Jump to content

Grupul detinatorilor de Aprilia RS125


Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E lamela aia fixa. In loc de cea mobila de la power e una fixa.

Daca ar avea lamela fixa ar fi model limitat.. si nu s-ar comporta ca un full fara power instalat.. cum a scris mai sus are un gol pe la 5-6000

nu cred sa aiba nici o lamela fixa,si aia daca e fixa nu are nici un rost sa o cureti... dar sa ne zica el mai exact are sau nu lamela...

Link to comment
Share on other sites

Daca ar avea lamela fixa ar fi model limitat.. si nu s-ar comporta ca un full fara power instalat.. cum a scris mai sus are un gol pe la 5-6000

nu cred sa aiba nici o lamela fixa,si aia daca e fixa nu are nici un rost sa o cureti... dar sa ne zica el mai exact are sau nu lamela...

 

Fara lamela, pe direct.

Trage constant pana la 5 - 6000. De obicei ii dau treapta inferioara pana ajunge la 7 mii de ture.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cumpar Aprilia 125 an 2006+,sa aiba acte inregula de 125,pret de Sarbatori,accept si cu motor defect.Ast. oferte 0768591046

Va multumesc,

Sarbatori fericite!

Mesaj completat

Sal.,am de vanzare un kit complet de piston nou in cutie pentru Aprilia Rs 125cc.diametru 54.

Imi trebuia pentru kit de 154 si nu mi-am dat seama,acum am ramas cu el.Cn e interesat 0768591046.Pret discutabil la tel.

Edited by endurocenter
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sa va vad la anu cum va mai certati pe power valve :)) 4timpi injectie electronica si 4 ssupape pe cilindru .. cati caluti o avea

Sa nu-mi spui ca va iesi RS125 pe injectie...

Cu siguranta va scadea puterea. Au fost nevoiti sa faca acesta schimbare din cauza poluarii, motorasul de 125 consuma cat unul de 1000, adica multe gaze nearse date pe evacuare.

Modelul pe injectie cred ca are 20-25 cp, poate 30 cu pv, filtru sport , evacuare full, power commander si toate nebuniile.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu-mi spui ca va iesi RS125 pe injectie...

Cu siguranta va scadea puterea. Au fost nevoiti sa faca acesta schimbare din cauza poluarii, motorasul de 125 consuma cat unul de 1000, adica multe gaze nearse date pe evacuare.

Modelul pe injectie cred ca are 20-25 cp, poate 30 cu pv, filtru sport , evacuare full, power commander si toate nebuniile.

ce nu ai inteles? are motor in 4 timpi pe injectie si 15 cai

Link to comment
Share on other sites

E clar, motor de R125.

S-a dus farmecul RS-ului....

Mai ramane Mito, cat o mai rezista si asta....

 

nu e motor de R125... e un motor total diferit, motorul de R125 ii SOHC pe cand asta ii DOHC si motorul asta este facut de piaggio daca nu ma insel se vede sigla pe cilindru... arata intr-un fel mai bine decat R125-ul.....dar cum ai spus pacat ca nu mai exista motorizarea 2T.......ar fi fost prea tare.... un exemplu foarte bun ar fi aprilia sr-ditech....performante ff mari cu motorul stok....si consum ...si putere..si tot....

Link to comment
Share on other sites

nu e motor de R125... e un motor total diferit, motorul de R125 ii SOHC pe cand asta ii DOHC si motorul asta este facut de piaggio daca nu ma insel se vede sigla pe cilindru... arata intr-un fel mai bine decat R125-ul.....dar cum ai spus pacat ca nu mai exista motorizarea 2T.......ar fi fost prea tare.... un exemplu foarte bun ar fi aprilia sr-ditech....performante ff mari cu motorul stok....si consum ...si putere..si tot....

 

 

Si cand o sa inceapa sa pice injectoarele....

Link to comment
Share on other sites

Si cand o sa inceapa sa pice injectoarele....

