Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Aprilia RS125


Postări Recomandate

Vizitator ALINU
Chestia cu ITP si ARR nu stiu daca mai este valabila la modelul gumei. In noile taloane nu mai este trecuta dimensiunea lor. Eu la ITP m`am dus cu gumele pe care le am si acum , si nu sunt cele din carte , nu sunt cel stock sunt mai mari si nu au zis absolut nimic. Mai citisem pe undeva ca nu mai conteaza marimea ci doar sa fie in stare buna :)

 

In principal o guma mai mare la motocicleta inseamna suprafata de rulare mai mare , de unde si faptul ca trage mai greu motorul si strica ciclistica.

La ITP nu se merge si cu cartea de identitate?Doar cu talonul?In talon la mine nu scrie nimic de dimensiunile pneurilor :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La ITP nu se merge si cu cartea de identitate?Doar cu talonul?In talon la mine nu scrie nimic de dimensiunile pneurilor :finger:

 

Se merge cu toate actele inclusiv cartea de identitate unde sunt trecute dar pur si simplu mie nu mi-au zis nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe lousi DID x-ring 114euro si face toti banii.

multzam , momentan o sa il mai las ....

Mesaj completat

Qiv, asta de nsr nu s-o potrvi si la Rs ? O avea aceleasi prinderi ?

 

Daca merge pe RS tau Malasorte ti-l dau eu cu 70 euro (3 milioane) e nou nout in cutie. Acelasi de care zice si chivu. Tot DID, tot cu X-Ring , pinioane JT Sprockets 14-36 :P

 

http://img28.imageshack.us/gal.php?g=img9020.jpg

pai ce mah daca schimb lantzu schimb si pinioanele ??? vedem..... oricum momentan nu am bani

Mesaj completat

la united cand m am interesat eu era in jur de 5 mil fara manopera...

hmm o sa ma duc si eu cand oi avea timp . Oricum mi-l montez singur daca e :finger:

Mesaj completat

De unde pot comanda un cablu de ambreiaj original sau unul sport(comanda online sau in Tg. Mures)?

Se potriveste roata 180/60/17 pe spate? sau trebuie schimbat ceva?

De unde pot cumpara ulei motul sau repsol full sintetic pt motor(comanda online)?

Cam la cati km se schimba setul(medie) si uleiul din motor?

Unde gasesc cablu kilometraj pt RS125 si ceas vitezometru de la RS250 ?

Ultima :)) Crash-pad pt rs unde este? :kali:

 

Eh , astea-s intrebarile mele , vreau sa schimb cam tot pana la primavara :kick: cu ce am avut problema :D

deci e un baiat din constanta care dezmembreaza si trimite oriunde in tara id lui e byson_86 dezmembreaza rs 125 , 50 ... sau united . eu spre exemplu mi-am luat acum 1 luna jumate un cablu nou de ambreiaj am dat 86 ron pe el si mi l-am pus singur e super simplu iar despre calitate n-am ce sa vorbesc. Ulei poti sa ii pui si OMW bixxoil 2T-S e full sintetic mie mi l-a recomandat frana si e foarte bun.... pe viitor o sa ii pun si eu motul. Setul se schimba la un anumit nr de kilometrii ?? mai bine il lasi pana crapa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Daca o sa crape e posibil sa ia cu el mai multe lucruri :finger:)

Asta incercam si eu sa-i spun...ca de aia fac si vreau sa fac anumite lucruri preentiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Vreau poze de la plimbarea ta de Marti reisare !

Vrei pwla asta vrei!

Nu am mai fost nicaieri si nici nu o sa mai merg nicaieri pe anul asta.Hai te-am scuipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tradus un tutorial al unui englez deci munca NU este a mea...traducerea m-am chinuit sa o fac cat de cat ok intai am tradus cu google si dupa aia am reparat greselile cu zambetul pe buze de ex " have a CAT in the expansion chamber." = "are o pisica in camera de expansiune "

 

sper ca ce am facut sa ajute pe uni si ink odata imi cer scuze pt miile de greselii :angry:

 

Cum sa iti delimitezi RS-ul singur???

