Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe C doar 60% dar este de discutat mult modul de reducere...

Nici pe A" pana la 50% acceleratie nu-ti da ceea ce poate motorul.

De fapt nici dupa 50% acceleratie inca este un 10% limitat ca si posibilitate maxima.

Ceea ce vreau sa spun,este ca motorul poate mult mai mult de cat ofera!

 

Aici se vad diferentele foarte bine...

Cat aer primeste motorul pe treapta 1 de viteza,pe modul A si C

post-15340-0-92101900-1351965890_thumb.jpg

post-15340-0-52708900-1351965922_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante.

Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica.

K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc.

Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? :)

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, merita diferenta ! k5-6 1000,un motor excelent !La toate capitolele.CEL mai reusit dupa unii :)

Sunt destui ,chiar si aici pe forum ,care au schimbat destule motorete la viata lor si acum saliveaza din nou la un k5-6 1000.Unul in stare buna.Daca gasesti unul .. go for it !67.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara k5-k6 ,recomand !cauta sa fie cat mai apropiat de original si sa nu fi fost pusa cheia pe el sau umblat la suspensii si facute dupa cap doar de dragul clickurilor ,amortizor de ghidon sa nu fie scurs,

are o ciclistica extraordinara,fantastica,e usor ,putere mare ,cauta prin posturile mele si te edifici ,factor de fun RIDICAT mult peste medie

daca gasesti unu in stare buna merita pacat ca nu sunt la vanzare decat 3-4 bune ,in rest toate sunt PANARAME!

nu gasesti intre anii aia ceva sa mearga/sa fie mai potenta/sa fie mai usoara(doar zx10'05 e mai usor si are un factor de fun bun dar are destule bube),raport cp/kg

 

.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cochetam si eu, cand mi-am luat 1000RR-ul, cu Suzi K5/6, dar n-am putut sa gasesc unul in mintile lui la bugetul pe care-l aveam.

Este unul in Bistrita, unic proprietar, are vreo 15-20.000 de km, stock. Il cunosc pe proprietar. In ultimii 4-5 ani nu cred ca a facut 1.000 de km. Motorul nu-i de vanzare pe site-urile specializate tocmai pt ca omul nu vrea neaparat si nici nu-i nevoit sa-l vanda (are suficienti bani din alte afaceri), dar am zis eu anul trecut, in primavara, ca-i dau 5.000 Euro pe el si m-a refuzat. A zis ca fara 6.000 nu-l da, pt ca-l are de nou, a avut grija de el, are km putini si reali (pt asta garantez si eu). DAR circula vorba prin oras ca de atunci a venit "la ganduri mai bune" si s-ar putea sa negociezi ceva. Daca esti interesat da-mi un PM si-ti dau nr lui. Vorbesti tu direct cu el, eu castig doar satisfactia ca un exemplar frumos se plimba pe strazi, nu sta in garaj degeaba.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante.

Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica.

K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc.

Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? :)

 

k5-k6 1000 este un motor f fain, dar atentie!! are binecunoscutele probleme de sasiu! mai toata crapa daca sunt fortate si au si recall pentru a li se monta o bratara de intarire! deci mare atentie!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vazut tu cadru de 05-06 care sa crape in conditii normale de utilizare?eu mi-am cumparat fara sa pun la suflet prostiile alea,au fost chemate in service din cauza tampitilor de americani care le rupeau in spatele halelor @ STUNT ,nu sunt intre seriile cu probleme serii vandute in Romania ,eu pana acum nu am gasit ,cine are incredere in reprezentante se duce acolo ,cine nu... sta linistit

alte semne de !!!!ATENTIE!!!!? mai ai ?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai cochetez cu un model dar alea au preturi umflate artificial :)

 

Si ,anume ?

Eu cautam k7-8 in primavara ,am si gasit 1-2 insa nu ne-am inteles la pret (plus 200-500 euri) .

