rzv28 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Nu stiu daca postez unde trebuie , daca nu o fac rog moderatorii sa mute topicul! Un prieten are o Honda Ntv 650 din `91 pe cardan. La o iesire acu vreo luna dupa ce a mers vreo juma` de ora... s`a gandit sa faca un burn.L-a facut , apoi inca unul siiii.. a cedat ambreiaju` (nu a fst tinut patinat). In seara asta ... la fel dupa ce a mers vreo juma` de ora... Iar burn, iar ok ...pana a incercat pe al 2-lea si ... Iar Problem!! Acuma inca nu stie sigur daca e tot de la ambreiaj sau de la cardan! Intrebarea mea este... Astea pe cardan is mai pretentioase la burn? :| mai poate face omu dupa ce rezolva problema sau sta cuminte? That`s All! Ride SAFE:D!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Si uite-asa ajung motociclete extrem de fiabile de care multi spun ca sunt fara moarte la tractoristi care le distrug din trei miscari. Nu mi-as cumpara SH din Romania nici sa mi-l dea gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Si uite-asa ajung motociclete extrem de fiabile de care multi spun ca sunt fara moarte la tractoristi care le distrug din trei miscari. Nu mi-as cumpara SH din Romania nici sa mi-l dea gratis. Pacat de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Intrebarea mea este... Astea pe cardan is mai pretentioase la burn? :| mai poate face omu dupa ce rezolva problema sau sta cuminte?That`s All! Ride SAFE:D!! Nu. Da, poate sa mai faca, iar schimba un ambreiaj si tot asa - ambreiaje sa fie ca minte avem destula! That's all! Burn safe too! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Dar este acest motor pt. asa ceva ? Adica , de "fite". Se preteaza ? Sau e un motor de mers pe el si gata. Eu , cind aud "CARDAN" , imi inchipui ceva care dureaza vejnic , daca stii sa il iubesti si sa-l respecti. Eu atita am avut de spus , oricum , cascadorii de genul nu am facut si nici nu o sa fac , zic eu. Dar , daca vezi ca face asa ceva , adica se cam defecteaza , poate nu-i bine sa insisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Nu stiu daca postez unde trebuie , daca nu o fac rog moderatorii sa mute topicul!Un prieten are o Honda Ntv 650 din `91 pe cardan. La o iesire acu vreo luna dupa ce a mers vreo juma` de ora... s`a gandit sa faca un burn.L-a facut , apoi inca unul siiii.. a cedat ambreiaju` (nu a fst tinut patinat). In seara asta ... la fel dupa ce a mers vreo juma` de ora... Iar burn, iar ok ...pana a incercat pe al 2-lea si ... Iar Problem!! Acuma inca nu stie sigur daca e tot de la ambreiaj sau de la cardan! Intrebarea mea este... Astea pe cardan is mai pretentioase la burn? :| mai poate face omu dupa ce rezolva problema sau sta cuminte? That`s All! Ride SAFE:D!! imi pare rau ca unii distrug astfel motoarele.....nu prea au sens intrebarile tale, daca il tine portofelul poate sa faca non-stop, eventual sa schimbe motorul la cateva luni .......si la vanzare sa nu uite fraza 'intretinut ca la carte' ...... 'spor' la treaba in continuare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Tare! eu unul nu am incercat un burn pt ca nu am experienta pe moto dar nici nu cred ca as incerca (pe a mea ) dar pana la urma teoretic , nu ar trebui sa se strice asa repde... right? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Nu se strica nimic , ca-i fier. Daca stii sa-l intretii. Si daca un lant costa un (cuvant urat) , in comparatie cu un cardan , cred ca-i mai putin riscant sa soliciti lantul decit cardanul. Acuma , nefiind mare mecanic si nici pilot , nu pot spune cum si in ce fel actioneaza fortele asupra lantului/cardanului la un burn out. Dar nici nu vreau sa incerc sa fac experiente cu un mecanism scump si poate si greu de gasit (cardanul). Mesaj completat Desi , cred ca noi vorbim de grup , nu de cardan , nu ? Adica nu de cardan in sine , ci de tot ansamblul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv28 Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 I`am dat link`ul formului ! Acuma fiecare face ce vrea(daca poate chiar tot ce vrea) cu motorul. Multumiri pentru Reply`uri! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.