Bogdan_dbm Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 suzuki in general are o horcaiala de bosorog betiv,care baga 2 pachete de carpati pe zii,dar daca se ridica,(in ture)devine cel mai mandru cavaler!ce te astepti de la un motor?sa mearga ca un megane,sau sa dardaie asfaltul sub tine,sa-ti dea fiori de fiecare data cand porneste?ca doar de aia am ales cu totii motoarele,sa fim mandrii de ele si de noi,chiar daca suferim din cauza lor.cu totii le iubim si le adoram,asa ca ar fii bine sa te bucuri de cea ce ai,ca e meserie. Nu ma plang de el...chiar sunt multumit...ziceam doar de zgomot la relanti Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 e aproape gata si al meu Dupa ce il termini sa ne spui si cam ce ai pus pe el ! Bafta ! P.S. : Merg Qualif RR alea de nu se poate atat pe strada cat si circuit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 ptr circuit merg destul de binicel .sunt gandite 70% strada si 30% pista oricum ptr circuit merg pe 209 GP racer urmeaza sa mai pun pe ea -amortizator posterior Hyperpro compresiune hi and low speed -brembo radiala -mapare pe bancul de proba -grafica - mansoane si encaps rizoma -gear indicator -scarite robby moto sbk (sosesc maine, luni) - motor 750cc in stare perfecta - quickshift dynojet , il caut cat mai ieftin momentan am : arrow completa race tech, finala thunder arrow furca fata cu arcuri, pompanti si ulei Ohlins KN PC placute DID ZCOO, endurance furtune transmisie racing RK pas 520 XW-ring -1 +1 pinion forat si coroana Ergal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 o poza din fata ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 intre gsx-r si r1 in fianal am ales gixxerul ,ieri l-am primit are asa FULL ARROW CHIPTUNING FILTRU SPORT BMC FURTUNE RACING etc .... 157cai la roata ... trage ca un bivol maine scot numerele azi de musai am mers fara vizionare placuta ..... poze azi iulius mall cluj-n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 gixxerul ala 157 cai la roata ii cam viseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Si eu am un GSX R600 SRAD din 97 si tot cam asa se aude...eu credeam ca poate e ceva in neregula la al meu..dar daca zici si tu acum acelasi lucru...probabil ca asa or fi ele. Nu stiu ce sa zic, nici nu prea ma pricep la partea de mecanica... Salut ....si eu am un srad din 99 de 750......si citeam asa pe forum si am ajuns si la cele zise de voi....l-am desfacut pe al meu am schimbat lant de distributzie,supape alea alea...si tot asa se aude ...un singur lucru tre sa faci(de fapt sunt 2)trebuie sa reglezi sa mearga intre 1500 si 2000 in rel. si al doile sa desfaci capacul si sa mai strangi un pic la intanzatorul de la lant de dist....nu este greu numai itzi ia ceva timp.......scuzatzi daca m-am bagat in seama dar poate vor ajuta sfaturile mele.. avetzi grija de voi ca nimeni nu are..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 gixxerul ala 157 cai la roata ii cam viseaza il cunosc pe italianu de la cine am luat si nu este un mincios dar schimb tu fara sa vezi testul dyno si sa te dai cu mobra incepi sa te bagi in seama aiurea... no offense dar asta e realitatea .... poate e felul tau de exista pe pamant, daca esti super expert in modficari de motoare atunci imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 il cunosc pe italianu de la cine am luat si nu este un mincios dar schimb tu fara sa vezi testul dyno si sa te dai cu mobra incepi sa te bagi in seama aiurea... no offense dar asta e realitatea .... poate e felul tau de exista pe pamant, daca esti super expert in modficari de motoare atunci imi cer scuze Pune foaia de dyno atasata sa vedem si noi daca ne minti sau nu, sau italianul ti-a vandut gogosi cu cativa cai. K1-K2 de 1000 avea din fabrica 143 HP la roata, si tu zici ca acele