mexicanu Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Incerc sa readuc pe roti un Simson Moped 49 cm, din 58' Cunoaste cineva un loc unde se poate sabla? Operatiunea de restaurare are mai mult valoare sentimentala decat practica... mostenire de la bunicu'! Am muncit la el cu smirghel dar pe caldurile astea sablarea este o solutie muuult mai acceptabila Precizez ca sunt din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 no offence....incearca la scuteristi,service etc.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexicanu Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 No offence taken! Am postat si aici pentru ca am vazut ca unii au transformat motoare vechi Simson in choppere, trebuie sa fi trecut si prin faza de vopsire - adica mai intai curatare a vopselei vechi si restul.... Poate cineva cunoaste un atelier prin Bucuresti, mi-ar fi de mare ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 iefrin si eficient: perie de sarma prinsa in flex sau bormasina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 simson 250cc facut chopper,nu simson 50cc moped.... mai ai solutia sa arzi cadrul cu lampa de gaz/benzina....pe urma luata la peria de sarma montata pe bormasina. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexicanu Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 Multumesc de sfaturi! O sa incerc varianta cu bormasina sau flex, depinde ce perii gasesc mai repede Si pe urma - smirghel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Multumesc de sfaturi! O sa incerc varianta cu bormasina sau flex, depinde ce perii gasesc mai repede Si pe urma - smirghel ! hehe, rabdare si tutun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 iefrin si eficient: perie de sarma prinsa in flex sau bormasina Perie de sarma de otel dar vezi sa fie de-aia dura cu toroane rasucite...intra in vopsea si rugina ca in branza, numai vezi ai grija si poarta ochelari, sar skije Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Acum vreun an era un service de sablat, cromat, bla bla... in spatele targului de fiare din Obor. Cum stai cu fata la targ in dreapta, intre el si primul bloc e o alee, a 2-a poarta pe dreapta, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexicanu Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 Acum vreun an era un service de sablat, cromat, bla bla... in spatele targului de fiare din Obor. Cum stai cu fata la targ in dreapta, intre el si primul bloc e o alee, a 2-a poarta pe dreapta, cred. Multam, o sa intreb prin zona respectiva, daca gasesc ceva dau de veste! Perie de sarma de otel dar vezi sa fie de-aia dura cu toroane rasucite...intra in vopsea si rugina ca in branza, numai vezi ai grija si poarta ochelari, sar skije Am cumparat sarme de otel cu toroane rasucite, vanzatorul a spus ca sunt foarte "agresive" + o pereche de ochelari de protectie, zilele urmatoare o sa vad cum funtioneaza toata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 (editat) iefrin si eficient: perie de sarma prinsa in flex sau bormasina Intradevar cea mai buna solutie! Asfalt uscat si salutari cu farul! Mare atentie sa lucrezi intr-un loc bine ventilat si sa ai salopeta, daca ai o pelerina de ploaie veche, cu gluga care se strange+ochelari de protectie este cea mai buna metoda, altfel o sa-ti umpli parul de pulberi. O sa-ti fie cald, dar macar nu se lipeste totul pe tine, pentru ca in "praful" care o sa se faca, numai sa stai in tricou sau maieu si sa fi transpirat nu este recomandabil Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Mare atentie la schije, in special shrapnel-urile din otel, care sar si se infig, daca peria nu este prea calitativa si "abuzezi" de ea Editat Iunie 29, 2006 de alias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 1. Decanol -produs chimic gelatinos care "inmoaie" vopseaua pe care apoi o sa o poti rade cu o spatula(citeste instructiunile de utilizare) 2.La unghiuri o sa-ti ramana urme de vopsea pe care le poti inlatura cu perie de sarma roatativa montata pe bormasina. Bormasina iti permite sa reglezi numarul de turatii crescand eficienta periei. Pe supratetele relativ plane urmele de vopsea pot fi indepartate si cu peria de sarma montata pe flex. Asta am facut io la o Jawa 350, doua IZH-uri si un Carpati P.S. Adrerea vopselei cu o lampa de benzina duce la deformarea suprafetelor. NU Flolosi peria de sarma pe suprafetele de aluniniu si nici Decanolul! Acolo treaba mere numai cu hartie abraziva de 100- 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 (editat) Sunt de acord cu moto_comuniste Presupun ca ai terminat deja, dar prinde bine urmatorilor care vor citi. Eu asa am curatat complet Nipra mea cand i-am schimbat culoarea, de au ramas aia de la RAR masca ca nu vazusera in viata lor doar o culoare pana la metal la comuniste (bulangii mi-au zgariat cadrul in 2 locuri sa se asigure ca nu e vopsea de oua, presupun, si se mirau de culoarea grund-ului (grund gri de aplicare cu pistolul, nu d-ala rosu ce merge cu pensula)). Recomand totusi decanolul de Policolor. Dupa ce m-am chinuit initial cu perii de sarma, taica-miu a insistat sa folosim decanolul. Eu nu vream, ca stiam decanolul ala de 2 lei de acu cativa ani buni, dar cand am incercat, am ramas masca cat de bine curata si cat de usor. Recomandare: aveti grija la maini ca arde. Daca aveti taieturi, rani, etc, folositi manusi. Mie era sa imi sara in ochi ca nu am avut grija cand am desfacut capacul, ca statuse un pic la caldura si se crease presiune in cutie (culmea, ca stiu sa am grija, dar eram f nervos si f obosit cand m-am apucat de treaba). Editat August 4, 2006 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 scuteru' meu este cam zgariat... si as vrea sa il vopsesc in totalitate. dar are carene de plastic. oare as putea folosi produsul ala ca sa iau vopseaua veche ? este vopsea metalizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.