Sari la conținut

Pt detinatori de R1


andrreei
 Share

Postări Recomandate

Am avut modelul asta, nu e 13 000, e 12 si un pic. Daca e 11500 mai poti avea o problema, e posibil sa fie instrumentul electric dereglat si-ti afiseaza eronat. Ia un alt ceas imprumut si vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vazut macar cum arata o diagrama de putere? Hai sa te scutesc eu de cauta pe goagle.Nu este recomandat sa ajungi nici macar la 11500 dar la 13000 cat vrei tu.Probabil vrei sa vezi cum ies pistoanele din toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vazut macar cum arata o diagrama de putere? Hai sa te scutesc eu de cauta pe goagle.Nu este recomandat sa ajungi nici macar la 11500 dar la 13000 cat vrei tu.Probabil vrei sa vezi cum ies pistoanele din toba

 

 

...iar tu esti pe pe dinafara... :laugh:

tu esti cu baietii care schimba la 3000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar tu esti pe pe dinafara... :laugh:

tu esti cu baietii care schimba la 3000?

 

E nonsens intrebarea, e evident ca e frustrat.

Eu cu R1 2000 schimbam numai la 12 000. Ultima oara i-am pus si 14dinti in loc de 16 si 45 pe spate. Rezultatul a fost criminal. Pe Serres puteam sa dau a 6-a cu 150m inainte de frinare, media pe tur a scazut cu 1 sec fara sa mai ma strofoc. Viteza maxima nu depasea 230/h(reala) dar ce repede o prindea.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti p'afara sau va place asa, ca de obicei, sa aveti motoare sa nu stiti cand sa schimbati optim?

puterea maxima al unui motor nu e pe rosu, de fapt, cuplul scade dupa o anumita turatie, daca ati baga un ochi pe domnu' gugal, ati fi mai informati. daca nu aveti increderea in gugal... intrebati prieteni care se pricep.

daca va uitati la datele informative ale unui r1 2001 ati vedea ca dezvolta o putere maxima de 150.00 HP (109.5 kW) LA TURATIA DE 10500 RPM. si un cuplu maxim 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) la turatia de 8500 RPM.

dupa aceea puterea scade, pentru ca nu prea are sens sa faci un motor care sa dezvolte puterea maxima in turatiile maxime ale acestuia din mai multe motive pe care n-am sa stau sa le insir.

ca sa fiu on topic, succes la delimitat desi nu prea vad rostul. daca schimbi dupa 10500 si turatia iti scade cu 500 tu vei fi mereu la puterea maxima a motorului.

 

Mesaj completat

nu pot sa editez postul, dar iata si un dyno chart, ce e drept e pt o yamaha r1 2000 dar in fine tot pe acolo

 

post-16925-1273050716_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti p'afara sau va place asa, ca de obicei, sa aveti motoare sa nu stiti cand sa schimbati optim?

puterea maxima al unui motor nu e pe rosu, de fapt, cuplul scade dupa o anumita turatie, daca ati baga un ochi pe domnu' gugal, ati fi mai informati. daca nu aveti increderea in gugal... intrebati prieteni care se pricep.

daca va uitati la datele informative ale unui r1 2001 ati vedea ca dezvolta o putere maxima de 150.00 HP (109.5 kW) LA TURATIA DE 10500 RPM. si un cuplu maxim 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) la turatia de 8500 RPM.

dupa aceea puterea scade, pentru ca nu prea are sens sa faci un motor care sa dezvolte puterea maxima in turatiile maxime ale acestuia din mai multe motive pe care n-am sa stau sa le insir.

ca sa fiu on topic, succes la delimitat desi nu prea vad rostul. daca schimbi dupa 10500 si turatia iti scade cu 500 tu vei fi mereu la puterea maxima a motorului.

 

Mesaj completat

nu pot sa editez postul, dar iata si un dyno chart, ce e drept e pt o yamaha r1 2000 dar in fine tot pe acolo

 

post-16925-1273050716_thumb.jpg

 

 

incredibil!...fara constatarea ta eram pierduti! :cheers:

 

omul a intrebat cum sa scoata delimitarea si voi incepeti sa aberati pe alte subiecte...

si eu tot offtopic pt ca sincer nu stiu cum sa scoata delimitarea insa n-am putut sa ma abtin cand am vazut ca au sarit meseriasii in curbele de putere...cu grafice cu alea alea...fantastic! nu am mai vazut pana acum asa ceva....ce reprezinta liniile alea negre si verzi si albastre?

 

daca omu' vrea sa schimbe in 17k de ture care e problema?!

 

vai domnu' Dan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...