Mexicanu' Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Ce ai de gând mai departe ? Off in principiu un ss de 600 , daca reusesc sa vanda ai mei un pamant sper la un k8 d 600 daca nu cu ce bani o sa iau pe rs as avea de ales intre un zx-r 99-02 , un r6 la fel 99-02 , daca vand rs si mai fac rost de ceva banuti un f4i sau un k1 Sa vad , imi pare rau de rs ca tre sa-l vand. App cu frana aia de motor cum e ?? te-ai obisnuit ? Mesaj completat unde vine pus power valve? :-? Pai pe motor , deasupra la evacuare . Mesaj completat Uite cateva poze poate te prinzi mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Off in principiu un ss de 600 , daca reusesc sa vanda ai mei un pamant sper la un k8 d 600 daca nu cu ce bani o sa iau pe rs as avea de ales intre un zx-r 99-02 , un r6 la fel 99-02 , daca vand rs si mai fac rost de ceva banuti un f4i sau un k1 Sa vad , imi pare rau de rs ca tre sa-l vand. App cu frana aia de motor cum e ?? te-ai obisnuit ? Nu mă deranjează în mod deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vreau_bani Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 donez piese de aprilia rs125 extrema din 94. detalii aici sau la glomnicu@ymail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabitzuZUI Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 el nu are pw e doar lamela de la power cum am eu la mito asa e la mine pan la 8 mii mere asa si nu pra dar de la 8000 inebuneste motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Nu mă deranjează în mod deosebit. Mi-e cam asa acum ca m-am obisnuit pe 2T , am mai mers intr-o parare pe cbr 125 sau pe R si cand luam mana din gaz .... frana de motor... Daca am noroc si prid un k8 o sa ma obinuiesc... daca nu un r6 e f f f bun si ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttt Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Off in principiu un ss de 600 , daca reusesc sa vanda ai mei un pamant sper la un k8 d 600 daca nu cu ce bani o sa iau pe rs as avea de ales intre un zx-r 99-02 , un r6 la fel 99-02 , daca vand rs si mai fac rost de ceva banuti un f4i sau un k1 Sa vad , imi pare rau de rs ca tre sa-l vand. App cu frana aia de motor cum e ?? te-ai obisnuit ?Mesaj completat Pai pe motor , deasupra la evacuare . Mesaj completat Uite cateva poze poate te prinzi mai repede mersi mult...poate gasesc un power sh pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 mersi mult...poate gasesc un power sh pe net Aveam si eu visuri dstea dar nu se merita , o sa iti creasca consumul si sincer 130 imi ajunge plus ca o sa iti reziste mai mult motorul. Daca tot insisti sa o ai full power , pune-l pe direct , acolo unde vine powerul desfaci alea 3suruburi imbus le desfaci mai intai pe cele de pe margine apoi scoti suportul ala si o sa ai o lamela fiixa scoti lamela aia si apoi montezi suportul la loc si o sa rupa si la viteza si la benzina. Eu asa aveam de gand dar am realizat ca nu am nevoie de mai mult. mai bine te bucuri de motor si mergi cu el mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttt Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Aveam si eu visuri dstea dar nu se merita , o sa iti creasca consumul si sincer 130 imi ajunge plus ca o sa iti reziste mai mult motorul. Daca tot insisti sa o ai full power , pune-l pe direct , acolo unde vine powerul desfaci alea 3suruburi imbus le desfaci mai intai pe cele de pe margine apoi scoti suportul ala si o sa ai o lamela fiixa scoti lamela aia si apoi montezi suportul la loc si o sa rupa si la viteza si la benzina. Eu asa aveam de gand dar am realizat ca nu am nevoie de mai mult. mai bine te bucuri de motor si mergi cu el mai mult. intrun fel ai dreptate :-?...orcum sa cam terminat acuma cu plimbarile am timp sa ma mai gandesc pana la primavara Mesaj completat Ati vazut ce a patit ala cu yzf r125? la 15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Pentru o clipa am crezut ca e copilu ala de se dadea anu trecut pe forum! Il stiti voi, ala de avea 14 ani anu trecut si se dadea mare racer pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Pentru o clipa am crezut ca e copilu ala de se dadea anu trecut pe forum! Il stiti voi, ala de avea 14 ani anu trecut si se dadea mare racer pe aici. el e din techirghiol m-m intalnit personal eu cu el asta vara , cand am fost cu rs-u pe la mare nu e chiar asa laudaros astepta sa faca 16 sa isi ia A1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Aveam si eu visuri dstea dar nu se merita , o sa iti creasca consumul si sincer 130 imi ajunge plus ca o sa iti reziste mai mult motorul. Daca tot insisti