Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut, si mie mi-a crapat busonul, am vrut sa o schimb dar cineva mi-a facut o sudura si nu a curs nimic. Acu daca nu curge e ok dar cum crezi. Am vb eu cu cineva din cluj avea baie de hornet pc36 la 120 de lei second. Daca vrei iti dau anuntul. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vin si eu cu o intrebare:

Cam cati km ar trebui sa 'duca' discurile de frana fata ? Al meu Hornet din 2000 are pe ceas 56 mii (nu am de ude stii daca sunt reali), dintre care peste 30 mii facuti de mine. Motivul pentru care sunt curios ar fi ca deja discurile au ceva santuiri in ele. Ar trebui sa ma ingrijorez ? Frana inca este ok, placute schimbate la final de 2016. M-am uitat informativ si vad ca de nou 1 bucata disc costa vreo 900 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare:

 

Cam cati km ar trebui sa 'duca' discurile de frana fata ? Al meu Hornet din 2000 are pe ceas 56 mii (nu am de ude stii daca sunt reali), dintre care peste 30 mii facuti de mine. Motivul pentru care sunt curios ar fi ca deja discurile au ceva santuiri in ele. Ar trebui sa ma ingrijorez ? Frana inca este ok, placute schimbate la final de 2016. M-am uitat informativ si vad ca de nou 1 bucata disc costa vreo 900 lei...

Pai cred ca depinde de mai multi factori. Daca franezi foarte agresiv, daca folosesti placute care uzeaza mai tare discurile...etc(cele sinterizate mancau mai tare discurile?)

La mine de ex au ajuns in limita de service dupa 70-75k, le-am cumparat dar inca nu am ajuns sa le schimb.

Daca imi aduc aminte bine diferenta ar fi de la 4.5(noi) la 3.5 mm grosime (citez aproximativ din memorie) dar ca prima impresie poti vedea daca s-a format o buza pe marginea discului.

Oricum tot masuratoarea e sfanta..da ziceam asa daca n-ai micrometru.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca s-a format buza pe marginea discurilor. Amble sunt uzate in mode egal. Placutele folosite sunt brembo 07HO30SA. Au minim 10 mii km. Voi procura un micrometru si trece la masuratori. Cineva prin cluj care poate imprumuta asa ceva ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo 07HO30SA sunt sinterizate.

Eu am placute Ferodo tot sinter pentru ca au eficienta buna, dar iti uzeaza discurile mai repede decat placutele organice (acestea au eficienta mai scazuta).

 

Am tot zis ca imi masor si eu discurile cu micrometru, desi sunt constient ca sunt uzate si poate au si trecut de service limit.

 

Optiunile sunt:

- discuri noi -> much $$$

- discuri SH -> bataie de cap sa gasesti ceva in stare buna

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Pune discuri si placute de frana second hand

Te joci cu viata ta si a celor din jur

 

Nu a fost vorba de placute SH, placutele trebuie sa fie noi ca sa se rodeze pe uzura discurilor.

Discuri de frana insa poti pune SH, cu conditia sa fie in stare buna, uzura cat mai mica si, evident, sa nu prezinte fisuri sau alte defecte.

 

Deci, inlocuirea unor discuri foarte uzate, cu altele tot folosite, insa mult mai putin uzate, de ce anume te pune in pericol?

 

Don't get me wrong, nu sunt adeptul lucrurilor SH, insa un set de discuri pe fata, discul spate, plus placutele aferente fiecaruia cred ca te lasa fara ~3000 RON (650 EUR).

 

Btw, ce s-a intamplat cu tipu' ce voia sa isi ia Hornet cu 1000 EUR :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Samsarii moto (a.k.a dealeri), cum crezi ca procedeaza?

Cine stie din cate parti provenite de la motoare diferite sunt compuse motocicletele aflate la vanzare..

 

Eu am claxon de SV650 :D

Sincer nu m-ar supara niste frane de GSX-R, chiar si second.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand cu tarie franele de pe gixerul de 750 din '98.:) evident tot ansamblul si evident daca mai gasesti in ziua de astazi asa ceva intreg si intretinut. :D asta e recomandare de ieftin și bun.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis niciodata ca voi pune piese second, mai ales cele ce tin de siguranta. Set de discuri fata a gasit pe la 900 ron bucata. Setul deplacute cred ca va fi si ala vreo 200 ron. Si uite cum ajung la 2k lei.

Interesanta ideea cu frane de gsxr. Tot ansamblul inseamna furca, etrieri si discuri ? Asa ceva cred ca as gasi cam tot pe la 2000 ron prin dezmembrari. Ideal ar fi o furca USD. Pareri ? Recomandari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana pui cu 200ron si consideri ca esti safe?