Chiar aÂşa, când o să pice injectoarele ?

 

Nu mai vorbi aiurea că n-are rost.Până pică un injector îți pică setul de 2 ori pe driÂşca aia roÂşie.

Edited by Chivu
Link to comment
Share on other sites

Si cand o sa inceapa sa pice injectoarele....

 

 

:) sigur sti ce ii ala un injector, sau cum functioneaza??? sti cate motoare sunt pe injectie si de cat timp merg fara nici un fel de problema???

 

sau la ce te referi??? aaa da ii adevarat ca nu mai poti baga orice mizerie de benzina in rezervor, k daca se infunda ii cureti carburatorul... dar la performante si consum te gandesti??

Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa aiba cam acelasi motor ca si derbi , intrucat apartin piaggio. Parerea mea e ca e cel mai frumos 125 de pana acum !!!! :cheers: Ce nu as da sa se transforme si rs-ul meu in unu dasta. :D

Link to comment
Share on other sites

Chiar aÂşa, când o să pice injectoarele ?

 

Nu mai vorbi aiurea că n-are rost.Până pică un injector îți pică setul de 2 ori pe driÂşca aia roÂşie.

 

 

 

Dar tie de cate ori ti-a picat setul la driÂşca aia de NSR ?

Link to comment
Share on other sites

porneste :moto: nu trb sa o imping ca tine :cheers:

Cand am impins-o mah ? deja vorbesti aiurea :D

Mesaj completat

Si adica dc zici ca drisca mea rosie nu ar duce 60.000?Sau mai mult? E tot 2t prietene !

Nu prea cred ca duce Mito atat , nici rs-u , Nsr-urile au fost date naibii :lol:

Link to comment
Share on other sites

:D

Eu am dat nsr-ul la vreo 60.000km Âşi avea setul original prietene.

a mea avea peste 60 000 sigur ... 62 erau pe ceas plus cat am mers fara cablu si tot original era setu shiar si ambreaju la nsr

Mesaj completat

Si adica dc zici ca drisca mea rosie nu ar duce 60.000?Sau mai mult? E tot 2t prietene !

hai sa iti dau explicatia de ce rezista nsr mai mult ca rs si mito este vorba de raportul de compresie data de dimensiunea camerei de ardere ( gaura in care sta bujia si da scanteie) care la rs si mito este mai mica prin urmare scanteia mai puternica de unde rezulta un raport de 12:1 pe cand la nsr explozia este mai slaba aproape la jumatate 7:1 , nsr-ul nu are aceleasi performante la aceeasi turatie dar se incinge mai putin pistonul si, iar dupa un timp indelungat de functionare segmentii se uzeaza si mai scapa si pe acolo compresie probabil ajungand pe la un 4:1 si uite asa ai un 2 timpi care nu se caleaza.

Link to comment
Share on other sites

a mea avea peste 60 000 sigur ... 62 erau pe ceas plus cat am mers fara cablu si tot original era setu shiar si ambreaju la nsr

Mesaj completat

 

hai sa iti dau explicatia de ce rezista nsr mai mult ca rs si mito este vorba de raportul de compresie data de dimensiunea camerei de ardere ( gaura in care sta bujia si da scanteie) care la rs si mito este mai mica prin urmare scanteia mai puternica de unde rezulta un raport de 12:1 pe cand la nsr explozia este mai slaba aproape la jumatate 7:1 , nsr-ul nu are aceleasi performante la aceeasi turatie dar se incinge mai putin pistonul si, iar dupa un timp indelungat de functionare segmentii se uzeaza si mai scapa si pe acolo compresie probabil ajungand pe la un 4:1 si uite asa ai un 2 timpi care nu se caleaza.

 

 

Mai calmait-va cu explicatiile voastre , si mito si rs poate sa duca 60 000 DACA AI GRIJA DE EL !

Link to comment
Share on other sites

  • l.u.v changed the title to Grupul detinatorilor de Aprilia RS125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...