modificari ti-au adaugat fix 14HP, hmm eu zic ca un 150 rotund ar fi fost ok, insa si aici exista pescari mai mici sau mai mari ! P.S. : Sau pizxda aia de pe mobra ti-a mai adaugat cativa cai buni la roata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Salut ....si eu am un srad din 99 de 750......si citeam asa pe forum si am ajuns si la cele zise de voi....l-am desfacut pe al meu am schimbat lant de distributzie,supape alea alea...si tot asa se aude ...un singur lucru tre sa faci(de fapt sunt 2)trebuie sa reglezi sa mearga intre 1500 si 2000 in rel. si al doile sa desfaci capacul si sa mai strangi un pic la intanzatorul de la lant de dist....nu este greu numai itzi ia ceva timp.......scuzatzi daca m-am bagat in seama dar poate vor ajuta sfaturile mele..avetzi grija de voi ca nimeni nu are..... Multumesc pentru sfaturi. Nu te-ai bagat in seama, adica te-ai bagat dar cu folos : Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 pentru posesorii de gixxer k6-7 stie cineva cum se regleaza intensitatea luminii bordului?ca am citit in manual dar nu ii dau de cap...precum si la programarea luminii albe....stie cineva cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 xilox arata bine motorul, felicitari dar eu zic sa.l duci pe dyno sa vezi cam cum se prezinta calutzii ...parerea mea proprie si personala e ca sunt molesitzi vazand langa ei asemenea specimen (domnisoara) P.S toba e porno rau >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 il cunosc pe italianu de la cine am luat si nu este un mincios dar schimb tu fara sa vezi testul dyno si sa te dai cu mobra incepi sa te bagi in seama aiurea... no offense dar asta e realitatea .... poate e felul tau de exista pe pamant, daca esti super expert in modficari de motoare atunci imi cer scuze cere'ti scuze cere'ti scuze ce zici? ne jucam taloanele la un pariu? eu pun in joc talonul de k5 600 din poza de mai sus ..iar tu pe al tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) xilox arata bine motorul, felicitari dar eu zic sa.l duci pe dyno sa vezi cam cum se prezinta calutzii ...parerea mea proprie si personala e ca sunt molesitzi vazand langa ei asemenea specimen (domnisoara) P.S toba e porno rau >< mersi cmd , nu stiu de la ce ai luat numele asta dar in domeniul in care eu lucrez aparatura respectiva este cel mai tare 1. crede-ma ca nu ma intereseaza ca are un cal in plus sau in minus 2. nu ma duc sa concurez eu il folosesc doar sambata , duminica cand am timp 3. ce rost are sa cer testul dyno pt ca testele difera de la unu la altu in functie de dyno .... asa ca ulterior se gasesc personaje ca si mac care sa comenteze asupra testului ca e furat sau trucat ..... bla bla bla 4. mac asteapta mult si bine scuzele tocmai din cauza stilului de manelist cum ai pus problema (bine breee vise etc) vad ca si vinzi produse de tuning pt motoare zici ca esti si expert in modificari, lumineaza-ne si pe noi cu ceva detalii de exemplu cat scoate gsx-r1000 cu full arrow la roata + cat se obtine cu un chiptuning si cat ajuta filtru sport BMC 5. da frumos specimen mai sunt si altele dar nu le mai pun pentru ca lumea o sa-si deie "pumni la bilute" cand le vede 6. azi am iesit pana pe topa , merge bine diferenta intre zxr750 ce am avut si asta este enorma, ciclista mult mai buna, e mai usor cu 20 kg (170 kg gol)iar de putere sa nici nu mai vorbim, maine incerc un r1 sa vedem ce am pierdut si luni mai iau un gsx-r tot asa pentru un prieten numai ca ca si optiuni are numai finala mivv, sunt curios de diferenta... iar aici inchei pt ca incepem sa scriem mai mult decat ne dam ... datele de pe arrow .... http://www.arrow.it/ita/infotec/ Editat Mai 20, 2008 de xilox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 un preparator foarte bun in italia fara interventii asupra