kanguru Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am o problema si eu cu mobra. De cv vreme incoace, cand e motorul rece, porneste numai intr-un piston si dupa ce se incalzeste putin la cateva zeci de sec, isi revine si celalalt. Cand e mai rece afara, nu porneste foarte usor si am impresia ca se si inneaca, dau la automat, su socu' tras, porneste, moare si porneste foarte greu si daca ii dau o inpinsa porneste foarte scurt de cum las ambreajul... in seara asta, am incercat cv ce am citit tot aici pe forum. socul tras la jumatate si putina acceleratie. nu a dat nici un semn si dintr-o data un rateu ff puternic pe toba. va rog, daca stiti careva despre ce ar putea fi vorba sau aveti cv idei, va rog mult sa ma ajutati. app, cand e motorul incalzit, merge perfect, fara nici o figura... mai da, destul de rar cate un rateu pe la carburator la decelerare sau cand accelerez dintr-o data (il bruschez).. multumesc anticipat, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Bujiile , sau cel putin cea care face figuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 Bujiile , sau cel putin cea care face figuri . sunt noi, ms de interes Mesaj completat CARBURATIE poti sa dezvolti te rog putin subiectul, cam ce anume, cum s-ar putea rezolva, chestii de genu'... mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Gs 500 are probleme cu supapele mai precis cu jocul pastilelor. Supapele urca in scaun lasind fara jocuri intre ax si pastile ceea ce se traduce in compresie scazuta pe cilindri. Atunci cind se incalzeste ,datorita dilatari se realizeaza un minim de joc si supapa sta inchisa functionand corect Am intinlit de foarte multe ori fenomenul la GS 500 ,din pacate nu am stat sa definesc care este cauza materialul mai moale la scaun s-au la supapa. Cert este ca mai mult supapele de admisie sunt afectate. Asa ca iti recomand un test de compresie, si daca este scazut pe acel cilindru demonteaza distributie si aranjeaza jocurile cu pastilele corecte! Succes Mesaj completat Nu este de scapat si o carburatie!Reglata si sincronizata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AadaA Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Eu am facut carburatia de 3 ori in juma' de an. (pe principiul "urmatorul o fi mai priceput"). Aiurea, asa sunt carburatoarele la Gs... cu personalitate. Asta cu pornirea dificila am rezolvat-o in toamna cu o baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) La mine e la fel cu pornitul cand e mai rece afara, motor rece. Filtru aer, carburatoare reglate si sync, bujii noi, ulei nou, baterie noua. Nu e deranjant rau, dar sunt sigur ca GS500 stie sa porneasca si "la sfert". Editat Aprilie 13, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 Gs 500 are probleme cu supapele mai precis cu jocul pastilelor.Supapele urca in scaun lasind fara jocuri intre ax si pastile ceea ce se traduce in compresie scazuta pe cilindri. Atunci cind se incalzeste ,datorita dilatari se realizeaza un minim de joc si supapa sta inchisa functionand corect Am intinlit de foarte multe ori fenomenul la GS 500 ,din pacate nu am stat sa definesc care este cauza materialul mai moale la scaun s-au la supapa. Cert este ca mai mult supapele de admisie sunt afectate. Asa ca iti recomand un test de compresie, si daca este scazut pe acel cilindru demonteaza distributie si aranjeaza jocurile cu pastilele corecte! Succes Mesaj completat Nu este de scapat si o carburatie!Reglata si sincronizata! despre asta nu stiu ce sa zic. anul trecut mi s-a umblat la supape si ziceau tipi ca au fost jocurile prea mici , ei zic ca le-au reglat bine... nu zic ca nu ar fi o obtiune, totusi as incerca intai sa fac o reglare buna la carburatoare si eu banuiesc oarecum ca ar putea fi o bobina de inductie (de la pistonul din dreapta) care sa functioneze bine numai cnd se incalzeste putin. oare se poate asa cv ?? Mesaj completat Eu am facut carburatia de 3 ori in juma' de an. (pe principiul "urmatorul o fi mai priceput").Aiurea, asa sunt carburatoarele la Gs... cu personalitate. Asta cu pornirea dificila am rezolvat-o in toamna cu o baterie noua. asta e o problema si la mine in oras... ca nu prea am multe variante de mecanici care sa fiu sigur ca sunt asi in reglaje la carburatoare... nasol Mesaj completat La mine e la fel cu pornitul cand e mai rece afara, motor rece. Filtru aer, carburatoare reglate si sync, bujii noi, ulei nou, baterie noua. Nu e deranjant rau, dar sunt sigur ca GS500 stie sa porneasca si "la sfert". GS500 stie cu siguranta sa porneasca "la sfert"... cel putin al meu, mai in tinerete asa facea :| Mesaj completat multumesc mult tuturor pt interesul acordat si pt opinii... daca va mai vine vreun gand pe tema asta va rog sa postati aici... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Verifica prin test de compresie! Sigur supapele au mai urcat si din nou au disparut jocurile. Incearca si vorbim.... Editat Aprilie 14, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Verifica prin test de compresie! Subscriu. E ieftin si iti poate da un diagnostic rapid cu privire la uzuri ale supapelor, segmentilor sau piston/cilindru. Daca stie careva care este valoarea normala a compresiei unui GS500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 In mod clar bobina nu functioneaza nici mai bine, nici mai rau daca se incalzeste. Poti sa faci un test, sa verzi daca ai scanteie pe cilindrul mai lenes. Dai rezervorul pe OFF, dai la buton pana se goleste benzina din carburator. Defiletezi bujia si o montezi numai in fisa, tinand-o apasat pe blocul motor ca sa faca masa. Apoi dai la buton si vezi daca scanteieste, daca scanteia vine regulat. Observi cu ocazia asta si cum arata bujia, ce culoare are, etc Oricum, tine cont de ce zice TNG, e unul din cei mai experimentati de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 multumesc din nou pentru pareri... o sa ma interesez unde pot face un test de compresie la mine in oras si cand o sa am si eu putin timp liber si pt mine si o sa am parte de vreme faina o sa-l duc sa vad ce are... multumesc frumos tuturor, o sa mai postez dupa ce rezolv ceva... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Nu stiu daca am aceeasi problema, dar simptomele seamana. Ideea e in felul urmator: Dimineata, cand e motorul rece porneste foarte greu. Pleaca doar cu shocul tras la sfert, si ajutat un pic din acceleratie. Asta se intampla cam in fiecare dimineata de cand l-am scos de la iernat. Azi n-a mai vrut sa plece deloc. Inainte de Paste, am avut aceeasi problema. N-a mai plecat deloc si m-a ajutat un vecin, dandu-mi curent de la masina. Precizez ca bateria este Yuasa, cumparata anul trecut prin iulie-august, si pusa pe redresor dupa iarna. Bujiile sunt NGK, cumparate odata cu bateria. Pot fi probleme la releul de incarcare ? Editat Aprilie 15, 2010 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 15, 2010 Autor Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) nu cred ca ar putea fi releul de incarcare... dupa ce s-a postat pe aici, ma gandesc totusi la supape, carburatoare si.... totusi ma gandesc la o fisa de la bobina de inductie, pt ca teoria cu bobina mi-o iesit din minte din posturile de mai sus )) so... acuma ploua mult pe aici zilele astea, dar cand mai aflu ceva, mai dau detalii... numai bine Editat Aprilie 16, 2010 de Belbody Nu mai cita postul dinainte daca tu esti urmatorul care scrii. Citeaza cand replica careia ii raspunzi e in alta parte, dar daca e imediat deasupra postului tau - ce rost are? Foloseste butonul Addreply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Daca pornirea e greoaie numai la rece, io as zice ca problema e de la supape, cum a expus si tng-ul mai sus. Verifica-i jocul la supape, sa nu fie prea strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 18, 2010 Autor Share Postat Aprilie 18, 2010 l-am pornit din nou ( a pornit ok pt ca as stat in soare cateva ore inainte sa-l pornesc) si am studiat atent simptomele... dupa ce porneste, pana ce se incalzeste putin motorul, un piston tot intrerupe, se aude ca nu merge rotund... nu stiu ce sa mai zic, eu banuiesc tot aprinderea ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Pai suspecteaza in continuare,sigur o sa mearga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 18, 2010 Autor Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) de aceea cer pareri aici, ca sa nu-l desfac pe tot si ca trebuie si ca nu... nu dispun de multe service-uri aici in bistrita si nu stau f bine nici cu partea materiala. de aia intreb, poate stie cineva cv mai concret si poate aflu ce nu-i convine ca sa inervin exact unde trebuie... no offence, dar in ziua de azi, fara bani esti nimeni :| deci, te intreb pe tine TNG, ar putea sa fie doar o fisa de la o bobina ?, cum pot verifica asta ? mersi, numai bine Editat Aprilie 18, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Pai ti-am zis nu este fisa de bobina! Fisa nu are aceasta manifestare! Un test compresie este cel mai simplu mod de a afla o parte din probleme. Dupa cum ti-am spus am intinlit foarte multe gs 500 cu problema jocurilor la distributie dar asta nu inseamna ca sigur este si al tau. De aceea incearca cu testul de compresie ,o carburatie,sincronizare bujie schimbata pe acel cilindru si vezi ce zice. Dar daca din start pe cilindrul acela ai copresie scazuta,nu-ti ramine decit sa-i faci distributia. Mesaj completat Legat de verificarea fisei este vorba de anumite masuratori iar valorile le gasesti in manual! Imi pare rau ca nu esti mai aproape si iti demonstram ca si fara bani rezolvi ceva,totul este sa vrei! http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Mesaj completat Si ar mai fi ceva:Dca vrei sa scapi de suspisiuni legate de bujie,bobina si fisa ,schimba-le intre ele pe rind si vezi daca se schimba si defectul la pistonul celalalt.In felul acesta vezi daca intradevar sunt probleme electrice pe pistonul respectiv. Cu toate ca ar mai fi ceva componente anume senzorul vibroken si CDI-ul dar acolo cred ca te depaseste.... Mesaj completat Am mai gasit ceva imagini in arhiva personala legata de test copresie si distributie la gs 500.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 18, 2010 Autor Share Postat Aprilie 18, 2010 multumesc frumos, ma interesez unde pot face un test de compresie si o sa-l fac sambata viitoare daca nu muncesc... postez dupa asfalt uscat, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.