Mexicanu' Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Nu prea se mai activeaza pe aici... Eu nu am patit asa ceva la al meu. Zic sa o duci la cineva priceput .Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Salutare, am si eu un proiect uitat cam de 6 ani in garaj ... incerc sa aduc la starea ei cat mai originala un Rs 125 - 1998 - carb de 34 mm Pana acum are schimbat - Piston, segmenti, ambielaj, ulei amestec, ulei cutie. Am insa o problema, dupa ce a fost desfacut motorul, mecanicul neavand pedala-schimbator, nu a putut verifica intratul in viteza al motorului astfel, acum am vazut ca nu intra nici in prima treapta dar nici in a doua, sta pe neutru, pedala o pot misca in sus si in jos dar nu pana in punctul de cuplare al vitezei. Asta cu motorul oprit, ambreiaj tras/netras, motor pornit ambreiaj tras/netras (asta cu motorul pornit toamna trecuta). Pana sa il desfaca "mecanicul", intra frara nici o problema in viteza, de asemeni iesea pe neutru foarte usor ... ambreiajul nu are probleme, se simte o rezistenta in maner, deci nu e sarit. Ajutati-ma si pe mine va rog pentru ca ieri am reusit in vreo 2 ore sa dau motorul jos de pe cadru (a 2a oara) si sper ca dupa ce ma lamuriti de unde ar fi problema si ce anume as putea sa fac sa isi revina, sa ma murdaresc si eu nitel pe degetele sa il fac sa marga ... am la activ un motor refacut de mine de pe Voshod 3M ... deci tot o drujba .. numai ca era putin mai ancestrala ) Asa ca va rog cei in cunostiinta de cauza dati-mi niste sfaturi, nu as vrea sa desfac motorul bucati bucatele si sa fie ceva simplist de facut ... Nu ezitati sa raspundeti .. va rog mult ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) n-am inteles prea bine, cu motorul pornit intra? sau nici cu el? oricum, in manual iti arata absolut tot ce ai nevoie. la motociclete degeaba tragi sau nu ambreiajul, nu-s cutii sincronizate. adica daca nu intra pe loc misti motorul un pic si trebuie sa intre. Editat Februarie 7, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Degeaba .... Nu intra nici cum ... am incercat si miscand motorul si tot degeaba ... Trebuie desfacut motorul cel mai probabil ...dar daca tot il deschid sa ma lamureasca cineva de unde ar putea fi .. sa nu desfac degeaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 dinauntru, deci tot trebuie sa-l desfaci. ti-am zis si mai sus, in manual scrie tot ce ai nevoie, cu poze & shit. nu e greu! poa' sa fie un pinion pus invers, o furca pusa aiurea, selectorul pus aiurea, oricare dintre astea sau toate deodata. da jos manualu' ca il gasesti moaca pe net, scrie pe google "aprilia rs 125 repair manual", da-l jos si distreaza-te! si nu in ultimul rand, foloseste scule bune, nu toate chinezariile si sa ai rabdare! hai succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Multam fain ... luni ma apuc serios de el ... vom vedea ce o sa iasa ... cel mia probabil a fost pus ceva aiurea ... Mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 am uitat: foloseste si consumabile de calitate la reparatie. garnituri bune, semeringuri de calitate, silicon bun, etc. cel mai bun dintre cele proaste este 2+2, asta in caz ca nu gasesti altceva gen loctite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Salut. Mai activeaza cineva pe forum care poate sa imi lamureasca cateva intrebari legate de un rs125 din 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 iti raspund eu: are 2 roti, cadru, frane si motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Are mai multe decat cele enumerate de tine...:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 are! si carene! acum serios vorbind: daca nu intrebi ce te intereseaza cam ce raspunsuri crezi ca vei primi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Bun. Ma bucur ca mai exista cineva pe topic. Mi.am cumparat o Aprilia Rs125 2006 si am cateva intrebari (are toate fluidele schimbate de cel de la care am cumparat-o): 1. Intra greu in pozitia N? De ce? Ce solutie exista ca sa pot sa stau pe liber la semafor.. 2. Au intrat doar 10litri de benzina in ea. Exista cumva vreun buson pt rezerva ? Precizez ca a venit fara benzina in rezervor. 3. Pentru urmatoarea revizie catre ce service ma indrumati in Bucuresti? (oameni care se pricep si preturi bune..cum ar fi service-ul lui Cezar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 1. invata s'o pui pe neutru din mers - pana sa te opresti complet.. nu dupa ce ai oprit la semafor 2. habar n'am 3. orice service moto care nu e in vre'un garaj uitat de lume si garda financiara . Mare cacao la revizie n'are ce sa'ti faca .. daca te stresezi un pic o faci si tu singur la o adica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Bun. Ma bucur ca mai exista cineva pe topic. Mi.am cumparat o Aprilia Rs125 2006 si am cateva intrebari (are toate fluidele schimbate de cel de la care am cumparat-o): 1. Intra greu in pozitia N? De ce? Ce solutie exista ca sa pot sa stau pe liber la semafor.. 