cmd Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 el sigur nu are piciorusele acelea(el trebuie sa le faca),neaparat trebuie o adaptare sau cum ai zis tu Theo un "scaun",fara sa vedem ce codita este,cum arata,ce se poate face ,noi ii dam cateva solutii "din cap",sper sa o rezolve,eu am vrut sa punctez acele puncte de sprijin atunci cand nu exista acel scaun » Post actualizat in 12 Nov 2014 19:40 Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikemen Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Toate bunatatile acestea vin cumva de pe motocicleta lui Razvan? E doar o curiozitate personala. Preturile sunt bune, bafta la vanzare! da , sunt de pe SBK-ul lui razvan Editat Noiembrie 13, 2014 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Goodies for me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Salut TNG, sunt relativ nou pe forum iar de la inceputul acestui an detin un gixxer k6 pe care l-am luat de la Costin daca il cunosti, motoreta cand am cumparat-o avea pe ea o yoshimura trioval si din cate am observat eu si mi-a fost confirmat si de fostul proprietar ca exup-ul a fost inlaturat si facuta o resoftare (de catre tine sau altcineva asta nu stiu) pentru a ii inlatura F1 din bord (banuiesc), ma poti lamuri si pe mine in ce consta aceasta resoftare sau de ce este inlaturat exup-ul de pe modelul asta..am vazut ca se practica.Mersi mult! » Post actualizat in 12 Nov 2014 17:43 Si o alta intrebare pentru cei ce au carene de circuit pe mobre, am montat codita la locul ei, insa intre carena si baterie ramane un spatiu, in acest spatiu venea un set de bucse de cauciuc de la sa care facilitau asezarea acesteia pe cadru, in cazul de fata, ce pot monta sau ce pot face ca atunci cand ma asez pe seat pad/codita din fibra aceasta sa nu se crape datorita greutatii? Mersi! Salut! Eliminarea EXAP.se face pentru a castiga o eliminare mai rapida a gazelor de evacuare,in regim de curse.O data cu eliminarea este bine dar nu este obligatoriu,sa se coreleze si amestecul carburant,prin softare sau doar prin remaparea harti de benzina. Legat de moto nu stiu despre care este vorba,,daca afisezi o poza atunci cand ai cumpara-o posibil sa-mi dau seama daca eu am lucrat la ea sau altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Goodies for me bravo pre,o idee foarte buna,eu caut de cbr 1000 rr up de 08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Eu nu cautam acum, amanasem pentru primavara dar le-am gasit pe-astea la pachet la un pret bun. Eu doream brembo 19-20 dar... asta e... oricum este mult mai bine fata de ce aveam. O sa trebuiasca sa-mi iau placute dual carbon. ps: nu se zice "bre" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 "prieten" cat au fost? distantierele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Nu am inca distantiere. Probabil o merg la un strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 mai adaug discuri de frana flotante merg pe gsxr k5 -k8 1000 si gsxr k6 k7 600 si 750,uzura f mica ,100 eur perechea , capac protectie ambreiaj carbon kevlar ,si protectie capac alternator gsxr 1000 k5 -k8 ,100 lei bucata . vin si cu un filtru aer k&n merge de la k5 la k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinsiplec Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 » Post actualizat in 13 Nov 2014 18:48Cand am luat-o avea pe parbriz stick-erul cu TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 » Post actualizat in 13 Nov 2014 18:48 Cand am luat-o avea pe parbriz stick-erul cu TNG Da, am recunoscut moto, ai mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 mai adaug discuri de frana flotante merg pe gsxr k5 -k8 1000 si gsxr k6 k7 600 si 750,uzura f mica ,100 eur perechea , capac protectie ambreiaj carbon kevlar ,si protectie capac alternator gsxr 1000 k5 -k8 ,100 lei bucata . discurile s-au dat ,mai raman capacele. » Post actualizat