Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

te.ai uitat la capacul de la aprindere ?

Pai "aprinderea" este pe dreapta...

 

am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000

Ai lovit motorul undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am un prieten cu un k2 1000 , a scapat mobra pe stanga , a lovit capacul la alternator si la fel a patit , ii atingea tablita aia de tine cablul statorului de rola cu magneti ... deci aprinderea cum am spus mai sus e pe stanga :D probabil gresesc cand spun aprindere :D

Editat de wippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a ajuns in sant s-a lovit pe partea stanga!se vad urme pe carena stanga in locul unde este un capac!


» Post actualizat in 18 Jun 2014 07:11

am carene de 750 si capacul este acoperit de carena!

post-47683-0-67842500-1403075444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram dator cu un review mai amanuntit in legatura cu resoftarea calculatorului !

Am facut aceasta operatiune la TNG pentru ca este mecanicul meu si omul in care am incredere deplina.

Sa incepem cu inceputul,am vrut sa fac lucrul acesta pentru ca eram prea ,prea curios cum se simte fata de varianta stock ,am avut in trecut pc3 pe celalalt gsxr si imediat am simtit diferenta in bine (era o simpla harta de benzina imbunatatita).

Am reusit prin aceasta operatiune sa racesc motorul mult mai bine (ventilatorul pleaca mult mai devreme RECOMAND TUTUROR!daca vrei sa ai un motor cat mai mult timp cred ca este timpul sa te gandesti sa-l racesti!).

Am un buton din care comut harta stock si harta de putere depinde cum vreau sa merg insa va spun ca am uitat de harta stock ... nici nu mi-am mai adus aminte de buton/harta,am lasat comutat pe power si gata.Au fost scoase limitarile din fabrica,catalizator nu am avut pe ea pt ca nu vine cu asa ceva,clapetele au fost eliminate cand a fost pus slip-on Akrapovic,nu cred ca am nici sonda lambda .Detaliile tehnice nu le stapanesc asa bine ca sa va spun despre hartile de benzina/grupuri/valorile de aer/deschiderea clapetelor si lista poate continua chestia a fost sa schimbam ceva mult in bine si sa nu bubuim motorul...slava Domnului a iesit ceva excelent .Acceleratia este mult mai senzitiva,in treptele 1,2,3,4 cu care am mers pana acum cel mai mult ma dau jos razand de pe motocicleta. Am vorbit la United sa ma duc sa fac cateva trageri pe harta de stoc si harta de power sa vedem unde ne aflam in momentul acesta,cand am sunat sa fac programare mi-au spus sa sun peste ceva timp ca au ceva probleme cu standul,am inteles ca au rezolvat si luna viitoare sper sa ajungem acolo ,o sa revin cu rezultatul.

Dupa primul drum facut cu motocicleta prin Bucuresti sa schimb pompa de frana din recall am pus mana pe telefon sa-l sun pe TNG sa-i spun o "prostie" asa am gandit atunci ca este si totusi am zis sa-i spun : "Georgica consumul a scazut ! R: Da asa si trebuia sa se intample,e normal etc etc " ,sa nu credeti ca a scazut cu 1L/100 km(eu cel putin nu am constatat asta pana acum,insa sunt bucuros ca nu am depistat cresterea consumului,nu ma deranja daca si crestea cu putin dar sa nu constat o crestere cu 3-4L/100km ) am simtit asta imediat pt ca stiam cati km am facut cu motocicleta si cat am alimentat dupa aceea + mersul prin Bucuresti si dorinta de a vedea ce a facut TNG cu resoftarea ,surpriza a fost placuta,am zis sa nu ma opresc si sa vad ce se intampla cand o sa merg cu ea pe circuit pentru ca acolo ma interesa in special cum se comporta motocicleta/consumul/hartile imbunatatite tot tacamul ... ,am facut 2 iesiri de 2 zile fiecare cu acelasi rezultat,consumul a fost unul modest.Nu aveam cum sa nu constat treaba aceasta sau sa nu fiu atent pentru ca am urmarit/stiam review`urile legate de resoftarea calculatoarelor si majoritatea "se plangeau" de un consum ridicat , de ce sa nu recunosc ma temeam de asta.

Daca o sa-mi mai aduc aminte ceva o sa va mai scriu.

Concluzia : operatia a reusit,a fost un succes,recomand!

Multumesc Georgica pentru treaba asta si multumesc celorlalti baieti care mi-au dat sfaturi sa merg sa fac resoftarea cu incredere pentru ca merita Jagi,staude6,Levi.

post-33534-0-53065200-1403248443_thumb.jpgpost-33534-0-19097600-1403248447_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere Georgica! :hug:

Ma bucur si eu ca a iesit ceva frumos teoretic vorbind nu are cum sa nu fie bine.