2. Au intrat doar 10litri de benzina in ea. Exista cumva vreun buson pt rezerva ? Precizez ca a venit fara benzina in rezervor. 3. Pentru urmatoarea revizie catre ce service ma indrumati in Bucuresti? (oameni care se pricep si preturi bune..cum ar fi service-ul lui Cezar) 1. din mers e cel mai usor, din 2 in liber mai ales. totusi, verifica jocul la cablul de ambreiaj sa nu fie prea mare si sa ai ulei bun in cutie, nu cine-stie-ce mizerie. si schimba-l des, la 5000 maxim, intra un litru sau ceva de gen. putin oricum. 2. 10 litri are. nu exista buson de rezerva. nu pentru alimentat. 3. cum a spus si sydemon, orice service pentru o revizie banala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starstruck Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 1. din mers e cel mai usor, din 2 in liber mai ales. totusi, verifica jocul la cablul de ambreiaj sa nu fie prea mare si sa ai ulei bun in cutie, nu cine-stie-ce mizerie. si schimba-l des, la 5000 maxim, intra un litru sau ceva de gen. putin oricum. 2. 10 litri are. nu exista buson de rezerva. nu pentru alimentat. 3. cum a spus si sydemon, orice service pentru o revizie banala. ce motoreta ai performance ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 E cam mult 5000, eu il schimbam la 3000. Sau ma rog il schimbi cand nu mai vrea sa iasa pe liber. Cand ii schimbi uleiul sa stergi bine de pilitura bushonul. Intra 900ml 75w40 parca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 ce motoreta ai performance ? rsv si rst. am avut si un rs dar doar o luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
all24 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 E adevarat ce spun unii ca se poate scoate consum 3,5 /100km la rs? Ma refer la varianta delimitata. Am vazut ca in datele oficiale consumul este de 5,5-6 pentru varianta limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 datele oficiale nu mint de obicei, poate fi chiar putin mai mare consumul decat cel declarat de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
all24 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am intrebat pentru ca am vazut ca mai multi posesori declara lucruri de genul asta, si vroiam sa stiu cat este de adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 E adevarat ce spun unii ca se poate scoate consum 3,5 /100km la rs? Ma refer la varianta delimitata. Am vazut ca in datele oficiale consumul este de 5,5-6 pentru varianta limitata. La 2T e un fenomen mai ... interesant. In a 6 a cu 5-6000 ture ... ai o viteza de 110 parca ... eu am scos 4 rotunjit. Dar era limitat complet. Adica toba/cdi/carb. Delimitat e alta poveste. Oricum e o moto grozava ... Observ ca e cam liniste pe aici ... Cine are intrebari sa puna ... Bun. Ma bucur ca mai exista cineva pe topic. Mi.am cumparat o Aprilia Rs125 2006 si am cateva intrebari (are toate fluidele schimbate de cel de la care am cumparat-o): 1. Intra greu in pozitia N? De ce? Ce solutie exista ca sa pot sa stau pe liber la semafor.. 2. Au intrat doar 10litri de benzina in ea. Exista cumva vreun buson pt rezerva ? Precizez ca a venit fara benzina in rezervor. 3. Pentru urmatoarea revizie catre ce service ma indrumati in Bucuresti? (oameni care se pricep si preturi bune..cum ar fi service-ul lui Cezar) Cu lichidele schimbate de proprietar daca nu le-ai verificat tu ... si trebuie sa fii doxa de cunoscator sa iti dai seama ... nu prea e de incredere. Schimba uleiul din Cutie daca tot ai probleme / antigelul ... lichid de frana. Ca ulei de motor recomand Motul 710 acum vad ca a iesit si Motul 800. Pe vremea mea nu era. Si apoi "joaca-te " la cablul de ambreaj ... La Rs ul meu ... facea cam la fel ... cu N UL .. m-am jucat cu cablul sa debraieze "mai sus" .. si a fost perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Cauta RS 125 aici il gasesti la nr 842 : /index.php?/topic/680554-lista-consum-carburant-887-modele-moto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Acum crezi tot ce zboara ... Kawa ER6F consuma 20 litri la suta ... ma crezi ? Ce mai spui ma Malasorte ? Pe mess nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Am nevoie de niste carene laterale, prindere far, carena far pt aprilia rs 125 2006. Ma puteti indruma catre cineva care vinde din dezmembrari asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salutare, am nevoie de piesa centrala de sub discurile de ambreiaj ... Cea de care vin prinse arcurile si in capat prinsa flansa cu 6 suruburi in hexagon ... Am un "piciorus" ca sa ii spun asa rupt si piesa e de aluminiu ...aveti idee la ce preturi si unde as putea gasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.