Vizitator ALINU Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) perfect ma refeream la chestii care sa ma ajute sa-mi dau seama daca tehnic a fost ingrijita si 'uleiata' corespunzator sau nu .. Pai felul in care merge iti va spune asta. Editat Octombrie 12, 2010 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 perfect ma refeream la chestii care sa ma ajute sa-mi dau seama daca tehnic a fost ingrijita si 'uleiata' corespunzator sau nu .. Pai mergi cu ea , asta e prima chestie , vezi daca scoate fum alb asta e bine. De obicei la mine cand o porneam pentru prima data scotea fum si cu un ulei bun , ca motul 710 dupa ce ajunge la 60 de grade nu se mai vedea fum , poate doar la un gaz mai brutal Apoi ai grija sa nu patineze ambreiaju , ca poate o tinut-o respectivu din broscuta in broscuta ... uite-te la lant daca mai merge intins , la dintii pinionului sa nu fie ascutiti( tociti ) , la furca la semeringuri sa nu curga , daca sunt du-se draq este posibil sa fi cacut multe stoppieuri sau enduro cu ea uite-te si la cablu de ambreiaj ( trage maneta la capat si te uiti pe dedesupt daca are plesnituri ) La discuri sa nu fie tocite , la placuta sa nu fie fier pe fier... jantele sa nu fie strambe,indoite sa aibe scapari de aer , ca respectivu daca stie ca o sa te duci probabil ii va umple cauciucurile cu aer , ii va tine motorul cald ca sa porneasca repede , normal al meu de exemplu ieri l-am pornit dupa 2 saptamani si am invartit la automat cred ca 10 secunde . Asta iarna era si mai si.... Vezi daca poti merge cu ea schimba in toate treptele de viteza daca ai unde , sa nu sara vreuna.... indoituri , julituri... E bun rs-u.... Eu initial vroiam ceva in 4 timpi un cbr ca era cel mai ieftin , dar m-am ales cu un rs 2001 EXCELENT , daca ii dau ulei si benzina merge frate.... Am mai bagat cativa banuti in el gen baterie , cablu de ambreiaj..... la motor nu avut ce sa ii fac intrucat merge boboc. Am un avantaj si un dezavantaj ca e 11 kw top speed 130-140 fata de cele 22kw dar si cu politia nu ai probleme consumu e mult mai mic fata de astea full si 130 e o viteza foarte buna. Imi pare rau ca o sa trebuiasca sa o vand...... BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) evident ca nu am avut cum sa verific toate cele de mai sus , caci pe drum mai imi venise in cap si altele ce sa verific , dar bineinteles ca acolo cand am ajuns si m-am dat de 2-3 ori cu ea ..am considerat ca nu mai e nevoie de prea multe verificari ! (acum , mi-e frica sa n-am beleli cu actele ..ca e adusa de peste hotare de prin 2005 ..) nu am luat RS , am luat altceva , mai vechi (91) , dar la un pret (zic eu )f bun . tot 2 timpi cu power valve .. imi place ! acum pana dau de A , poate fac vreo magarie sa stau vreo 1-2 luni cu ea pe primarie .. Editat Octombrie 14, 2010 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 baieti cam in cate ture sa schimb vitezele?qum recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Vitezele le schimbi cum vrei tu.. in functie de ce vrei, viteza mare.. sau consum mic numai de tine depinde. Motoarele in 2 timpi sunt motoare de turatie, nu ai putere prea mare in ture mici (cam sub 6000-7000) Daca vrei consum mic schimbi la 5000-6000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Vitezele le schimbi cum vrei tu.. in functie de ce vrei, viteza mare.. sau consum mic numai de tine depinde. Motoarele in 2 timpi sunt motoare de turatie, nu ai putere prea mare in ture mici (cam sub 6000-7000) Daca vrei consum mic schimbi la 5000-6000 Eu cu schimbat 5000-6000 am scos 3% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 stie cineva daca se potriveste cablul de la turometru de la RS125 la Cagiva Freccia din 91 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UzZy4rs Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 cumpar carena lateral stanga pt modelu din 2003 sbk.