Florin-rs Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 salut all care imi poate spune si mie cum pot sa mai inalt rs'u??? Nu te juca cu treburi de astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Nu te juca cu treburi de astea! pai ii modific ciclistica sau de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Da, cică se strică ciclistica cu măgăriile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Da, cică se strică ciclistica cu măgăriile alea. ehh atunci o las asa...e cam joasa pentru mine si de aia vroiam sa o inalt mersi de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Cât ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 ehh atunci o las asa...e cam joasa pentru mine si de aia vroiam sa o inalt mersi de sfaturi Las-o asa,uita-te in manual si vezi ce scrie acolo..cat de mare inca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Cât ai? 1.80 daca te referi la inaltime si intotdeauna mi-au placut moto mai inalte..la asta ating cu tot picioru si mai indoi si genunchii..se vede si in img. Editat Februarie 14, 2010 de bogdykart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 1.80 daca te referi la inaltime si intotdeauna mi-au placut moto mai inalte..la asta ating cu tot picioru si mai indoi si genunchii..se vede si in img. Ajugi greu în comparație cu mine pe nsr. Eu am toată talpa jos Âşi genunchii destul de flexați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 1.80 daca te referi la inaltime si intotdeauna mi-au placut moto mai inalte..la asta ating cu tot picioru si mai indoi si genunchii..se vede si in img. Las-o asa,decat sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Las-o asa,decat sa ai probleme. o sa o las asa dar din moment ce suspensiile de pe motociclete sunt reglabile.. nu vad ce rau as putea face..dar nu ma risc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Ce aveti cu omul daca vrea sa isi ridice motoreta ? Pentru unele motociclete exista din fabrica componente ale sistemului amortizor - bascula care le fac mai inalte sau mai scunde intradevar calculate dar din moment ce toate amortizoarele sunt reglabile sunt reglabile ca sa permita un mers decent cam in orice conditii nu vad unde e problema , nu sunt facute sa depaseasca parametrii ca nu te apuci sa pui amortizor de cross pe vitezana . Vorbiti de parca toti va dati numai pe circuit , si daca cumva schimbati dimensiunea gumelor sau inaltimea motocicletei gata ai sarit in sant pe prima curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 o sa o las asa dar din moment ce suspensiile de pe motociclete sunt reglabile.. nu vad ce rau as putea face..dar nu ma risc oricum Suspensiile sunt reglabile ca să poți să le setezi în funcție de greutatea ta. Când te pui pe ea tre' să se lase vreo 3cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Suspensiile sunt reglabile ca să poți să le setezi în funcție de greutatea ta. Când te pui pe ea tre' să se lase vreo 3cm. A mea se lasa mai mult parca , stii sa reglezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 A mea se lasa mai mult parca , stii sa reglezi? Măsoară exact cât se lasă întâi. La rs parcă doar pe spate sunt reglabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 pana la urma o sa ma uit sa vad cum sa o inalt si daca nu merge bine inaltata o fac inapoi cum era: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 De inaltat nu o poti inalta decat cu un kit de ridicare.. . se gasesc pe Ebay ! Nici de coborat nu o poti cobora decat cu un kit de coborare (lowering kit) tot pe ebay gasesti... tot ce ii poti face e sa ii intaresti suspensia sa nu se mai lase cu greutatea ta asa mult , dar toate astea afecteaza intr-o oarecare masura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 De inaltat nu o poti inalta decat cu un kit de ridicare.. . se gasesc pe Ebay ! Nici de coborat nu o poti cobora decat cu un kit de coborare (lowering kit) tot pe ebay gasesti... tot ce ii poti face e sa ii intaresti suspensia sa nu se mai lase cu greutatea ta asa mult , dar toate astea afecteaza intr-o oarecare masura . si cam cat costa un kit de inaltare??poate gasesc si in ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 asta n-am idee, de ce sa zic... intai uite-te pe Ebay si vezi ce si cum , studiaza problema si dupaia te hotarasti daca merita sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 asta n-am idee, de ce sa zic... intai uite-te pe Ebay si vezi ce si cum , studiaza problema si dupaia te hotarasti daca merita sau nu... ok..mersi mult de informatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 1.80 daca te referi la inaltime si intotdeauna mi-au placut moto mai inalte..la asta ating cu tot picioru si mai indoi si genunchii..se vede si in img. Pai asa e si la mine , la fel stau si eu , dar am un prieten cu un rs la fel ca al meu care are codita inaltata mult , state-am pe ea si nu atingeam cu toata talpa. Cred ca se ridica din amortizorul de sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Am un prieten are 1.90 si nu se plânge că e prea jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Pai asa e si la mine , la fel stau si eu , dar am un prieten cu un rs la fel ca al meu care are codita inaltata mult , state-am pe ea si nu atingeam cu toata talpa. Cred ca se ridica din amortizorul de sub sa. da dar faza e ca amorizorul spate e pe filet..nu e dinala cu trepte cum e la alea mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Ce aveti cu omul daca vrea sa isi ridice motoreta ? Pentru unele motociclete exista din fabrica componente ale sistemului amortizor - bascula care le fac mai inalte sau mai scunde intradevar calculate dar din moment ce toate amortizoarele sunt reglabile sunt reglabile ca sa permita un mers decent cam in orice conditii nu vad unde e problema , nu sunt facute sa depaseasca parametrii ca nu te apuci sa pui amortizor de cross pe vitezana . Vorbiti de parca toti va dati numai pe circuit , si daca cumva schimbati dimensiunea gumelor sau inaltimea motocicletei gata ai sarit in sant pe prima curba. Mi-am dat cu parerea,nu sunt de parere ca e bine sa modifici amortizorul,nu e vorba ca daca pui cauciuc mai lat pe spate si mai inalt ca te duci in primul sant,e vorba ca nu te ajuta cu nimic asta daca ai cauciuc stock pe fata si spate mai lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 da dar faza e ca amorizorul spate e pe filet..nu e dinala cu trepte cum e la alea mari... Are două piulițe pe filetul ăla, îl desfaci pe primul apoi învârți de celălalt cât ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Are două piulițe pe filetul ăla, îl desfaci pe primul apoi învârți de celălalt cât ai nevoie. in cazul meu trbuie sa strang..incerc in weekend sa vad ce iese ca nu am timp de nimic cu scoala asta..mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.