Jump to content
Sign in to follow this  
Delia

Suzuki Sv 650s/1000

Recommended Posts

Prin alte tari exista multi pasionati de Sv-uri, multe intalniri pt sv si site-uri dedicate acestei motociclete. In romania nu prea sunt multe exemplare, desi observ ca incet incet mai apare cate unul. Poate incercam sa ne numaram sa vedem cati suntem: atat proprietari cat si iubitori de Sv-uri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Populatia moto in ro este prea putin numeroasa pentru adunari de genul acesta. Ai putea incerca, mai degraba, cu iubitorii de V-twin. Cu toate ca... dintre acestia, Ducatistii vor face opinie separata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin alte tari exista multi pasionati de Sv-uri, multe intalniri pt sv si site-uri dedicate acestei motociclete. In romania nu prea sunt multe exemplare, desi observ ca incet incet mai apare cate unul. Poate incercam sa ne numaram sa vedem cati suntem: atat proprietari cat si iubitori de Sv-uri

 

Dar tzinind cont ca SV 650 are acelasi motor ca DL 650, am putea sa marim putin gasca si sa fraternizatzi cu:

 

/index.php?...44740&st=70

 

Si cel de 1000 e acelasi motor ca DL 1000. Pacat ca Papay nu intra pe net sa ne povesteasca cum se ridica SV de 1000 pe o roata. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrei sa-ti povestesc eu???

 

simplu:foarte usor I-a sau a II-a,la cerere :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma aliniez si eu dar doar cu motorizarea pe pe V-Raptor, un SV/TL 1000 (996cc) :bounce:

Motorijarea e de exceptie, recunosc meritul japoniei in mariajul asta.

Apropo, roata aia din fatza nu vrea sa stea pe sosea :rolleyes:

 

Delia, ai facut o alegere minunata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzuki sv (650) se fabrica si-n europa

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzuki sv (650) se fabrica si-n europa

:banana: Ntzzz....doar GS 500 E/F si GZ 125/250 Marauder (toate, in Spania)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci, inca un topic cu sv-uri ..

Inafara de al tau , mai stiu in bucuresti cel putin 4 :

- al meu : sv650s / 2000

- in curind fostul lui darkore : sv650s / 1999 . momentan de vanzare

- al lui trainspotting / sv650s / 1999

- al nu stiu cui, sv100s pe injectie . L-am vazut in fata la udriste odata.

 

Pentru 5 motoare e cam deplasat sa facem un forum.sv650.ro sau sv rider meetings. Eu urmaresc din cind in cind forumul de la sv650.org.

 

Daca ai chef, ne putem intilni dupa-amiezele / week-endurile eventual organizam si niste plimbari.

 

topicuri mai vechi despre sv-uri: /index.php?...19&hl=sv650

/index.php?...=sv650&st=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm... ar merita reinviat topicul asta... eu m-am ales cu un sv de 650 vara asta, desi nu credeam.. oricum sunt super multumit de el :crack: astept plimbarile cu sv-uri in vara... oricum cred ca au mai aparut sv-uri de cand a fost deschis topicul si cu siguranta vor mai aparea :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Satu Mare sunt un SV 1000 S full carenat, din 2003 si un TL 1000 S tot full carenat, din 98.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers cu un sv1000 din 2004 cam 60 km si cand m-am dat jos parca aveam Parkinson de la vibratii.Mai mult de 238 nu vrea.E sexoasa,dar atat.Prefer 4 in linie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cu toate astea noua ne plac :crack:

Am vazut oameni care se straduiau sa ridice 4in linie de 90-100 de cai pe o roata din gaz pana crapau, eu am reusit imediat sa ridic SV650 de 70 de cai ce mi s-a explicat procedura corecta.

