Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Am pus pe motor finala Mivv. Are un sunet superb, dar mie nu-mi place sa se auda asa de tare, ca urmare o dau la schimb pe orice alta finala compatibila pe gixxeru de 750 fabricatie 2000-2003. Pentru cei interesati o sa pun poze si chiar o inregistrare cu sunetul. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare....am si eu un DSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Tu ce zici???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poti ajuta cu un imprumut sau sti pe cineva care ar avea?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Tu ce zici???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poti ajuta cu un imprumut sau sti pe cineva care ar avea?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, dupa ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma puteti ajuta cu un imprumut sau stiti pe cineva care ar avea?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Tu ce zici???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poti ajuta cu un imprumut sau sti pe cineva care ar avea?????

 

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? :laugh:

 

 

scz dar am avut probleme cu netul si cand s-a remediat am observat ac a intrat anuntzul meu de o gramada de ori...scz inca odata pt neplaceri.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu finala GPR Thunderline pe 1000rr, cand motocicleta avea doar 1000 km si da niste rateuri de se arunca pietonii pe burta... Deci, nu inseamna ca are ceva la distributie si ce-ati mai zis voi daca da rateuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am pus pe motor finala Mivv. Are un sunet superb, dar mie nu-mi place sa se auda asa de tare, ca urmare o dau la schimb pe orice alta finala compatibila pe gixxeru de 750 fabricatie 2000-2003. Pentru cei interesati o sa pun poze si chiar o inregistrare cu sunetul. :laugh:

Am eu o finala Leo-vince....poate facem ceva...pot sa pui ceva poze?eventual mai plusez cu ceva banutzi(asta daca nu ai dat-o deja)Finala mea este in trei suruburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o finala Leo-vince....poate facem ceva...pot sa pui ceva poze?eventual mai plusez cu ceva banutzi(asta daca nu ai dat-o deja)Finala mea este in trei suruburi

Maine pun pozele. Problema ii ca a mea are prinderea in 4 suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O recomandare de service pt GSX-R 600 din 98 ?

 

Km: 32.000

Probleme:

- distributia (tzacane)

- (banuiesc, din ce am mai citit) carburatia - in ture joase nu trage deloc, abia pe la 1800 are brusc un zvac si in panta face ca tractorul (la iesirea din parcarea subterana real mi s-a si oprit la sfarsitul unei urcari lente si horcaite)

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu finala GPR Thunderline pe 1000rr, cand motocicleta avea doar 1000 km si da niste rateuri de se arunca pietonii pe burta... Deci, nu inseamna ca are ceva la distributie si ce-ati mai zis voi daca da rateuri...

 

 

tia venit cu distributia varza :disappointed: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca daca scot catalizatorul de pe mobra si raman cu tobele stoc se va auzi intr-un mare fel. Am dreptate ?

A mai facut cineva asa ceva ? Nu de alta dar costa mult al dreaq niste tobe race si am vazut montata si nu se aude deloc (avea inca catalizator). Mobra e un Gsxr 1000 K7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....este aceeasi kestie care a mai intrebat-o careva.....acuma nu stiu cum se manifesta la un k7.Eu am facut la cererea unui breten pe un f4(bretenul fiin neboon de legat) si cam dupa 4000 de km sau asa ceva s-au ars supapele si a trebuit sa ma bag adanc in motor si nu l-a costat kiar putzin.Asta la un honda,dar un sfat....nai bani de toba race las-o asa....tai aia stock....las la alegerea ta

NOROK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI TOTUSI...NU MA AJUTA NIMENI...DELOC?:disappointed:((((

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI TOTUSI...NU MA AJUTA NIMENI...DELOC?:disappointed:((((

Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti???

 

Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza??????

Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif

De imprumutat nu stiu cine se baga la din astea...in locul tau nici nu as fi pus intrebarea asta...in fine.Pai dute de vezi care-i smekeria daca te-ai pricepe nu ai intreba.....deci degeaba itzi dai cu parerea care ar fi problema ....Uita-te la baterie....verifica firele(toate) vezi poate itzi face scurt undeva...bobina de indictzie daca se duce....se duce nu oboseste.Cdi-ul kiar ca nu are bai ca altfel nu ar porni delok....degeaba tzi-a umblat baiatul ala la carburator ca nu de acolo este bai....verifica fisele de la buji sau mai departe....daca moare pe drum inseamna ca este incarcare(baterie.releu etc.) parerea mea este ca ar trebui sa o duci la un service dar daca nu este prin apropierea ta..asta e

