Florin-rs Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Care imi explica?mai babeste asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 eu stiam ca de acolo modifici , dar nu bag mana in foc Ce relanti ai ? eu am 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Relantiul se modifica din rotita aia care se afla pe carburator la modelele vechi in partea dreapta.Estea o rotita neagra si invarti in dreapta pentru a mari si in stanga pentru a micsora.La mine este un prelungitor si iese in afara...e mai simplu.La aer este un surubel...dar nu stiu sa-ti spun mai mult .Da nu cred ca este cazul sa umbli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Relantiul se modifica din rotita aia care se afla pe carburator la modelele vechi in partea dreapta.Estea o rotita neagra si invarti in dreapta pentru a mari si in stanga pentru a micsora.La mine este un prelungitor si iese in afara...e mai simplu.La aer este un surubel...dar nu stiu sa-ti spun mai mult .Da nu cred ca este cazul sa umbli. Nu imi sta la relanti,eu cred ca e cazul sa umblu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Nu imi sta la relanti,eu cred ca e cazul sa umblu... Prin nu e cazul sa umbli am ma refeream la filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Relantiul se modifica din rotita aia care se afla pe carburator la modelele vechi in partea dreapta.Estea o rotita neagra si invarti in dreapta pentru a mari si in stanga pentru a micsora.La mine este un prelungitor si iese in afara...e mai simplu.La aer este un surubel...dar nu stiu sa-ti spun mai mult .Da nu cred ca este cazul sa umbli. Asa stiam si eu. Si nu iti sta deloc relantiu mah ? La mine nu sta cand e rece , dupa 40 d grade nu mai am treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Portocala Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) rodaj prost facut + mers numa PV + ulei prost + 200 kg pe el + 12000 ture = motor calat banuiesc ca ati prins ideea. unde pot gasi kit original aprilia?(preferabil in romania , daca intru pe ebay nu stiu germana deloc deci naspa) Editat Aprilie 2, 2010 de Portocala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 rodaj prost facut + mers numa PV + ulei prost + 200 kg pe el + 12000 ture = motor calatbanuiesc ca ati prins ideea. unde pot gasi kit original aprilia?(preferabil in romania , daca intru pe ebay nu stiu germana deloc deci naspa) Pai la united motors in bucuresti , ce rs ai? Mesaj completat Pai la united motors in bucuresti , ce rs ai? Am vazut acum , poi si dupa cati kilometrii s-a belit motoru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Portocala Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 722 exact....ideea e ca o mers mult peste 6000 ture si cu un ulei nu prea stralucit si astai treaba. deacu trebuie sa ma apuc de strans bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 722 exact....ideea e ca o mers mult peste 6000 ture si cu un ulei nu prea stralucit si astai treaba. deacu trebuie sa ma apuc de strans bani. pai de mane , daca stiai ca o ai in rodaj dc dadea in ea ? iti faceai usurel km de rodaj si dupaia ii dadeai de facea spume pistonu o sa te coste destul d mult , de unde esti tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Portocala Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 roman, jud neamt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 roman, jud neamt arata marfa daca e aia la avatar cati kw ai in talon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 722 exact....ideea e ca o mers mult peste 6000 ture si cu un ulei nu prea stralucit si astai treaba. deacu trebuie sa ma apuc de strans bani. baga: racealltime la mess si vb acolo. Am eu cilindru aprilia rs 125 iti trebuie doar piston. E in stare buna l-am dat jos de pe rs ca mi-am pus polini. Daca vrei sa iesi mai ieftin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Stai ma linistit ca nu asta e cauza ca nu ai respectat rodajul sau ca nu ai pus ulei de calitate.Ti-am zis pe mess , adu un mecanic si desfa-o sa vezi intai ce ai stricat.Apoi gandeste-te daca e din cauza pompei de ulei sau din cauza ca s-a incins.Kit nou la united costa in jur de 1400 euro.Ori il alezezi ori iti iei dp ebay kituri refacute...mai bine alezezi ca 1400 stiu ca nu dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Unde se poate aleza ai o adresa ceva? Stie cineva unde gasesc o lamela pentru varianta fara power valve, piesa 19 din poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 In Galati... insomnia de pe forum stie...mai bine cauti la tine in localitate .Este un procedeu des intalnit , se folosea pe dacii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Unde se poate aleza ai o adresa ceva? Stie cineva unde gasesc o lamela pentru varianta fara power valve, piesa 19 din poza? [/quote cilindru la rs nu se poate aleza pt ca nu e din fonta...se poate reface cu un nou strat de nicasil...operatiune care nu se face la noi in tara...asa ca altu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Se poate aleza , el are un stra de nicasil ceva mai gros si treaba asta este gandita de ei odata ce scot pistoane cu 4 cote.Ei recomanda schimbarea pistoanelor astea la 16k , 32k si nu mai stiu cat.El daca are 1k si are o julitura de 0.02 mm il "taie" cum ar veni 0.02 mm si ia piston cu cota C. E foarte simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 astazi am prins si eu curaj si am iesit din orasul navodari ... am plecat spre mamaia .. am traversat toata mamaia ... ma intorc inapoi ies din mamaia si in drum spre tabara navodari ( fiind in treapta a 3-a ) incepe sa-mi scada turatia la motor ... pe la 4 mii trag ambreiaju sa bag viteza inferioara si hop moare motorul . trag pe dreapta pe aleea aceea de la vile ... dau cheie nimic .... il las vreo 5 minute incerc iara nimic . chem un amic cu o masina legam o funie ... ma trage el putin bag a 2-a brrrm brrm brrm intr-un sfarsit o ia , din pacate am reusit sa si cad mi-a intrat funia pe sub roata etc , se zgarie ceva carena pedala frana capatu de la ghidon toate bune si frumoase ... mi se arde siguranta de 15 A ( presupun ca s-a scurs benzina sau ceva si s-a facut un scurt ) ..... stam vreo 5 minute incercam iara ... liber .. ma trage el ceva bag a 2-a brrrm brrrm porneste motoru ... oprim masina scot funia etc ( bordu mort din cauza la siguranta aia ... am schimbat`o ulterior in navodari si s-a reaprins tot ) ... pornesc pe strada moto merge perfect ajung in navodari fara probleme .. bag moto in garaj si Pa aveti vreo idee ce s-a intamplat de mi-a murit in mers ? bujia e nou noutza ieri am luat-o ... carburatoru curatat acu max 2 zile . temperatura motorului care mi-o arata pe display era de 65 grade C ( a fost si pe la 80 alta data si nu erau probleme ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Benzina? AÂşa îmi face mie când rămâne fără benzina Âşi trebuie să îi dau pe rezervă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 nu cred ca era din cauza lipsei benzina ... cu 30 km in urma bagasem vreo 10 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Benzina? AÂşa îmi face mie când rămâne fără benzina Âşi trebuie să îi dau pe rezervă. Asa am patit si eu azi,dar era de la benzina(i-am dat pe rezerva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Ai umblat la carb acum 2 zile?S-ar putea sa fie de acolo si d0ct0r la rs patea la fel ...Il intreb maine mai exact ce avea si te anunt.. Mesaj completat Apropo azi m-am plimbat vreo 2 ore cu un rs...maine iar ca mi l-a imprumutat proprietarul . Marti imi comand si eu piston ... si in o sapt de marti va fi gata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 cat te costa piston ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 cat te costa piston ? Undeva la 120 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.