in 18 Nov 2014 11:58 s-au vandut si capacele , vand toba dreapta , k7 1000 , a fost perfecta dar din pacate am scapat-o din mana si capacul de aluminiu din capat sa indoit ,vezi foto ,pretul e 30 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axu Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Cateva piese pt Gsx-R 1000 k7 k8: Carene Yoshimura ( crapate ) 700 ron qs cod (4-101 pull type)+ignition module 200 EURO Semighidoane Vortex 450 ron Scarite reglabile ( no name ) 450 Ron Cateva foi div nr dinti + originala completa 450 Ron Set placute fata SBS f.putin uzate 100 Ron Jante fata+spate complete (fara cauciucuri) 350 euro Pompa benzina SH - 400 ron Amortizoare MUPO central(cu reglaj hidraulic) + interne furca fata 800 EURO 0723.217.871 Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 pt gsxr 1000 k7 k8 set complect carene carbon CRC cu parbriz mra si saua pilot (prinderi rapide) folosite dar in stare buna 350 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) O sa trebuiasca sa-mi cumpar placute de frana pentru etrierii de R6, ce sa aleg intre SBS Dual Carbon si Carbone Lorraine XBK5 ? Distantiere pentru etrieri am facut la strung. XBK5 am vazut pe motodiscount.ro in 4 rate cu Card Avantaj (lucru care imi convine). Deci ? edit: placutele au preturile apropiate. Editat Noiembrie 27, 2014 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Carbone Lorraine.Asa am pe tdm,care are etrieri de R6 pe ea(mishimoto). Sbs am pe triumph si nu imi place cum franeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 O sa trebuiasca sa-mi cumpar placute de frana pentru etrierii de R6, ce sa aleg intre SBS Dual Carbon si Carbone Lorraine XBK5 ? Distantiere pentru etrieri am facut la strung. XBK5 am vazut pe motodiscount.ro in 4 rate cu Card Avantaj (lucru care imi convine). Deci ? edit: placutele au preturile apropiate. CL C59. SBK5 sunt de strada si pe circuit in regim de cursa fac fading si se pot si glazura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 CL59 au un pret destul de ridicat. SBS dual carbon ar fi recomandate pentru pista. » Post actualizat in 27 Nov 2014 15:16 Carbone Lorraine.Asa am pe tdm,care are etrieri de R6 pe ea(mishimoto). Sbs am pe triumph si nu imi place cum franeaza... SBS dual carbon nu sunt recomandate pentru strada, nici un caz pentru ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 poti incerca zcoo brake pads ,am auzit lucruri bune,momentan am xbk5 si sunt foarte multumit ,urmatorul set o sa fie zcoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 poti incerca zcoo brake pads ,am auzit lucruri bune,momentan am xbk5 si sunt foarte multumit ,urmatorul set o sa fie zcoo Eu nu prea vreau sa fac experimente, vreau sa ''merg pe un drum sigur'' . Multumesc. Cred ca SBS dual carbon vor ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 cel mai sigur drum e cu xbk5 teo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 parbriz mra gsxr 1000 stare f buna 100 ron , discuri frana gsxr 600 750 k6 k7 (20miikm) 80 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 (editat) O sa trebuiasca sa-mi cumpar placute de frana pentru etrierii de R6, ce sa aleg intre SBS Dual Carbon si Carbone Lorraine XBK5 ? Distantiere pentru etrieri am facut la strung. XBK5 am vazut pe motodiscount.ro in 4 rate cu Card Avantaj (lucru care imi convine). Deci ? edit: placutele au preturile apropiate. ZCOO. SBS DC sint scumpe , adica tin foarte putin raportat la nr de km pe pista. ZCOO frineaza si mai bine si ai frina si in prima curba dupa start. Am fost pus in situatia nasoala sa nu am frina in primele 2 curbe dupa startul unei curse deoarece nu erau suficient de calde. Am uitat in tura de warm-up sa frinez cit mai mult ca sa incalzesc frinele. Editat Decembrie 1, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Monopost K1-K3 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.