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Am un tovaras cu rs 125 98 il vinde cu 500 euro. FOARTE URGENT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Salutare la toata lumea . hop si eu cu rs125 model 2006 black 21kw are 2000km dar nu stiu daca sint sau nu reali . umblat si la cdi dar cu carene sparte achizitionata asta vara luat permis in sept. mers putin cu 140 si mai era loc . Are probleme la pornire daca nu merg cu ea 2 zile si uneori si dupa o zi pe alta si arunca ulei pe la un furtun dedicat pt asta din cate am inteles( un fel de "prea plin") care il il arunca pe lant dar in exces adica arunca stropi si pe "shlapul" drept si excesul de pe lant il arunca si pe partea dreapta a cauciucului . asta normal ca e f periculos. am fost cu ea la service la United Motors si acolo au dat uleiul de cutie jos era 450 ml din 600 au completat au dat pompa de ulei putin mai tare ca am spus ca am umblat putin la cdi (taiat jumperul care limita puterea in jur de 5500 rpm si acum arunca ulei si mai mult cred ca si de cutie si de amestec asta imediat cand am ajuns acasa am vazut o mica balta formata cam in 5 min cat timp m-am dezechipat. si de atunci nu am mai mers cu ea . am sunat la ei si au zis sa mai merg cu ea asa ca trebuie facut motorul sau ceva de genu schimbat pistonu . adevaru e ca dupa ce am achizitionato fara proba ( e o poveste mai lunga) am incercat sa o pornim in cartier chemat unu si altu si dupa ce a pornit am mers cu ea prin cartier jiglorul de amestec aer/benzina ulei (surubelu de langa rotiza de relanti) deschis cam 1 tura si normal este 2,5 ture din ce am citit deci am mers cu un amestec slab aica mult aer si putina benzina si ulei si odata am si forjat-o cam pe la 8000 rpm cam 100 km/h si atunci am observat ca arunca ulei pe shlapul drept. ceva sfaturi, idei!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Este luata din Buzau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Este luata din Buzau? nu, din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Salutare la toata lumea . hop si eu cu rs125 model 2006 black 21kw are 2000km dar nu stiu daca sint sau nu reali . umblat si la cdi dar cu carene sparte achizitionata asta vara luat permis in sept. mers putin cu 140 si mai era loc . Are probleme la pornire daca nu merg cu ea 2 zile si uneori si dupa o zi pe alta si arunca ulei pe la un furtun dedicat pt asta din cate am inteles( un fel de "prea plin") care il il arunca pe lant dar in exces adica arunca stropi si pe "shlapul" drept si excesul de pe lant il arunca si pe partea dreapta a cauciucului . asta normal ca e f periculos. am fost cu ea la service la United Motors si acolo au dat uleiul de cutie jos era 450 ml din 600 au completat au dat pompa de ulei putin mai tare ca am spus ca am umblat putin la cdi (taiat jumperul care limita puterea in jur de 5500 rpm si acum arunca ulei si mai mult cred ca si de cutie si de amestec asta imediat cand am ajuns acasa am vazut o mica balta formata cam in 5 min cat timp m-am dezechipat. si de atunci nu am mai mers cu ea . am sunat la ei si au zis sa mai merg cu ea asa ca trebuie facut motorul sau ceva de genu schimbat pistonu . adevaru e ca dupa ce am achizitionato fara proba ( e o poveste mai lunga) am incercat sa o pornim in cartier chemat unu si altu si dupa ce a pornit am mers cu ea prin cartier jiglorul de amestec aer/benzina ulei (surubelu de langa rotiza de relanti) deschis cam 1 tura si normal este 2,5 ture din ce am citit deci am mers cu un amestec slab aica mult aer si putina benzina si ulei si odata am si forjat-o cam pe la 8000 rpm cam 100 km/h si atunci am observat ca arunca ulei pe shlapul drept. ceva sfaturi, idei!? Poate a desfacut cel de inainte cutia de viteze si s-a crapat putin garnitura,da carenele jos si urmareste cam de unde curge,la 2.000 km nu prea ar avea voie sa faca chestiile astea si mai ales chestia cu piston.