Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai ca am vazut acum..ai o mica problema !

Pentru GSXR K1 750 ai 17/42/110 525

 

Ce ai pus tu acolo este pentru GSXR 600 K1, care are 16/45/110 525...si tu ai pus +2 la foaia spate.

post-15340-0-54488000-1414521171_thumb.jpg

post-15340-0-85016900-1414521225_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il pot monta pe gsxr ul de 750 k1? Am atasat si link ul de pe ebay, poate vrea cineva sa l cumpere.... http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/kettensatz-enuma-ek-525-srx-suzuki-gsxr-600-k1-k2-k3-fast-neu/251598892-306-5834?ref=search

 

Lant SH + pinion spate de aluminiu: poti avea surpriza ca, daca lantul are uzura inegala (burta) sa ramai intr-un timp foarte scurt fara dinti la pinionul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca imi permiti o observatie - jugurile superioare decupate sunt mult prea flexibile pentru folosirea in regim de curse.

Din cauza ca permit deplasari fata spate pe franari puternice, afecteaza in rau atat ciclistica cat si uzura cuzinetilor.

 

Solutia a fost adoptata in trecut ca masura de usurare dar intre timp s-a cam renuntat la ea

Si in cazul asta este la fel?

post-65812-0-05464100-1414682083_thumb.jpg

Editat de lexysexy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in cazul asta este la fel?

 

Da

» Post actualizat in 31 Oct 2014 08:02

pot verivica ''burta'' lantului?

 

Da. Daca lantul e demontat o poti face cu un calibru sau, mai greu dar nu impoisibil cu un subler. Daca lantul e pe motocicleta e o verificare foarte simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da

» Post actualizat in 31 Oct 2014 08:02

 

Da. Daca lantul e demontat o poti face cu un calibru sau, mai greu dar nu impoisibil cu un subler. Daca lantul e pe motocicleta e o verificare foarte simpla.

Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum?

post-65812-0-99078200-1414764751_thumb.jpg

post-65812-0-54498300-1414764772_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm

Salut!

Ai idee daca pot adapta tobele pe GSX-R 750 2008?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum?

Eu zic sa iei seama la ce spune Cesar.

Toate pozele tale sunt cu stradale. Pe strada "da bine" sa ai juguri decupate.

La curse, In afara de aprilia (care au venit cu o decuapre "usoara" a jugului in SBK) tot ce e racing e cu jug plin.

In nici un caz cu decuparai atat de mari.

Uite motocicletele data de tine ca exemplu, dar pe circuit:

 

post-6723-0-29687900-1414985837_thumb.jpg

post-6723-0-82076400-1414985853_thumb.jpg

post-6723-0-34052800-1414985864_thumb.jpg

post-6723-0-73806000-1414985826_thumb.jpg

post-6723-0-43621400-1414985886_thumb.jpg

post-6723-0-13215800-1414985909_thumb.jpg

post-6723-0-07163300-1414985878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa imi schimb arcurile din furca cu unele mai tari...si nu stiu dupa ce sa ma uit, ce tip ar trebui sa fie?ce firma?pe greutate?....si-a schimbat cineva de pe aici arcurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

as vrea sa imi schimb arcurile din furca cu unele mai tari...si nu stiu dupa ce sa ma uit, ce tip ar trebui sa fie?ce firma?pe greutate?....si-a schimbat cineva de pe aici arcurile?

Ohlins,Bitubo,Hyperpro..etc pe greutatea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am mai descis in topin in "Motociclete de strada" dar vad ca nu mi-a mai raspuns nimeni, asa ca postez in aceaste sectiune.
Initial aveam de ales dintre 636 05/05 si gsxr 06/07, dar acum m-am gandit sa adaug "listei" si gsxr 04/05 de 750.

Am decis sa caut dintre modelele de mai sus un 636, dar nu am fost deloc multumit de ce am gasit in tara. Cum un 750 din 06/07 depaseste bugetul, m-am reorientat spre modelul anterior.
Daca la cel din 06/07 stiu cam ce probleme are, despre acesta nu stiu multe lucruri. Este dispus vreun posesor sa-mi dea cateva sfaturi/indicatii ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt optimist ca lumea evolueaza :) In 2010 am fabricat si eu un jug superior decupat si nu m-am gandit la efectul găurilor. De curiozitate l-am calculat in comparatie cu unul plin, la aceeasi sarcina si a iesit de 3-4 ori mai flexibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...