Sari la conținut

Atelier Sablare


mexicanu
 Share

Postări Recomandate

Incerc sa readuc pe roti un Simson Moped 49 cm, din 58'

 

 

Cunoaste cineva un loc unde se poate sabla?

 

Operatiunea de restaurare are mai mult valoare sentimentala decat practica... mostenire de la bunicu'! :lol:

 

Am muncit la el cu smirghel dar pe caldurile astea sablarea este o solutie muuult mai acceptabila

 

Precizez ca sunt din Bucuresti

 

post-11232-1151521360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offence taken!

 

Am postat si aici pentru ca am vazut ca unii au transformat motoare vechi Simson in choppere, trebuie sa fi trecut si prin faza de vopsire - adica mai intai curatare a vopselei vechi si restul....

 

Poate cineva cunoaste un atelier prin Bucuresti, mi-ar fi de mare ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iefrin si eficient: perie de sarma prinsa in flex sau bormasina

:cheers:

 

 

Perie de sarma de otel dar vezi sa fie de-aia dura cu toroane rasucite...intra in vopsea si rugina ca in branza, numai vezi ai grija si poarta ochelari, sar skije :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreun an era un service de sablat, cromat, bla bla... in spatele targului de fiare din Obor. Cum stai cu fata la targ in dreapta, intre el si primul bloc e o alee, a 2-a poarta pe dreapta, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreun an era un service de sablat, cromat, bla bla... in spatele targului de fiare din Obor. Cum stai cu fata la targ in dreapta, intre el si primul bloc e o alee, a 2-a poarta pe dreapta, cred.

 

Multam, o sa intreb prin zona respectiva, daca gasesc ceva dau de veste!

 

Perie de sarma de otel dar vezi sa fie de-aia dura cu toroane rasucite...intra in vopsea si rugina ca in branza, numai vezi ai grija si poarta ochelari, sar skije

 

Am cumparat sarme de otel cu toroane rasucite, vanzatorul a spus ca sunt foarte "agresive" :bounce: + o pereche de ochelari de protectie, zilele urmatoare o sa vad cum funtioneaza toata treaba :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iefrin si eficient: perie de sarma prinsa in flex sau bormasina

 

Intradevar cea mai buna solutie! :crack:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :crack: :rolleyes:

 

Mare atentie sa lucrezi intr-un loc bine ventilat si sa ai salopeta, daca ai o pelerina de ploaie veche, cu gluga care se strange+ochelari de protectie este cea mai buna metoda, altfel o sa-ti umpli parul de pulberi. O sa-ti fie cald, dar macar nu se lipeste totul pe tine, pentru ca in "praful" care o sa se faca, numai sa stai in tricou sau maieu si sa fi transpirat nu este recomandabil :)

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :crack: :bounce:

 

PS - Mare atentie la schije, in special shrapnel-urile din otel, care sar si se infig, daca peria nu este prea calitativa si "abuzezi" de ea :P

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

1. Decanol -produs chimic gelatinos care "inmoaie" vopseaua pe care apoi o sa o poti rade cu o spatula(citeste instructiunile de utilizare)

2.La unghiuri o sa-ti ramana urme de vopsea pe care le poti inlatura cu perie de sarma roatativa montata pe bormasina. Bormasina iti permite sa reglezi numarul de turatii crescand eficienta periei. Pe supratetele relativ plane urmele de vopsea pot fi indepartate si cu peria de sarma montata pe flex.

 

Asta am facut io la o Jawa 350, doua IZH-uri si un Carpati

 

P.S. Adrerea vopselei cu o lampa de benzina duce la deformarea suprafetelor. NU Flolosi peria de sarma pe suprafetele de aluniniu si nici Decanolul! Acolo treaba mere numai cu hartie abraziva de 100- 120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sunt de acord cu moto_comuniste

Presupun ca ai terminat deja, dar prinde bine urmatorilor care vor citi.

Eu asa am curatat complet Nipra mea cand i-am schimbat culoarea, de au ramas aia de la RAR masca ca nu vazusera in viata lor doar o culoare pana la metal la comuniste (bulangii mi-au zgariat cadrul in 2 locuri sa se asigure ca nu e vopsea de oua, presupun, si se mirau de culoarea grund-ului (grund gri de aplicare cu pistolul, nu d-ala rosu ce merge cu pensula)). Recomand totusi decanolul de Policolor. Dupa ce m-am chinuit initial cu perii de sarma, taica-miu a insistat sa folosim decanolul. Eu nu vream, ca stiam decanolul ala de 2 lei de acu cativa ani buni, dar cand am incercat, am ramas masca cat de bine curata si cat de usor. Recomandare: aveti grija la maini ca arde. Daca aveti taieturi, rani, etc, folositi manusi. Mie era sa imi sara in ochi ca nu am avut grija cand am desfacut capacul, ca statuse un pic la caldura si se crease presiune in cutie (culmea, ca stiu sa am grija, dar eram f nervos si f obosit cand m-am apucat de treaba).

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuteru' meu este cam zgariat... si as vrea sa il vopsesc in totalitate. dar are carene de plastic. oare as putea folosi produsul ala ca sa iau vopseaua veche ? este vopsea metalizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...