 

 

Delimitarea CDI-ului

 

RS125 Aprilia vine cu o restricție CDI.. Aceasta retardeaza aprinderea prin jurul a 6000rpm, astfel motocicletele pot trece testele de emisii UE, astfel încât acestea să poată fi fabricate si vandute. Acest lucru face ca motocicleta ta sa mearga mai prost, la 6000rpm Âşi nu lasa motorul sa traga prea bine .

Derestrictionarea

Acest lucru va anula garanția.,daca motocicleta este in garantie cel mai bun lucru de facut este sa cumperi un alt CDI si sa il derestrictionezi sis a il folosesti pe motocicleta.

 

Derestrictionarea CDI-ului?

CDI-ul este o cutie neagră sub scaunul pasagerului. Prin urmare, pentru a ajunge la aceasta va fi nevoie pentru sa dati saua pasagerului jos

CDI va avea un număr de serie pe el în cazul în care numărul de ordine este în formatul următor 071000-XXXX-XXXXX atunci derestrictionarea aceasta va funcționa dacă este

făcută corect

 

Va trebui să tai o gaură în CDI pentru a ajunge la puntea aceea electrica. Tăiați un dreptunghi 30mm de 10mm Âşi 5-10mm adâncime.

 

Veți vedea o parte dintr-o placă de circuit, cu o punte taiati acest lucru. Acest lucru este cunoscut sub numele de pod. (Dacă atingi sticla inseamna ca ai săpat prea adanc!)

După ce ai rupt podul/puntea, umple gaura înapoi în cu silicon, asigurați-vă că este impermeabila ! Acum, nu va fi nici o pierdere de putere între 5000-6000rpm.

 

Aici este o diagramă detaliată ...

 

post-18012-1260311177_thumb.jpg post-18012-1260311213_thumb.jpg

 

Derestrictionarea pt Full Power

Pentru a face acest lucru veți avea nevoie de următoarele elemente:

 

- unitatea RAVE

-lamela Powervalve

-solenoid

-cablu(intre solenoid si lamela)

 

În cazul în care RS125 dvs. este restricționat, atunci aceasta nu va primi o creÂştere semnificativă a puterii în jurul 8000rpm. Dacă Âştiți ca powervalve-ul este instalat, dar nu se simte eplozia de putere asigurate că toate piesele conectate, si funcționează corect, iar solenoid-ul este setat corect.

 

Ce face powervalve ?

 

Lama de powervalve se misca in galeria de evacuare astfel se mută în sus Âşi în jos pentru a mări sau micÂşora dimensiunea orificiului de evacuare pentru a oferi putere la diferite turati.

Solenoid-ul, este un componet electromagnetic tot ce trebuie să Âştiți este ca el trage un cablu care este conectat la lamela powervalve.

 

 

 

Trebuie să verificați motocicleta pentru componetele enumerate mai sus.

Motocicleta poate fi restricționat printr-o placă in loc de lamela un fel de lamela fixa. Puteți vedea acest lucru in partea cilindrului de mai sus de evacuare. Aceasta va fi o plăcuță Âşi are de-a lungul 3 bolturi (unul de fiecare parte Âşi unul în mijloc). Dacă vedeți o asta atunci va trebui să achiziționati componentele enumerate mai sus.

Odată ce ați dobândit aceste piese montati-le!!!

Rețineți, powervalve merge montat într-un singur fel!

Ca si in poza:

 

post-18012-1260311283_thumb.jpg

Dacă puteți vedea powervalve-ul, atunci nu veți avea nevoie să-l cumperati desigur, Âşi veți vedea ceva de genul asta de mai sus de evacuare

post-18012-1260311305.jpg

 

Eliminați rezervor ta ...

În partea dreaptă a bateriei ar trebui să existe solenoid-ul, care ar trebui să aibă un loc de conectat cablu la capatul acestuia. Cablul se conecteaza la lama powervalve care merge în motor.

