Cap0ne Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Man, trebuie sa le incerci tu. Altfel degeaba iti zic eu ca la ciclistica SV-ul este mai ok si mai flickable, sau ca frana progresiva a sv-ului este mai usor de dozat ca cea a rsv-ului. Dar ca idee, eu nu as da sv-ul pe un rsv nici cu diferenta considerabila de bani din partea celuilalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Man, trebuie sa le incerci tu. Altfel degeaba iti zic eu ca la ciclistica SV-ul este mai ok si mai flickable, sau ca frana progresiva a sv-ului este mai usor de dozat ca cea a rsv-ului. Dar ca idee, eu nu as da sv-ul pe un rsv nici cu diferenta considerabila de bani din partea celuilalt Mai, chestia de perceptie si gust e una. Eu nu ridic in slavi RSV ul pt ca am RSV. Daca ar fi sa aleg intre RSV si SV, as alege SV.. Dar perceptia ta sau a mea despre mobra e una, si realitatea este alta: RSV ul ESTE superior SV ului... Frana ti-o reglezi cat de 'progresiv' vrei din maneta.... si pe SV daca o reglezi sa prinda de sus, s-ar putea sa o actionezi numai cu 2 degete si sa simti ca te duci in cap... desi puterea de oprire a RSV ului este superioara a celei de pe SV... Ca nu ai da SV ul nici cu bani din partea celuilalt, pe un RSV e o chestie de gust si o inteleg... Pana la urma, vad naked uri ordinare, stock care se vand la pret mai mare decat RSV..... Niciodata pretul nu a reflectat neaparat valoarea adevarata a unei motociclete... Editat August 1, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Corecta incheierea Adrian. Ca si update.. a picat manevra cu SV'ul lu Mircea.. pt cerea 1500e plus motorul meu. Am considerat nerealista oferta asa ca... ramanem in continuare pe 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Corecta incheierea Adrian. Ca si update.. a picat manevra cu SV'ul lu Mircea.. pt cerea 1500e plus motorul meu. Am considerat nerealista oferta asa ca... ramanem in continuare pe 650 Asta e parerea ta. 650 pe langa 1000 stock e pistol cu apa.. o gluma, si nu una buna. Altfel trebuie sa fi prost sa o dai pe 2 lei, e o motoreta care are valoare, cel putin afara. Cineva care vrea cu adevarat mobra asta o sa faca pe dracu in patru si o sa o ia, noi asa am facut, si da puteam sa imi iau gixer sau r1 cu banii de pe sv stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Valbi nu prea vad rostul postarii tale ..dar ma rog . Pur si simplu cererea nu s'a pupat cu oferta.. de ce trebuie sa fie cineva prost in toata afacerea asta ? Si daca puteai sa'ti iei gixer sau r1 cu bani de pe sv stock... care'i relevanta? Si eu am 2 vecini chinezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Asta e parerea ta. 650 pe langa 1000 stock e pistol cu apa.. o gluma, si nu una buna. Altfel trebuie sa fi prost sa o dai pe 2 lei, e o motoreta care are valoare, cel putin afara. Cineva care vrea cu adevarat mobra asta o sa faca pe dracu in patru si o sa o ia, noi asa am facut, si da puteam sa imi iau gixer sau r1 cu banii de pe sv stock. Hai omule, lasa si tu basmele astea... si 1000S pe langa RSV e pistol cu apa,daca e pana acolo... Cica cine vrea cu adevarat mobra asta face pe dracu in patru :crack: Gen sa-mi bat joc de mine ? sau cum? O fi SV 1000 un fel de Mecca a V2-urilor? Si eu am vrut sa fac schimb cu Mircea cand aveam SV ul meu de 650 din 2004, acum 2 luni parca, dar am vb direct cu omu', si la fel,desi diferenta mi s-a parut mare, am inteles punctu' sau de vedere. Ca nu sunt de acord, asta e alta poveste, dar l-am inteles. Am vazut un RSV din 1999 pe forum la vanzare, la 1800 euro..... Presupunand ca nu are probleme si e ok (din poze e clar revopsit), compara tu ce obtii cu RSV ala la 1800 euro si ce obtii cu un SV 1000 de 3000 euro..... Chiar si asa,de diferenta de bani pana la pretul de SV 1000, deja faci tipla RSV ul ... Dar deh, unii la noi inca au idei preconcepute...si se ghideaza dupa pretu de pe piata... LE: Si acu Zair s-ar putea sa ma injure,dar el cere pe un Ducati 900SS din 2001 cu 50.000 km , 3000 Euro......... si eu nu reusesc sa vand RSV asta nici cu 2500 Editat August 1, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Imi cer scuze mai rad si eu din cand in cand de la butoane. Daca tot ai vecini chinezi poate inveti ceva de la ei si nu mai stai sa chitzai dupa cinspe sute!! Pana una alta ma duc sa dau o tura cu mobra mea de o mie, in real life! Bafta la peste!