pogor Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare, am revenit si eu online . In weekendul trecut am fost la SMAEB dar fara moto. M-am bucurat in schimb sa vad duminica destule SV-uri ( multe nu cu numerede Bucuresti ). Din pacate nu va stiu prea bine mobrele asa ca nu v-am "recunoscut" Cred ca doar pe a lui Pogor as fi recunoscut-o si pe a lui Kid ca ne-am intalnit in oras. @Pogor, sorry man ca nu ne-am mai intalnit in weekendul asta. Sper ca l-ai dat celuilalt baiat si ca ai avut drum bun spre casa duminica seara. Mi-am luat si eu de la SMAEB o plasa de prins bagaje. Ma duc eu fericit acasa si incerc sa prind un ghiozdan ( mic ) de scaunul pasagerului. Ei bine nu prea am cum... plasa e prea mica si nu ajunge pana la "urechile" care sunt langa scaritele pasagerului. M-am tot invartit, m-am tot rasucit si nu am gasit nici un loc de care sa prind plasa aia. Am cam plecat dezamagit caci pana fac rost de niste softbags era singura mea modalitate de a cara un rucsac cu mine, pe locul pasagerului. l-am lasat la bucuresti, se poate vedea inca daca vrei noi astia cu sv-ul vechi prindem plasa pe scaunul pasagerului agatand-o de urechile de prindere a castilor si de manerul pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 l-am lasat la bucuresti, se poate vedea inca daca vrei noi astia cu sv-ul vechi prindem plasa pe scaunul pasagerului agatand-o de urechile de prindere a castilor si de manerul pasagerului GUSTERE..N EED HELP.SAU CARE E IN PITESTI. MI S-A ARS SIG . BIP LA 0730179040 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 GUSTERE..N EED HELP.SAU CARE E IN PITESTI. MI S-A ARS SIG . BIP LA 0730179040 SUNT INTR-O PARCARE...AM RAMAS FARA BAT..STAU PE TEL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) imi cer scuze pentru stilul meu prezentat mai sus. in situatii de genul intru un pic in panica. am dus motorul intr-o curte,maine urmeaza sa ma duc pe platforma pana la suzuki sau vreun service. multumesc pentru telefon si sprijin. cu siguranta am un scurt pe electrica. pentru ca mi-am pus siguranta de 20a pe ignition, cred ca am ars bobina sau siguranta de la starter si mi-a descarcat bateria. Editat Aprilie 16, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Pai yo prind carligele de la plasa de suportii pe care ii am sub coada (am niste "tevi" cu tumburuse). N-am cum sa fac acum niste poze, dar voi nu aveti asa ceva la mobrele voastre? Inca nu am ajuns la capitolul desfacutul bordului, dar il voi inaugura curand, deoarece de dupa tranta din din noiembrie, mi sa dus dracu ledul-martorul de la ulei si va trebui sa-l desfac sa vad care-i figura. Ai inlocuit becul ala de ziceai ca-i ars? Sau si cu el inlocuit nu merge? Vezi de sigurante si de contacte sa fie bine infipte in locasuri. Te-as ajuta cu mai mult cu cea mai mare placere, dar cum spuneam, inca nu stiu ce e pe acolo. Multam fain! Asa am sa fac, voi inlocui beculetul, daca voi gasi o ciudatenie ca aia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Multam fain! Asa am sa fac, voi inlocui beculetul, daca voi gasi o ciudatenie ca aia . Nu stiu exact cum e la SV dar la XT era un bec fara metal in partea de jos (din el ieseau doar 2 sarmulite), care intra intr-un soclu de cauciuc. Eu am gasit la un magazin de piese auto si cred ca orice magazin tine asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 @redpik: ai ramas in pitesti, noaptea, fara baterie? nasol... bine ca ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Nu stiu exact cum e la SV dar la XT era un bec fara metal in partea de jos (din el ieseau doar 2 sarmulite), care intra intr-un soclu de cauciuc. Eu am gasit la un magazin de piese auto si cred ca orice magazin tine asa ceva. de asa ceva vorbesti? Asta e becul de la pozitie de pe SV, yo l-am schimbat cu unul LED acum. Dar nu stiu daca asa arata alea din bord, dar parca era cineva care si-a schimbat becurile din bord cu LEDuri, el s-ar putea sa stie mai multe despre topografia bordului. Yo inca n-am timp de surubarit, nici uleiul nu l-am schimbat - ma asteapta bidoanele, cuminti, pe birou. Cred ca vineri o sa o fac - zi scurta @redpik: ai ramas in pitesti, noaptea, fara baterie? nasol... bine ca ai rezolvat. care siguranta ti s-a dus? Principala? Catre toti posesorii de SV (mai ales K2) - exista 2 sigurante principale (30A) dar doar una e functionala, cealalta e de rezerva. (Sunt pe partea dreapta de-o parte si de alta a releului de pornire). p.s. e posibil sa fie la fel si la modelel mai noi, dar cum nu am asa ceva nu zic nimic, astept confirmarea de la posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 de asa ceva vorbesti? Asta e becul de la pozitie de pe SV, yo l-am schimbat cu unul LED acum. Dar nu stiu daca asa arata alea din bord, dar parca era cineva care si-a schimbat becurile din bord cu LEDuri, el s-ar putea sa stie mai multe despre topografia bordului. Yo inca n-am timp de surubarit, nici uleiul nu l-am schimbat - ma asteapta bidoanele, cuminti, pe birou. Cred ca vineri o sa o fac - zi scurta Da exact, asta e. Se gaseste la orice magazin de piese auto. Totusi nu bag mana in foc (,) ca becurile din bord sunt tot asa. Va trebui sa desfaci ca sa verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Am rasfoit un pic manualul de service, din cate imi dau seama din diagrame si din poze se pare ca