Kosmin Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cred ca intilnirea va ramine pentru anul viitor. Oricum ar fi , pina atunci mai avem de discutat si de clarificat. Ar fi o intilnire bine venita caci numarul posesorilor de SV e destul de mare , iar Ranca e o locatie care merita vazuta.Plus ca Transalpina e un obiectiv imediat alaturi si poate fi stabatuta fara mari dificultati(poate se va amenaja integral drumul pina atunci). Cred ca discutia asta va ramane deschisa si desigur se va concretiza. Pina cind ideea va deveni mare si va putea sa stea singura in picioare va doresc un weekend frumos si asfalt uscat ! Unde-i unu nu-i putere .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 trebuie sa dau rapid mobra; 2400 negociabil !! /index.php?showtopic=574975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Pacat, arata intr-un mare fel motorul! Se vede ca ai avut grija de el. Iti doresc sa rezolvi curand problemele financiare! trebuie sa dau rapid mobra; 2400 negociabil !!/index.php?showtopic=574975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Pacat, arata intr-un mare fel motorul! Se vede ca ai avut grija de el. Iti doresc sa rezolvi curand problemele financiare! trebuie sa dau rapid mobra; 2400 negociabil !!/index.php?showtopic=574975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Pacat, arata intr-un mare fel motorul! Se vede ca ai avut grija de el. Iti doresc sa rezolvi curand problemele financiare! trebuie sa dau rapid mobra; 2400 negociabil !!/index.php?showtopic=574975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Aveti, din intamplare un schimbator de viteze, pt '03-'06? Mi-ar fi de mare ajutor. Nu pe degeaba, bineinteles Sau, macar niste informatii de unde as putea cumpara unul la un pret "civilizat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Aveti, din intamplare un schimbator de viteze, pt '03-'06? Mi-ar fi de mare ajutor. Nu pe degeaba, bineinteles Sau, macar niste informatii de unde as putea cumpara unul la un pret "civilizat". Salut, Poate la dezmembrari mai gasesti cate ceva. Eu dau SV, vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Am deja unul, merci. Si e inca intreg (- schimbator). Dezmembrari? Mai concret un pic? Un link, un nr de tel? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Am deja unul, merci. Si e inca intreg (- schimbator). Dezmembrari? Mai concret un pic? Un link, un nr de tel?Merci www.motoempire.ro Stiam ca au multe piese de Sv, mai ales 2003 si mai noi. sau : 0733912251 E-mail: sc_motorsmith@yahoo.com Eu de la astia am mai luat si stiu ca e foarte ok. Nu prea recomand ce nu cunosc. Editat Octombrie 5, 2010 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_DODO Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Ma puteti ajuta va rog frumos cu cateva informatii despre radiatoare de pe alte motociclete ,dar care se potrivesc pe SV 650 din 2004 sau daca are cineva de vanzare unul de SV. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 www.motoempire.ro Stiam ca au multe piese de Sv, mai ales 2003 si mai noi. sau : 0733912251 E-mail: sc_motorsmith@yahoo.com Eu de la astia am mai luat si stiu ca e foarte ok. Nu prea recomand ce nu cunosc. Merci, man. Am vorbit cei de la motoempire, nu au decat noi la ~300 RON. La Elf am gasit original la 340 RON sau OEM la 200 RON. Cred ca incerc un ebay, la un calcul simplu ar veni in jur de 120 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Ma puteti ajuta va rog frumos cu cateva informatii despre radiatoare de pe alte motociclete ,dar care se potrivesc pe SV 650 din 2004 sau daca are cineva de vanzare unul de SV. multumesc! este praf al tau ?? se poate repara (copia) destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Salutari Azi, surpriza... nu mai merge aprinderea la cilindrul 1 (din fata). Motorul porneste dar merge numai cilindrul 2. Am scos bujia de la 1 si am testat daca da scanteie(cu motor pornit,bujia cu fisa pusa, tinuta cu corpul la masa)-- nu da scanteie. Nu e ancrasata cu ulei,are ceva umezeala de benzina cand o scoti(deci vine benzina la cil.) Fata de cum am mers ultima oara ,cand totul era OK,am scos turometrul de la bord,avariat la o varsare. Totusi parca nu-mi vine sa cred ca are asta vreo vina.Este singura modificare intre starea de functional OK si acum.Am mai inlocuit si fisa bujiei cu alta,tot nu scateieste. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Daca nu e scanteie, si ai incercat cu alta fisa si evetual alta bujie te duci mai sus, si anume la bobina. daca si aia e ok poate e ceva de la comanda bobinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Legat de radiatoare si reparatii...in caz ca aveti vreo buba puteti incerca in Calea Grivitei(http://www.reparatiiradiatoare.ro/) Am un amic care a avut radiatorul spart la un Hornet si cu 60 de roni s-a ales cu un radiator aproape ca nou(a indreptat/refacut si pliurile indoite baiatul de acolo)! