hardKnot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Eu am pus Motul 5100 si e ultima oara, din start mi s-a parut ca agata putin fata de cum mergea inainte de schimb.Nu stiu ce era in mobra. la ce te referi ca agata?tot la motul 5100 10w 40 ma gandisem si eu Motul 5100 + SV = VARZAAA Am pus asa ceva(oltean zgarcit, nah) si dupa aprox 3000km a inceput sa imi sara din viteza in ture mari. Nu am probleme mecanice si asta se intampla acum mai bine de 10000 km, timp in care problema nu s'a repetat cu alte uleiuri(deci carcotasii ). Cel mai bun ulei care mi'a intrat in motor(si la care am ramas) a fost de la Castrol, si semi-sintetic, si full. 10-40, 15-50. Pe caldurile "alea mari" se comporta foarte fain 15-50'u fatza de 10-40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Sa nu fi fost motul din ala facut pe la noi prin targ Foloseam 5100 la vechiul SV si era foarte ok. Dar pt 2nd gen e recomandat 7100 intradevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) sa nu fi fost Motul d'ala VARZA. E un ulei de tot rahao, inclusiv 7100 no offense ..ca sa nu mai zic ca e printre cele mai ieftine uleiuri bidonu' meu era fix de la mymoto de peste strada de gr botanica. Editat Mai 30, 2013 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 bine ai revenit printre noi!! eu am motoreta coborata din "oase" dar asa am cumparat-o. se poate cobora cativa centimentri, nu stiu exact cati, dar se poate si o mai am coborata din furca 1 cm. ai reusit sa iti recuperezi daunele de la asigurari? buna ! vreau sa vand motoru si ma intrebase o tipa cat se mai poate cobori. nu am recuperat nimic, inca e dosarul la politie. cred ca mai am de asteptat ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? E motor in V, asa bat ele mai "neregulat" iar faza cu farul aprins asa e la toate motocicletele mai noi si asa zice si in lege sa mergi si ziua cu farul aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? Merge neregulat mai ales daca n-are relantiul reglat calumea. Multe din fabrica au probleme cu relantiul si TPS-ul, dar asta nu-i o belea, cu putin citit pe net se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am descoperit problema ,se pare ca este bateria moarta. Merge sa cumpar baterie de 12a daca in carte scrie de 10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Masori si tu locul in care trebuie sa intre, si daca cea de 12Ah se potriveste o iei fara probleme. daca nu intra acolo nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Masori si tu locul in care trebuie sa intre, si daca cea de 12Ah se potriveste o iei fara probleme. daca nu intra acolo nu are rost. bineinteles ca o masor, ma refeream la amperaj daca e ok sa pun putin mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Baga Baga! the bigger the better! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Baga Baga! the bigger the better! Acuma nu stiu daca faci misto de mine sau nu ,dar eu cam iau in serios sfaturile de pe aici,bine in majoritate si care au o anumita logica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Nu fac nici un misto. Atata vreme cat intra in acel loc, poti sa iei o baterie de o capacitate mai mare ca nu pateste nimic. Releul l-ai verificat? E bun? Esti sigur ca e bun? Dupa ce iei bateria, mai verifica o data ce tensiune ai cu motorul pornit si accelerat. Tensiunea tre sa fie cea din manual, intre 13.? si 15 V parca. Mai bine arunci un ochi ca eu nu am mai deschis cartea aia de prea multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Atunci scuza-ma ,dar multi pe aici am vazut ca posteaza la misto nu ma refer pe topicul de sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Adevarat! E bine sa ai filtrul de bullshit activat pe aici (nu ma refer la topicul de sv, asta a fost mentinut destul de curat). Oricum, cum a zis spiders mai sus, e bine sa gasesti devreme orice problema de incarcare pentru ca se poate ajunge la