Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

La un 600 K2 cand nu mai aveam baterie, facea exact ca al tau... nu mai indica viteza, sau indica gresit. Daca imi amintesc bine si turometrul se ducea pe 0. Dupa schimbarea bateriei, n-a mai avut nicio problema. Dar de incarcat, o facea cum trebuie. Ai fost langa ei cand au masurat, sau asa ti-au spus ei, ca nu mai incarca? Nu de alta, dar daca au sarit direct cu sume de 500-600 de euro, fara macar sa verifice exact ce anume e defect pe motocicleta, eu nu prea as avea incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

La un 600 K2 cand nu mai aveam baterie, facea exact ca al tau... nu mai indica viteza, sau indica gresit. Daca imi amintesc bine si turometrul se ducea pe 0. Dupa schimbarea bateriei, n-a mai avut nicio problema. Dar de incarcat, o facea cum trebuie. Ai fost langa ei cand au masurat, sau asa ti-au spus ei, ca nu mai incarca? Nu de alta, dar daca au sarit direct cu sume de 500-600 de euro, fara macar sa verifice exact ce anume e defect pe motocicleta, eu nu prea as avea incredere.

Omul a uitat sa mentioneze un amanunt in legatura cu costurile reparatiei.

El este in Germania acum...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Caut scarite race pt un gsxr 600 2008 si un kit de lant. Imi puteti recomanda ceva magazine cu preturi de bun simt?? scaritele in caz ca are cineva ma intereseaza si SH.

Pt cei ce ajung des pe circuit, ce cauciucuri folositi??

 

Merci pt raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Lorenzo. Am fost langa el cand mi a masurat.


» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:37

Multumesc frumos TNG!!! Arezolvat problema cu ''senzorul''.... Problema a fost alta!!! Am avut cablutile TOPITE de la alternator si de la senzor faceau atingere intre ele!!! Spre binele meu ca nu mi-a luat foc motoreta!!! Cand mi-au schimbat in urma cu 2 luni alternatorul nu mi-au taiat mufa de la cablurile care ies din alternator si au legat pe direct cablurie, drept urmare s-au incins din cauza unui contact imperfect si s-au topit!!! Mi-am rezolvat problema de data aceeasta cu asistenta telefonica de la Domnul TNG.


» Post actualizat in 28 Sep 2014 08:14

Salut, Lorenzo. Am fost langa el cand mi a masurat.


» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:37

Multumesc frumos TNG!!! Arezolvat problema cu ''senzorul''.... Problema a fost alta!!! Am avut cablutile TOPITE de la alternator si de la senzor faceau atingere intre ele!!! Spre binele meu ca nu mi-a luat foc motoreta!!! Cand mi-au schimbat in urma cu 2 luni alternatorul mi-au taiat mufa de la cablurile care ies din alternator si au legat pe direct cablurie, drept urmare s-au incins din cauza unui contact imperfect si s-au topit!!! Mi-am rezolvat problema de data aceeasta cu asistenta telefonica de la Domnul TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Lorenzo. Am fost langa el cand mi a masurat.

» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:37

Multumesc frumos TNG!!! Arezolvat problema cu ''senzorul''.... Problema a fost alta!!! Am avut cablutile TOPITE de la alternator si de la senzor faceau atingere intre ele!!! Spre binele meu ca nu mi-a luat foc motoreta!!! Cand mi-au schimbat in urma cu 2 luni alternatorul nu mi-au taiat mufa de la cablurile care ies din alternator si au legat pe direct cablurie, drept urmare s-au incins din cauza unui contact imperfect si s-au topit!!! Mi-am rezolvat problema de data aceeasta cu asistenta telefonica de la Domnul TNG.

Sa fii sanatos omule! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea in plan prin primavara sa dau motocicleta inapoi la motomus + diferenta pentru alta (un buyback). Ca si optiuni, ma gandeam la un GSX-R 750 din 2007/2008 sau Kawasaki ZX636R din 2007/2008.

 

Voi ce ati alege? Yamaha R6 2007/2008? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea in plan prin primavara sa dau motocicleta inapoi la motomus + diferenta pentru alta (un buyback). Ca si optiuni, ma gandeam la un GSX-R 750 din 2007/2008 sau Kawasaki ZX636R din 2007/2008.

 

Voi ce ati alege? Yamaha R6 2007/2008? :D

» Post actualizat in 03 Oct 2014 11:28

Foarte bine Giorgica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea in plan prin primavara sa dau motocicleta inapoi la motomus + diferenta pentru alta (un buyback). Ca si optiuni, ma gandeam la un GSX-R 750 din 2007/2008 sau Kawasaki ZX636R din 2007/2008.

