cmd Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 daca are cineva de vanzare scarite OEM sau sport/racing in stare cat mai buna/pret decent pt suzuki gsxr 600/750 06'07-k6'k7 astept mesaj pe privat,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 ce a mai ramas de pe un gsxr 1000 k8 , decatalizator " Y" 70 euro , furtun frana fata galfer (pompa etrier) si furtun etrier etrier 100 ron , (merge si pe alte modele cu pompa radiala , o aripa fata fibra dar de calitate ca originalul ,merge si pe 600 750 k6 k9 si pe 1000 k5 k8 , 100 lei ,discuri frana fata gsxr 1000 k5 k8 600 750 k6 k7 . suport carene carbon 300 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Filtru aer K&N lifetime, folosit 1 sezon, nu este rupt, crapat sau alte defecte pret 200lei tel 0721 53 53 77 » Post actualizat in 16 Feb 2015 19:11compatibil motociclete suzuki GSX-R 600 2001-2003, GSX-R 750 2000-2003, GSX-R 1000 2001-2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 buna seara,as avea cateva probleme la un suzuki gsx-r 600 srad 1997: 1.Mi se incalzeste foarte repede la relantii ...recunosc ca nam fiert termostatu doar am folosit metoda "mainii pe radiator" care este fierbinte ,in continuare ce fac dau apa cu agintel jos si il fierb sau sar peste punctu termostatului 2.Dupa montare carburatoarelor sus motocicleta se tureza singura la relanti adik sare din 1500 in 3000 sta umpic dupa care coboara incet inapoi ,este vorba doar de sincronizare sau ar mai fi altceva? 3 .daca in urma fierberii termostatul constat ca este blocat stie cnv cu ce cod de masina este compatibil am auzit ca ar fi term compatibil cu a unor modele de masini (nu sunt sigur ) deci nu aruncati cu pietre in mine asta ii din auzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 buna seara,as avea cateva probleme la un suzuki gsx-r 600 srad 1997: 1.Mi se incalzeste foarte repede la relantii ...recunosc ca nam fiert termostatu doar am folosit metoda "mainii pe radiator" care este fierbinte ,in continuare ce fac dau apa cu agintel jos si il fierb sau sar peste punctu termostatului Ce temperatura ai atunci cand spui ca se incalzeste...in grade? 2.Dupa montare carburatoarelor sus motocicleta se tureza singura la relanti adik sare din 1500 in 3000 sta umpic dupa care coboara incet inapoi ,este vorba doar de sincronizare sau ar mai fi altceva? Trage aer fals,verifica montajul carburatoarelor si sincronizeaza-le! 3 .daca in urma fierberii termostatul constat ca este blocat stie cnv cu ce cod de masina este compatibil am auzit ca ar fi term compatibil cu a unor modele de masini (nu sunt sigur ) deci nu aruncati cu pietre in mine asta ii din auzite Deci ce temperatura ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 zbuff m-o prins tng cu explicati "de incepator " speram sa nu ma prinda chiar el da hai sa o luam mai altfel atunci Tng nu pot sa iti zic o temperatura exacta asta so intamplat dupa schimbu de antigel ,am constat ca temperatura urca foarte repede(la relanti ) dar na apucat sa depaseasca 90 de grade ,antigelul este repsol si a fost bagat 50/50 exact ca in manual ,dar problema miam puso pentru ca a urcat extrem de repede la temperatura aia chiar daca afara nu era foarte cald » Post actualizat in 21 Feb 2015 20:0592 pardon da urca foarte repede ,furtune calde radiator fierbinte deci da simptome ca apa circula prin tot circuitu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Pai daca ai schimbat lichidul posibil sa nu se fi aerisit bine instalatia,pentru inceput.De aceea temperatura a urcat mai repede,dupa care o data ce s-a aerisit,si termostatul este deschis sa restabilit circuitul.Acum 92 de grade nu este o temperatura mare pentru moto..gsxr nou are temperatura de pornire a ventilatoarelor la 105,si de oprit la 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 De curand am desfacut motocicleta un K7 de 1000 ca vreau sa o revopsesc si am vazut ca urechile de prindere a farului au mai fost rupte si lipite, intrebarea este daca aveti cunostinta daca se poate comanda separat doar capacul spate al farului care este si cu urechile de prindere sau