NOROK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De imprumutat nu stiu cine se baga la din astea...in locul tau nici nu as fi pus intrebarea asta...in fine.Pai dute de vezi care-i smekeria daca te-ai pricepe nu ai intreba.....deci degeaba itzi dai cu parerea care ar fi problema ....Uita-te la baterie....verifica firele(toate) vezi poate itzi face scurt undeva...bobina de indictzie daca se duce....se duce nu oboseste.Cdi-ul kiar ca nu are bai ca altfel nu ar porni delok....degeaba tzi-a umblat baiatul ala la carburator ca nu de acolo este bai....verifica fisele de la buji sau mai departe....daca moare pe drum inseamna ca este incarcare(baterie.releu etc.) parerea mea este ca ar trebui sa o duci la un service dar daca nu este prin apropierea ta..asta e

NOROK

 

Asta e problema , ca nu e service si nici oameni cu priceputi si cu aparaturi specializate...doar asa cu presupuneri si inlocuiri treptate :disappointed:

 

Ms macar ca te-ai chinuit sa-mi citesti topicul si ca ai incercat sa-mi dai un sfat....altii au trecut peste ca si cand nu a existat...ms oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa-mi recomandati si mie un mecanic bun, si serios,

vreau sa-mi verific si eu distributia.

( BUCURESTI )

 

alta problema :

mi se opreste motorul in mers, cam dupa 5 minute, dupa ce plec cu ea dp loc,

deobicei, cand strang ambreiajul.

cred ca a inceput sa faca chestia asta dupa ce am alimentat de la un peco de cacao

la iesire din snagov, spre gruiu.

sa fie de la bujii ? de la injectoare ? ( K2 > 600 cc )

 

multam fain !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca daca scot catalizatorul de pe mobra si raman cu tobele stoc se va auzi intr-un mare fel. Am dreptate ?

A mai facut cineva asa ceva ? Nu de alta dar costa mult al dreaq niste tobe race si am vazut montata si nu se aude deloc (avea inca catalizator). Mobra e un Gsxr 1000 K7.

din cate stiu(si vazut) degeaba modifici catalizatorul(scos/taiat)...tobele in sine sunt facute sa nu scoata zgomot...o sa se simta o mica diferenta,dar nu prea mare...

 

 

si ce tobe race ai vazut tu care sa nu se auda?

 

 

pe k7-k8 niste termingnoni sau leovince sbk,mi s-au parut bestiale...

Editat de le_KiKi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog frumos, vreau si eu niste pareri despre gsx r 750cc, 150 cai putere. va rog frumos.

Salut....vezi ca nu prea am intzeles ce vrei tu aici.....ce fel de pareri......eu am una k6....si sunt foarte multzumit de ea.Bine asta poate tzine si de faptul ca lucrez intr-un loc cu motoare::rolleyes:

 

va rog sa-mi recomandati si mie un mecanic bun, si serios,

vreau sa-mi verific si eu distributia.

( BUCURESTI )

 

alta problema :

mi se opreste motorul in mers, cam dupa 5 minute, dupa ce plec cu ea dp loc,

deobicei, cand strang ambreiajul.

cred ca a inceput sa faca chestia asta dupa ce am alimentat de la un peco de cacao

la iesire din snagov, spre gruiu.

sa fie de la bujii ? de la injectoare ? ( K2 > 600 cc )

 

multam fain !

Salut....vezi daca nu este contactul de la ambreiaj si izti afce scurt de aceea se opreste cand traji de el......da un pik cu spray din ala de contact si vezi ca nu mai o sa ai probleme din astea....nu cred ca este vorba de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa te apuci sa tai cand exista elimina catalizator??

poti sa iti pastrezzi tobele originale si sa montezi doar elimina catalizator

poti in loc de 2 evacuari sa pui una singura :rolleyes:

post-6062-1226068768_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa te apuci sa tai cand exista elimina catalizator??

poti sa iti pastrezzi tobele originale si sa montezi doar elimina catalizator

poti in loc de 2 evacuari sa pui una singura :rolleyes:

crezi ca se va auzi extraordinar? :nono:

 

 

eu am auzit alte evacuari fara catalizator,si nu m-au impresionat deloc...

Editat de le_KiKi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...