Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu e normal sa se limiteze la 8000 in a 6-a. Trebuie sa mearga pana pe la 12.500 (daca te apleci pe rezervor, pe drum drept) moment in care o sa ai cam 245 indicat. De la 8000 in sus incepe sa traga cu adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am o problema cu viespea si se pare ca nu este de ordin mecanic si din pacate nu stiu unde sa o verific dpdv electric.

Incerc sa explic pe scurt:

Am pornit la un drum pana la Giurgiu intr-un weekend, totul bine si frumos pana in 6000 de ture prin oras treptele 1/2/3. Cand am iesit pe DN, intr-a4a merge pana in maxim 8000 de ture si incepea sa dea in nas si sa scada turatiile, intr-a5a deja scadeau turatiile pana la 6000 si intrerupea, intr-a6a maxim 4500 ture, intrerupea si cand i-am dat inferioara s-a oprit motorul pe la 110-120.

Am fost cu ea la baietii de la serviceul de la Gara de est (cezar/adi), le-am explicat, mi-au zis ca pot fi din mai multe cauze asa ca au inceput cu curatare si sincronizare carburatoare, reglaj carb, amestec, curatat bujii, curatat rezervor/ filtru aer,etc.

Am plecat cu ea la vreo 4-5 zile cand am scos-o din service, pe acelasi drum si bineinteles aceleasi probleme chiar mai rau, intrerupea si a4a deja iar la a6a se oprea motoru direct.

M-am intors la ei si au reglat o parte electronica din cate am inteles se numeste TPS (pe partea stanga a moto), dupa mai multe ture facute de unul dintre mecanici, s-a intors si a zis ca motocicleta merge bine si ca nu mai intrerupe (<150).

Toate bune si frumoase, a mers bine o saptamana (intr-a sasea se limita de data asta la 8000 ture, dar mergea nu intrerupea/ se oprea). (max <170/180)

Acum, dupa vreo 2 saptmani a inceput iar sa dea in nas in a5a si a6a si se simt ceva buseli in toba dar din nou macar nu se mai opreste.

I-am sunat pe baieti si au zis ca tot de electronic tine si nu se pricep la asta. Cu alte cuvinte, ei au curatat au facut ce au stiut dar de fapt nu au facut motocicleta.

 

Intrebarea mea este daca schimb TPS sau chiar CDI sau oare trebuie verificata instalatia electrica?

A mai intampinat cineva aceasta problema?

 

Uita-te pe la pagina 620. Am avut si eu o problema asemanatoare, doar ca nu era asa grav; la mine avea doar o ezitare. Nici la a mea nu a gasit nimeni o solutie, insa o data cu venirea caldurii au disparut simptomele. TPS-ul e putin cam scump si nu are rost sa il schimbi pana nu verifici tensiunea de pe el, chestie care se face foarte usor. Ultimele operatiuni pe care le-am facut la viespea mea au fost sa pun in rezervor aditiv pentru curatat injectoarele si sa curat filtrul de la intrarea in pompa de benzina, insa nu sunt convins ca asta a dus la disparitia comportamentului ciudat. Iti urez succes si fa rost de un service manual pentru anul de fabricatie al viespii tale. Gasesti linkurile de download postate de mine cateva pagini mai in spate.

 

(Am vazut tarziu ca a ta e carburatie)

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul e din 2000, carburatie si au fost curatate inclusiv filtru de la intrarea in pompa de benzina. Ea merge bine pana la treptele superioare in ture mari.

Am gasit de unde sa iau TPS second in stare buna de functionare (la 80 lei)

Problema mea este ca nu gasesc unde sa o testez daca e de la TPS sau de la CDI (dar ma gandesc ca ar fi mers prost si pe primele trepte si in ture mici).

Nici baietii de la grant service nu au putut sa-i dea de cap si mai erau horneturi tot cu aceeasi problema.

E ca si cum se sugruma nu primeste scanteie/primeste prea multa benzina si o arunca pe teava...nu pot sa mi dau seama.

Nu cred ca in manual pot sa aflu solutia....oricum multumesc pentru sfat!

Editat de fricu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul e din 2000, carburatie si au fost curatate inclusiv filtru de la intrarea in pompa de benzina. Ea merge bine pana la treptele superioare in ture mari.