Puteam sa cumpar si k5-6 dar n-am gasit de la prim propietar ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten k6 tinut in vitrina. accesorizata necazuta niciodata.. dar sa-l intreb daca o vinde !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vazut tu cadru de 05-06 care sa crape in conditii normale de utilizare?eu mi-am cumparat fara sa pun la suflet prostiile alea,au fost chemate in service din cauza tampitilor de americani care le rupeau in spatele halelor @ STUNT ,nu sunt intre seriile cu probleme serii vandute in Romania ,eu pana acum nu am gasit ,cine are incredere in reprezentante se duce acolo ,cine nu... sta linistit

alte semne de !!!!ATENTIE!!!!? mai ai ?

 

fost cu un prieten in bucureshit sa cumpar un k6 1000. toate bune,! am intrebat de problema cu sasiul! proprietarul zice ca nu a auzit, dar sustine sus si tare ca nu exista asa ceva! eu ma tin sa ii ridic rezervorul sa trag o privire in zona cu pricina! el nimic....in fine, eu am zis 'pas'! prietenul ce vroia sa o cumpere a mers pe mana vanzatorului! ghici ce s-a intamplat cand am luat-o la verificari amanuntite acasa?! avea cadrul o fisura exact in zona indicata de recall-ul americanilor! nervos am luat telefonul si am sunat o o reprezentanta suzuki (multumesc pentru ajutor, stie persoana respectiva), dat seria de sasiu sa vedem daca intra in seria cu recall! dupa o perioada vine si raspunsul: desi intra in seria cu probleme nu va putea fi schimbata sasiul pe garantia suzuki deoarece(desi a fost cumparata de noua din romania pe leasing in 2006) aceasta nu a fost inregistrata ca fiind vanduta in romania! trebuia sa caut reprezentanta care a vandut-o si sa intreb din ce tara a fost adusa de noua si in ce tara a fost inregistrata pentru a putea beneficia de garantie! plus de asta trebuia dusa acolo pentru constatare si schimbat sasiu! deci va rog bagati bine la cap, cand cumparati un k5-k6 1000 verificati neaparat zona indicata in scrisoarea de recall!! este valabil si ptr seria 750 k7 din cate am inteles, este cu problema dar nu a fost rechemata ptr verificari! k5-k6 1000 a fost rechemat din cate am citit pentru ca un proprietar a avut un grav accident din care a ramas paraplegic si orb si a castigat procesul cu suzuki de cateva milioane de dolari! doar atunci suzuki si-a recunoscut greseala si a hotarat sa cheme ptr verificari seria k5-k6! asta e tot ce stiu! bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie unul imi place cum sunt facute, 'fiabilitatea suzuki' exista cu adevarat, am avut pe mana motoare cu peste 50k de km si intretinute corect aveau motoarele ca noi! pacat de problemele cu seriile astea! totusi au incercat sa le remedieze, f multe au fost schimbate pe recall, iar celelalte sasiuri au fost 'intarite' cu o bratara! kawasaki zx10 seria 2004-2005 daca nu ma insel au avut probleme de genu, dar ei nu si-au recunoscut greseala si nici vorba sa incerce macar sa remedieze... <_<