motorului, doar din evacuare, pc, filtru si avans iti scoate maxim 7-8 cai reali in plus la roata. urmatorii cai putere se obtin cu cheltuieli foarte mari: prepararea chiuloasei, aspiratie si evacuare, garnitura mai subtire, axe cu came .. aici deja ptr 2-4 caluti cheltui peste 3-4mii € considera ca o motocicleta care face World super stock 1000 cu foarte multi bani ajunge sa aiba aprox 10 cai in plus fata de serie la roata nu'mi place sa discut polemic ..dar nici la bar nu suntem unde putem inghiti toate gogosile. daca te'a deranjat modul de exprimare imi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Ehh pescarii astia, ce mie 150 ce mi-e 157 HP , nu ? E usor sa infloresti cifre asa aiurea, insa in realitate e exact cum a spus si Mac, se creste puterea putin maxim 10 cai , insa de la un anumit nr incolo trebuie sa bagi bani binisor in motorul mobrei ca sa ajungi la o cifra mult mai mare. Eu am zis sa pui Dyno de la mobra ta si tu imi pui pe cel de pe site-ul producatorului... hehe, tot sa profite broscarii de inocenti ca voi si sa va vanda cifre aiurea. Oricum tu nu o sa folosesti puterea aia vreodata la maxim, asa ca bafta cu caii care ii ai si mai usor cu parerea de cunoscator pe aici sincer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 salutari... pot pune bord de k1 k2 pe un srad din 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 ce balamuc pt 7 cai ! ca-i are sau nu-i are, conteaza ? oricum nu o sa-i foloseasca niciodata. daca vreti va dau io vreo 50-60 care sunt in plus la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) intre gsx-r si r1 in fianal am ales gixxerul ,ieri l-am primit are asa FULL ARROW CHIPTUNING FILTRU SPORT BMC FURTUNE RACING etc .... 157cai la roata ... trage ca un bivol maine scot numerele azi de musai am mers fara vizionare placuta ..... poze azi iulius mall cluj-n pe bruneta ai gasit-o in parcare la Iulius Mall?!!? I-ai si ei un burger si trei shaorme ca o sa o topeasca soarele de tot. . Italian ne-mincinos. . .e ca si cum ar fi gata autostrada Ardeal la anul. Editat Mai 21, 2008 de AK_Raptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 "1. crede-ma ca nu ma intereseaza ca are un cal in plus sau in minus" mi se falfaie ca are mai putin sau nu are, placut cumparat ata ete ......... nu doresc sa ma cert cu nimeni si sa va demonstrez ce? daca eram vecini si dyno era la 5 mt de noi mergeam impreuna sa vedem totzi cati cai are, dar asa ramane numa sa povestim vrute si nevrute bla bla bla ..... trecand peste mobra mea, .... tot nu intzaleg un lucru si anume: dupa parerea voastra ARROW minte? cu testul lui ... a montat cineva in tzara a si probat pe stand sau numai vb aruncate in vant ca caii lipsesc .... ce balamuc pt 7 cai !ca-i are sau nu-i are, conteaza ? oricum nu o sa-i foloseasca niciodata. daca vreti va dau io vreo 50-60 care sunt in plus la mine da e balamuc dar cred ca tipa e de vina nu mobra cai lipsesc caii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 salutari... pot pune bord de k1 k2 pe un srad din 99? nu ai cum pentru simplu motiv ca ceasurile difera,la srad sunt altfel mufele,pardon mufa care intra in bord,si sincer nu vad de ce te-ai complica.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) si totusi nu stie nimeni cum se ajusteaza luminozitatea bordului la k6-k7? Editat Mai 22, 2008 de le_KiKi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 da e balamuc dar cred ca tipa e de vina nu mobra cai lipsesc caii fu..in' TRUE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 e aproape gata si al meu E gata pentru Serres? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 cand e serres? o sa vb cu Cazacu sa vin cu el probabil singurul lucru care nu imi place e timpul limitat petrecut in pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.