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 de ce sunt asa ieftine apriliile la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Ia spuneti fratilor... facem si noi o intalnire de SV-isti sau nu facem ? As vrea sa cunosc mai multi 'ciudati' ca mine Hai ca incep eu cu o propunere... ce spuneti de vinerea la ora 7.30 la... Piata Victoriei? Cine s-ar baga? Editat August 1, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Imi cer scuze mai rad si eu din cand in cand de la butoane. Daca tot ai vecini chinezi poate inveti ceva de la ei si nu mai stai sa chitzai dupa cinspe sute!! Pana una alta ma duc sa dau o tura cu mobra mea de o mie, in real life! Bafta la peste!! aroganta unora nu are limite.......dar na,atata stiu,atata fac... de ce sunt asa ieftine apriliile la noi? ca-s proaste ma........si ca.........is facute in italia........si ca...............is aprilia...........si ca............plm E chestia de idei preconcepute......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 aroganta unora nu are limite.......dar na,atata stiu,atata fac... ca-s proaste ma........si ca.........is facute in italia........si ca...............is aprilia...........si ca............plm E chestia de idei preconcepute......... EU cred ca A MEA e cea mai mare! Pentru un iubitor de o marca (oricare ar fi ea), faptul ca ea ar fi mai ieftina nu are dacat sa bucure. Daca altii au preconceptii este un avantaj pentru tine deoarece te poti bucura de model cu cheltuieli mai mici. Cauti suport moral pentru pasiunea ta? Pentru ce iti place tie? Din punctul meu de vedere nu trebuie sa ii placa altuia un obiect pentru a-mi placea si mie. Probabil sti ce ai ales .. de ce ti asa de mult sa arati descoperirea ta? Alegerea e a fiecaruia, iar gustul nu se discuta! Bucura-te ca ai motor, mergi cat mai mult pe el ... asta conteaza. Nu capra vecinului! Nu va mai contraziceti fara sens. Ride safe! Va salut, cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Shiro, dude, what the fu.ck? ai picat in cap? Eu discutam cu Kevin77,nu cu tine WTF e cu speech ul ala de 2 lei? Editat August 1, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 adriane,.daca aveam generatia de sv care te interesa pe tine cred ca nu rezistam sa nu te las fara RSV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 adriane,.daca aveam generatia de sv care te interesa pe tine cred ca nu rezistam sa nu te las fara RSV sa stii ca in noaptea cand am pornit pe SV spre Reghin,sa-l cumpar........cam aproape de Roman eram pe punctu de a ma intoarce si de a ma razgandi...... Stiu ca multi poate cred ca mananc cacao.t acu si ca se intreaba , bun, daca tot lauzi atata RSV ul,de ce vrei sa-l vinzi etc....... Faza-i ca SV ul era mai potrivit pt mine.......si ca dimensiuni si ca ce vreau sa fac cu un motor... Dar na,vedem.......deocamdata,bag km cu asta inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 daca ajungi prin bihor da un semn de viata,ca as vrea sa ma uit mai de aproape la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Departe nene, de acolo am luat SV ul de 650 parca, din zona aia........ Hai si tu mai aproape Apropos,unde se tine SV meeting anu' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_smg Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Salut , ma numesc Mihai si sunt incepator, am carnet dar nu am motor in principiu vreau sa imi iau un sv 650 ca dezign e super dar nu stiu cat este de fiabil, nu ma intereseaza viteza sau sa ma plimb numai in oras, vreau sa merg mai mult pe in afara orasului. Daca aveti recomandari sunt binevenite. Toate bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 ... Bai omule esti tare Sunt curios daca si in 'real life' la fel de mult vorbesti Sa nu consideri vreun atac sau ceva, doar ca e funny. Sa trecem la altele... la faza cu mobrele te inteleg, am avut una, am dat-o, am luat-o inapoi, am mai luat una mai mare, am dat-o, alta si mai mare si veche de tot, am mai luat si una de oras, vreau sa o dau acuma dupa 2 luni... Dar si cand nimeresc motoreta care mi se potriveste... urmatoare sper sa fie ori un sv650 'mark1' ori vreun supertenere/tdm/africa twin. Salut , ma numesc Mihai si sunt incepator, am carnet dar nu am motor in principiu vreau sa imi iau un sv 650 ca dezign e super dar nu stiu cat este de fiabil... Salut si tie! Orice motor poate fi fiabil daca a fost intretinut calumea. Eu am moto din '85 care merge struna motorul (inca nedesfacut), insa restul pe unde si-au bagat oamenii degetelele sunt praf, de la carburator pana la ultimul firicel al instalatiei electrice. Deci un singur sfat: orice mobra alegi, mergi cu ea la un service bun si plateste o constatare, 50 ron sau cat este. Iese bine, o cumperi, nu iese, macar iesi in minus doar cu 50 de ron. SI SFAT: AI GRIJA CAND CUMPERI, SA CUMPERI CU TOATE ACTELE, te mai interesezi tu pe parcurs, eventual ceri sfatul celor de unde faci contractul de vanzare-cumparare. Nu