cheltuieli maricele daca nu este "tratata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Motocicleta o am de o luna ,a fost stata mai mult , am luat-o am facut schimb de ulei si filtru ,buji,un furtun frana care a fost fisurat si urmeaza zilele astea sa o duc sa imi sincronizeze carburatoarele. Bateria am sunat vechiul proprietar si mi-a spus ca e destul de veche ,deci oricum urma schimbata si cu cea noua vreau sa imi si masoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Motocicleta o am de o luna ,a fost stata mai mult , am luat-o am facut schimb de ulei si filtru ,buji,un furtun frana care a fost fisurat si urmeaza zilele astea sa o duc sa imi sincronizeze carburatoarele. Bateria am sunat vechiul proprietar si mi-a spus ca e destul de veche ,deci oricum urma schimbata si cu cea noua vreau sa imi si masoare. Deci verifica nenorocitul ala de releu,ca ai sa sulfatezi/strici si noua baterie,din cate stiu pentru a-ti da garantie la baterie trebuie sa te duci cu motoreta sa ti-o masoare deci rezolvii 2 dintr-un foc si baterie nou cu garantie si afli daca ai bulit releul asta in caz ca nu stii ce si cum se masoara dracaneaua.Dar cum spune proverbul"Ce isi face omul cu mana lui ..." mai bine masori si tu acasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 In urma cu doua saptamani m-a lasat si bateria la masina la fel ,toata ziua a mers perfect pornit fara probleme si dintr-o data nu a mai vrut. Astazi aveam de gand sa ma duc cu ea la cineva sa imi masoare ca nu vreau sa iau baterie degeaba ,dar nu am mai gasit cablurile si de impins nici nu se pune problema. Ma gandesc ca daca nu incarca ,trebuie sa invarta din ce in ce mai greu electromotorul. Am descoperit problema ,se pare ca este bateria moarta. Merge sa cumpar baterie de 12a daca in carte scrie de 10? La SV trebuie sa ai baterie buna fiind motorul in v compresia este mai puternica deci consumul de curent pe start este foarte mare. In primavara si eu am avut probleme cu bateria ca simptome se amorsa pompa cand dadeam sa o pornesc pica, daca o puneam pe redresor o lua. Mai mult ca sigur este de la baterie. Merge sa pui si baterie de 12A bateria care se potriveste la tine este CBTX 12 BS si sunt si de 10 si de 12 A depinde de producator. Eu sincer sa fiu am luat o baterie Rombat de 10 A pentru ca CBTX la ei este de 10A. Eu am SV din 2004 porneste cu faza scurta, asa e din fabrica. La relanti cand porneste se cam balbaie un pic apoi se stabilizeaza, nu e un defect. Ulei folosesc 300v Motul si sincer sunt foarte multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Deci verifica nenorocitul ala de releu,ca ai sa sulfatezi/strici si noua baterie,din cate stiu pentru a-ti da garantie la baterie trebuie sa te duci cu motoreta sa ti-o masoare deci rezolvii 2 dintr-un foc si baterie nou cu garantie si afli daca ai bulit releul asta in caz ca nu stii ce si cum se masoara dracaneaua.Dar cum spune proverbul"Ce isi face omul cu mana lui ..." mai bine masori si tu acasa. Bafta! Baterie am sa comand de pe internet ca la mine in oras cam ce tine legat de motociclete piese/accesorii spre zero. Am cautat baterie prin oras sperand si la o garantie ,dar nimic . Ramane varianta cu internetul si fara garantie pentru ca nu am ce face. La SV trebuie sa ai baterie buna fiind motorul in v compresia este mai puternica deci consumul de curent pe start este foarte mare. In primavara si eu am avut probleme cu bateria ca simptome se amorsa pompa cand dadeam sa o pornesc pica, daca o puneam pe redresor o lua. Mai mult ca sigur este de la baterie. Merge sa pui si baterie de 12A bateria care se potriveste la tine este CBTX 12 BS si sunt si de 10 si de 12 A depinde de producator. Eu sincer sa fiu am luat o baterie Rombat de 10 A pentru ca CBTX la ei este de 10A. Ma gandeam la cea de pe kronamoto http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/687.html ,dar daca mai stiti si alte site-uri nu-i