Am gasit de unde sa iau TPS second in stare buna de functionare (la 80 lei)

Problema mea este ca nu gasesc unde sa o testez daca e de la TPS sau de la CDI (dar ma gandesc ca ar fi mers prost si pe primele trepte si in ture mici).

Nici baietii de la grant service nu au putut sa-i dea de cap si mai erau horneturi tot cu aceeasi problema.

E ca si cum se sugruma nu primeste scanteie/primeste prea multa benzina si o arunca pe teava...nu pot sa mi dau seama.

Nu cred ca in manual pot sa aflu solutia....oricum multumesc pentru sfat!

In situatia ta , cred ca as turbat si il dau dreacu.

ma gandesc doar zic si eu, o scapa aer sau trage aer fals pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am idee. E sacaietor la drum mai lung ca mai mult de 110 - 130 nu pot sa merg ca incepe sa intrerupa. Ea vrea sa traga dar ceva ii zice nu :))

Dupa ce a fost reglat acel TPS din acele 2 suruburi mici nu mai intrerupea si mergea undeva la 170 180 doar ca se limita la 8000 ture..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul e din 2000, carburatie si au fost curatate inclusiv filtru de la intrarea in pompa de benzina

 

Parca PC34 nu are pompa de benzina, ci se alimenteaza prin vacuum.

 

Am experimentat si eu acum ceva ani situatia descrisa de tine, insa in cazul meu problema era ca nu mai aveam suficienta benzina, iar pe la 150-170 km/h tusea si se reduceau turatiile. Dupa ce am facut plinul, nu am mai avut probleme. In locul tau as incerca si la alt service, ma gandesc ca poate fi si de la alimentare.

 

In manual, la capitolul 5-2 sunt descrise cateva probleme cu sistemul de alimentare.

 

Si aici o problema similara:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=20910

 

Solutia: "Problem solved guys. the jets were to big in the carb, so changed to a smaller size and hey presto im hanging on now"

 

Alte sugestii:

- limitare electronica

- sistem alimentare carburant/aer/filtre/furtune

- etanseitate carburatoare-airbox

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am idee. E sacaietor la drum mai lung ca mai mult de 110 - 130 nu pot sa merg ca incepe sa intrerupa. Ea vrea sa traga dar ceva ii zice nu :))

Dupa ce a fost reglat acel TPS din acele 2 suruburi mici nu mai intrerupea si mergea undeva la 170 180 doar ca se limita la 8000 ture..

 

Am zis de manual din cauza ca acolo gasesti ce tensiune trebuie sa ai pe el cand motorul e idle (ralanti). Probabil a fost pus in pozitia gresita si cand accelerezi nu isi face cursa completa, pana la capat, insa daca nu e defect asta s-ar traduce automat si printr-o turatie anormala cand motorul e idle si prin accelerare greoaie si tremur la plecarea de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am idee. Tocmai am vorbit cu mecanicul si mi-a zis ca nu a vazut nimic in neregula la carburatoare si el crede ca tot electronica este problema...

O sa incerc sa mai merg si la alt service poate s-au ma intalnit cu problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Nu am idee. Tocmai am vorbit cu mecanicul si mi-a zis ca nu a vazut nimic in neregula la carburatoare si el crede ca tot electronica este problema...

O sa incerc sa mai merg si la alt service poate s-au ma intalnit cu problema asta...

Dubioasa rau treaba...n-am patit,n-am auzit,nu-mi dau cu parerea.in schimb,ma gandesc ca ai achitat toate "reparatiile" iar mecanicii acum ridica din umeri.bani dati de pomana,problema nerezolvata.corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. De grant service (cezar) m-am lamurit si cu banii dati si cu motocicleta mai stricata. (am uitat sa precizez ca nici macar airboxu nu l-au pus corect inapoi si tragea aer fals)

In seara asta am dus-o la Skandal (skr service) care a spus ca stie ce are si a mai intalnit. Ceva legat de schimbul unor "pastile" si ceva legat de chiuloasa... Sambata a zis ca e gata si daca nu merge imi da banii inapoi. Vom vedea.

Revin cu info cand o iau si merg cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. De grant service (cezar) m-am lamurit si cu banii dati si cu motocicleta mai stricata. (am uitat sa precizez ca nici macar airboxu nu l-au pus corect inapoi si tragea aer fals)

In seara asta am dus-o la Skandal (skr service) care a spus ca stie ce are si a mai intalnit. Ceva legat de schimbul unor "pastile" si ceva legat de chiuloasa... Sambata a zis ca e gata si daca nu merge imi da banii inapoi. Vom vedea.

