TNG Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 O sa stai numai pe o roata cu 47 pe spate,ai plus 5 asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Nu sunt genul sa ii dau mult Gas )))))))) Ma incanta pretul de 59 de euro discutabil.... nou am gasit la 170 de euro aici in Germania, fara montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 schimb scarite racing cu originale , gsxr 1000 k7 k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 schimb scarite racing cu originale , gsxr 1000 k7 k8 Am un prieten care este interesat de schimb. Ale lui sunt exact ca noi. Lasi pe p.m. un numar de telefon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 il pot monta pe gsxr ul de 750 k1? Am atasat si link ul de pe ebay, poate vrea cineva sa l cumpere.... http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/kettensatz-enuma-ek-525-srx-suzuki-gsxr-600-k1-k2-k3-fast-neu/251598892-306-5834?ref=search Lant SH + pinion spate de aluminiu: poti avea surpriza ca, daca lantul are uzura inegala (burta) sa ramai intr-un timp foarte scurt fara dinti la pinionul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 pot verivica ''burta'' lantului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Daca imi permiti o observatie - jugurile superioare decupate sunt mult prea flexibile pentru folosirea in regim de curse. Din cauza ca permit deplasari fata spate pe franari puternice, afecteaza in rau atat ciclistica cat si uzura cuzinetilor. Solutia a fost adoptata in trecut ca masura de usurare dar intre timp s-a cam renuntat la ea Si in cazul asta este la fel? Editat Octombrie 30, 2014 de lexysexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 caut un manson cauciuc stanga original gsxr modelul nou dupa 2007 daca are careva lasati un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Si in cazul asta este la fel? Da » Post actualizat in 31 Oct 2014 08:02 pot verivica ''burta'' lantului? Da. Daca lantul e demontat o poti face cu un calibru sau, mai greu dar nu impoisibil cu un subler. Daca lantul e pe motocicleta e o verificare foarte simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Da » Post actualizat in 31 Oct 2014 08:02 Da. Daca lantul e demontat o poti face cu un calibru sau, mai greu dar nu impoisibil cu un subler. Daca lantul e pe motocicleta e o verificare foarte simpla. Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm Salut! Ai idee daca pot adapta tobele pe GSX-R 750 2008? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum? Eu zic sa iei seama la ce spune Cesar. Toate pozele tale sunt cu stradale. Pe strada "da bine" sa ai juguri decupate. La curse, In afara de aprilia (care au venit cu o decuapre "usoara" a jugului in SBK) tot ce e racing e cu jug plin. In nici un caz cu decuparai atat de mari. Uite motocicletele data de tine ca exemplu, dar pe circuit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Salut! Ai idee daca pot adapta tobele pe GSX-R 750 2008? Multumesc! nu stiu daca le poti pune uite aici foto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 as vrea sa imi schimb arcurile din furca cu unele mai tari...si nu stiu dupa ce sa ma uit, ce tip ar trebui sa fie?ce firma?pe greutate?....si-a schimbat cineva de pe aici arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 poze si cu scarite si semighidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 as vrea sa imi schimb arcurile din furca cu unele mai tari...si nu stiu dupa ce sa ma uit, ce tip ar trebui sa fie?ce firma?pe greutate?....si-a schimbat cineva de pe aici arcurile? Ohlins,Bitubo,Hyperpro..etc pe greutatea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum? Pt ca da bine ca imagine. Uita-te la motcicletele BMW de WSBK si ai sa vezi juguri nedecupate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai ma Cezar! Dai exemplu motoretele din WSBK! Aia nu stiu cu ce se maninca moto de terasa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Salut, am mai descis in topin in "Motociclete de strada" dar vad ca nu mi-a mai raspuns nimeni, asa ca postez in aceaste sectiune.Initial aveam de ales dintre 636 05/05 si gsxr 06/07, dar acum m-am gandit sa adaug "listei" si gsxr 04/05 de 750. Am decis sa caut dintre modelele de mai sus un 636, dar nu am fost deloc multumit de ce am gasit in tara. Cum un 750 din 06/07 depaseste bugetul, m-am reorientat spre modelul anterior.Daca la cel din 06/07 stiu cam ce probleme are, despre acesta nu stiu multe lucruri. Este dispus vreun posesor sa-mi dea cateva sfaturi/indicatii ?Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 eu am avut 2 bucati k5 600/750 si nu am schimbat doar uleiul ,sunt motoare excelente ,faza e sa cumperi unul in mintile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sunt optimist ca lumea evolueaza In 2010 am fabricat si eu un jug superior decupat si nu m-am gandit la efectul găurilor. De curiozitate l-am calculat in comparatie cu unul plin, la aceeasi sarcina si a iesit de 3-4 ori mai flexibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 La toate marcile de motciclete POT aparea probleme. Daca tie iti place Gsx-r ia-l ! Daca motocicleta nu este 'hartanita'nu ai de ce sa-ti faci griji, nu se strica dez. Poate vreun releu de incarcare si cu niste clapete dar nu-i panica. Se rezolva ! Nu sunt probleme grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Stai calm ca inca nu isi ia. Mai face vreo 5-10 topicuri unde intreaba de marci si tipuri diferite, mai intreaba de niste chestiuni logice si de bun simt, mai trece un an doi trei si dupa se plictiseste si se lasa sau revine la F4 +/- i Editat Noiembrie 4, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Haha )Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort. Eram 1000% decis pe 636, am cautat si la 3500 pret si nu am gasit ceva sa-mi placa. Trebuie sa am in vedere foarte multe modele de motociclete si cand apare unul bun ... pac l-am luat Problema e ca nu mai am rabdare, stau de peste 6 luni fara motocicleta si e groaznic. » Post actualizat in 04 Nov 2014 12:13Si nu in ultimul rand, va multumesc pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.