tine ca e mobra lu catelu', lu' purcelu' etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Bai omule esti tare Sunt curios daca si in 'real life' la fel de mult vorbesti Sa nu consideri vreun atac sau ceva, doar ca e funny. Sa trecem la altele... la faza cu mobrele te inteleg, am avut una, am dat-o, am luat-o inapoi, am mai luat una mai mare, am dat-o, alta si mai mare si veche de tot, am mai luat si una de oras, vreau sa o dau acuma dupa 2 luni... Dar si cand nimeresc motoreta care mi se potriveste... urmatoare sper sa fie ori un sv650 'mark1' ori vreun supertenere/tdm/africa twin. N-am urcat eu chiar pe enorm de multe motoare,dar sincer stiu acum clar ce vreau...... Adica uneori niste alegeri proaste......sau nu neaparat proaste,ci nepotrivite pt ceea ce vrei, te pot ajuta sa-ti consolidezi mai bine sau sa-ti CONTUREZI mai bine in minte ceea ce vrei cu-adevarat..... Vreau un SV 650 N (preferabil 2006 incolo,dar e ok si dupa 2004). In ala voi investi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 (editat) da zi si de ce vrei exact modelul si generatia asta Editat August 4, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 (editat) da zi si de ce vrei exact modelul si generatia asta Poti sa mergi atat de departe cat sa ma faci si snob,dar vreau 2006+ pt ca are cadru' negru,si motorul oricum il voi vopsi negru (daca-l prind alta culoare) In rest n-am cautat daca exista diferente notabile,tehnice intre modele (adica 2003-2007 is cam la fel, pt noi userii de rand). Si oricum la un 2006+ ai avantaj ca e cat de cat mai nou motoru,fata de generatia '99-'01 Am avut VTR din 97,n-am avut nici un stress cu faptu' ca era din '97... De ce vreau generatia asta? dincolo de estetica (care conteaza mult), in primu rand e injectie, e mai ok (nu stau sa enumar toate avantajele,nu ca ar fi niste avantaje colosale,dar exista).. LE: stii cum e la motoare, daca le-am alege pe toate doar cu capu' am conduce cel mai ieftin/fiabil/ etc motor..... Sunt constient ca dpdv al ciclisticii/puterii & etc...............SINCER un sv 650 1st gen e cam tot aia cu 2nd gen.......(ma refer in mare). Nu e ca si cum ai compara SV 650 cu SV 1000. 650 urile,ambele au aceeasi putere/cuplu,acelasi consum, aceeasi furca de ca.ca.t, Daca reusesc sa ma vad cu un SV 650 N si sa-l modific asa cum mi-am propus in trecut, chiar nu-mi trebuie sa aspir la alte motoare... Editat August 4, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 asta am inteles dar de ce naked? si de ce V2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Salut , ma numesc Mihai si sunt incepator, am carnet dar nu am motor in principiu vreau sa imi iau un sv 650 ca dezign e super dar nu stiu cat este de fiabil, nu ma intereseaza viteza sau sa ma plimb numai in oras, vreau sa merg mai mult pe in afara orasului. Daca aveti recomandari sunt binevenite. Toate bune si asfalt uscat! Ca fiabilitate, daca ai grija de el si ii respecti minima intretinere, treci lejer de suta de mii de km fara probleme. Normal, posibil sa iti mai pice un releu, o chestie o maslina, ca nu e indestructibil, dar nimic din ce nu se poate rezolva usor si cu bani putini. Si este si foarte echilibrata, ok pt incepatori si suficient de puternica si fun incat sa nu te plictisesti de ea dupa 6 luni Diseara plimbarica cineva prin Bucuresti? Da' la plimbarele mai lungi nu va bagati ? Am mai bagat azi vreo niste kilometri singurel asa de relax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_smg Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Multumesc pentru sfaturi si sper sa ne vedem cat mai curand pe sosele. Toate bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 asta am inteles dar de ce naked? si de ce V2? naked pentru ca-mi place stilu, e usoara, e manevrabila (la manevre pe loc), e fashneatza. Eu la 1.76 si 63 kg stau si arat normal pe ea. Imagineaza-ti cum arata eu pe un ZX 14R V2? Pentru ca-mi place foarte foarte mult sunetul de la V2 si felul cum livreaza puterea....am mult feedback de la motor. Nu tre sa ma uit in bord sa stiu cate RPM am si ce viteza am... Cand am urcat pe un GSXR K4 1000, m-am trezit asa lejer la 210 dupa 1 MINUT dupa ce urcasem pe ea (si nu sunt forjator). Oricum vitezana nu mai vreau,si alt naked la care m-as uita,dar nu mi permit sub nici o forma, ar fi Speed Triple (cum are foyosu). Motoru' ala e in liga lui... 4 in linie e frumos, e puternic, dar nu are 'acel' ceva.......... Si cand zic ca-mi place V2, nu e un snobism asa cum isi iau unii Ducati doar ca sa aiba 'altceva'...... (fara nici o aluzie la proprietarii de Ducati, unii sunt ok) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.