bau-bau Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 si eu am pus lita , ca nu am avut siguranta atunci pe moment si am mers asa cu ea... schimba siguranta , sa nu dai de alte belele relee arse si altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 cu toate ca vorbim despre aprilia si orice este posibil, cauzele cele mai probabile pt care s-a comportat ciudat, pot fi urmatoarele: -lipsa benzina (carburator infundat, sau benzina putina in rezervor) -problema instalatie electrica (siguranta oxidata, baterie intrerupta sau pe cale de a se intrerupe) -problema aprindere (putzin probabil) -coxare a segmentului (ce fel de ulei foloseshti? in cazul folosirii unui ulei de proasta calitate se incarca cu calamina canalul segmentului, iar acesta se blocheaza, ducand la scaderea compresiei, odata cu racirea motorului, exista posibilitatea ca segmentul sa se deblocheze shi compresia sa ishi revina) cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 5, 2010 Autor Share Postat Aprilie 5, 2010 cu toate ca vorbim despre aprilia si orice este posibil, cauzele cele mai probabile pt care s-a comportat ciudat, pot fi urmatoarele: -lipsa benzina (carburator infundat, sau benzina putina in rezervor) -problema instalatie electrica (siguranta oxidata, baterie intrerupta sau pe cale de a se intrerupe) -problema aprindere (putzin probabil) -coxare a segmentului (ce fel de ulei foloseshti? in cazul folosirii unui ulei de proasta calitate se incarca cu calamina canalul segmentului, iar acesta se blocheaza, ducand la scaderea compresiei, odata cu racirea motorului, exista posibilitatea ca segmentul sa se deblocheze shi compresia sa ishi revina) cam atat lipsa benzina nup , doar ce bagasem vreo 10 L cu vreo 30 km in urma bateria mea nu e chiar grozava ( posibil sa fi influentat si ea ) siguranta care am zis ca s-a ars era ok pana cand am culcat motoru jos ( atunci s-a facut un scurt ceva ca si mirosea un pic a benzina ) ulei motul 7200 parca sau numa stiu exact numarul insa sigur Motu ptr 2 T . Astazi am pornit moto a cam facut figuri ( nu vroia sa porneasca ) insa am reusit impinsa ..... am mers cu ea vreo 2-3 ore ... nici un semn nimic totul perfect . tind sa cred ca benzina folosita a fost PRAF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 asa i sa intamplat unui prieten..de la benzina mergea intrerupt..din cauza ca luase de la cineva si era fara pb..am bagat si eu la a mea odata fara pb si am vazut ca la ture mici dadea sa moara..mergea in suturi... #cleoboyro esti din navodari ma!? nu te-am vaz niciodata cu ia..adica n-am stiut ca mai e si alt rs in afara de al meu si inca unu alb parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fizzer Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Dupa simptomele pe care le dai (pornire greoaie) este foarte posibil sa ai un segment lipit si sa ai compresie slaba. Parerea mea este sa mergi cu ea la un service sa o verifice, pentru ca daca am dreptate si continui sa mergi cu ea ai sa zgarii foarte tare cilindrul. Mai poate fi si o problema de carburatie, insa foarte putin probabil. O problema electrica cam sare din calcul dupa mintea mea atata timp cat ea porneste, insa totul este posibil. Si intr-adevar, nu mai scoate bornele de la baterie ca risti sa arzi CDI-ul, ceea ce o sa te coste destul de mult. Nu o lasa pana nu mai porneste deloc, pentru ca dupa o sa te coste mai mult. Parerea mea ...... Enjoy the ride ....... PS. 1. Banuiesc ca uleiul de care vorbeai este MOTUL 710 2T. 2. Nu mai sariti asa la gatu' omului pentru ca si-a tractat motoreta cu masina, ca daca se dadea pe 1 roata sau ii rupea gura cu nush ce viteza prin oras si punea in pericol si alte vieti, nu ii mai zicea nimeni nimic, dar asa ..... Editat Aprilie 6, 2010 de fizzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 Tzutzu Da sunt din Navodari , nu m-ai vazut pana acum pentru ca pana mai acu 2 sapt nu aveam permis . moto meu este verde metalizat ( la lumina slaba e negru ) . numar de inmatriculare CT 55 KIS etc . Fizzer pornirea greoaie se poate sa fie si din cauza bateriei ca e pilaf . am masurat`o si are 12.23 V daca pun contactu scade la 11.40 si ceva ... vineri imi vine baterie noua cu gel , sa vad atunci daca porneste sau nu . cat despre service urmeaza si