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 mai uleiu s-ar putea sa fie cel din rezervor... sau poate e paradita garnitura la shurubu de la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 mai uleiu s-ar putea sa fie cel din rezervor... sau poate e paradita garnitura la shurubu de la cutie. Poate a desfacut cel de inainte cutia de viteze si s-a crapat putin garnitura,da carenele jos si urmareste cam de unde curge,la 2.000 km nu prea ar avea voie sa faca chestiile astea si mai ales chestia cu piston.. ulei sigur arunca pe un furtun care vine de la motor cum am spus in primul post asa au zis si astia de la UM ca special e pus sa bata pe lanz sa il mai unga. cineva a mai remarcat asta? (furtunul este dupa deasupra pedalei de frana dupa un capac si se scurge pe cauciucul pe care vine lantul. dar pierdea si ulei "curat" de cutie clar inainte de a o duce la sevice. la UMotors bucuresti au desfacut capacul de la ambreiaj si a reusit sa rupa un pic garnitura si a pus silicon am fost un pic dezamagit de UM(sefu de service zicea una ca se scurge ulei pe la "busonul" de vizitare al nivelului si mecanicu intrebat separat zicea ca nu) ca nici reglajul la ambreiaj nu e in regula si nici nu aveau cheie speciala aveau o tubulara lunga si polizata si practic tot ce au facut e sa curatze un fel de gel care se formase poate ca atunci cand am schimbat uleiul de cutie (acasa) nu am lasat sa se scurga tot ala vechiu . in fine sint multumit ca mecanicul a vazut ca nu aveam siguranta la lant si am cumparat una de la ei. am probleme si la pornire dar am gasit ce sa fac sa o ia ( o mai lua dar maii greu daca astupam cu mana aeru de la filtru) scot bujia si verific daca are scanteie (si are de fiecare data) o insurubez la loc si o ia la sfert. cineva idei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 ulei sigur arunca pe un furtun care vine de la motor cum am spus in primul post asa au zis si astia de la UM ca special e pus sa bata pe lanz sa il mai unga. cineva a mai remarcat asta? (furtunul este dupa deasupra pedalei de frana dupa un capac si se scurge pe cauciucul pe care vine lantul. dar pierdea si ulei "curat" de cutie clar inainte de a o duce la sevice. la UMotors bucuresti au desfacut capacul de la ambreiaj si a reusit sa rupa un pic garnitura si a pus silicon am fost un pic dezamagit de UM(sefu de service zicea una ca se scurge ulei pe la "busonul" de vizitare al nivelului si mecanicu intrebat separat zicea ca nu) ca nici reglajul la ambreiaj nu e in regula si nici nu aveau cheie speciala aveau o tubulara lunga si polizata si practic tot ce au facut e sa curatze un fel de gel care se formase poate ca atunci cand am schimbat uleiul de cutie (acasa) nu am lasat sa se scurga tot ala vechiu . in fine sint multumit ca mecanicul a vazut ca nu aveam siguranta la lant si am cumparat una de la ei. am probleme si la pornire dar am gasit ce sa fac sa o ia ( o mai lua dar maii greu daca astupam cu mana aeru de la filtru) scot bujia si verific daca are scanteie (si are de fiecare data) o insurubez la loc si o ia la sfert. cineva idei . pai ce bujie ai ? iti trebuie BR10EG sau BR8EG sau variantele in iridium EIX s-o ineca , o venii multa benzina , sau mult aer , l cat ai relantiu dupa ce o pornesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Ce bujie ai?Marca si cod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Ce bujie ai?Marca si cod. am bujie noua br10 nu se uda . cred ca totusi e din carburator se evapora benzina, sau nu da scanteie decat dupa ce o scot si verific daca are scanteie nu stiu'''' am gasit sa va arat si furtunul d care v-am zis http://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php...854774cf04bc02b in poza e colorat cu partial cu rosu Editat Octombrie 19, 2010 de pinupin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 ulei sigur arunca pe un furtun care vine de la motor cum am spus in primul post asa au zis si astia de la UM ca special e pus sa bata pe lanz sa il mai unga. cineva a mai remarcat asta? (furtunul este dupa deasupra pedalei de frana dupa un capac si se scurge pe cauciucul pe care vine lantul. dar pierdea si ulei "curat" de cutie clar inainte de a