Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cu placere Georgica! :hug:

Ma bucur si eu ca a iesit ceva frumos teoretic vorbind nu are cum sa nu fie bine.

Ramane sa pui pe dyno motorul, si sa vedem si cifre...nu conteaza ce cifre arata,ma intereseaza diferenta intre softul stok si cel modificat de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se cumpara special pt tobele pe care le ai de la aceeasi firma sau unul diferit pe care trebuie sa-l modifici


» Post actualizat in 20 Jun 2014 14:27

am cautat ceva timp pentru un prieten cu k7 si am gasit in Romania si pret foarte bun ,sunet demential

post-33534-0-57102800-1403274460_thumb.jpg


» Post actualizat in 20 Jun 2014 14:31

asta cumparat era exact Yoshimura daca nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250ron Y'yoshimura

» Post actualizat in 20 Jun 2014 17:47

da second era insa arata ca si nou... te salut Levi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o-hooo bun pretul !yoshi number 1- 2 .

pt modelul meu n-am gasit sub 500 nici SH ....yoshi nu fabrica pt yamaha sau ??....te salut si yo comandante!:D


» Post actualizat in 20 Jun 2014 21:25

ps .schimba poza L-o-L


» Post actualizat in 20 Jun 2014 22:37

ps2 .acum vad review-ul cu resoftarea ..de cand pe yamaha ,de 2-3 sezoane, nu prea intru pe forumul suzuki ...sorry.Bun.

Bine ca esti multumit felicitari tie si mai ales mecanicului TNG .Genial!Jos palaria!

Bun...oricum k5 1000 are cuplu si putere din belsug.e singura la anii aia care fuge 200+ in treapta a 2-a fara probleme...zx 10 se apropie dar e prea "rough" livreaza puterea prea dintr-o bucata...yzf 2004+ pe 5 supape /cil e incredibil de puternica in ture mari dar lipseste cuplul @ ture medii[cea ce nu e un lucru rau @ circuit dar nici pe strada.atentie!]..cred ca noua harta a copiat ceva din filosofia yamaha.adica cuplu usor sacrificat si cv putere in plus aproape de limitator.CRED!Cum a facut asta la un consum scazut ramane un mister.asteptam cifre :D

Honda la anii aia nu conteaza nici pe circuit nici pe strada.e ridicol de lenta indiferent de viteza/turatie.testat de mine la un head to head.

 

Ok ,revenind,bine ca ai optimizat consumul si modul in care livreaza puterea .ai si buton switch.e bine.Chiar genial !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vinde nimic,imi pare rau ,stiu ca a fost pretul excelent Levi de aceea am si insistat sa-l cumpere ,nu cred ca.ti imaginezi cu suna arrow'urile alea 2a. cu Y'pipe :) ,a trecut de 2 ori pe @ rar[redobandire talon]

» Post actualizat in 21 Jun 2014 05:07

*** cuplul e ok din ce simt eu acum ,am pus si -1 pe fata pt ca nu se merge constant cu 270-280 ca sa.mi trebuiasca topspeed insa ce am putut testa pana acum treptele 1,2,3,4 pana.n x turatii sunt geniale ,nu am vb nimic de putere pt ca astept sa fac un dyno pe ambele harti sa vedem care este difetenta ... si dupa aceea mai modificam daca este cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea :wave: , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor.

Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie?

Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea :wave: , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor.

Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie?

Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut

 

Incearca sa iei legatura cu cei de la madras din iasi sa vezi daca te pot ajuta cu un test de compresie si de ce nu cu o verificare totala a motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana la urma mi-am luat un K1 de 750 la care i se aprinde Fi in bord. (am scris si pe paginile anterioare, inca nu i-am rezolvat problema) imi da C28. Poate fii de la motorasul de la clapete? Am schimbat motorasul si la fel face (tare cred ca e defect mi l-a dat un prieten) am fost la un baiat care vinde si face tot asa (in loc sa aiba cursa fata spate tot invarte, ca si cum ar strange cablurile). Am mai gasit in Bucuresti doar si nu l-as cumpara fara sa fiu sigur. Mersi si asfalt uscat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit la fel ! am crezut ca e stricat motorasul .. eu am curatat bine cablurile cu spay de curatat discuri de frana , apoi am dat cu spray de lant si merge super ... sper sa ai si tu norocul asta ... tot k1 de 750 am si eu ! mai ajunge apa si praf pe acolo si de aia se int asa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o intrebare la un gsxr 1000 k8 se poate modifica cumva din soft ca ventilatorul sa porneasca la 95 de grade ? si daca da unde as putea merge ?

Da, se poate si eu te pot ajuta,dar cred ca stiai asta deja.. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600

Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.

Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.

Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici.

Aha .... Deci pe axul clapetelor ... MS mult de raspuns !

 

L.E. La prima pornire a motocicletei, cu motorul rece si socul tras, are tendinta sa moara, daca nu ii dau 1 singura data putin gaz ... Dupa ce i-am dat putin de tot maxim 2000 ture sa zicem, isi revine turatia.

 

Sa fie din cauza senzorului? ....

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred,ca este din cauza TPS.

Posibil probleme cu actionarea shocului,sau a sistemului de injectie.

Cand am curatat filtrul de aer, m-am uitat daca in momentul cand trag socul se misca parghia care comanda clapetele ... ea se misca, deci nu e rupt cablul .... eroare nu imi da ... It`s something weird going on :D ...

 

Tin sa mentionez ca am toba stock pe ea insa este scurtata :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se misca parghia...dar parghia la miscare totala ataca suficient acceleratia in asa fel in cat sa ridice RPM la 2000rot/min?

Eu zic ca nu!

» Post actualizat in 24 Jun 2014 03:01

Asta se intampla din 2 motive:

1.Actionarea shocului nu este bine reglata

2.Sistemul de injectie este dereglat si ca sa functioneze a fost nevoie sa se ridice relantiul mai mult din pozitia initiala,fapt care duce la imposibilitatea parghiei de la shoc sa mai atace acceleratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tng , aici cred ca am si eu o problema la 750k1 . relantiul sta bine in 1200-1300 rpm , dar and trag socul turatia motorului este undeva la 3000+ rpm si oscileaza , nu sta constant ... crezi ca trebuie injectia verificata/reglata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...