Revin cu info cand o iau si merg cu ea.

Nu e ok pentru Cesar ,dar asteptam si parerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar si baietii au fost foarte amabili dar... motoreta tot stricata era si se ridica din umeri cand am mers din nou dupa ce a murit motoru pe DN. Nu se mai stia de la ce e...

Parerea mea e ca nu iei niste bani daca stii ca nu poti sa o repari si doar desfaci cureti (daca o fi curatat ceva, am vazut doar niste poze cu bujii si un filtru de aer) si daca merge bine daca nu tot bine. Nu mai spun ca nu a existat nici un bon/chitanta/factura.. Corectati-ma daca gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa pun paie pe foc, nu stiu ce s-a intamplat la Grant Service cu altii, dar am avut si eu drum pe acolo cu niste probleme la Hornet si... sunt cam pe aceeasi unda cu fricu.

Revenind la problema motocicletei, simtome asemanatoare am avut si eu ... Problema era de la un surub lipsa, exact langa TPS, prin care carburatorul tragea aer fals.

@fricu: Sper sa reusesti sa rezolvi problema cat mai repede, si poate ne zici si noua care a fost cauza.

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar si baietii au fost foarte amabili dar... motoreta tot stricata era si se ridica din umeri cand am mers din nou dupa ce a murit motoru pe DN. Nu se mai stia de la ce e...

Parerea mea e ca nu iei niste bani daca stii ca nu poti sa o repari si doar desfaci cureti (daca o fi curatat ceva, am vazut doar niste poze cu bujii si un filtru de aer) si daca merge bine daca nu tot bine. Nu mai spun ca nu a existat nici un bon/chitanta/factura.. Corectati-ma daca gresesc.

Eu cand ziceam ca cei de la GRC sunt niste bagatori de seama care au invatat sa repare mobre pe bordura,in spatele blocului,am fost luat la misto si culmea,mi s-a sters si postul :crack: .

Cesar,pana sa isi deschida FAIMOSUL service,repara mobre intr-o hala vai mama ei...

In afara de schimbat kit lant si placute,nu prea are rost sa va duceti intr-un asemenea service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar si baietii au fost foarte amabili dar... motoreta tot stricata era si se ridica din umeri cand am mers din nou dupa ce a murit motoru pe DN. Nu se mai stia de la ce e...

Parerea mea e ca nu iei niste bani daca stii ca nu poti sa o repari si doar desfaci cureti (daca o fi curatat ceva, am vazut doar niste poze cu bujii si un filtru de aer) si daca merge bine daca nu tot bine. Nu mai spun ca nu a existat nici un bon/chitanta/factura.. Corectati-ma daca gresesc.

 

Salut!

Stiu problema si din pacate stiu ca nu am putut sa o rezolvam. Problema TPS-ului e mai dificil de rezolvat si am cautat din mai multe incercari pozitia optima. Desi bulevardul electronicii e destul de lung ca sa poti face niste probe de drum, n-ai cum sa schimbi toate vitezele ca in regim de autostrada. Ciudat este ca, la probele facute, motrul s-a comportat bine :(

Din cate tin minte, chiar trebuia facuta o proba de drum dar pentru asta ar fi trebuit sa iesim pe autostrada si chiar nu am avut timp.

Din cate stii, nu eu am lucrat la motocicleta si nu cunosc toate detaliile dar stiu ca motorul are compresie buna deci in alta parte e problema. Alte doua Honda Hornet cu aceleasi simptome s-au rezolvat. Sincer iti zic a nu stiu acum de ce la tine nu a mers.

Jocul termic - pastilele - nu dau niciodata simptomele pe care le intalnesti tu.

In privinta costurilor, iti inteleg nemultumirea si avand in vedere ca problema nu s-a rezolvat, iti vei primi banii inapoi.

Discutam la telefon oricand doresti.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cezar! Intr-adevar tu nu ai lucrat la el, au lucrat cei doi baieti din cate am inteles. La probe a iesit (prin apropiere) unul din baieti, s-a intors dupa 30 de minute si a zis ca motoreta merge fara probleme si ca a tot umblat la TPS. A mers o singura data la drum lung si 2 zile prin oras si din nou aceleasi probleme. O alta problema pe care eu care nu am cunostiinte mecanice si nici nu m-am uitat este ca "Airboxul" nu era conectat la motor...