Ar trebui să arate ceva de genul asta cu totul

post-18012-1260311322_thumb.jpg

 

Dacă nu vedeți solenoid-ul va trebui să-l cumparati

Locul lui e undeva in dreptul bateriei, in partea dreapata (partea cu maneta de acceleratie) există un loc special pentru acesta, se monteaza pe o parte superioara a cadrului radiatorului, care este în imediata vecinătate a bateriei.

 

Dacă vedeți toate componentele si totusi nu funcționează aÂşa cum ar trebui ... , atunci acesta poate fi un caz care solenoid nu este conectat! Dacă te uiți pe imaginea de mai sus există un bloc conector pe la capatul SOLENOID-ului, a se vedea dacă acesta este conectat, se conecteaza la o mufa cu 2 papuci ce iasa din instalatia electrica.

 

Scoate scaunul pasagerului Âşi a verifica pentru a vedea daca ai unitatea RAVE.

 

Dacă nu puteți vedea acest lucru, atunci veți avea sa il cumparati si acesta se va conecta la o mufa ce de asemenea nu este bagata nici unde…

Tot ce trebuie să faceți acum este sa ajustati cablul cum trebuie

Cu cat lamela sta pe pozitia inchis cu atat puterea in ture mici va fi mai mare iar in ture inalte nu va fi prea mare si viceversa

 

Avertizare: Când derestrictionati motocicleta dvs., va trebui să vă schimbați bujia altfel s-ar putea sa ti se faca o gaura in capul pistonului.. Bujia care ti-o trebuie când motocicleta este delimitata (powervalve instalat) este un BR10EG.

Acest lucru se datorează faptului că bujia este mai rece. Când motocicleta este restricționata ar trebui să rulați cu un BR8EG.

 

Derestrictionarea tobei

 

Motociclete fabricate mai de 2003 au catalizator camera de expansiune.(deci limitarea ii in cimpoi nu in finala)

Pentru a scăpa de aceast catalizator care face ca motocicleta se comporte diferit, pt al scoate procedati ca in poze:

post-18012-1260311379_thumb.jpg post-18012-1260311370_thumb.jpg post-18012-1260311364_thumb.jpg

Dacă aveți de gând sa delimitati toba atunci va trebui să rejet-uiti CARB dumneavoastră Motociclete cu o CAT în ele sunt setate pentru a rula bogate (mai mult ulei ). Prin urmare, va trebui să cumperati un jigler principal standard pentru CARB dumneavoastră. Dacă aveți un carb 28mm apoi dimensiunea standard de principal cu jet este un 120. În cazul în care CARB dvs. este de 34mm dvs. principal este mult mai probabil să fie un 158 (cred).

Raceri tind să folosească cimpoiul stok, pentru că este mai gros in carne decat cele sport, prin urmare, reține mai multă căldură, iar aceste lucra mai bine cu mai multă căldură. Ele în mod normal, doar schimba final poate.

 

 

Unele tobe au un tub de recirculare care merge la filtrul de aer. Trebuie doar să tai acest tub Âşi sa sudati gaura inclusiv si cea care duce la filtru de aer.

 

Carburatorul

 

Motociclete mai în vârstă au avut un carb de 34mm. Cele noi au o carb de 28mm. Cred că cele pana in 98, au carb 34mm Dacă doriți o performanta mai buna, precum Âşi un loc mai aproape de top-ul performantei posibile, fără a afecta consumul de benzină prea mult luati un carb 34mm. Consumul de benzină este surprinzator bun, ea nu suge mai mult, dar se simte la putere!

 

Trebuie sa cumperi un Deloroto VHSB 34MM Âşi o galerie de admisie noua, deoarece originalul nu are gaura destul de mare incat sa intre carb de 34.

Filtru de aer standard se va potrivi în continuare cu acest CARB nou.

 

 

o sa mai completez si cu informati din alte parti ... tutorialul original il gasiti aici:

 

http://www.tjtuning.co.uk/forums/showthread.php?t=65

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Grupul detinatorilor de Aprilia RS125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...