asta ... sa o las o sapt doua sa se uite cineva care stie prin ea si eventual sa schimbe ce e de schimbat . destul de posibil sa ajung chiar la voi ( hobby moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Tzutzu Da sunt din Navodari , nu m-ai vazut pana acum pentru ca pana mai acu 2 sapt nu aveam permis . moto meu este verde metalizat ( la lumina slaba e negru ) . numar de inmatriculare CT 55 KIS etc . Fizzer pornirea greoaie se poate sa fie si din cauza bateriei ca e pilaf . am masurat`o si are 12.23 V daca pun contactu scade la 11.40 si ceva ... vineri imi vine baterie noua cu gel , sa vad atunci daca porneste sau nu . cat despre service urmeaza si asta ... sa o las o sapt doua sa se uite cineva care stie prin ea si eventual sa schimbe ce e de schimbat . destul de posibil sa ajung chiar la voi ( hobby moto ) hahaha deci tu ai motocicleta de fete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 si dc ar fi aprilia rs 125 de fete ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 nu citesti prinde randuri tu ai cumparat motocicleta de la o fata pe nume anca nu?? pana si nr de inmatriculare iti da un hint.... kis ) am facut o gluma... sa nu crezi ca te-am luat la misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 nu am luat moto de la o fata anca ci de la un baiat daniel grigore , anca ( roxana ) a fost proprietara inaintea lui daniel cat despre numaru de inmatriculare .... sincer nu ma intereseaza cum e , nu sunt obsedat dupa SEF XXX XXL sau altele , in plus puteam sa-l schimb cand am facut actele la moto insa nu mi s-a parut un numar urat si l-am pastrat tot pe acesta , besides am si masina ( logan ) varianta KISs fm cat despre luat la misto ... nu`i bai nu ma stresez asa usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 pai..bateria nu are nici o treaba..daca e 12..daca trece sub 10 atunci sub probleme..cand dai la automat e normal sa scada tensiunea sa nu ramana 12..eu cand dau automat ajunge si la 11.2. ai dat de A 1 sau A ? zilele astea imi scot si eu pe suzi din service, sapt viitoare poate ne dam o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 12 V o fi avand ea la rece insa amperaju sigur nu-i care trebe . oricum vineri pun baterie noua si vad atunci cum se comporta . am dat pentru A ce naibii sa fac cu A1 la 23 de ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 12.5, 12.6 V reprezinta o incarcare de 100 % a bateriei, 12 V reprezinta o incarcare de 30-40 %, deja sub 11.5 V reprezinta descarcare 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 aa ))..Am si eu o problema.am discu fata cam 0.5 cm indoit..imi atinge si e sacaitor .m`am gandit sa ma duc la un nene sa mi`l indrepte..la fel si roata e ft putin indoita..ar fi vreo pb??or fi daunat placutelor de frana?macar sa ma tina sezonu asta pt ca am bagat in ultimele 2 luni 12 mil in el si cam am soldul pe 0.si inca mai am de schimbat cateva chestii dar alea mai pot astepta 2 3 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Schimbat clar cu unul cu o planeitate perfecta, nu o sa ti-l rectifice nimeni nici macar aproape de bine. De preferat sa schimbi ambele discuri sa aibe acelasi grad de uzura. 0.5 cm? ma indoiesc ca se mai misca roata cand tu ai acel joc. L.E. am uitat ca Aprilia RS are un singur disc fata. Editat Aprilie 6, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 deja ma doare inima.frana fata oricum de la incident nu prea mai tinea..avea momente cand tinea altele cand nu..dupa am vazut ca atunci cand nu mergea, apasam de mai multe ori si frana.mi`a zis cineva ca trebuiesc aerisite..am incercat eu dar acum numai tine deloc.Au fost si placutele afectate..?am pe cineva cu piese..el mi`a zis sa schimb cu tot cu roata..deci chiar nu se poate 2 3 ciocaneli la disc ? dar roata..ar merge?sa stiu in ce ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 hai sa va mai sacai putin mi se pare mie ca frana spate ( la picior ... sincer nush daca e la fel la toate moto .. hai astia meseriasi bagati post si radeti de mine ) trebuie apasata cam mult ca sa incetinesc , lichid de frana am e intre min si max dimineata la rece . este vreo modalitate sa fac pedala mai rigida ? sa apas mai putin si sa franeze mai tare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 vezi k la