 

Voi ce ati alege? Yamaha R6 2007/2008? :D

:) la Suzuki 2007 si 2008 sunt doua modele diferite. Apoi la Kawasaki desi e acelasi model 2007/2008, nu mai exista motorul de 636. A fost pana in 2006 si l-au reintrodus abia anul trecut pe noul model. Iar la Yamaha la fel, 2007 nu e acelasi lucru cu 2008, in sensul ca in 2008 au venit cu unele imbunatatiri (inclusiv chestii minore de design).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, i-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, am un GSXR K1 600, si l-am scapat de pe loc pe picior, rezultand careva mici zgarieturi nu s-a rupt oglinda maneta ambreaj nimic, iar marea problema este ca am sesizat o vibratie a motorului pe la 7 k si un fel de vuiet cand tai acceleratia, mi s-a parut ciudat pt ca socul a fost foarte mic. deasemenea mi se pare ca trage mai greu acum si nu cred ca este ceva la roti sau discuri pentru ca nu se infierbanta in mers si din tremuratul din mers, daca apas ambreajul mobra ruleaza foarte fin. Aveti idee ce ar putea fi ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, i-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, am un GSXR K1 600, si l-am scapat de pe loc pe picior, rezultand careva mici zgarieturi nu s-a rupt oglinda maneta ambreaj nimic, iar marea problema este ca am sesizat o vibratie a motorului pe la 7 k si un fel de vuiet cand tai acceleratia, mi s-a parut ciudat pt ca socul a fost foarte mic. deasemenea mi se pare ca trage mai greu acum si nu cred ca este ceva la roti sau discuri pentru ca nu se infierbanta in mers si din tremuratul din mers, daca apas ambreajul mobra ruleaza foarte fin. Aveti idee ce ar putea fi ?

Pe ce parte ai scapat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce parte ai scapat-o?

pe stanga, dar la stator s-a zgariat foarte putin, nu e indoit, si se aude un zgomot la inductie destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am observat ca din cauza temperaturilor mai scazute din ultima perioada, dupa o absenta de vreo 3 saptamani, in care am fost plecat, Suzeta mea nu a mai vrut sa porneasca.

 

Am reusit sa o pornesc intr-un final, m-am plimbat ceva timp si de placere si pentru a se incarca bateria. Intre timp am oprit la benzinarie pentru gaz, apoi am mai oprit la alta benzinarie sa imi fac presiunea, de ambele dati a pornit insa am auzit invartind mia greu, semn ca ori se vrea incarcata, ori se vrea schimbata. Este vorba de o baterie SAITO - 12v 8Ah - MF (care mi-a facut figuri de cand am luat-o fiind descarcata, apoi incarcata de mine) ... Intrebarea este: In caz ca dupa reincarcare nu va avea voltajul din manual si va trebi schimbata, urmatoarea tot pe gel ar trebui ? (intreb ca in manual scrie ca neaparat mf sa fie) ... o baterie normala ar deranja`o ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai motorul l-am luat in mai 2013 ... iar atunci i-am incarcat si bateria, dupa ce i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (asta observand dupa ce minunatul vanzator mi-a ascuns acest lucru). Asta iarna `13 - `14, am dat-o jos de pe mobra, incarcata si pusa in casa, in primavara pusa pe motor si pornit fara probleme.

 

De asta iarna nu a mai fost incarcata, ci a stat numai pe motor.

 

De cand e ea propriu-zis pe motor habar nu am pentru ca legatura cu mirificul ex-proprietar nu am mia tinut, dupa ce s-a rupt in poponeata pentru un capac monopost care trebuia sa mi-l dea si s-a facut pierdut.... in fine ... detalii inutile :)


» Post actualizat in 08 Oct 2014 14:27

Pai motorul l-am luat in mai 2013 ... iar atunci i-am incarcat si bateria, dupa ce i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (asta observand dupa ce minunatul vanzator mi-a ascuns acest lucru). Asta iarna `13 - `14, am dat-o jos de pe mobra, incarcata si pusa in casa, in primavara pusa pe motor si pornit fara probleme.

 

De asta iarna nu a mai fost incarcata, ci a stat numai pe motor.

 

De cand e ea propriu-zis pe motor habar nu am pentru ca legatura cu mirificul ex-proprietar nu am mia tinut, dupa ce s-a rupt in poponeata pentru un capac monopost care trebuia sa mi-l dea si s-a facut pierdut.... in fine ... detalii inutile :)

Ca durata de viata ... una pe electrolit lichid fata de una pe gel e mai mica? .... facem abstractie ca electrolitul lichid trebuie verificat din cand in cand...etc etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...