sa o ai full power , pune-l pe direct , acolo unde vine powerul desfaci alea 3suruburi imbus le desfaci mai intai pe cele de pe margine apoi scoti suportul ala si o sa ai o lamela fiixa scoti lamela aia si apoi montezi suportul la loc si o sa rupa si la viteza si la benzina. Eu asa aveam de gand dar am realizat ca nu am nevoie de mai mult. mai bine te bucuri de motor si mergi cu el mai mult. Powervalve e tot la 2timpi , are un farmec foarte mare pe care tu nu il ai si nus tii ce pierzi nu mai da pareri de genu , creste consumu cu 1 l dar face cat 10 L in plus la consum powervalveul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttt Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Powervalve e tot la 2timpi , are un farmec foarte mare pe care tu nu il ai si nus tii ce pierzi nu mai da pareri de genu , creste consumu cu 1 l dar face cat 10 L in plus la consum powervalveul am gasit pe net de vanzare...sa iau doar lamelele sau cu tot cu motoras? e greu de pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 am gasit pe net de vanzare...sa iau doar lamelele sau cu tot cu motoras? e greu de pus? Cu tot , nu e greu de pus , exista tutoriale sau mecanici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Powervalve e tot la 2timpi , are un farmec foarte mare pe care tu nu il ai si nus tii ce pierzi nu mai da pareri de genu , creste consumu cu 1 l dar face cat 10 L in plus la consum powervalveul Am mers pe rs cu power are farmec intradevar , dar ca sa iti pui tu nu stiu cat se merita , una e sa cuperi un rs care are deja power si alta e sa ii pui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Am mers pe rs cu power are farmec intradevar , dar ca sa iti pui tu nu stiu cat se merita , una e sa cuperi un rs care are deja power si alta e sa ii pui tu. Ma doare capul cand vad ce scrieti pe aici... powervalve-ul nu va da nici un fel de putere in plus.. puterea o are deja motorul.. daca e full power... powervalve-ul doar limiteaza puterea pana ajunge la 7-8000 rpm, dupa care cand deschide isi arata toti calutii motorul... Tot puteti sa va puneti powervalve pe rs uri daca sunt limitate,nu o sa aveti nici 0.5 % mai multa putere..nimic.. Un rs full power cu sau fara valva are aceeasi putere.. doar proportionata altfel pe plaja de turatie.. asta e toata diferenta intre cu si fara powervalve... Oricum daca cautati un pic pe net si cititi, sa intelegeti din ce este compusa o valva si cum functioneaza ea.. ati intelege.. A mai fost discutata de multe ori treaba asta cu powervalve.. dar vad ca tot nu s-a inteles.. Powervalve e tot la 2timpi , are un farmec foarte mare pe care tu nu il ai si nus tii ce pierzi nu mai da pareri de genu , creste consumu cu 1 l dar face cat 10 L in plus la consum powervalveul ia scoate tu valva de pe rs si puneti o placuta in locul ei,si o sa constati ca iti consuma mai mult fara valva decat cu valva... Cum am mai zis powervalve limiteaza puterea pe care o are motorul aproximativ la jumatate pana ajunge la 7-8000 de turatii cand deschide si atunci isi arata motorul puterea ei maxima... Stiu ce vorbesc . am rs full power,si am powervalve scos.. Editat Noiembrie 20, 2010 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Ma doare capul cand vad ce scrieti pe aici... powervalve-ul nu va da nici un fel de putere in plus.. puterea o are deja motorul.. daca e full power... powervalve-ul doar limiteaza puterea pana ajunge la 7-8000 rpm, dupa care cand deschide isi arata toti calutii motorul...Tot puteti sa va puneti powervalve pe rs uri daca sunt limitate,nu o sa aveti nici 0.5 % mai multa putere..nimic.. Un rs full power cu sau fara valva are aceeasi putere.. doar proportionata altfel pe plaja de turatie.. asta e toata diferenta intre cu si fara powervalve... Oricum daca cautati un pic pe net si cititi, sa intelegeti din ce este compusa o valva si cum functioneaza ea.. ati intelege.. A mai fost discutata de multe ori treaba asta cu powervalve.. dar vad ca tot nu s-a inteles.. ia scoate tu valva de pe rs si puneti o placuta in locul ei,si o sa constati ca iti consuma mai mult fara valva decat cu valva... Cum am mai zis powervalve limiteaza puterea pe care o are motorul aproximativ la jumatate pana ajunge la 7-8000 de turatii cand deschide si atunci isi arata motorul puterea ei maxima... Stiu ce vorbesc . am rs full power,si am powervalve scos.. Stiu si eu ce e pv si nu am spus nicio secudna ca da mai multa putere , am zis ca da farmec . Mal care-i diferenta ca e cumparat cu pv sau ca-i pui tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 nu m-am referit doar la