Apreciez amabilitatea si intentia de a rezolva problema dar sper ca imi intelegi si tu nemultumirea si nu cred ca sunt absurd in privinta banilor.

Te apelez in cursul zilei.

Editat de fricu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand ziceam ca cei de la GRC sunt niste bagatori de seama care au invatat sa repare mobre pe bordura,in spatele blocului,am fost luat la misto si culmea,mi s-a sters si postul :crack: .

Cesar,pana sa isi deschida FAIMOSUL service,repara mobre intr-o hala vai mama ei...

In afara de schimbat kit lant si placute,nu prea are rost sa va duceti intr-un asemenea service.

Nu conteaza unde iti desfasori activitatea , atata timp cat o faci de calitate.

» Post actualizat in 19 Jun 2015 08:45

Salut!

Stiu problema si din pacate stiu ca nu am putut sa o rezolvam. Problema TPS-ului e mai dificil de rezolvat si am cautat din mai multe incercari pozitia optima. Desi bulevardul electronicii e destul de lung ca sa poti face niste probe de drum, n-ai cum sa schimbi toate vitezele ca in regim de autostrada. Ciudat este ca, la probele facute, motrul s-a comportat bine :(

Din cate tin minte, chiar trebuia facuta o proba de drum dar pentru asta ar fi trebuit sa iesim pe autostrada si chiar nu am avut timp.

Din cate stii, nu eu am lucrat la motocicleta si nu cunosc toate detaliile dar stiu ca motorul are compresie buna deci in alta parte e problema. Alte doua Honda Hornet cu aceleasi simptome s-au rezolvat. Sincer iti zic a nu stiu acum de ce la tine nu a mers.

Jocul termic - pastilele - nu dau niciodata simptomele pe care le intalnesti tu.

In privinta costurilor, iti inteleg nemultumirea si avand in vedere ca problema nu s-a rezolvat, iti vei primi banii inapoi.

Discutam la telefon oricand doresti.

Frumos din partea ta Cesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza unde iti desfasori activitatea , atata timp cat o faci de calitate.

Acum o face mai "profi",ce-i drept.

A facut sala de oaspeti cu ecran lcd si fotolii de pele :crack: .

Ma retrag din discutie,ca iar ma cauta cesar ca sa ne "impacam" (ironic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

 

Salut!

Stiu problema si din pacate stiu ca nu am putut sa o rezolvam. Problema TPS-ului e mai dificil de rezolvat si am cautat din mai multe incercari pozitia optima. Desi bulevardul electronicii e destul de lung ca sa poti face niste probe de drum, n-ai cum sa schimbi toate vitezele ca in regim de autostrada. Ciudat este ca, la probele facute, motrul s-a comportat bine :(

Din cate tin minte, chiar trebuia facuta o proba de drum dar pentru asta ar fi trebuit sa iesim pe autostrada si chiar nu am avut timp.

Din cate stii, nu eu am lucrat la motocicleta si nu cunosc toate detaliile dar stiu ca motorul are compresie buna deci in alta parte e problema. Alte doua Honda Hornet cu aceleasi simptome s-au rezolvat. Sincer iti zic a nu stiu acum de ce la tine nu a mers.

Jocul termic - pastilele - nu dau niciodata simptomele pe care le intalnesti tu.

In privinta costurilor, iti inteleg nemultumirea si avand in vedere ca problema nu s-a rezolvat, iti vei primi banii inapoi.

Discutam la telefon oricand doresti.

Frumos si elegant raspunsul.nu am nimic cu nimeni si nu sunt parte din alt service concurent.dar stii ce nu pricep?aici pe forum dai dovada de eleganta si profesionalism,dar cand e de facut proba dr drum ca lumea(in cazul de fata autostrada) spui ca nu ai avut timp?desi baiatul care a "reparat" a avut vreme 30 de minute de plimbare prin cartier?cel putin dubios.dar de luat banii a fost timp.ca ii vei returna,denota bun simt si omenie,nicidecum pricepere,profesionalism sau reclama favorabila.numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am de gand sa intru in dispute sau certuri. Cel mai cinstit este sa recunosti atunci cand ai facut o eroare indiferent ca ai facut-o personal sau echipa pe care o manageriezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am de gand sa intru in dispute sau certuri. Cel mai cinstit este sa recunosti atunci cand ai facut o eroare indiferent ca ai facut-o personal sau echipa pe care o manageriezi.