problema ,sunt deschis la sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Baterie am sa comand de pe internet ca la mine in oras cam ce tine legat de motociclete piese/accesorii spre zero. Am cautat baterie prin oras sperand si la o garantie ,dar nimic . Ramane varianta cu internetul si fara garantie pentru ca nu am ce face. Ma gandeam la cea de pe kronamoto http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/687.html ,dar daca mai stiti si alte site-uri nu-i problema ,sunt deschis la sugestii. problema e ca trebuie sa si intre in locasul ei, producatorul recomanda cbt 12bs, sau ytx12 bs care este echivalentul, este baterie pe gel. Rombat are ca si distribuitor autorizat pe http://www.romprioxim.ro/ in Valcea bateriile nu sunt facute in Romania si ca in 90% din bateriile moto sunt facute in China. Ai garantie 6 luni, si daca dai bateria veche iti mai fac o reducere. Bateria la Rombat e de 130 ron si cu reducere daca dai bateria la schimb e undeva la 110 ron sau asa era cand am luat-o eu. Bateria pe care ai ales-o tu nu stiu daca se potriveste pe sv. In plus mai e ceva nu doar amperajul, si aici trebuie sa fi foarte atent cand alegi o altfel de baterie decat cea recomandata de producator, e vorba de curentul pe care-l suporta la descarcare( ma refer la start), si e posibil sa nu poate sa-l duca bateria. De aceea eu recomand CBTX sau YTX sau in cazul Rombat ei au RBTX 12 BS. Chiar daca nu alegi Rombat care mie mi se pare foarte ok ca si calitate si pret, parerea mea e sa optezi pentru specificatile producatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) problema e ca trebuie sa si intre in locasul ei, producatorul recomanda cbt 12bs, sau ytx12 bs care este echivalentul, este baterie pe gel. Rombat are ca si distribuitor autorizat pe http://www.romprioxim.ro/ in Valcea bateriile nu sunt facute in Romania si ca in 90% din bateriile moto sunt facute in China. Ai garantie 6 luni, si daca dai bateria veche iti mai fac o reducere. Bateria la Rombat e de 130 ron si cu reducere daca dai bateria la schimb e undeva la 110 ron sau asa era cand am luat-o eu. Bateria pe care ai ales-o tu nu stiu daca se potriveste pe sv. In plus mai e ceva nu doar amperajul, si aici trebuie sa fi foarte atent cand alegi o altfel de baterie decat cea recomandata de producator, e vorba de curentul pe care-l suporta la descarcare( ma refer la start), si e posibil sa nu poate sa-l duca bateria. De aceea eu recomand CBTX sau YTX sau in cazul Rombat ei au RBTX 12 BS. Chiar daca nu alegi Rombat care mie mi se pare foarte ok ca si calitate si pret, parerea mea e sa optezi pentru specificatile producatorului. Chiar uitasem ca e reprezentata Rombat in Valcea ,e cam la 10 km de oras ,dar nu e problema si din cate am citit acolo o monteaza ei si fac si o verificare si daca e totul ok dau garantie . O sa ma duc luni la ei ca azi e vremea proasta si nu mai am nici cabluri. Multumesc de raspuns. http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/rbx12-bs aceasta ar fi nu? Editat Mai 31, 2013 de kamikaze_wtf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Chiar uitasem ca e reprezentata Rombat in Valcea ,e cam la 10 km de oras ,dar nu e problema si din cate am citit acolo o monteaza ei si fac si o verificare si daca e totul ok dau garantie . O sa ma duc luni la ei ca azi e vremea proasta si nu mai am nici cabluri. Multumesc de raspuns. http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/rbx12-bs aceasta ar fi nu? exact asta e... Eu o recomand, sunt foarte multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 exact asta e... Eu o recomand, sunt foarte multumit de ea. Multumesc de ajutor,luni o sa dau o fuga la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 salut o intrebare , are litrometru sv650 din 2002 ? si c-am cat consuma in conditii de mers decent , cati km faci cu un plin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.