Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Schimb filtrul..dacaa faci schimbul de ulei fara sa schimbi filtrul e ca si cum ai face baie si sa iei aceiasi chiloti pe tine😂😂

Inca o intrebare. Am observat mici puncte de rugina pe partea superioara a amortizorului, aproape de ghidon. Cu ce pot curata si eventual stopa aparitia ulterioara acolo a ruginei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schimb filtrul..dacaa faci schimbul de ulei fara sa schimbi filtrul e ca si cum ai face baie si sa iei aceiasi chiloti pe tine

 

 

Daca schimbi uleiul la 3000, s-ar putea sa se adune :D

 

Ia vezi de curiozitate ce zice in manual la intervalul de service :))

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb filtrul..dacaa faci schimbul de ulei fara sa schimbi filtrul e ca si cum ai face baie si sa iei aceiasi chiloti pe tine

 

:crack:

 

Buna asta, o sa o tin minte!

Vorba lui DOD: "am râs pe saturate"

 

Eu schimb si filtrul o data cu uleiul, insa intr-adevar prin unele manuale de intretinere scrie ca se poate inlocui filtrul si la 2 schimburi de ulei.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai am o intrebare: ati instalat cumva indicator de treapta? merita 35 usd? Intreb pt ca am tot cautat treapta 7 :))

 

Am avut la un moment dat aceeasi dilema. Am decis sa nu investesc intr-un dispozitiv ce urma sa ma ajute doar o scurta perioada de timp. Si consider ca a fost o decizie buna, dupa cateva ture m-am obisnuit si nu am simtit nevoia indicatorului de treapta.

 

A 7-a zici, hm? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

 

Eu consider ca este util chiar daca esti incepator sau avansat

 

Pt ce motiv consideri ca e nevoie de gear-indicator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ,si pe ''batzul'' de la cutiile manuale de la conserve is notate vitezele...dar nu cred ca sta nimeni sa se uite la dildau in trafic ....zic si io :P

Faza e ca la masina iti dai seama de treapta din pozitia schimbatorului si nu te chinui sa-i dai a sasea..la motor am mai patit uneori sa vreau sa-i dau a saptea pe autostrada...dar atat.

Chiar ma gandeam in primul an de motociclism sa-i pun..m-am linistit mai apoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu ala ma descurc...dar mi-am pus in bord un voltmetru digital..sa vad cand raman fara baterie :D

O singura data am ramas fara benzina, cand am uitat ca trecusem pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

@UFO,pintenul e irelevant. Uită-te la prindere, e rotunda pt a se plia doar într-o directie. Fa un exercitiu de imaginatie simplu si ai sa intelegi ca e de pe stanga, poza 2 conteaza.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am descoperit ca imi picura foarte incet antigel pe la pompa si nu pare sa fie de la surubul pe unde se goleste instalatia.

Moto e parcata de mai bine de o luna si cred ca odata cu temperaturile negative s-a manifestat problema.

 

Am apucat sa sterg pompa, insa se prelingea antigel in partea de jos sub ultimul surub de prindere, iar sub moto deja era o pata consistenta

 

M-au sunat de la service, cica nu au identificat nici o problema.

Oare cum e posibil?

 

Cat a stat pe loc motocicleta am pierdut cam 100ml de antigel.

Dupa ce am pornit-o prima data pe sezonul acesta, am observat ca nu mai curge deloc.

 

Ma gandesc ca s-a dilatat metalul de la temperatura si s-a etansat la loc pompa de apa.

Totusi, ceva nu e in regula.

 

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Acum mi-am adus aminte ca si eu am patit asta la Hornet, in prima iarna dupa ce l-am luat. De la temperaturi reduse, am tras eu concluzia, pt ca odata cu venirea caldurii nu a mai picurat. Următorul an am plantat motorul in spatele garajului, departe de usa,următorul an in casa. In nici una din iernile ce au urmat nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! La cat se recomanda verificarea furcii fata si schimbarea uleiului sau ce o mai fii pe acolo? O sa ma duc la un service si e prima data cu motorul la service...o sa rog oricum baiatul care se uita la ea sa imi verifice tot....si am inteles ca in furca se pune ulei hidraulic...corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu vreau sa fac operatiunea asta peste 2 saptamani, pentru ca un simering a cedat si imi curge uleiul din telescop. In carte scrie ca o data la 2 ani trebuie facuta revizia. Iar in furca se pune ulei pentru furca, 10W parca citisem in manualul de service. Actualizeaza-ti profilul, sa nu dau informatii pentru modelul gresit.

Editat de Lucian.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor!

Ce semnalizari aveti puse pe pc41? va intreb pentru ca cele originale se rup destul de repede si sunt si scumpute.

Am pe spate unele cu led dar clipesc mai repede si ma cam enerveaza.

seara faina!

 

Schimba releul si nu vor mai clipi atat de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...