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fost cu un prieten in bucureshit sa cumpar un k6 1000. toate bune,! am intrebat de problema cu sasiul! proprietarul zice ca nu a auzit, dar sustine sus si tare ca nu exista asa ceva! eu ma tin sa ii ridic rezervorul sa trag o privire in zona cu pricina! el nimic....in fine, eu am zis 'pas'! prietenul ce vroia sa o cumpere a mers pe mana vanzatorului! ghici ce s-a intamplat cand am luat-o la verificari amanuntite acasa?! avea cadrul o fisura exact in zona indicata de recall-ul americanilor! nervos am luat telefonul si am sunat o o reprezentanta suzuki (multumesc pentru ajutor, stie persoana respectiva), dat seria de sasiu sa vedem daca intra in seria cu recall! dupa o perioada vine si raspunsul: desi intra in seria cu probleme nu va putea fi schimbata sasiul pe garantia suzuki deoarece(desi a fost cumparata de noua din romania pe leasing in 2006) aceasta nu a fost inregistrata ca fiind vanduta in romania! trebuia sa caut reprezentanta care a vandut-o si sa intreb din ce tara a fost adusa de noua si in ce tara a fost inregistrata pentru a putea beneficia de garantie! plus de asta trebuia dusa acolo pentru constatare si schimbat sasiu! deci va rog bagati bine la cap, cand cumparati un k5-k6 1000 verificati neaparat zona indicata in scrisoarea de recall!! este valabil si ptr seria 750 k7 din cate am inteles, este cu problema dar nu a fost rechemata ptr verificari! k5-k6 1000 a fost rechemat din cate am citit pentru ca un proprietar a avut un grav accident din care a ramas paraplegic si orb si a castigat procesul cu suzuki de cateva milioane de dolari! doar atunci suzuki si-a recunoscut greseala si a hotarat sa cheme ptr verificari seria k5-k6! asta e tot ce stiu! bafta!

dar 750 k6?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sarpe din ce am inteles eu , problema se revifica cu ultrasunete si alte aparate nu ochiometric ,daca problema era vizibila cu ochiul liber inseamna ca prietenul tau a cumparat o caruta ,poti sa ne spui/arati si noua despre ce motocicleta este vorba?

Cesar e nostalgic , fiind un bun mecanic trece mult mai rpd peste problemele hondelor din motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ?S-au terminat problemele la Honda si nu stiu eu ? Hehe

Nu sunt fanul vreunei marci sau vreunui producator. Asta nu ma împiedica sa îmi placa foarte mult unele modele. Ii compatimesc pe fanii de toate felurile

 

sarpe din ce am inteles eu , problema se revifica cu ultrasunete si alte aparate nu ochiometric ,daca problema era vizibila cu ochiul liber inseamna ca prietenul tau a cumparat o caruta ,poti sa ne spui/arati si noua despre ce motocicleta este vorba?

Cesar e nostalgic , fiind un bun mecanic trece mult mai rpd peste problemele hondelor din motor

Si verificare cu ultrasunete gasesti la orice colt de strada, corect? Histerezis magnetic la fel, si la hipermarket si la farmacie. Roentgen la librarie... :)

Anul asta a trebuit sa verific o janta de carbon avariata la ultrasunete si raze x pt defecte specifice si a fost simplu doar pt ca am avut intrare.

Sa spun fanilor cat de repede li se pot strica motoretele e ca si cum le-as povesti cum ii ard cu tigara in ochi :D

N-ar fi mai destept sa vorbiti despre lucrurile la care va pricepeti si nu despre legende din afara fanclubului? :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar 750 k6?

 

nu are probleme generatia asta!

 

sarpe din ce am inteles eu , problema se revifica cu ultrasunete si alte aparate nu ochiometric ,daca problema era vizibila cu ochiul liber inseamna ca prietenul tau a cumparat o caruta ,poti sa ne spui/arati si noua despre ce motocicleta este vorba?

Cesar e nostalgic , fiind un bun mecanic trece mult mai rpd peste problemele hondelor din motor :D

 

in primul rand se verifica ochimetric! apoi in tarile civilizate, (nu stiu la noi cum este) se verifica cu o substanta de contrast si ultraviolete! fisura era f mica, se vedea doar daca stiai zona cu problema si te uitai f atent!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichide penetrante.

Procedura: degresare, aplicarea substantei penetrante, se asteapta un interval de timp, se spala zona si se aplica substanta revelatoare. Penetrantul nu poate fi spalat daca exista fisura si aceasta se observa la aplicarea revelatorului, colorandu-se.

E doar o metoda care arata ca exista fisura, nu si cat de adanca si periculoasa este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...