 

Oricum SV-urile nu sunt motorete pt top speed sau mers pe autostrada. Cel mai bine sunt folosite in oras (alea mici in special) si pe curbe. Atu-ul lor este manevrabilitatea, nu puterea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adevarul e ca la capitolul manevrabilitate am ramas foarte placut surprins de sv... recunosc faptul ca initial vroiam un 4 in linie dar cand am vazut sv-ul am innebunit... si de atata nebunie l-am cumparat :-) si nu regret absolut deloc... e foarte prietenos si iarta multe greseli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar parca tot Cagiva Raptor e mai marfa.Cel putin versiunea de 650 e mai puternica decat SV din cauza evacuarii duble. :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV 1000 2004 injectie (in dreapta pozei)

 

- coarne streetfighter

- semnalizatoare mai mici

- bord 100% electronic

- faruri skimbate

- suport numar modificat

- tobe leo vince sbk aluminium (puse dupa ce a fost facuta poza)

 

Locatie: Craiova

Proprietar: Doru cu id: nocturnus_ro

post-555-1168618045_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice!!! :rose:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV 1000 2004 injectie (in dreapta pozei)

 

- coarne streetfighter

- semnalizatoare mai mici

- bord 100% electronic

- faruri skimbate

- suport numar modificat

- tobe leo vince sbk aluminium (puse dupa ce a fost facuta poza)

 

Locatie: Craiova

Proprietar: Doru cu id: nocturnus_ro

 

zi-ne si noua cum e SV 1000 in comparatie cu Z 750 daca ati avut ocazia sa mergeti mai mult impreuna sunt sigur ca nu ati rezistat ispitei de a afce cate o mica intrecere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine ma ajuta si pe mine cu un ride test de SV 650??? :cheers: Vreau sa dau bandit-ul si sa trec la SV!!! VREAU ESVEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam ce diferente sunt intre sv650 si bandit 650?ma refer ca si manevrabilitate,pozitie,greutate,mers la drum lung...

asflat uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cine ma ajuta si pe mine cu un ride test de SV 650??? biggrin.gif Vreau sa dau bandit-ul si sa trec la SV!!! VREAU ESVEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

 

anyone... :eek: :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam ce diferente sunt intre sv650 si bandit 650?ma refer ca si manevrabilitate,pozitie,greutate,mers la drum lung...

asflat uscat

 

Era intr-un numar din Univers Moto (6/2006) un test intre B650, SV 650, CBF 600 si Kawa ER6, toate variante S. SVul e cu 32 de kile mai usor si cu 6 Nm mai tare la cuplu decat Banditu. Cu 3 cai e mai slab decat Banditu. Paradoxal Banditu nu a dat la caca doar Hondei si Kawei ci si SVului. Atat la repriza cat si acceleratie de pe loc. Doar la repriza 140-180 a pierdut in fata SVului. Probabil si din cauza treptei a 6 a mai lungi care i permite si un topspeed cu 5 km/h mai mare. Dar daca l tii in ture mari n ai probleme. Consumul e cu 0,5 litri mai mic la SV dar Banditu are autonomie mai mare gratie rezervorului mai baban. Pe de alta parte SVul nu stie ce e aia un ABS. Pozitia de pe SV e mai sporty, pe bandit mai flexi. Ii mai pui un ghidon superbike si esti ciumeg. Oricum ambele sunt mobre brici si cu caractere diferite. Nu prea ai ce sa compari la ele decat cifre seci. PS: aici am vb de Banditu 6,5 din 2006. 2007le este deja alta salupa.

 

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine ma ajuta si pe mine cu un ride test de SV 650??? :scratch: Vreau sa dau bandit-ul si sa trec la SV!!! VREAU ESVEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

 

 

te-as putea ajuta.... dar mai ai ceva de asteptat... ca fiara asteapta un schimb de ulei si o punte redresoare noua, ca deh... tre' sa manance si ea ceva :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
te-as putea ajuta.... dar mai ai ceva de asteptat... ca fiara asteapta un schimb de ulei si o punte redresoare noua, ca deh... tre' sa manance si ea ceva

 

 

D-abia astept....mai ales ca astazi se pare ca am facut rost si de diferenta de banuti necesara si...mai este si partea cu TPI-ul scos :scratch:

 

P.S. Din ce an este a ta???

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-abia astept....mai ales ca astazi se pare ca am facut rost si de diferenta de banuti necesara si...mai este si partea cu TPI-ul scos :scratch:

 

P.S. Din ce an este a ta???

 

 

2002...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stephon, sa faci un review riguros despre cum se comporta SV-ul :rose:

 

... si eu am pus ochi pe el de ceva timp... ramane doar sa ma decid intre varianta S sau full naked. ( prefer modelul din 99')

Oare sunt diferente majore?

 

Asteptam concluziile :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...