 

Da, tot ansamblul fata. Si e "plug'n'play" de pe gixerul din 98. Asa am avut eu pe Viespe. Doar ca, odata montate cele enumerate mai sus, amortizorul spate al Viespii, o gluma de altfel, isi face simtita prezenta, in mod negativ. Fata plantata, spatele danga balanga.

 

Singura problema e ca sansele sa gasesti un ansamblu complet in starr buna tind spre zero. Dar sunt N variante, care cu mici modificari, te costa cam cat un set de discuri +placute+furtune+manopera pe piese noi stock.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis si cu alte ocazii..

 

Dpmdv nu prea are sens sa modifici o motocicleta care a fost creata pentru un anume scop, astfel incat sa imbunatatesti performantele agregatului, cand, o investitie mai practica ar fi sa schimbi clasa motocicletei daca intr-adevar consideri ca asta iti doresti si ai suficienta indemanare incat sa te descurci decent cu o motocicleta sport.

 

De asemenea cred ca pe viraje si nu numai, pe soselele din Romania in general, o motocicleta naked de 600, chiar si un model mai vechi precum prima generatie de Hornet, cu echipare stock, se descurca acceptabil.

 

In momentul in care ajungi sa iti reglezi suspensia in functie de stilul de pilotaj, sa simti cadrul prea flexibil sau faptul ca anvelopele iti dau prea putin feedback..

cred ca e cazul sa iti planifici o tura pe circuit..

 

CB600f (PC34/36) sufera la capitolul frane si suspensii, dar nu e o motocicleta de curse, deci echiparea stock e suficienta.

 

Motociclistii simpli din popor (including myself) sa fie atenti starea tehnica a motocicletei, la drum si la propria conduita pe sosele.

 

^ uneori am impresia ca fac mai multe prostii pe bicicleta, decat cu motorul.. :)

 

La capitolul tehnic as sublinia:

- orice problema de natura mecanica (daca poate fi observata) -> service

- schimb consumabile la timp (ulei, filtre, antigel, lichid de frana etc)

- anvelope (vechime, stare, presiune)

- intretinere lant (curatare, gresare, reglaje)

- sistem electric (baterie, incarcare, lumini)

 

@baubau

Probabil o sa imi iau un set de discuri si placute noi, oricum nu am de gand sa imi vand Horneta (it got me this far.. since 2010).

Mai am in vedere sa retapitez saua, sa schimb oglinzile si cine stie, poate o revopsesc, din nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre placute am zis estimativ 200 ron. Nu m-am informat cat costa ceva recomandat de producator.

Cat despre modificari ale viespii cu piese de pe unii donatori...cautam o varianta de a o imbunatati cam in aceeasi bani cat m-ar costa discurile si placutele noi. Manopera nu o iau in considerare pentru ca voi face eu totul. Nu vad nimic rau in asta.

Aveti aici 2 site-uri cu piese moto, poate ajuta pe cineva.

Discuri la pret foarte decent - http://www.britishlegends.fr/en/front-discs-cb600f-hornet.html?id=81800978&quantity=1

Piese moto - http://www.wemoto.ro/

@george05 ai ceva poze cu hornetul cu ansamblul furca de gixer ? Sunt curios cum ii sta cu un USD fork ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre placute am zis estimativ 200 ron. Nu m-am informat cat costa ceva recomandat de producator.

 

Cat despre modificari ale viespii cu piese de pe unii donatori...cautam o varianta de a o imbunatati cam in aceeasi bani cat m-ar costa discurile si placutele noi. Manopera nu o iau in considerare pentru ca voi face eu totul. Nu vad nimic rau in asta.

 

Aveti aici 2 site-uri cu piese moto, poate ajuta pe cineva.

 

Discuri la pret foarte decent - http://www.britishlegends.fr/en/front-discs-cb600f-hornet.html?id=81800978&quantity=1

 

Piese moto - http://www.wemoto.ro/

 

@george05 ai ceva poze cu hornetul cu ansamblul furca de gixer ? Sunt curios cum ii sta cu un USD fork ;)

Vezi sa nu cazi in extrema ailalta, discuri noi da cine stie ce calitate indoielnica...am auzit o gramada de discutii pe tema asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu cazi in extrema ailalta, discuri noi da cine stie ce calitate indoielnica...am auzit o gramada de discutii pe tema asta

 

Hmm..

Din pacate nu sunt la curent.

 

Se recomanda un anume brand?

 

Acum am vazut link-ul de mai sus, nu stiu ce sa zic, parca nu as achizitiona discuri suspect de ieftine.

 

Pe Motovip am vazut discuri de la TRW si NG, disc fata e cam 1000 RON, disc spate cam 500.

Dillypoint au discuri EBC, 900 / 400 RON

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...