gabi_papi Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Procycle full sintetic de pe louis Âşi merge laser cu acelaÂşi set de mai bine de 25.000km. Ce să îi faci dacă Aprilia foloseÂşte motoare de (cuvant urat). e adevarat ca rs-urile NU SUNT FIABILE DELOC, tocmai dasta tre sa le tratezi cu lichide de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Nu e adevarat,normal ca numai merge..daca nu il lasi sa se incalzeasca bine si pleci in 14.000,normaaaal. Am un prieten, mai bou aÂşa din fire, ăsta mereu pleacă nu motorul rece. Dar nu pleacă uÂşor ca tot omu`, pleacă blană din prima. Setul lui are vreo 10-15.000km Âşi încă merge ok. Ce rezultă din asta? rotax=bullshit Ah, da, merge tot cu procycle. Înainte de al cumpăra a mers câteva mii de kilometri cu castrol, zoaie dinaia pentru scutere, la 20lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am un prieten, mai bou aÂşa din fire, ăsta mereu pleacă nu motorul rece. Dar nu pleacă uÂşor ca tot omu`, pleacă blană din prima. Setul lui are vreo 10-15.000km Âşi încă merge ok. Ce rezultă din asta? rotax=bullshit Ah, da, merge tot cu procycle. Înainte de al cumpăra a mers câteva mii de kilometri cu castrol, zoaie dinaia pentru scutere, la 20lei. Hai sa o lamurim si p-asta. NSR mai fiabil ca RS. Colegul tau pleaca tare dar cat o tine asa? 5-10min? Si cu rotaxu, poti pleca tare de la inceput, neincalzit, dar sa nu il tii mult in forja. Un set Rotax tine 30k km (forja) sau 40k km (mers normal), asta cu ulei bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Hai sa o lamurim si p-asta.NSR mai fiabil ca RS. Colegul tau pleaca tare dar cat o tine asa? 5-10min? Si cu rotaxu, poti pleca tare de la inceput, neincalzit, dar sa nu il tii mult in forja. Un set Rotax tine 30k km (forja) sau 40k km (mers normal), asta cu ulei bun. Hahaha si daca eu am facut 100km din care 80 in forja fara oprire? Editat Aprilie 7, 2010 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) ÂŞi te mai miri că ți-a plesnit la 7000km. Ai să dai vina pe pompa de ulei sau pe rodaj Editat Aprilie 7, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ÂŞi te mai miri că ți-a plesnit la 7000km. Ai să dai vina pe pompa de ulei sau pe rodaj Pai ele au fost de vina ma .De atunci de cand a primit acei 100 km , a mai facut 500 si mergea ca inainte...apoi s-a blocat pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Pai ele au fost de vina ma .De atunci de cand a primit acei 100 km , a mai facut 500 si mergea ca inainte...apoi s-a blocat pompa... Chestia e ca la ture mari pompa de ulei nu face fata. De aceea la curse nu se foloseste pompa de ulei, acolo se face amestecu direct in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Chestia e ca la ture mari pompa de ulei nu face fata. De aceea la curse nu se foloseste pompa de ulei, acolo se face amestecu direct in rezervor. La drumul ala aveam si in rezervor...Cand mi s-a blocat pompa si calat motorul am fost pana la braila ... 20 Km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Pt cei care tot vorbiti de fiabilitatea extraordinara a Rotaxului . E un motor ingenios dar MINIMALIST! E plin de rotite de plastic ( si aici ma refer la rotitele care tin contragreutatea , care invart pompa de apa si de ulei ) ambreiaju nu e prins in nimic decat in capacul de la cutie , are un fel de sistem penal de compresare a ambreiajului ( fara rulment de presiune ) , selctoru de viteze e o "chestie" asa anemica , electromotorul zici ca e motorasu de powervalve , suruburile care tin carterel sunt asa de stranse incat tind sa cred ca si alea de la telecomanda sunt mai intepenite , calitatea materialelor folosite lasa de dorit etc. E un motor simplu , usor , eficient si destul de performant dar ca fiabilitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Pt cei care tot vorbiti de fiabilitatea extraordinara a Rotaxului . E un motor ingenios dar MINIMALIST! E plin de rotite de plastic ( si aici ma refer la rotitele care tin contragreutatea , care invart pompa de apa si de ulei ) ambreiaju nu e prins in nimic decat in capacul de la cutie , are un fel de sistem penal de compresare a ambreiajului ( fara rulment de presiune ) , selctoru de viteze e o "chestie" asa anemica , electromotorul zici ca e motorasu de powervalve , suruburile care tin carterel sunt asa de stranse incat tind sa cred ca si alea de la telecomanda sunt mai intepenite , calitatea materialelor folosite lasa de dorit etc. E un motor simplu , usor , eficient si destul de performant dar ca fiabilitate ... rotitele alea sunt din teflon pt ca nu sunt supuse la sarcine mari. Toate ambreajele sunt prinse "in nimic". Daca era in suruburi tu cum il actionai??? electromotoru e de dimensiunea potrivita, are putere mai mult suficienta sa invarta motoru. Suruburile de la carter TREBUIE sa fie stranse, pp k n-ai vrea sa ti se imparta motoru in doua atunci knd esti pe ea. Motoru nu e fiabil k e facut sa urce in ture cat mai mari si cat mai repede. Crezi k se spune degeaba ca RS-ul este printre cele mai nervoase 125-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 rotitele alea sunt din teflon pt ca nu sunt supuse la sarcine mari. Toate ambreajele sunt prinse "in nimic". Daca era in suruburi tu cum il actionai??? electromotoru e de dimensiunea potrivita, are putere mai mult suficienta sa invarta motoru. Suruburile de la carter TREBUIE sa fie stranse, pp k n-ai vrea sa ti se imparta