o duce la sevice. la UMotors bucuresti au desfacut capacul de la ambreiaj si a reusit sa rupa un pic garnitura si a pus silicon am fost un pic dezamagit de UM(sefu de service zicea una ca se scurge ulei pe la "busonul" de vizitare al nivelului si mecanicu intrebat separat zicea ca nu) ca nici reglajul la ambreiaj nu e in regula si nici nu aveau cheie speciala aveau o tubulara lunga si polizata si practic tot ce au facut e sa curatze un fel de gel care se formase poate ca atunci cand am schimbat uleiul de cutie (acasa) nu am lasat sa se scurga tot ala vechiu . in fine sint multumit ca mecanicul a vazut ca nu aveam siguranta la lant si am cumparat una de la ei. am probleme si la pornire dar am gasit ce sa fac sa o ia ( o mai lua dar maii greu daca astupam cu mana aeru de la filtru) scot bujia si verific daca are scanteie (si are de fiecare data) o insurubez la loc si o ia la sfert. cineva idei . Daca tot vrei sa faci treaba buna,suna la UM si comanda garnitura pentru cutie,dai carena jos,uleiul intr-un bidon,iti schimbi garnitura si pui uleiul la loc,eu zic sa pui o bujie noua,curata filtru de aer,si du-te la un mecanic sa iti regleze carburatorul.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 multumesc pt suport si sugestie poate ca ai dreptate in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 multumesc pt suport si sugestie poate ca ai dreptate in semnatura E o mica glumita,ai grija poate ramai fara ulei in cutie,sa nu ma suni ca ai nevoie de o cutie de viteze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 salutare baieti...am si io o intrebare in legatura cu o problema cu care cred ca v-ati confruntat unii dintre voi in legatura cu firma de (cuvant urat) united motors... lucrurile stau cam asa..am avut un accident din cauza unui conservar (cuvant urat) cu rs-ul pe data de 4 august si de atunci astept carenele laterale...far..carena fata..bord..etc de la united motors..ma tot amana intruna si v-as ruga sa imi ziceti daca pot sa fac ceva in cazul asta,...pot sa ii dau in judecata??chestii de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 salutare baieti...am si io o intrebare in legatura cu o problema cu care cred ca v-ati confruntat unii dintre voi in legatura cu firma de (cuvant urat) united motors...lucrurile stau cam asa..am avut un accident din cauza unui conservar (cuvant urat) cu rs-ul pe data de 4 august si de atunci astept carenele laterale...far..carena fata..bord..etc de la united motors..ma tot amana intruna si v-as ruga sa imi ziceti daca pot sa fac ceva in cazul asta,...pot sa ii dau in judecata??chestii de genu Ameninta-i cu OPC plm...da-mi add te rog la alin4moto pe YM ca vreau sa vb ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 clar trebuie sa insisti cat mai mult la ei sa e spui ca daca nu-ti termina treaba cat mai repede ii dai in judecata cum a spus si alin cu opc-ul merge cel mai bine acuma depinde si de unde iti vin carenele am un prieten care are un yzf r125 model 2009 la o reprezentanta in oras de 2 luni si trebuie sa-i vina piesele ba din cehia ba din germania ... iar ele se trimit si cu alte produse la livrare ca daca ar trimite doar carenele , costul transportului ar veni cat o carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 clar trebuie sa insisti cat mai mult la ei sa e spui ca daca nu-ti termina treaba cat mai repede ii dai in judecata cum a spus si alin cu opc-ul merge cel mai bine acuma depinde si de unde iti vin careneleam un prieten care are un yzf r125 model 2009 la o reprezentanta in oras de 2 luni si trebuie sa-i vina piesele ba din cehia ba din germania ... iar ele se trimit si cu alte produse la livrare ca daca ar trimite doar carenele , costul transportului ar veni cat o carena A gresit ducandu-se in reprezentanta aprilia din Braila la cici teparul care mi-a dat si mie teapa de 10 milioane...imi e teama ca pana acum povestea se cam repeta din ce mi-a zis pe mess.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.