Nyt Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Nu. 60%. Editat Noiembrie 3, 2012 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Pe C doar 60% dar este de discutat mult modul de reducere... Nici pe A" pana la 50% acceleratie nu-ti da ceea ce poate motorul. De fapt nici dupa 50% acceleratie inca este un 10% limitat ca si posibilitate maxima. Ceea ce vreau sa spun,este ca motorul poate mult mai mult de cat ofera! Aici se vad diferentele foarte bine... Cat aer primeste motorul pe treapta 1 de viteza,pe modul A si C Editat Noiembrie 3, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 mi-am angajat un bodyguard pentru motoreta..doar pe perioada iernii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante. Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica. K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc. Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? Editat Noiembrie 9, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Da, merita diferenta ! k5-6 1000,un motor excelent !La toate capitolele.CEL mai reusit dupa unii Sunt destui ,chiar si aici pe forum ,care au schimbat destule motorete la viata lor si acum saliveaza din nou la un k5-6 1000.Unul in stare buna.Daca gasesti unul .. go for it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) cumpara k5-k6 ,recomand !cauta sa fie cat mai apropiat de original si sa nu fi fost pusa cheia pe el sau umblat la suspensii si facute dupa cap doar de dragul clickurilor ,amortizor de ghidon sa nu fie scurs, are o ciclistica extraordinara,fantastica,e usor ,putere mare ,cauta prin posturile mele si te edifici ,factor de fun RIDICAT mult peste medie daca gasesti unu in stare buna merita pacat ca nu sunt la vanzare decat 3-4 bune ,in rest toate sunt PANARAME! nu gasesti intre anii aia ceva sa mearga/sa fie mai potenta/sa fie mai usoara(doar zx10'05 e mai usor si are un factor de fun bun dar are destule bube),raport cp/kg . Editat Noiembrie 9, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cochetam si eu, cand mi-am luat 1000RR-ul, cu Suzi K5/6, dar n-am putut sa gasesc unul in mintile lui la bugetul pe care-l aveam. Este unul in Bistrita, unic proprietar, are vreo 15-20.000 de km, stock. Il cunosc pe proprietar. In ultimii 4-5 ani nu cred ca a facut 1.000 de km. Motorul nu-i de vanzare pe site-urile specializate tocmai pt ca omul nu vrea neaparat si nici nu-i nevoit sa-l vanda (are suficienti bani din alte afaceri), dar am zis eu anul trecut, in primavara, ca-i dau 5.000 Euro pe el si m-a refuzat. A zis ca fara 6.000 nu-l da, pt ca-l are de nou, a avut grija de el, are km putini si reali (pt asta garantez si eu). DAR circula vorba prin oras ca de atunci a venit "la ganduri mai bune" si s-ar putea sa negociezi ceva. Daca esti interesat da-mi un PM si-ti dau nr lui. Vorbesti tu direct cu el, eu castig doar satisfactia ca un exemplar frumos se plimba pe strazi, nu sta in garaj degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 unul bun,stoc,in mintile lui,neatins,fara cheie pusa pe el,putini km merita @5300-5500E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salutare! am gasit un filmulet in care se prezinta o scurta istorie a gsx-r. sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante. Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica. K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc. Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? k5-k6 1000 este un motor f fain, dar atentie!! are binecunoscutele probleme de sasiu! mai toata crapa daca sunt fortate si au si recall pentru a li se monta o bratara de intarire! deci mare atentie! Editat Noiembrie 9, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) ai vazut tu cadru de 05-06 care sa crape in conditii normale de utilizare?eu mi-am cumparat fara sa pun la suflet prostiile alea,au fost chemate in service din cauza tampitilor de americani care le rupeau in spatele halelor @ STUNT ,nu sunt intre seriile cu probleme serii vandute in Romania ,eu pana acum nu am gasit ,cine are incredere in reprezentante se duce acolo ,cine nu... sta linistit alte semne de !!!!ATENTIE!!!!? mai ai ? Editat Noiembrie 10, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Mersi de sfaturi. Ramane sa vad ce se poate gasi pe piata. Mai cochetez cu un model dar alea au preturi umflate artificial si tare greu ma decid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Mai cochetez cu un model dar alea au preturi umflate artificial Si ,anume ? Eu cautam k7-8 in primavara ,am si gasit 1-2 insa nu ne-am inteles la pret (plus 200-500 euri) . Puteam sa cumpar si k5-6 dar n-am gasit de la prim propietar .