andrreei Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare! Am un R1 din 2001 si e limitata, nu se tureaza decat la 11.500 ture maxim, in loc de 13.000. Are cineva idee cum se scoate limitarea? Daca da, da-ti un add pe mess: andrreei este id-ul, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Este plin internetul de poze cu motoare prajite si pareri de rau de pe urma scoaterii limitarii, la ce-ti treba..............dupa 10000 RPM puterea oricum scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Am avut modelul asta, nu e 13 000, e 12 si un pic. Daca e 11500 mai poti avea o problema, e posibil sa fie instrumentul electric dereglat si-ti afiseaza eronat. Ia un alt ceas imprumut si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ai vazut macar cum arata o diagrama de putere? Hai sa te scutesc eu de cauta pe goagle.Nu este recomandat sa ajungi nici macar la 11500 dar la 13000 cat vrei tu.Probabil vrei sa vezi cum ies pistoanele din toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 ai vazut macar cum arata o diagrama de putere? Hai sa te scutesc eu de cauta pe goagle.Nu este recomandat sa ajungi nici macar la 11500 dar la 13000 cat vrei tu.Probabil vrei sa vezi cum ies pistoanele din toba ...iar tu esti pe pe dinafara... tu esti cu baietii care schimba la 3000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) ...iar tu esti pe pe dinafara... tu esti cu baietii care schimba la 3000? E nonsens intrebarea, e evident ca e frustrat. Eu cu R1 2000 schimbam numai la 12 000. Ultima oara i-am pus si 14dinti in loc de 16 si 45 pe spate. Rezultatul a fost criminal. Pe Serres puteam sa dau a 6-a cu 150m inainte de frinare, media pe tur a scazut cu 1 sec fara sa mai ma strofoc. Viteza maxima nu depasea 230/h(reala) dar ce repede o prindea. Editat Aprilie 30, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 de fapt diagrama aia era de la fzr 1000 )))) nu de la r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 sunteti p'afara sau va place asa, ca de obicei, sa aveti motoare sa nu stiti cand sa schimbati optim? puterea maxima al unui motor nu e pe rosu, de fapt, cuplul scade dupa o anumita turatie, daca ati baga un ochi pe domnu' gugal, ati fi mai informati. daca nu aveti increderea in gugal... intrebati prieteni care se pricep. daca va uitati la datele informative ale unui r1 2001 ati vedea ca dezvolta o putere maxima de 150.00 HP (109.5 kW) LA TURATIA DE 10500 RPM. si un cuplu maxim 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) la turatia de 8500 RPM. dupa aceea puterea scade, pentru ca nu prea are sens sa faci un motor care sa dezvolte puterea maxima in turatiile maxime ale acestuia din mai multe motive pe care n-am sa stau sa le insir. ca sa fiu on topic, succes la delimitat desi nu prea vad rostul. daca schimbi dupa 10500 si turatia iti scade cu 500 tu vei fi mereu la puterea maxima a motorului. Mesaj completat nu pot sa editez postul, dar iata si un dyno chart, ce e drept e pt o yamaha r1 2000 dar in fine tot pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 sunteti p'afara sau va place asa, ca de obicei, sa aveti motoare sa nu stiti cand sa schimbati optim?puterea maxima al unui motor nu e pe rosu, de fapt, cuplul scade dupa o anumita turatie, daca ati baga un ochi pe domnu' gugal, ati fi mai informati. daca nu aveti increderea in gugal... intrebati prieteni care se pricep. daca va uitati la datele informative ale unui r1 2001 ati vedea ca dezvolta o putere maxima de 150.00 HP (109.5 kW) LA TURATIA DE 10500 RPM. si un cuplu maxim 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) la turatia de 8500 RPM. dupa aceea puterea scade, pentru ca nu prea are sens sa faci un motor care sa dezvolte puterea maxima in turatiile maxime ale acestuia din mai multe motive pe care n-am sa stau sa le insir. ca sa fiu on topic, succes la delimitat desi nu prea vad rostul. daca schimbi dupa 10500 si turatia iti scade cu 500 tu vei fi mereu la puterea maxima a motorului. Mesaj completat nu pot sa editez postul, dar iata si un dyno chart, ce e drept e pt o yamaha r1 2000 dar in fine tot pe acolo incredibil!...fara constatarea ta eram pierduti! omul a intrebat cum sa scoata delimitarea si voi incepeti sa aberati pe alte subiecte... si eu tot offtopic pt ca sincer nu stiu cum sa scoata delimitarea insa n-am putut sa ma abtin cand am vazut ca au sarit meseriasii in curbele de putere...cu grafice cu alea alea...fantastic! nu am mai vazut pana acum asa ceva....ce reprezinta liniile alea negre si verzi si albastre? daca omu' vrea sa schimbe in 17k de ture care e problema?! vai domnu' Dan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.