TNG Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Cu placere Georgica! Ma bucur si eu ca a iesit ceva frumos teoretic vorbind nu are cum sa nu fie bine. Ramane sa pui pe dyno motorul, si sa vedem si cifre...nu conteaza ce cifre arata,ma intereseaza diferenta intre softul stok si cel modificat de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 un y pipe sa elimin nenorocirea aia de catalizator la un k8 1000 are cineva de vanzare ? daca da va rog pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 se cumpara special pt tobele pe care le ai de la aceeasi firma sau unul diferit pe care trebuie sa-l modifici » Post actualizat in 20 Jun 2014 14:27am cautat ceva timp pentru un prieten cu k7 si am gasit in Romania si pret foarte bun ,sunet demential » Post actualizat in 20 Jun 2014 14:31asta cumparat era exact Yoshimura daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Cat ai dat pe Y comandante ?presupun second .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 250ron Y'yoshimura » Post actualizat in 20 Jun 2014 17:47 da second era insa arata ca si nou... te salut Levi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 o-hooo bun pretul !yoshi number 1- 2 . pt modelul meu n-am gasit sub 500 nici SH ....yoshi nu fabrica pt yamaha sau ??....te salut si yo comandante! » Post actualizat in 20 Jun 2014 21:25ps .schimba poza L-o-L » Post actualizat in 20 Jun 2014 22:37ps2 .acum vad review-ul cu resoftarea ..de cand pe yamaha ,de 2-3 sezoane, nu prea intru pe forumul suzuki ...sorry.Bun. Bine ca esti multumit felicitari tie si mai ales mecanicului TNG .Genial!Jos palaria! Bun...oricum k5 1000 are cuplu si putere din belsug.e singura la anii aia care fuge 200+ in treapta a 2-a fara probleme...zx 10 se apropie dar e prea "rough" livreaza puterea prea dintr-o bucata...yzf 2004+ pe 5 supape /cil e incredibil de puternica in ture mari dar lipseste cuplul @ ture medii[cea ce nu e un lucru rau @ circuit dar nici pe strada.atentie!]..cred ca noua harta a copiat ceva din filosofia yamaha.adica cuplu usor sacrificat si cv putere in plus aproape de limitator.CRED!Cum a facut asta la un consum scazut ramane un mister.asteptam cifre Honda la anii aia nu conteaza nici pe circuit nici pe strada.e ridicol de lenta indiferent de viteza/turatie.testat de mine la un head to head. Ok ,revenind,bine ca ai optimizat consumul si modul in care livreaza puterea .ai si buton switch.e bine.Chiar genial ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 si eu am tot yoshi pe ea..si nu vinde y ul ? am cautat dar nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 nu vinde nimic,imi pare rau ,stiu ca a fost pretul excelent Levi de aceea am si insistat sa-l cumpere ,nu cred ca.ti imaginezi cu suna arrow'urile alea 2a. cu Y'pipe ,a trecut de 2 ori pe @ rar[redobandire talon] » Post actualizat in 21 Jun 2014 05:07 *** cuplul e ok din ce simt eu acum ,am pus si -1 pe fata pt ca nu se merge constant cu 270-280 ca sa.mi trebuiasca topspeed insa ce am putut testa pana acum treptele 1,2,3,4 pana.n x turatii sunt geniale ,nu am vb nimic de putere pt ca astept sa fac un dyno pe ambele harti sa vedem care este difetenta ... si dupa aceea mai modificam daca este cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) sa vezi astea cum suna tata(cmd)....abia astept sa mergem la hungaro... Editat Iunie 21, 2014 de CRISTI-RACING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Salutare la toata lumea , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor. Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie? Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 cumparat si montat y pipe leo vince ...sunt super incantat de el .. multumesc mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salutare la toata lumea , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor. Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie? Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut Incearca sa iei legatura cu cei de la madras din iasi sa vezi daca te pot ajuta cu un test de compresie si de ce nu cu o verificare totala a motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salut, pana la urma mi-am luat un K1 de 750 la care i se aprinde Fi in bord. (am scris si pe paginile anterioare, inca nu i-am rezolvat problema) imi da C28. Poate fii de la motorasul de la clapete? Am schimbat motorasul si la fel face (tare cred ca e defect mi l-a dat un prieten) am fost la un baiat care vinde si face tot asa (in loc sa aiba cursa fata spate tot invarte, ca si cum ar strange cablurile). Am mai gasit in Bucuresti doar si nu l-as cumpara fara sa fiu sigur. Mersi si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 o intrebare la un gsxr 1000 k8 se poate modifica cumva din soft ca ventilatorul sa porneasca la 95 de grade ? si daca da unde as putea merge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 si eu am patit la fel ! am crezut ca e stricat motorasul .. eu am curatat bine cablurile cu spay de curatat discuri de frana , apoi am dat cu spray de lant si merge super ... sper sa ai si tu norocul asta ... tot k1 de 750 am si eu ! mai ajunge apa si praf pe acolo si de aia se int asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) o intrebare la un gsxr 1000 k8 se poate modifica cumva din soft ca ventilatorul sa porneasca la 95 de grade ? si daca da unde as putea merge ? Da, se poate si eu te pot ajuta,dar cred ca stiai asta deja.. Editat Iunie 23, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Daca-ti rescrie TNG calculatorul, o sa ai alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600 Editat Iunie 23, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx. Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici. Aha .... Deci pe axul clapetelor ... MS mult de raspuns ! L.E. La prima pornire a motocicletei, cu motorul rece si socul tras, are tendinta sa moara, daca nu ii dau 1 singura data putin gaz ... Dupa ce i-am dat putin de tot maxim 2000 ture sa zicem, isi revine turatia. Sa fie din cauza senzorului? .... Editat Iunie 23, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Nu cred,ca este din cauza TPS. Posibil probleme cu actionarea shocului,sau a sistemului de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Nu cred,ca este din cauza TPS. Posibil probleme cu actionarea shocului,sau a sistemului de injectie. Cand am curatat filtrul de aer, m-am uitat daca in momentul cand trag socul se misca parghia care comanda clapetele ... ea se misca, deci nu e rupt cablul .... eroare nu imi da ... It`s something weird going on ... Tin sa mentionez ca am toba stock pe ea insa este scurtata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Se misca parghia...dar parghia la miscare totala ataca suficient acceleratia in asa fel in cat sa ridice RPM la 2000rot/min? Eu zic ca nu! » Post actualizat in 24 Jun 2014 03:01 Asta se intampla din 2 motive: 1.Actionarea shocului nu este bine reglata 2.Sistemul de injectie este dereglat si ca sa functioneze a fost nevoie sa se ridice relantiul mai mult din pozitia initiala,fapt care duce la imposibilitatea parghiei de la shoc sa mai atace acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 tng , aici cred ca am si eu o problema la 750k1 . relantiul sta bine in 1200-1300 rpm , dar and trag socul turatia motorului este undeva la 3000+ rpm si oscileaza , nu sta constant ... crezi ca trebuie injectia verificata/reglata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Eu cred ca da...acum depinde ce intelegi tu prin "oscilare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.