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Are un prieten k6 tinut in vitrina. accesorizata necazuta niciodata.. dar sa-l intreb daca o vinde !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 ai vazut tu cadru de 05-06 care sa crape in conditii normale de utilizare?eu mi-am cumparat fara sa pun la suflet prostiile alea,au fost chemate in service din cauza tampitilor de americani care le rupeau in spatele halelor @ STUNT ,nu sunt intre seriile cu probleme serii vandute in Romania ,eu pana acum nu am gasit ,cine are incredere in reprezentante se duce acolo ,cine nu... sta linistit alte semne de !!!!ATENTIE!!!!? mai ai ? fost cu un prieten in bucureshit sa cumpar un k6 1000. toate bune,! am intrebat de problema cu sasiul! proprietarul zice ca nu a auzit, dar sustine sus si tare ca nu exista asa ceva! eu ma tin sa ii ridic rezervorul sa trag o privire in zona cu pricina! el nimic....in fine, eu am zis 'pas'! prietenul ce vroia sa o cumpere a mers pe mana vanzatorului! ghici ce s-a intamplat cand am luat-o la verificari amanuntite acasa?! avea cadrul o fisura exact in zona indicata de recall-ul americanilor! nervos am luat telefonul si am sunat o o reprezentanta suzuki (multumesc pentru ajutor, stie persoana respectiva), dat seria de sasiu sa vedem daca intra in seria cu recall! dupa o perioada vine si raspunsul: desi intra in seria cu probleme nu va putea fi schimbata sasiul pe garantia suzuki deoarece(desi a fost cumparata de noua din romania pe leasing in 2006) aceasta nu a fost inregistrata ca fiind vanduta in romania! trebuia sa caut reprezentanta care a vandut-o si sa intreb din ce tara a fost adusa de noua si in ce tara a fost inregistrata pentru a putea beneficia de garantie! plus de asta trebuia dusa acolo pentru constatare si schimbat sasiu! deci va rog bagati bine la cap, cand cumparati un k5-k6 1000 verificati neaparat zona indicata in scrisoarea de recall!! este valabil si ptr seria 750 k7 din cate am inteles, este cu problema dar nu a fost rechemata ptr verificari! k5-k6 1000 a fost rechemat din cate am citit pentru ca un proprietar a avut un grav accident din care a ramas paraplegic si orb si a castigat procesul cu suzuki de cateva milioane de dolari! doar atunci suzuki si-a recunoscut greseala si a hotarat sa cheme ptr verificari seria k5-k6! asta e tot ce stiu! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) Felicitari Suzuki si sanatate fanilor! Editat Noiembrie 10, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) mie unul imi place cum sunt facute, 'fiabilitatea suzuki' exista cu adevarat, am avut pe mana motoare cu peste 50k de km si intretinute corect aveau motoarele ca noi! pacat de problemele cu seriile astea! totusi au incercat sa le remedieze, f multe au fost schimbate pe recall, iar celelalte sasiuri au fost 'intarite' cu o bratara! kawasaki zx10 seria 2004-2005 daca nu ma insel au avut probleme de genu, dar ei nu si-au recunoscut greseala si nici vorba sa incerce macar sa remedieze... Editat Noiembrie 10, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 fost cu un prieten in bucureshit sa cumpar un k6 1000. toate bune,! am intrebat de problema cu sasiul! proprietarul zice ca nu a auzit, dar sustine sus si tare ca nu exista asa ceva! eu ma tin sa ii ridic rezervorul sa trag o privire in zona cu pricina! el nimic....in fine, eu am zis 'pas'! prietenul ce vroia sa o cumpere a mers pe mana vanzatorului! ghici ce s-a intamplat cand am luat-o la verificari amanuntite acasa?! avea cadrul o fisura exact in zona indicata de recall-ul americanilor! nervos am luat telefonul si am sunat o o reprezentanta suzuki (multumesc pentru ajutor, stie persoana respectiva), dat seria de sasiu sa vedem daca intra in seria cu recall! dupa o perioada