capatul pedalei de frana e un surub cu care iti reglezi cursa. Trebuie sa apesi asa de mult k ai placutele uzate. Daca le schimbi o sa vezi ca ai cursa mai mica la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 vezi k la capatul pedalei de frana e un surub cu care iti reglezi cursa.Trebuie sa apesi asa de mult k ai placutele uzate. Daca le schimbi o sa vezi ca ai cursa mai mica la pedala. fain raspuns mersi frumos ... sa vedem ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 fain raspuns mersi frumos ... sa vedem ce iese ai grija sa nu faci cursa pedalei nici prea mica... adica , cum ai ciupit frana sa blochezi roata , ca daca la o franare de urgenta apesi mai tare si blochezi mai mult timp spatele s-ar putea sa te intinzi frumos. de fapt roata trebuie sa se blocheze doar spre capatul cursei de la pedala, asta la roata spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Eu blocam spatele aproape la fiecare franare de urgenta, dar il deblocam la fel de repede. Greul franarii il duce fata, spatele se poate redresa. Important este sa nu mearga roata infranata dupa ce reglezi cursa pedalei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Eu blocam spatele aproape la fiecare franare de urgenta, dar il deblocam la fel de repede.Greul franarii il duce fata, spatele se poate redresa. Important este sa nu mearga roata infranata dupa ce reglezi cursa pedalei. daca ai cursa foarte scurta si te proptesti cu piciorul in pedala implicit blochezi roata fara sa iti dai seama si de aici => o cazatura de povestit nepotilor(daca scapi)... chiar nu stii ce reactie ai intr-o astfel de situatie si mai bine sa ia marja de eroare Mesaj completat deja ma doare inima.frana fata oricum de la incident nu prea mai tinea..avea momente cand tinea altele cand nu..dupa am vazut ca atunci cand nu mergea, apasam de mai multe ori si frana.mi`a zis cineva ca trebuiesc aerisite..am incercat eu dar acum numai tine deloc.Au fost si placutele afectate..?am pe cineva cu piese..el mi`a zis sa schimb cu tot cu roata..deci chiar nu se poate 2 3 ciocaneli la disc ? dar roata..ar merge?sa stiu in ce ma bag la 0.5 cm deformatie la disc sa zici merci ca il mai ai acolo... si ca nu ti-a sarit in mu!e pana acum... va jucati cu focul... pe mine m-ai lasat masca ... cum iti incape discul in etrier la deformatia aia cand se invarte ?? pff... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Ce nu am inteles niciodata ,daca nu mai merge motoreta si nici nu te pricepi de ce nu mergi cu ea direct la un servis unde ti se poate spune exact ce si cum si postezi pe forum ca si cum dupa s-ar repara singura.Verifica compresia intai daca stii ce si cum si apoi carburator, powervalve si dupa aia mai cere pareri.Daca ai impins si tras si nu a pornit iar scanteie era atunci ....Nu cred ca ar fi cineva obligat sa-ti puna pe forum manualul de servis sau intretinere si chiar sa vina la tine acasa si sa-ti repare mobra.E totusi o paraietoare de Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 la 0.5 cm deformatie la disc sa zici merci ca il mai ai acolo... si ca nu ti-a sarit in mu!e pana acum... va jucati cu focul... pe mine m-ai lasat masca ... cum iti incape discul in etrier la deformatia aia cand se invarte ?? pff... pai incape asa bine..cand a facut cunostinta cu asfaltu la 20 la ora sa indoit..iar de blocat nu blocheaza..decat atinge ft putin..si vreau cat sa mai ma tina luna asta..dupa fac eu rost de bani sal schimb..daia am intrebat daca se poate indrepta..daca nu merge pt o tura de cartier si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 la 0.5 cm deformatie la disc sa zici merci ca il mai ai acolo... si ca nu ti-a sarit in mu!e pana acum... va jucati cu focul... pe mine m-ai lasat masca ... cum iti incape discul in etrier la deformatia aia cand se invarte ?? pff... pai incape asa bine..cand a facut cunostinta cu asfaltu la 20 la ora sa indoit..iar de blocat nu blocheaza..decat atinge ft putin..si vreau cat sa mai ma tina luna asta..dupa fac eu rost de bani sal schimb..daia am intrebat daca se poate indrepta..daca nu merge pt o tura de cartier si gata. nu se poate indrepta deoarece e prins in nituri si nu cred k gasesti pe cineva care sa ti-l nituiasca la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.