trebuie sa imi iau far cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 De curand am desfacut motocicleta un K7 de 1000 ca vreau sa o revopsesc si am vazut ca urechile de prindere a farului au mai fost rupte si lipite, intrebarea este daca aveti cunostinta daca se poate comanda separat doar capacul spate al farului care este si cu urechile de prindere sau trebuie sa imi iau far cu totul? Nu se comanda separat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Villy ATS Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut, postez si eu tot cu o problema despistata sambata seara, motocicleta in momentul de fata hiberneaza intr-un loc cu temperatura constanta de peste 19 grade C. Efectiv nu am mai avut timp sa o pornesc din 15 decembreie. Uitandu-ma pe langa ea am sesizat o pata de ulei de dimensiunea unui mouse. Pe moment am verificat busonul de scurgere de la baia de ulei, dar nu era umed deloc, uleiul se scurgea de pe carena din stanga si picura jos, mentionez ca nu am stander si era inclinata pe cricul ei, pana voi avea timp sa dau jos carena si sa verific mai amanuntit as vrea sa aud ceva pareri. Sper totusi sa nu fie ceva destul de grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Pai nenea Vily,da-ne si tu mai multe detalii Ce moto este,ce an,ce model,ce lucrari s-a facut pe acel motor inainte de stationare... Pe bune acum,cine crezi ca iti poate spune de unde provine acel ulei fara detalii poze etc.. Demonteaza carena stanga si baga niste poze de unde vezi ca provine uleiul,si pe urma ne edificam noi. Editat Februarie 22, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Villy ATS Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Este vorba de un Suzuki GSXR SRAD din 1999 de 600cm. Inainte de hibernare doar o mica spalare si atat. Inainte de inceperea sezonului au fost schimbate toate consumabilele(cabluri accelerare/dec.ambreiaj, bujiile, filtre, lichide ) Fiind si batranica si cu ceva km(64000) am mers doar pe consumabile de calitate(Motul 300v 15w.50,antigel Motocool, etc). In mijlocul verii a suferit un mic incident, a cazut de pe cric pornita, carburatoarele nu au mai lucrat cum a trebuit, drept urmare a fost dusa la diagnosticat si reparat, au fost reglate sincronizate si a inceput sa mearga iar ok, desi se afla pe cric motocicleta a cazut pe partea dreapta nu pe partea pe unde pierde ulei, adica pe partea stanga. Poze inca nu am reusit sa fac, pe moment chiar ma enervasem si am plecat foarte dezamagit de la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salut, Stie cineva de unde pot cumpara un kit de montare a unui amortizor de ghidon ohlins ? Am amortizorul de pe alt moto iar acum vreau sa l pun pe un K8 750 si evident prinderile sunt diferite . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Este vorba de un Suzuki GSXR SRAD din 1999 de 600cm. Inainte de hibernare doar o mica spalare si atat. Inainte de inceperea sezonului au fost schimbate toate consumabilele(cabluri accelerare/dec.ambreiaj, bujiile, filtre, lichide ) Fiind si batranica si cu ceva km(64000) am mers doar pe consumabile de calitate(Motul 300v 15w.50,antigel Motocool, etc). In mijlocul verii a suferit un mic incident, a cazut de pe cric pornita, carburatoarele nu au mai lucrat cum a trebuit, drept urmare a fost dusa la diagnosticat si reparat, au fost reglate sincronizate si a inceput sa mearga iar ok, desi se afla pe cric motocicleta a cazut pe partea dreapta nu pe partea pe unde pierde ulei, adica pe partea stanga. Poze inca nu am reusit sa fac, pe moment chiar ma enervasem si am plecat foarte dezamagit de la garaj. Ok acum stim despre ce moto este vorba.Asa ca,daca nu sunt probleme de etansare la:capacul de la chiulasa,capacul de la alternator,pompa de apa,baie de ulei,axul schimbatorului,axul de comanda al ambreiajului,axul transmisie finala...atunci nu ramane de cat doua ipoteze. 