Ramane sa pui pe dyno motorul, si sa vedem si cifre...nu conteaza ce cifre arata,ma intereseaza diferenta intre softul stok si cel modificat de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se cumpara special pt tobele pe care le ai de la aceeasi firma sau unul diferit pe care trebuie sa-l modifici


» Post actualizat in 20 Jun 2014 14:27

am cautat ceva timp pentru un prieten cu k7 si am gasit in Romania si pret foarte bun ,sunet demential

post-33534-0-57102800-1403274460_thumb.jpg


» Post actualizat in 20 Jun 2014 14:31

asta cumparat era exact Yoshimura daca nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250ron Y'yoshimura

» Post actualizat in 20 Jun 2014 17:47

da second era insa arata ca si nou... te salut Levi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o-hooo bun pretul !yoshi number 1- 2 .

pt modelul meu n-am gasit sub 500 nici SH ....yoshi nu fabrica pt yamaha sau ??....te salut si yo comandante!:D


» Post actualizat in 20 Jun 2014 21:25

ps .schimba poza L-o-L


» Post actualizat in 20 Jun 2014 22:37

ps2 .acum vad review-ul cu resoftarea ..de cand pe yamaha ,de 2-3 sezoane, nu prea intru pe forumul suzuki ...sorry.Bun.

Bine ca esti multumit felicitari tie si mai ales mecanicului TNG .Genial!Jos palaria!

Bun...oricum k5 1000 are cuplu si putere din belsug.e singura la anii aia care fuge 200+ in treapta a 2-a fara probleme...zx 10 se apropie dar e prea "rough" livreaza puterea prea dintr-o bucata...yzf 2004+ pe 5 supape /cil e incredibil de puternica in ture mari dar lipseste cuplul @ ture medii[cea ce nu e un lucru rau @ circuit dar nici pe strada.atentie!]..cred ca noua harta a copiat ceva din filosofia yamaha.adica cuplu usor sacrificat si cv putere in plus aproape de limitator.CRED!Cum a facut asta la un consum scazut ramane un mister.asteptam cifre :D

Honda la anii aia nu conteaza nici pe circuit nici pe strada.e ridicol de lenta indiferent de viteza/turatie.testat de mine la un head to head.

 

Ok ,revenind,bine ca ai optimizat consumul si modul in care livreaza puterea .ai si buton switch.e bine.Chiar genial !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vinde nimic,imi pare rau ,stiu ca a fost pretul excelent Levi de aceea am si insistat sa-l cumpere ,nu cred ca.ti imaginezi cu suna arrow'urile alea 2a. cu Y'pipe :) ,a trecut de 2 ori pe @ rar[redobandire talon]

» Post actualizat in 21 Jun 2014 05:07

*** cuplul e ok din ce simt eu acum ,am pus si -1 pe fata pt ca nu se merge constant cu 270-280 ca sa.mi trebuiasca topspeed insa ce am putut testa pana acum treptele 1,2,3,4 pana.n x turatii sunt geniale ,nu am vb nimic de putere pt ca astept sa fac un dyno pe ambele harti sa vedem care este difetenta ... si dupa aceea mai modificam daca este cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea :wave: , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor.

Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie?

Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea :wave: , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor.

Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie?

Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut

 

Incearca sa iei legatura cu cei de la madras din iasi sa vezi daca te pot ajuta cu un test de compresie si de ce nu cu o verificare totala a motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana la urma mi-am luat un K1 de 750 la care i se aprinde Fi in bord. (am scris si pe paginile anterioare, inca nu i-am rezolvat problema) imi da C28. Poate fii de la motorasul de la clapete? Am schimbat motorasul si la fel face (tare cred ca e defect mi l-a dat un prieten) am fost la un baiat care vinde si face tot asa (in loc sa aiba cursa fata spate tot invarte, ca si cum ar strange cablurile). Am mai gasit in Bucuresti doar si nu l-as cumpara fara sa fiu sigur. Mersi si asfalt uscat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit la fel ! am crezut ca e stricat motorasul .. eu am curatat bine cablurile cu spay de curatat discuri de frana , apoi am dat cu spray de lant si merge super ... sper sa ai si tu norocul asta ... tot k1 de 750 am si eu ! mai ajunge apa si praf pe acolo si de aia se int asa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o intrebare la un gsxr 1000 k8 se poate modifica cumva din soft ca ventilatorul sa porneasca la 95 de grade ? si daca da unde as putea merge ?

Da, se poate si eu te pot ajuta,dar cred ca stiai asta deja.. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600

Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.

Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.

Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici.

Aha .... Deci pe axul clapetelor ... MS mult de raspuns !

 

L.E. La prima pornire a motocicletei, cu motorul rece si socul tras, are tendinta sa moara, daca nu ii dau 1 singura data putin gaz ... Dupa ce i-am dat putin de tot maxim 2000 ture sa zicem, isi revine turatia.

 

Sa fie din cauza senzorului? ....

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...