motoru in doua atunci knd esti pe ea.Motoru nu e fiabil k e facut sa urce in ture cat mai mari si cat mai repede. Crezi k se spune degeaba ca RS-ul este printre cele mai nervoase 125-uri? Nu ai inteles nimic rotitele sunt din plastic , cel putin aia de la pompa de ulei e plastic curat ( aia de se rupe des ) , eu ma refeream la oala de ambreiaj care cade pur si simplu de pe ax , nu e tinuta in nimic si mecanismul e unu de toata jena sa fim seriosi , electromotorul ala o fi suficient de puternic dar la cum arata el si bendixu nu prea l-as lua in serios. Si ma refeream ca acele suruburi NU ERAU stranse deloc ( motor din 2005 nedesfacut vreodata ). Cat despre ultima fraza , chiar o crezi ? Toate 125 sunt facute sa urce in ture mari rapid , pt ca asta are cu 4-5 cp mai sus decat media asta nu e o scuza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Cat despre ultima fraza , chiar o crezi ? Toate 125 sunt facute sa urce in ture mari rapid , pt ca asta are cu 4-5 cp mai sus decat media asta nu e o scuza. Cat de repede urca un RS fata de un CBR sau R125? 2T mai nervos ca 4T Daca ar fi toate rigide, facute din fier, de dimensiuni potrivite nevoii tale de siguranta, atunci cat ar cantarii motoru ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Nu ai inteles nimic rotitele sunt din plastic , cel putin aia de la pompa de ulei e plastic curat ( aia de se rupe des ) , eu ma refeream la oala de ambreiaj care cade pur si simplu de pe ax , nu e tinuta in nimic si mecanismul e unu de toata jena sa fim seriosi , electromotorul ala o fi suficient de puternic dar la cum arata el si bendixu nu prea l-as lua in serios. Si ma refeream ca acele suruburi NU ERAU stranse deloc ( motor din 2005 nedesfacut vreodata ). Cat despre ultima fraza , chiar o crezi ? Toate 125 sunt facute sa urce in ture mari rapid , pt ca asta are cu 4-5 cp mai sus decat media asta nu e o scuza. Termina cu prostiile astea . De plastic cum sunt ele nu am auzit sa se rupa la vreo cineva una din rotitele astea... Rs e un super motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Termina cu prostiile astea . De plastic cum sunt ele nu am auzit sa se rupa la vreo cineva una din rotitele astea... Rs e un super motor ! Un super motor este R125, 4T(fiabilitate) + injectie (consum mic), dar nu e nervos. Nu poti impaca si capra si varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Mda , e bun si r125-u ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Un super motor este R125, 4T(fiabilitate) + injectie (consum mic), dar nu e nervos.Nu poti impaca si capra si varza. Super doar motorul poate ca in rest...Pe mine ma doare undeva de consum si daca s-ar mai fabrica motoare mari in 2T , asa imi luam la 18.Daca aveam r 125 mergeam o zi pe saptamana pe motor la cat e de plictisitor...nu stiu cum e la voi dar eu si de rs m-am plictisit , vreau mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Pai asta e normal , oricine vrea mai multa putere , mai multi CP .. Ca doar la un moment dat te plictisesti , mereu cu aceias viteza ... MI se pare ceva normal ... Editat Aprilie 7, 2010 de david4you26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Pai asta e normal , oricine vrea mai multa putere , mai multi CP .. Ca doar la un moment dat te plictisesti , mereu cu aceias viteza ... MI se pare ceva normal ... Daca vreti ceva mai puternic recomand un rs la SH full power dar in acte cu 11 kw. Nu o sa aveti pb cu politia sau la RAR Editat Aprilie 7, 2010 de gabi_papi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca vreti ceva mai puternic recomand un rs la SH full power dar in acte cu 11 kw.Nu o sa aveti pb cu politia sau la RAR Eu am 18kw in acte si tot nu am pb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Termina cu prostiile astea . De plastic cum sunt ele nu am auzit sa se rupa la vreo cineva una din rotitele astea... Rs e un super motor ! E super, asta aÂşa e. Taie copacul de la bază cu o precizie de invidiat. Dacă se mai făceau nsr-urile aveați fiabilitate ridicată, consum de 4t ,îîndeajuns de multă putere Âşi un sunet destul de miÂşto pentru un 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 E super, asta aÂşa e. Taie copacul de la bază cu o precizie de invidiat. Dacă se mai făceau nsr-urile aveați fiabilitate ridicată, consum de 4t ,îîndeajuns de multă putere Âşi un sunet destul de miÂşto pentru un 2t. Nu chiar consum de 4T , fa-l pe al tau full si nu cred ca va fi diferenta mai mare de 1L fata de consumul meu.Oricum mie nu imi pasa de consum atata timp cat da la schimb ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 M-am dat astă vară cu nsr-ul lu` mistrețu, ăla e full + evacuare. Consumă în jur de 4%. Lafel Âşi nsr-ul lui joker de la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 M-am dat astă vară cu nsr-ul lu` mistrețu, ăla e full + evacuare. Consumă în jur de 4%. Lafel Âşi nsr-ul lui joker de la voi. si al meu consuma 4 in afara mers in forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 si al meu consuma 4 in afara mers in forja. consuma 4% doar la vale si cu vant din spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 consuma 4% doar la vale si cu vant din spate... Bine cum spui tu.Mie in aia 100 km din care 80 forja aproape maxima mi-a consumat 4.4L.A fost o singura oprire de 1 min ca am intrat in limitare si mi s-a aprins ! si EFI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.