tine... am scris mai sus "scrieti" nu doar tu... daca nu e model limitat vine cu powervalve din fabrica.. daca pui pe un rs care a venit din fabrica fara powervalve.. nu schimbi nimic.. nici nu cred ca apuca sa deschida... eu asa stiu ca rs urile limitate la 15 cai au cdi ul limitat la 8000 rpm. Corectatima daca gresesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 nu m-am referit doar la tine... am scris mai sus "scrieti" nu doar tu...daca nu e model limitat vine cu powervalve din fabrica.. daca pui pe un rs care a venit din fabrica fara powervalve.. nu schimbi nimic.. nici nu cred ca apuca sa deschida... eu asa stiu ca rs urile limitate la 15 cai au cdi ul limitat la 8000 rpm. Corectatima daca gresesc.. Pai faci delimitare completa cand pui pv , toba , cdi , filtru de aer si stiu ca si la carb are ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Asa da.. daca il delimitezi complet... dar nu merita.. costa f mult piesele.Mai bine iti iei direct un rs full. Mie personal fara pv. imi place mai mult.. am cuplu mai mare in ture mici decat cu pv.pus. In ture mari.. peste 7000 nu se schimba nimic.. e la fel ca si cu pv. Atat doar ca asa fara, consuma mai mult un pic Editat Noiembrie 20, 2010 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 mai puterea o fi aceiasi dar al meu 11 kw fata de a lunui prieten care are 18 sau 22 nu sriu exact cand ajunnge la 8000 de ture al meu urca constant pe cand al lui da o explozie si sare in rosu... din ce am inteles florin-rs are un rs care are lamela scoasa si toba schimbata si zice ca trage mai bine decat orice rs cu pv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 fara pv trage normal , constant daca aveai cede-ma ca stiai cand intra pv-ul trage mult mai tare ..din senin , zici ca fuge de sub tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 fara pv trage normal , constantdaca aveai cede-ma ca stiai cand intra pv-ul trage mult mai tare ..din senin , zici ca fuge de sub tine... exact... dar se poate confunda cu puterea care o da de la 6000 , eu asa am crezut la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) fara pv trage normal , constantdaca aveai cede-ma ca stiai cand intra pv-ul trage mult mai tare ..din senin , zici ca fuge de sub tine... Gresit. Si fara power valve sare in sus dupa 7000. Nu numai din cauza la pv.sare dintr-o data in ture.. e din aprindere... eu nu am pv. cum am mai spus si la 7000rpm sare dintr-o data, daca e ud cauciucu pe spate si trag tare in a 1a se invarte in gol roata dupa 7000 ture dintr-o data.. Constant trage un rs care e limitat la 15 cai.. la 11 kw e limitat la 18-22 nu mai e limitat e full power.. nu stiu de ce dar cateodata in talon e trecut 18 kw,dar un rs full are 22.Nu s-au facut doar modele de 11kw sau de 22 kw. Mesaj completat mai puterea o fi aceiasi dar al meu 11 kw fata de a lunui prieten care are 18 sau 22 nu sriu exact cand ajunnge la 8000 de ture al meu urca constant pe cand al lui da o explozie si sare in rosu... din ce am inteles florin-rs are un rs care are lamela scoasa si toba schimbata si zice ca trage mai bine decat orice rs cu pv. Da trage mai bine fara pv pentru ca nu mai trebuie sa ajunga la 7-8000 rpm ca sa deschida portul de evacuare si sa isi arate toata puterea.. fara lamela e deschis non stop... deci nu e full power doar dupa ce deschide poweru.. Editat Noiembrie 21, 2010 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Gresit. Si fara power valve sare in sus dupa 7000. Nu numai din cauza la pv.sare dintr-o data in ture.. e din aprindere... eu nu am pv. cum am mai spus si la 7000rpm sare dintr-o data, daca e ud cauciucu pe spate si trag tare in a 1a se invarte in gol roata dupa 7000 ture dintr-o data..Constant trage un rs care e limitat la 15 cai.. la 11 kw e limitat la 18-22 nu mai e limitat e full power.. nu stiu de ce dar cateodata in talon e trecut 18 kw,dar un rs full are 22.Nu s-au facut doar modele de 11kw sau de 22 kw. Mesaj completat Da trage mai bine fara pv pentru ca nu mai trebuie sa ajunga la 7-8000 rpm ca sa deschida portul de evacuare si sa isi arate toata puterea.. fara lamela e deschis non stop... deci nu e full power doar dupa ce deschide poweru.. Si al meu ii fara power,dar pe la 5 - 6000 de ture nu prea trage cum trebe... Al tau cum merge la 5 - 6000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Si al meu ii fara power,dar pe la 5 - 6000 de ture nu prea trage cum trebe...Al tau cum merge la 5 - 6000 ? Da pe la 5-6000 are un gol si al meu.. se balbaie un pic.. dar dupa 6000 trage tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.