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Dupa ce am tot masurat tensiuni si testat continuitatea firelor spre bobina de inductie 1,am cedat si am legat la loc placa de la turometru(ce a mai ramas din el).Aprinderea si-a revenit instantaneu la normal. Faza nostima e ca am scos iar tot bordul sa vad cum gasesc loc sa reatasez placa buclucasa si i-am mai dat o cheie, asa, de curiozitate.(adica ce naiba, daca nu mai ai bord nu mai mer'e troaca?) , A pornit fara bord ca noua.... singura chestie diferita fata de ieri e ca acum era motorul cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Am mers fara bord un an si ceva cu fostul SV, care acum e la Tavi. Nu a comentat niciodata nimic Suzi. Asa ca ma indoiesc ca are a face cu bordul, cred ca e doar o coincidenta... Oricum, cidatica problema ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 si eu tiu sv sa mearga fara bord fara probleme. ciudatel intr-adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Deci incepator si 220km/h. E un inceput promitator dar sa stii ca avansatii o ard mai tare Exerseaza pana la anul sa poti tine pasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 cauta pe ebay. clar sunt mai ieftine si cu ceva noroc le si gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 ceau sunt tyby din severin am citit aproape tot ce este pe aici si acum sunt si eu mai limpede la minte. sunt un incepator care tocmai ce mi-am cumparat un suzuky sv 650s 2005 3500km si sunt f multumit de el trage bine cu 2 persoane am mers cu 220 km si mai mergea un pic.....abia astept sa ne putem intalni toty care detin un sv .... Hmmm.... 3 sv-uri in Severin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salutare SV -isti. azi mi-a murit turomerul, de ieri facea niste figuri , adica cand se ducea la 7-8 mii cand scadea la 0 ,toate astea cu motorul la relanti. azi s-a oprit de tot. Va rog dati-mi un nsfat : ce trebuie facut sa-l fac la loc , ce sa schimb, si cam cat costa acel lucru( cablu poate) oricum... Multumesc anticipat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salutare SV -isti. azi mi-a murit turomerul, de ieri facea niste figuri , adica cand se ducea la 7-8 mii cand scadea la 0 ,toate astea cu motorul la relanti. azi s-a oprit de tot. Va rog dati-mi un nsfat : ce trebuie facut sa-l fac la loc , ce sa schimb, si cam cat costa acel lucru( cablu poate) oricum... Multumesc anticipat tuturor. Ce model de sv ai? Eu m am uitat pe schema electrica de la 1st gen. Daca am vazut eu bine acolo, turometrul calculeaza turatia in fct de numarul de comenzi date bobinei de inductie a cilidrului fata. Zici ca motorul merge bine, doar turometrul arata aiurea. Exista o mufa care conecteaza bordul cu restul instalatiei si acolo este si firul pe care se gaseste aceasta comanda. pe schema e notat B/Y adica black with yellow marker. Daca asta nu face contact, nici turometrul nu va arata bine. Asta desigur daca nu a patit ceva turometrul Mai e ceva: mie mi s a intamplat sa moara turometrul cand bateria nu mai facea fata deoarece regulatorul era ars. dar a murit de tot, nu oscila cand la 7000 cand la 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Ce model de sv ai? Eu m am uitat pe schema electrica de la 1st gen. Daca am vazut eu bine acolo, turometrul calculeaza turatia in fct de numarul de comenzi date bobinei de inductie a cilidrului fata. Zici ca motorul merge bine, doar turometrul arata aiurea. Exista o mufa care conecteaza bordul cu restul instalatiei si acolo este si firul pe care se gaseste aceasta comanda. pe schema e notat B/Y adica black with yellow marker. Daca asta nu face contact, nici turometrul nu va arata bine. Asta desigur daca nu a patit ceva turometrul Mai e ceva: mie mi s a intamplat sa moara turometrul cand bateria nu mai facea fata deoarece regulatorul era ars. dar a murit de tot, nu oscila cand la 7000 cand la 0. Salutare radu86 si multumesc de raspuns. mobra e din 2006, Da ,motorul merge mormal si la relanti si in sarcina. Azi o sa desfac carena frontala , ca numai asa ajung la acea mufa si o sa verific acel fir sa vad ce are ,dupa care scriu ce am facut. Turometrul ,de altfel, nu a patit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 M- am uitat si pe schema electrica 2st gen si nu am vazut acelasi montaj, asa ca probabil nu vei gasi acel fir. Astea fiind pe injectie au mai multa electronica pe ele si totodata cred ca s a ales alta varianta pentru a citi turatia motorului. Dar evident tot printr un conductor se face si asta, doar ca tebuie depistat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.