martorii-becurile sunt la fel ca cel de la pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) de asa ceva vorbesti? Asta e becul de la pozitie de pe SV, yo l-am schimbat cu unul LED acum. Dar nu stiu daca asa arata alea din bord, dar parca era cineva care si-a schimbat becurile din bord cu LEDuri, el s-ar putea sa stie mai multe despre topografia bordului. Yo inca n-am timp de surubarit, nici uleiul nu l-am schimbat - ma asteapta bidoanele, cuminti, pe birou. Cred ca vineri o sa o fac - zi scurta care siguranta ti s-a dus? Principala? Catre toti posesorii de SV (mai ales K2) - exista 2 sigurante principale (30A) dar doar una e functionala, cealalta e de rezerva. (Sunt pe partea dreapta de-o parte si de alta a releului de pornire). p.s. e posibil sa fie la fel si la modelel mai noi, dar cum nu am asa ceva nu zic nimic, astept confirmarea de la posesori. Asa e si la modelelel mai noi.Chiar langa baterie. Editat Aprilie 16, 2009 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Daca se arde siguranta aia de 30A nu se mai poate pune nici contactu ca sa zic asa. A si la mine cel putin scrie pe capacele cutiilor care sigurante sunt de rezerva (spare) si care nu (si ce deservesc). La asta de 30 A pe capacul verde al releului in dreapta scrie Spare, iar in stanga Main. Are cineva idee unde as putea gasi contactul de la pedala de frana? Am constatat ca nu se mai aprindea stopul cand apasam pedala asa ca am scos contactul si surpriza: este topit. A mai patit cineva asta? ma gandeam sa nu fi fost vreun scurt da parca nu prea cred, si ma mai gandeam sa nu cumva sa fi tinut eu piciorul pe pedala si sa fi stat aprinse stopurile, dar totusi, chiar sa se topeasca cu tot cu plasticul acela care are filet, mi se pare dubios. Editat Aprilie 16, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 redpick:ma bucur ca s-a rezolvat in final.toate cele bune si succes la reparatii..speram sa nu fie ceva prea grav... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 am masurat consumul in 2 trasee tg mures-bucuresti (fara orasul bucuresti, doar tranzit prin brasov si ploiesti(nu am mers pe centura)) si mi-a iesit de ambele ori un consum de 4.3, cu mers constant la 120km/h mai putin in localitati unde am mers LEGAL si cu schimbat treptele intre 4000-6000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Da, asa iese. eu mers cu 100 treapta a 6-a schimbat pe la 5000-5500 (si legal prin localitati) mi-a consumat cam 12-12.5l pe aprox 300 de km deci tot cam 4-4.3 % . Mi se pare bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) : am ajuns acasa. Scuza-ma pentru ca te-am stresat, erai singurul biker din Pitesti pe care il stiam. Mersi inca o data. Ce sa va zic, sub insistentele unui prieten de-al tatalui meu, am dus moto la Suzuki la service. Baietii de acolo au dat verdictul...s-a blocat motorul. Mi-am zis ca nu se poate...il invartim manual! " Da' ce, are asa ceva ? unde ? " raspuns de mecanic de la suzi . mi-am pus mana in cap si m-am gandit cum sa scap mai repede de acolo. N-a reusit sa desfaca acel capac (" Nu fortez ca il stric ! bla bla ") si a ramas la aceeasi idee ce imi macina creierii. Pana la urma colegii de serviciu "s-au tras spre" mine cu o remorcuta. Am reusit sa deducem prin simpla invartire a rotorului ca o minune a avut loc pe drum : s-a deblocat scumpul meu motor (am dat capacul jos foarte simplu) . Ramane de verificat partea electrica de la cap la coada si luat la puricat electro-motorul . Pot doar sa va spun ca a fost o experienta frumoasa ,dar pe alocuri inspaimantatoare. Suziki servis rulz ! Editat Aprilie 16, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Bine ca ai ajuns intreg. Am fost si eu la suzuki service pe centura bucurestiului sa caut niste piese, habar nu avea ala despre ce vorbesc dar ce sa-i faci . Bafta si speram sa nu fie ceva greu de rezolvat (se apropie 9-10 mai! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Redpik, se prea poate sa fie oboseala acumulata dupa aproape o saptamana de munca, dar sa mor daca am inteles ceva din ceea ce ai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Mersi mavercik. mie mi-a fost jena sa zic asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 nu cumva ti so blocat cand era rece motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 are cineva pe aici din intamplare un releu de incarcare pentru modelul 99-01? sau stiti de unde sa iau unu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Vezi pe la baietii cu piese din dezmembrari, sau daca nu de la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) ba, acum sper sa ma intelegeti si pe mine . dupa 2 zile de stres, mancare mai nimic, cateva ore dormite azi-noapte nu mai sunt in stare de nimic. in fine... Nu, am ajuns intr-o parcare, am oprit motorul sa vorbesc la telefon si nici ca n-a mai pornit. Rece n-avea cum sa fie dupa 120-130 km Editat Aprilie 16, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Pai poate postezi pe aici cand gasesti problema, sa stim si noi daca patim ce sa cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Pai poate postezi pe aici cand gasesti problema, sa stim si noi daca patim ce sa cautam de acord, si ar trebui sa facem asa de fiecare data cand avem o problema si reusim sa o rezolvam Editat Aprilie 16, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.