wakasaki_san Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 am viespea la mecanic sa-mi schimb diverse pe la ea , si-mi zice omu ca cica ar merge in 2 cilindri fiindca doua tevi de esapament sunt calde si doua sunt reci . S-a apucat si a muncit un pic la ea si zice ca n-ar fi de la carburatoare ca le-a verificat si in acest caz ar trebui sa vada cum e reglajul supapelor , sau poate chiar tija la supapa stramba ce stiti , e posibil sa fie asa ceva fiindca motorul porneste perfect , merge rotund , sta ralanti-ul , se infige , nu am probleme cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Cum adica is reci? tot timpul is reci? Sau se incalzesc mai greu? Daca se incalzesc mai greu, incearca o sincronizre, daca nu se incalzesc deloc vezi daca da scanteie, daca vine benzina in aia 2 cilindrii, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Pai poate a inceput sa mearga in 2 cilindri de cand ai dus-o la el. Explica-i ca inainte nu facea asa, daca zici ca mergea rotund, se infigea.. etc.. O motocicleta care merge in 2 cilindri nu numai ca are 2 tevi reci - dar da in nas, face urat - nu trage, etc.. se simte imediat. Ce mecanic e ala de a sarit direct de la carburatie la supape indoite... Mai lasa-i-o .. poate in final va merge in 1 cilindru. Vorbesc degeaba - poate e o "miss-communication" intre voi doi sau poate nu spui tu toata povestea adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Am fost si eu pe la mecanici de genu care iti fac treaba de mantuiala si iei mobra mai varza decat era. Mare atentie la cine mergeti ca sa nu dati banii de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Schimba mecanicul in prima faza, apoi restul pieselor daca mai e nevoie, desi ma indoiesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 posibil sa fie una din bobinele de inductie. la multe motoare cu 4 linie sunt 2 bobine de inductie. fiecare da scanteie la 2 cilindrii. diferenta este ca unul din cilindrii este la compresie iar unul la evacuare. daca bobina nuda scanteie, vor fii afectati ambii cilindrii. este posibil ca bobina de inductie sa fie buna, dar sa nu fie vre-un contact bun pe partea eii de comanda. in general, prima data cauta rezolvarea lucrurilor simple (cotacte). abia dupa aceea suspecteaza piesa defecta. de asemenea trebuie cautata cauza care duce la defectare, pentru ca altfel risti sa strici si piesa noua pe care o pui in loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.