, soferule de rabla pe GPL Faci ce faci (doar zici), si iar iti iei cu blesteme P.S. Astept cu interes urmatoarele postari despre motorete. Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 PP.s cu ce pot sa scot petele de lichid ul de frana care a curs pe bord Cu carpa si apoi cu multa apa imediat dupa ce ai varsat lichidul. Daca il lasi ore/zile ataca vopseaua, posibil si plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Bai baiatule, tu traiesti intr-un film prost in care iti imaginezi ca esti urmarit si intr-un final ajungi sa te crezi. Daca mie mi-a fost extrem de usor sa aflu unde te gasesc, nu inseamna ca te urmaresc, soferule de rabla pe GPL Faci ce faci (doar zici), si iar iti iei cu blesteme P.S. Astept cu interes urmatoarele postari despre motorete. realitatea paralela pe care o vezi tu prin ochelarii unui cal nu e aceasi cu real life in care traim,trezeste-te cerasel ca ai 32ani Sunt flatat ca marele guru a urmarit cu interes patania mea cu franele gixxerului.Daca ai nevoie de consiliere cand uiti sa verifici etrierii motoretelor si alte lucrari pe care nu stii sa le faci.Nu ezita sa ma suni,ai nr meu stiu sa demontez,la montare uit ordinea operatiilor si a pieselor.Eu zic ca nu e grav,cu putina truda pot sa iasa doua motociclete din una singura Sunt atat de atent de ce se intampla in jurul meu incat ma doare-n pix de chinuiti care dau tarcoale in jurul locuinei mele si ma cauta pe mes sa imi spuna...credeai ca nu te gasesc? Doar retardatii care pupa sutana si sub sutana pe popa blestema Cu carpa si apoi cu multa apa imediat dupa ce ai varsat lichidul. Daca il lasi ore/zile ataca vopseaua, posibil si plasticul. Am incercat la o saptamana cu apa.Din pacate lichidul a corodat plasticul si l-a matuit O sa incerc o polisare cu toate ca nu sunt sigur de rezultat.incerc sa cumpar un bord cu carcasa sparta sa ii folosesc geamul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 observ (poate gresesc)ca mai toti care se cearta pe forum patesc cate ceva ,adrian cu motorul bubuit ,micutul asta cu scuterul ,asteptam sa ne spuna bogdan daca a patit ceva, de aladin stim si lista poate continua Doamne fereste eu zic sa terminati cu cearta pe acest topic,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Asa ca a trebuit sa merg aplecat la 30 grade in directia vantului sa tin motoreta pe o trasa dreapta. Poti sa explici mai exact ce-a fost in capul tau cand credeai ca esti inclinat 30 de grade(!) si apoi, ce-a fost in capul tau cand ai si scris asemenea minune? Multumesc anticipat! Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Nu ne certam,avem o discutie in contradictoriu P.S cine e bogdan? Poti sa explici mai exact ce-a fost in capul tau cand credeai ca esti inclinat 30 de grade(!) si apoi, ce-a fost in capul tau cand ai si scris asemenea minune? Multumesc anticipat! :crack: ok iti spun.mergeam cu capul in jos iar cand am scris aveam supotul de sustinere al monitorului lipsa si l-am rezemat de un obiect la un unghi de 30 grada Au fost 20 grade dar amici mei nu ma lasa sa ma bucur de un suces efemer....nu pot sa ma laud cu ceva neinsemnat ca ..nu se poate P.S cati km ai la activ(pasiv,mai mult cu 90% ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Esti si tu lamurit busteam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 scuze nu am retinut cati km ai mers pe 2 roti pana acum.Poti sa repeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 temperatura crescuta a fost intodeauna o problema pentru producatori,si a necesitat mereu eforturi de a o tine sub control cu diferite inventii si inovatii.Cu cat motorul este sau devine mai puternic produce mai multa caldura de care trebuie sa scapam,folosind diferite metode,radiatoare mai mari,ventilatoare mai multe si mai puternice,zone expuse curentului de aer etc. Pentru producatori Bugatii veiron cea mai mare provocare nu a fost sa scoata 1001cai ,a fost sa raceasca acel motor si subansamble,drept dovada are nu mai putin de 10 radiatoare! Adevarat. Am vazut si la BMW M6 , modificat de G-Power...pana la 800 de cai. Are o gramada de radiatoare, montate in dreptul fiecarei fante de aer. La motociclete, din cauza spatiului restrans, nu se poate monta un radiator destul de mare. Sau mai multe radiatoare pentru a raci suficient motorul. De-aceea, uneori singura solutie sa tii temperatura sub control e sa ventilezi radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) scuze nu am retinut cati km ai mers pe 2 roti pana acum.Poti sa repeti? Ai reusit sa pui semnul intrebarii. Felicitari! (te felicit si pentru intrebarea asta, pe care o pun toti terminatii ) Nu-i contorizez Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Descopar si eu lucruri noi la tastatura lasand labageala deoparte fii sincer si spune cati km ai mers pe 2 roti Eu as vrea ca anul urmator sa fac un curs de pilotaj.Sunt inca multe chestii pe care nu le stapanesc.cum ar fi rularea pe toata suprafata a cauciucului spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Felicitari pentru intentie! Nu stiu cati km am facut pe 2 roti (motorete) pentru ca dupa primul sezon in care am facut cam 9500, n-am mai contorizat bordul. Am avut mai multe motorete, am mers si pe motocicletele altora... Asta e; e complicata viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 stiu ca-i complicata cand ai