vine si raspunsul: desi intra in seria cu probleme nu va putea fi schimbata sasiul pe garantia suzuki deoarece(desi a fost cumparata de noua din romania pe leasing in 2006) aceasta nu a fost inregistrata ca fiind vanduta in romania! trebuia sa caut reprezentanta care a vandut-o si sa intreb din ce tara a fost adusa de noua si in ce tara a fost inregistrata pentru a putea beneficia de garantie! plus de asta trebuia dusa acolo pentru constatare si schimbat sasiu! deci va rog bagati bine la cap, cand cumparati un k5-k6 1000 verificati neaparat zona indicata in scrisoarea de recall!! este valabil si ptr seria 750 k7 din cate am inteles, este cu problema dar nu a fost rechemata ptr verificari! k5-k6 1000 a fost rechemat din cate am citit pentru ca un proprietar a avut un grav accident din care a ramas paraplegic si orb si a castigat procesul cu suzuki de cateva milioane de dolari! doar atunci suzuki si-a recunoscut greseala si a hotarat sa cheme ptr verificari seria k5-k6! asta e tot ce stiu! bafta! dar 750 k6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Felicitari Suzuki si sanatate fanilor! Ce ?S-au terminat problemele la Honda si nu stiu eu ? Hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 sarpe din ce am inteles eu , problema se revifica cu ultrasunete si alte aparate nu ochiometric ,daca problema era vizibila cu ochiul liber inseamna ca prietenul tau a cumparat o caruta ,poti sa ne spui/arati si noua despre ce motocicleta este vorba? Cesar e nostalgic , fiind un bun mecanic trece mult mai rpd peste problemele hondelor din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Cmd ule good joke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) Ce ?S-au terminat problemele la Honda si nu stiu eu ? Hehe Nu sunt fanul vreunei marci sau vreunui producator. Asta nu ma împiedica sa îmi placa foarte mult unele modele. Ii compatimesc pe fanii de toate felurile sarpe din ce am inteles eu , problema se revifica cu ultrasunete si alte aparate nu ochiometric ,daca problema era vizibila cu ochiul liber inseamna ca prietenul tau a cumparat o caruta ,poti sa ne spui/arati si noua despre ce motocicleta este vorba? Cesar e nostalgic , fiind un bun mecanic trece mult mai rpd peste problemele hondelor din motor Si verificare cu ultrasunete gasesti la orice colt de strada, corect? Histerezis magnetic la fel, si la hipermarket si la farmacie. Roentgen la librarie... Anul asta a trebuit sa verific o janta de carbon avariata la ultrasunete si raze x pt defecte specifice si a fost simplu doar pt ca am avut intrare. Sa spun fanilor cat de repede li se pot strica motoretele e ca si cum le-as povesti cum ii ard cu tigara in ochi N-ar fi mai destept sa vorbiti despre lucrurile la care va pricepeti si nu despre legende din afara fanclubului? Editat Noiembrie 10, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) dar 750 k6? nu are probleme generatia asta! sarpe din ce am inteles eu , problema se revifica cu ultrasunete si alte aparate nu ochiometric ,daca problema era vizibila cu ochiul liber inseamna ca prietenul tau a cumparat o caruta ,poti sa ne spui/arati si noua despre ce motocicleta este vorba? Cesar e nostalgic , fiind un bun mecanic trece mult mai rpd peste problemele hondelor din motor in primul rand se verifica ochimetric! apoi in tarile civilizate, (nu stiu la noi cum este) se verifica cu o substanta de contrast si ultraviolete! fisura era f mica, se vedea doar daca stiai zona cu problema si te uitai f atent! Editat Noiembrie 10, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Lichide penetrante. Procedura: degresare, aplicarea substantei penetrante, se asteapta un interval de timp, se spala zona si se aplica substanta revelatoare. Penetrantul nu poate fi spalat daca exista fisura si aceasta se observa la aplicarea revelatorului, colorandu-se. E doar o metoda care arata ca exista fisura, nu si cat de adanca si periculoasa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) Poate cineva sa ma imprumute pana maine seara cu o oglinda stanga de gsxr 600 k1-k3?imi trebuie azi pt ca maine la 12 are rar-ul.Danke Bucuresti doar Editat Noiembrie 12, 2012 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.