1.Posibil ca acel "ulei" sa nu fie chiar ulei,si sa fie unsoarea de la lant care a curs(aici conteaza mult daca tu ai indentificat corect lichidul din pata lasata( 2.SRAD-ul are prostul obicei de a acumula vapori de ulei in airbox.Fiind aplecat pe partea stanga(stat pe cric) posibil ca uleiul sa se fi adunat in coltul stanga airbox si intr-un fel,pe undeva, sa curga jos. Astea sunt posibilitatile! Acum depinde de tine daca faci ceva poze cu originea scurgeri..o sa micsoram aria de cautare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Tng revin cu o complectare la problema enuntata mai sus: 1.am rezolat carburile era vorba exact cum ai zis de aer fals si au fost sincronizate 2.ProblemA incalziri rapide inca o mai am ,furtune calde ,radiator firbinte ....aer nexam pe instalatie ,la 105 a dat pe la supraplin afara ....si a inceput sa fiarba apa ....Ventilatoru functioneaza l-am testat pe baterie nam testat termocupla si termostatu ...care zici ca ar fi cauza dintre cele doua ....problema este doar la relanti in mers se raceste destul de bn nu sare de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Villy ATS Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Imediat ce am sa ajung la ea am sa dau carena jos si voi face si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 am rezolvat-o , ms de sfat TNS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) am rezolvat-o , ms de sfat TNG! Cu placere! » Post actualizat in 23 Feb 2015 19:42 Tng revin cu o complectare la problema enuntata mai sus: 1.am rezolat carburile era vorba exact cum ai zis de aer fals si au fost sincronizate 2.ProblemA incalziri rapide inca o mai am ,furtune calde ,radiator firbinte ....aer nexam pe instalatie ,la 105 a dat pe la supraplin afara ....si a inceput sa fiarba apa ....Ventilatoru functioneaza l-am testat pe baterie nam testat termocupla si termostatu ...care zici ca ar fi cauza dintre cele doua ....problema este doar la relanti in mers se raceste destul de bn nu sare de 80 Verifica etansarea busonului de la radiator,si a supapei de siguranta.Trebuie sa retina o presiune de 1,1 bar..minim in instalatie. Editat Februarie 23, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 tng daca ai timp sa nu ma uiti te rog cu intrebarea de mai sus ,daca cumva ai mai intalnit sa ma duc direct la problema » Post actualizat in 23 Feb 2015 19:43hmm supapa de siguranta care ar fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Busonul de la radiator tine loc si de supapa de siguranta,si de completare cu lichid cand se raceste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salut ce ulei folositi la un Srad din 1997? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red Label Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Verifica daca nu au foat inversate furtunul de la vasul de expansiune cu cel de la termostat(sunt 2 langa buson ).asa nu mai este etans radiatorul si la 100+ lichidul de racire ajunge in vasul de expansiune....iar busonul radiatorului nu are ce presiune sa retina cand lichidul este eliminat inaintea supepei busonului.verifica asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 astazi verificat asa : fiert termostat se deschide la 90 de grade complet,fiert in ulei senzoru de la termoclupa masurata valori exact cca si in carte ,verificat capac buson cu arcu din el ,desfacut pompa de apa sa vad daca exista reziduri pe ea ,curatat si dupa tot pus la loc sta 10 min la relanti si ajunge la 95 de grade deci ma jur de mai stiu ce sa verific.... referitor la furtune sa sti ca nu mio trecut prin cap sa ma uit daca nu sunt inversate ma uit maine » Post actualizat in 24 Feb 2015 18:52referitor la furtune io asa zic ca ii ok cel de jos spre radiator cel de sus ii supraplinu ... » Post actualizat in 24 Feb 2015 19:39Salut ce ulei folositi la un Srad din 1997? io am bagat repsol syntetico 10 w40 dar vreau sal tin doar 4000 km .... lumea recomanda peaici pe forum motul 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Dar la o plimbare prin oras de 15-20 minute pana la ce temperatura urca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 82 -83 daca ii trafic aglomerat ....in liber poate si mai putin toata chestia mi se intampla la relanti cum opresc si pun picioru jos incepe sa urce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.