putini km parcursi cu mobra In ciuda comportamentului tau de om evadat din beciul intunecat,te invidiez ca te dai pe circuit doar de fun.As vrea si eu insa mai am cateva etape de parcurs in privibta skill-ului sa am tupeul de a ma da pe circuit Luna asta am mers la sibiu pe dealul negru Eh in curbele alea ac de par nu am avut tupeul sa o inclin prea mult ,iar pe curbele de viteza nu am indraznit sa intru mai tare in ele de teama sa nu ies in decor daca nu o inclin suficient Asta am observat ca e problema mea.viteza cu care intru in curba.Am si momente care abordez virajul cu viteza optima iar motoreta se inclina singura, atunci vad cu lucreaza ciclistica motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 bai ca,ca,tule cu ochi cersetor de saluturi si dezinformator mancator de (cuvant urat) pe forum care faci 3 km pe an,, deja ma enervezi c,ac,aciosule,, cand te-am onorat si am vb cu tine mai demult ai mintit grosolan ca un pustan acneic cum esti, eu am zis " sa dea dumnezeu sa intre ala in stalp cu motocicleta care minte" sau ceva de genul.. era cu totul altceva si tu cum stiai ca ai mintit ai explodat. Daca cersesti saluturi pe ici pe colo nu inseamna ca-ti creste valoarea mucosule. Obsedatule..ca nu mai intru in alte discutii ca esti stricat la cap.. pacat de tine ca esti tanar. fa-ti drek o gagica si tu sa te mai descarci.. sifiliticule , are dreptate Cesar traiesti in lumea ta.. poate te droghezi etc. nu are nimeni nimic cu tine dilaule !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Shoot yourself vezi care e problema ta? nu suporti sa fii criticat si o dai in injurii si blesteme,pacat de cei care sunt obligati sa traiasca langa tine sOricum,eu iti urtez fir intins daca nu ai bani de o arma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Ma critici tu pe mine ma ametitule? Alde 3 km pe an ,, ma critici tu pe mine ?? te plangi ca nu poti sa te dai .. mergi cu cine stie ce opinci de 10 ani si ai pretentia sa faci performanta.. Mai bine vinzi motocicleta decat sa te plimbi cu morcovul in popou in halul ala.. Din ce povestesti tu acolo trebuie sa casti foarte bine ochii la altii care stiu ce vb in loc sa te certi ca prostul.. NU vezi ca habar nu ai.. ai motocicleta de 2 ani si tu nu sti nimic.. !! Cum sa sti daca nu mergi ca-ti este frica sa nu mori cat despre motoreta nu ai ce pierde !! Stai linistit ca oricum mori.. intr-o rea zi Poate nu ai talent.. poate talentul tau este de pescar. Mai bine te duci pe amkart cateva luni sa te antrenezi si dupa aia ma anunti sa facem o cursa pe bani,, am niste bani si vreau sa-i pierd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Nu imi plac replay-urile cu gangrenele umane ambulante pline de blesteme la coltul gurii raioase.mi-e scarba de asemenea dejectii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentinsen Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 asta cred ca isi da cu etnobonatice de cand il stiu pe forum )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 observ (poate gresesc)ca mai toti care se cearta pe forum patesc cate ceva ,adrian cu motorul bubuit ,micutul asta cu scuterul ,asteptam sa ne spuna bogdan daca a patit ceva, de aladin stim si lista poate continua Doamne fereste eu zic sa terminati cu cearta pe acest topic,multumesc ii blesteama forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 am uitat sa va spun ca din statiunea Monteoru se asfalteaza un dum forestier care duce la Hales iesire spre Manastirea Ciolanu.. este un drum prin padure deocamdata inchis (dar am intrat ca era imposibil sa nu vad) super virajat .. viraje foarte bine calculate si mai late decat in restul drumului.. cu vizibilitate extraordinara, maxima, este asfaltat aprox 10 km, este de 10 ori mai frumos decat pe cheia sau siriu.. super asfalt in 3 straturi, unele viraje sunt nebunie curata.. o usoara contrapanta speciale sa-i dai temeliiiiiiii.. deja noi astia ai locului suntem pusi pe jar.. deabea asteptam... foarte putine viraje sunt periculoase in sensul ca se va monta parapeti de protectie in rest sant cu balastru.. am sa va tin la curent si la primavara sunt sigur ca va fi super tranzitat de motociclisti.. nu este o potecuta este drum in toata regula.. in unele viraje daca o scapi ramane motoreta pe asfalt atat de lat este.. Va tin la curent.. si in weekend daca este mumos trag o filmare sa vedeti despre ce este vorba.. as fi super fericit sa se aglomereze de motociclete.. ma gandesc deja la niste semne suplimentare sa le bat in copaci.. s-au gandit cum sa inzeceasca terenurile din zona aia.. dar nu conteaza atat timp cat am pe unde ma plimba in siguranta pe un asfalt belea !!! Am scris repede scuze de greselile care oricum le fac sunt zeci de viraje cu vizibilitate maxima.. pericol zero.. aproape de Bucuresti.. aproape de Ploiesti.. te bagi pe E 85 sau dn1 si in 40 minute esti acilea.. temelie .. daca o sa fie foarte populat de bikeri intentionez sa ne ducem vinerea sa inspectam terenul si sa atentionam cu o linie alba zona respectiva.. nisip ulei.. (daca nu este punem noi ) pentru un mers super sigur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Interesant drumul...maxiscuteristi primiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 A cam zis-o cu foc. Si pe mine m-a prins in vartej... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.