Mobra asta sigur n-a facut parte din zona crepusculara? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Nu am de gand sa intru in dispute sau certuri. Cel mai cinstit este sa recunosti atunci cand ai facut o eroare indiferent ca ai facut-o personal sau echipa pe care o manageriezi.

nu e nici cearta si nici vreo disputa aprinsa.eu ca simplu "privitor" al situatiei aveam niste nelamuriri.cum i-ai raspuns omului punctual si calm,ma gandesc ca nu ti-era greu sa ma luminezi si pe mine.nu as vrea sa cred ca raspunzi doar in cazurile in care e nevoie de un raspuns de suprafata prin care ai pastra "curat blazonul".no offence.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general cred ca exista o problema destul de mare cu increderea in calitatea unei lucrari efectuate intr-un service moto, se intampla tot felul de minuni cam peste tot. Un amic, de exemplu, a iesit din service cu suruburile la baie insuficient de bine stranse si tot curgea ulei din motor. Mi se pare inadmisibil, mai ales de la un service cu pretentii. Nu vreau sa arat cu degetul, insa si proprietarul acelui service era exagerat de activ pe forum intr-o vreme si se implica in tot felul de dispute fara rost, precum si Cesar.. (cu care am avut si eu un episod anul trecut cand ma interesam de anvelope).

 

Pana la urma este foarte bine daca service-urile isi dau interesul ca orice situatie neplacuta rezultata in urma unei interventii sa fie solutionata decent si in favoarea clientului, insa daca patesc ceva pe traseu pentru ca un "mester" din service nu si-a facut treaba bine, la ce ma mai ajuta politeturile!

 

Am incercat pe regionala Cluj sa fac o lista cu service-urile din zona si cu feedback-ul ce il are fiecare, insa mi-au sarit toti in cap ca nu e in regula (de ce nu ar fi? pe eBay nu te ghidezi dupa rating-ul unui vanzator? sau stai, romanii cumpara de pe Olx si platesc 800 RON pe un sapun livrat in loc de telefon). No bun, in cazul asta.. fiecare se duce la service pe barba lui.

 

@fricu, ce spui tu straine? bon? factura? unii dealeri de echipamente, accesorii si piese nu dau bon, ce sa mai vorbim de service-uri. Am identificat totusi si magazine/service-uri care o fac, de atunci numai la ei apelez.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nici cearta si nici vreo disputa aprinsa.eu ca simplu "privitor" al situatiei aveam niste nelamuriri.cum i-ai raspuns omului punctual si calm,ma gandesc ca nu ti-era greu sa ma luminezi si pe mine.nu as vrea sa cred ca raspunzi doar in cazurile in care e nevoie de un raspuns de suprafata prin care ai pastra "curat blazonul".no offence.

 

Nici o problema. :) Ca idee, lucrurile au stat cam asa:

Pe loc motorul se tureaza usor si revine usor dar in treptele superioare nu merge bine. Compresia e buna, amestecul e corect - culoarea bujiilor e buna. Nu e problema de rezervor - mai exact supapa care nu permite sa se creeze depresiune pe masura ce se consuma benzina existenta, pt ca am mai intalnit si astfel de cazuri. nivelul in carburatoare e bun.

Dupa servisarea sistemului de alimentare, la primul drum facut, motocicleta s-a comportat foarte bine. Colegul Fricu ne-a sunat si ne-a confirmat ca merge OK. Dupa doua zile insa problema a re-aparut. L-am rugat sa revina si la service s-a reglat din nou TPS-ul + proba (cele 30 de minute despre care povestea).

A mai mers bine o zi dupa care iarasi aceeasi problema. Am aflat de problema si am zis la service sa cheme inapoi motocicleta ca sa vedem exact ce se intampla si de ce merge un timp si apoi re-apare simptomul initial. Eu am vorbit abia azi cu Fricu la telefon. Mai mult ca sigur motocicleta mai are o problema si nu e la carburatoare. Ce e bizar este ca, alte doua horneturi in sezonul asta au prezentat simptome aproape identice si s-au rezolvat dar la aceasta problema nu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...